Van gras?quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:19 schreef Isabeau het :
[..]
Oh serieusHoe eh meet jij de kcal per flesje dan? Hebben jullie een calorimeter?
Ik heb daar ooit bij de studie biologie de kcalwaarde van verschillende soorten gras mee moeten bepalenGras is op zich vrij light.
nevel heeft OF hele toffe of hele matige bierenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:48 schreef Aure het volgende:
Ah deze staat nog in de kast
[ afbeelding ]
Benieuwdmaar dat komt binnenkort wel een keer.
Hier hoestig...quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat de antibiotica snel aanslaat. 3e longontsteking in een half jaar![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben net over een mini bijholte ontsteking heen geloof ik.. gelukkig geen last van mn keel..
K.heeft een aftelweckpot gemaakt met autodropjes.. iedere dag 1 en als de pot op is dan is bij terug.. leuk idee! Alleen had ie 4 keer teveel autodrop gehaald dus zit ik nu te snaaien
Sorry, ik hoop dat ik je niet heb aangestokenquote:Op woensdag 22 mei 2019 17:50 schreef kwakz0r het volgende:
Keelpijn heerst, of niet? Ik heb sinds gisteren last
Zag vanalles waar ik wilde reageren maar weet t niet meer... gezondheidsgedoe voor LS en Kaatje...
En poes van Myr is nog steeds weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |