SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
overwinteren nog wel, uiteindelijk had het overwinteren dit seizoen ook niet met geld te maken maar als je het wel als maatstaf neemt overwinter je nooit meerOh.![]()
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een Porto lukt dat ook gewoon hoor, zeker als je ranking omhoog gaat en je vaak in pot 2 zit.![]()
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Snap ik, niemand hier heeft die Pavón ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op Pavon![]()
Ook wel vaak in pot 1 gezeten omdat hun competitie hoger staat en je daar dan als kampioen zit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat Porto heeft een mannetje bij de loting denk ik
En als ze dan in pot 2 zitten vaak de Russische kampioen uit pot 1 treffen
Oh.![]()
Dit klopt niet, hij speelde vorig jaar nog op het WKquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, niemand hier heeft die Pavón ooit zien spelen dus waarom iemand hoopt op zijn komst is mij een raadsel.
Ik zie het pas als betrouwbaar wanneer VI of De Telegraaf er iets over zegt (alhoewel De Telegraaf wel vaker met hagel schiet nu).quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:38 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Odegaard is momenteel niet echt hot qua geruchten. Pavon wel, vandaar de TT. Maar ook ik hoop het meest op Odegaard momenteel.Oh.![]()
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wacht meer op Odegaard dan op PavonDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
dat was wel opvallend hèquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Eerst maar eens zien of we door de CL voorrondes komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:19 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Daarnaast heeft Ajax een paar honderd miljoen meer te besteden dan paar jaar geleden? Gek he dat de verwachtingen dan omhoog gaan.
![]()
Bad trip of thuisvrees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
groepskortingquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zag eruit alsof hij boos was ofzo, gaf ook enorm snel de schaal door, terwijl hij normaal altijd heel vrolijk en gek is. Kan ook gewoon ongelooflijk brak zijn geweest, maar lijkt mij eigenlijk helemaal niet zo'n drinker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:52 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Bad trip of thuisvrees.
Zijn hele familie woont ook in Kameroen.![]()
Kwaliteitjes.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Misschien dacht hij nog teveel terug aan Tottenham-thuis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:48 schreef Class het volgende:
Weet iemand al waarom Onana zo sad was bij de huldiging?Omdat deze Martinez ook bij Essel Sports schijnt te zitten, en daar heeft Overmars goede contacten mee.quote:Oh.![]()
is toch niks johquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
blackedquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker zwart geld pakken, niks mis mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: