Grapjas. We worden gewoon kampioenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord toch mooi naar de 7e plek loodsen komend seizoen !!
ik gok op plek 3quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:52 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Gaat Feyenoord toch mooi naar de 7e plek loodsen komend seizoen !!
Moet je kopstoot ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Grapjas. We worden gewoon kampioen.
Toch bedankt dat je de moeite neemt om hierop te antwoorden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat doet er niet toe wat jij had.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Hij zei zelf dat hij voorlopig niet ging posten, waarom dan wel kijken.
Of is hij gewoon niet ingelogd?
Als je niet ingelogd ben kan je niet lezen wat er in spoilers staat, wist je dit al?specialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2029 als Ajax en PSV afscheid hebben genomen van de Nederlandse competitie wordt Feyenoord kampioen in het stadion wat net af is, wel warme vegan kroketten met kip smaakquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik bewonder je optimisme.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Feyenoord kampioen 2019-2020quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Nu al voorspellingen doen over posities op ranglijsten.
Nee dat is gewoon dom gelul van een idioot inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling ouwe reus.
Zo kan je het omschrijven jaquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon dom gelul van een idioot inderdaad.
Nee, een utopie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:17 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat is geen voorspelling ouwe reus.
Ik zou het jou enorm gunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:21 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk. En anders kan ik heel veel mensen heel hard uitlachen over een jaar.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Nee, wacht helemaal niet. Jij had heel veel leedvermaak over Tottenham.
Naar binnen?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik ga zo een pan bami naar buiten pleuren.
dat maakt het toch ook wel weer speciaal, het zit diep bij zequote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
quote:
wie is wij?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Als wij zondag kampioen worden is het een vrijwel perfect voetbalseizoen geweest. (die Nations League kan mij maar weinig boeien)
Ik kon dat toch niet helemaal boeiend vinden. Feyenoorders die tegen Trenchin verliezen die dan Ajax (halve finale CL) gaan uitlachen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:24 schreef maxi-mus het volgende:
Succes dan zondagquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Als wij zondag kampioen worden is het een vrijwel perfect voetbalseizoen geweest. (die Nations League kan mij maar weinig boeien)
wanneer is dat die nationsleague?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Succes dan zondag.
Nations league is wel leuk als zomeropvulling. Daarna beginnen de clubs alweer met trainen en oefenwedstrijdjes enzo.
Nou, de groepsfase is geweest. Nu spelen we halve finale, en dan een finale. En dan ben je winnaar.quote:
Mijn eigen voetbalteam.quote:
Ik kan dat soort dingen niet altijd zo rationeel bekijken als jou. (je hebt wel gelijk natuurlijk)quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon dat toch niet helemaal boeiend vinden. Feyenoorders die tegen Trenchin verliezen die dan Ajax (halve finale CL) gaan uitlachen.
Ik vond dat iets heel zieligs hebben.
Dat is net alsof Elan iemand uitlacht die een fout op het werk maakt.
Dankje Scrummie!quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Succes dan zondag.
Nations league is wel leuk als zomeropvulling. Daarna beginnen de clubs alweer met trainen en oefenwedstrijdjes enzo.
die Engelsen hebben een korte voorbereidingquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nou, de groepsfase is geweest. Nu spelen we halve finale, en dan een finale. En dan ben je winnaar.
moet er niet aan denken, die kipfilet dan, magere kwark ongeveer 1/3 van wat jij neemt en banaan al gehadquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:33 schreef onlogisch het volgende:
250 gram kipfilet
500 gram magere kwark
1 banaan
1 avocado
Ga jij die Castlevania Anniversary Collection nog halen? Zitten wel bazengames in!quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon dat toch niet helemaal boeiend vinden. Feyenoorders die tegen Trenchin verliezen die dan Ajax (halve finale CL) gaan uitlachen.
Ik vond dat iets heel zieligs hebben.
Dat is net alsof Elan iemand uitlacht die een fout op het werk maakt.
Nee, dat lijkt me niks. Die games vroeger ook nooit gespeeld.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga jij die Castlevania Anniversary Collection nog halen? Zitten wel bazengames in!
Ik wil nog een keertje naar Gauchos, Rotterdam. Daar kan je een kilo biefstuk bestellen. Hillegersberg, aanrader mocht je een keer naar Rotterdam gaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet er niet aan denken, die kipfilet dan, magere kwark ongeveer 1/3 van wat jij neemt en banaan al gehad
Biefstuk vind ik erg overratedquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje naar Gauchos, Rotterdam. Daar kan je een kilo biefstuk bestellen. Hillegersberg, aanrader mocht je een keer naar Rotterdam gaan.
Okquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me niks. Die games vroeger ook nooit gespeeld.
Ik ga ook zelden uit eten. Tantoeduur.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben maar 1 keer uit eten geweest in Rotterdam.
Big Mac?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben maar 1 keer uit eten geweest in Rotterdam.
Waarom zou je een kilo biefstuk willen. Pak dan een cote a l'os ofzo.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil nog een keertje naar Gauchos, Rotterdam. Daar kan je een kilo biefstuk bestellen. Hillegersberg, aanrader mocht je een keer naar Rotterdam gaan.
quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En dat was bij https://grannysgrill.nl
Lekker man.
Ik was iets te langzaam.quote:
bieftstukquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom zou je sowieso bieftstuk eten? Gewoon sate nemen joh.
bieftstukquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:42 schreef napoleonfour het volgende:
Waarom zou je sowieso bieftstuk eten? Gewoon sate nemen joh.
die picanha die ik van het weekend had kunnen zij vast niet aan tippen, ik eet eigenlijk zelden steak buiten de deur in NL, kan ik zelf veel beterquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft lastig om in Nederlandse steden goed vreten te vinden voor een goede prijs. Als je in dat segment onder de 25 euro zit voor een hoofdgerecht dan blijft het over het algemeen kut met peren. Dan krijg je supermarkt-plus vlees en vis. Wat dat betreft zit ik wel goed in België. Het zal wel iets met belastingen en regelgeving te maken hebben dat het in Nederland niet lukt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
En dat was bij https://grannysgrill.nl
Lekker man.
Kan gebeurenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:44 schreef napoleonfour het volgende:
Oh dat ging niet helemaal goed.
Sorry hoor.
Moeten we niet eens een keer gaan bbqen met de SC? Met jou als chefkok?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
die picanha die ik van het weekend had kunnen zij vast niet aan tippen, ik eet eigenlijk zelden steak buiten de deur in NL, kan ik zelf veel beter
Het kan me echt aan mijn reet roesten of iets onder de 25 euro kost. Sterker nog, ik denk dat ik in mijn hele leven nog nooit ergens duurder heb gegeten, en sterker nog; ik vond het altijd heerlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft lastig om in Nederlandse steden goed vreten te vinden voor een goede prijs. Als je in dat segment onder de 25 euro zit voor een hoofdgerecht dan blijft het over het algemeen kut met peren. Dan krijg je supermarkt-plus vlees en vis. Wat dat betreft zit ik wel goed in België.
Ga je nog op vakantie dit jaar?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het kan me echt aan mijn reet roesten of iets onder de 25 euro kost. Sterker nog, ik denk dat ik in mijn hele leven nog nooit ergens duurder heb gegeten, en sterker nog; ik vond het altijd heerlijk.
Nouja, een restaurant gaat onder kostprijs geen producten serveren dus je kunt er wel vanuitgaan dat je onder bepaalde bedragen onmogelijk goed vlees of vis kunt krijgen. Dat jij het dan lekker vindt schaar ik meer in de categorie dat een kroketje met friet uit de eigen frituurpan ook lekker kan zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Het kan me echt aan mijn reet roesten of iets onder de 25 euro kost. Sterker nog, ik denk dat ik in mijn hele leven nog nooit ergens duurder heb gegeten, en sterker nog; ik vond het altijd heerlijk.
Dat laatste klopt dan ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nouja, een restaurant gaat onder kostprijs geen producten serveren dus je kunt er wel vanuitgaan dat je onder bepaalde bedragen onmogelijk goed vlees of vis kunt krijgen. Dat jij het dan lekker vindt schaar ik meer in de categorie dat een kroketje met friet uit de eigen frituurpan ook lekker kan zijn.
Wow. Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vorig jaar september.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Wow. Wanneer ben je voor het laatst uit eten geweest?
Denk het wel, even met de auto naar Oostenrijk (vriend heeft een leuk huisje daar).quote:
Ah dat is wel tofquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Denk het wel, even met de auto naar Oostenrijk (vriend heeft een leuk huisje daar).
Het is niet vervelend bedoeld maar iemand die in zijn leven nog nooit gerechten van boven de 25 euro heeft gegeten kan logischerwijs ook geen vergelijking maken tussen duurder en goedkoper eten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zou het geeneens weten. Jij?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan als de kok het doet?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Maand of 3 terug een keer bedenk ik me zojuist. Met onlo jr. Die mocht toen zijn eigen pizza maken
Ga je nou Mario Maker 2 halen of niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:49 schreef onlogisch het volgende:
Maand of 3 terug een keer bedenk ik me zojuist. Met onlo jr. Die mocht toen zijn eigen pizza maken
Wel goedkoper.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan als de kok het doet?
Dat weet je wel, dat was toen we op jouw aandringen naar de Beren bij de Kuip gingen en we opgewarmde saté uit de diepvries kregen.quote:
vind ik leuker als iedereen wat maaktquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Moeten we niet eens een keer gaan bbqen met de SC? Met jou als chefkok?
Ik nam toen een pasta die door de kok gemaakt werd. Geen idee dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:50 schreef Saind het volgende:
[..]
Is dat lekkerder dan als de kok het doet?
Dus ik kan ook geen vergelijking maken tussen goedkope en dure auto’s?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is niet vervelend bedoeld maar iemand die in zijn leven nog nooit gerechten van boven de 25 euro heeft gegeten kan logischerwijs ook geen vergelijking maken tussen duurder en goedkoper eten.
Ik denk het niet ouwe reus. (hier stond resu)quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je nou Mario Maker 2 halen of niet.
Godverdomme ik vraag het al 3 keer.
[..]
Wel goedkoper.
Erg jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet ouwe reus. (hier stond resu)
Daarna lekker de auto's bekrassen bij jou in de straat.quote:
Resugodquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk het niet ouwe reus. (hier stond resu)
Aha. Dat is ook wel zo. Nou ja @Doublepain @Saind @KnutdeIJsbeer @JanCees zijn vast niet te beroerd wat te makenquote:
Blijkbaar is Onlo Jr er al te oud voor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Resugod
Oh en mario is voor kinderen
bij mij kan je niet bbqenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Daarna lekker de auto's bekrassen bij jou in de straat.
Friet mayo wil ik wel makenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Dat is ook wel zo. Nou ja @:Doublepain @:Saind @:KnutdeIJsbeer @:JanCees zijn vast niet te beroerd wat te maken
Oh dat is wel beter dan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja hij is helemaal into FIFA en is alleen maar met voetballen bezig.
Jr weet, hopelijk maakt GGMM die progressie ook eens ipv in een kleutersyndroom te hangenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
In mijn studentenhuis barbecueden we altijd gewoon binnen in de winterquote:
dus verdrietig dat hij van papa steeds dat Feyenoord shirt aan moetquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:53 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan Charlotte3 ook wat maken.
maken dat ze wegkomt Hahahaha
Ik dwing 'm nergens toe. De commercie des te meer. Want hij wil nu een Barcelona-kamer ipv een Feyenoord-kamer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus verdrietig dat hij van papa steeds dat Feyenoord shirt aan moet
Dat ligt eraan welk aspect van deze auto's je wilt vergelijken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus ik kan ook geen vergelijking maken tussen goedkope en dure auto’s?
Je bent toch godverdomme geen Turk of Oostblokker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen ook gewoon in een park gaan bbqen
Maar jullie maakte de keuken ook nooit schoon.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:52 schreef Saind het volgende:
[..]
In mijn studentenhuis barbecueden we altijd gewoon binnen in de winter
Joden lopen altijd weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dwing 'm nergens toe. De commercie des te meer. Want hij wil nu een Barcelona-kamer ipv een Feyenoord-kamer.
Ik was vorige week bij mijn ouders op bezoek, had m'n moeder m'n ajax overtrek op mijn bed gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dwing 'm nergens toe. De commercie des te meer. Want hij wil nu een Barcelona-kamer ipv een Feyenoord-kamer.
ik vind bbqen overrated tenzij op de Braziliaanse manier, als ik bij iemand uitgenodigd wordt die er geen verstand van heeft eet ik thuis eerst altijd watquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:53 schreef onlogisch het volgende:
We kunnen ook gewoon in een park gaan bbqen
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:53 schreef GGMM het volgende:
Misschien kan Charlotte3 ook wat maken.
maken dat ze wegkomt Hahahaha
GGMM kankerde daar altijd over maar ik vond het eigenlijk best netjes voor een studentenhuis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Maar jullie maakte de keuken ook nooit schoon.
ja daar hadden wij (ik zeker niet) in onze jeugd geen last vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was slechts een voorstelquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind bbqen overrated tenzij op de Braziliaanse manier, als ik bij iemand uitgenodigd wordt die er geen verstand van heeft eet ik thuis eerst altijd wat
Wij hadden op een gegeven moment gewoon dode muizen in huis liggen. Dan rook het naar een klein kadavertje en dan was het 2 weken zoeken waar het vandaan kwam.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
GGMM kankerde daar altijd over maar ik vond het eigenlijk best netjes voor een studentenhuis.
Het was gewoon een vuilnisbjeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
GGMM kankerde daar altijd over maar ik vond het eigenlijk best netjes voor een studentenhuis.
Dit is wel heel hardcore hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind bbqen overrated tenzij op de Braziliaanse manier, als ik bij iemand uitgenodigd wordt die er geen verstand van heeft eet ik thuis eerst altijd wat
Hoe waren de rubbers van de ijskast?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:55 schreef Saind het volgende:
[..]
hahaquote:
Toen we eenmaal een nieuwe koelkast hadden best schoonquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe waren de rubbers van de ijskast?
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
Zelfs Scrummie snapt het. Godverdomme mensen.
Scrummie snapt iets wat jullie niet snappen.
Weet ik veel joh, met je rare vragenquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat ligt eraan welk aspect van deze auto's je wilt vergelijken?
quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
Niemand snapt 'de verwijzing'. @:GGMM slaat wanhopig om zich heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet toch ook wel kunnen genieten van slecht eten vind ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja ik geef toe, ben een zeikerd als het om eten gaat
De hamburger van Stijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel kunnen genieten van slecht eten vind ik
Gewoon uit nostalgische overwegingen kapotgebakken speklapjes met knoflooksaus en smerige grijze hamburgers
Ben jij toen wel eens in mijn oude huis geweest?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment gewoon dode muizen in huis liggen. Dan rook het naar een klein kadavertje en dan was het 2 weken zoeken waar het vandaan kwam.
Top! Als je nog wat vieze rubbers zoekt, onlogisch heeft er nog wat naast je moeders bed laten liggen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Toen we eenmaal een nieuwe koelkast hadden best schoon
Jij stelt toch een vraag aan mij, mafkees.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet ik veel joh, met je rare vragen
Het is dat ik geen FIFA meer doe Kapi, echt geen genade vriendquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij stelt toch een vraag aan mij, mafkees.
Ik heb dit ook wel ja, soms is die simpelheid van een flesje bier met een hamburgertje en aardappelsalade uit een bak van de aldi ook leuk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:58 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel kunnen genieten van slecht eten vind ik
Gewoon uit nostalgische overwegingen kapotgebakken speklapjes met knoflooksaus en smerige grijze hamburgers
Met die torentjes?quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:59 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ben jij toen wel eens in mijn oude huis geweest?
Beetje leven als de plebs, lekker manquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel ja, soms is die simpelheid van een flesje bier met een hamburgertje en aardappelsalade uit een bak van de aldi ook leuk.
ja bij ed. Ook altijd een teringbendequote:
Maar dit zijn dan ook die hamburgers van Mora ofzo met zo'n rare kreukel erin.quote:Op woensdag 22 mei 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja die ging te ver. Maar als die van de bbq was gekomen was het prima
En toch komt dit er ook weer uit alsof je er vanuit je hoge ivoren toren er heel erg op neerkijkt. Zal vast niet zo bedoelt zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dit ook wel ja, soms is die simpelheid van een flesje bier met een hamburgertje en aardappelsalade uit een bak van de aldi ook leuk.
Je weet dat ik Typisch ook zo'n grote bek had en dat hij er ook keihard af ging vervolgens?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is dat ik geen FIFA meer doe Kapi, echt geen genade vriend
Volgensmij heb ik jou al flink vernederd, neg als Typsich en Scrumquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat ik Typisch ook zo'n grote bek had en dat hij er ook keihard af ging vervolgens?
Ja man, ik kijk echt enorm neer op iets wat ik heel mijn leven al doe.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En toch komt dit er ook weer uit alsof je er vanuit je hoge ivoren toren er heel erg op neerkijkt. Zal vast niet zo bedoelt zijn.
negquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgensmij heb ik jou al flink vernederd, neg als Typsich en Scrum
DP is wel pijnlijk goed in Fifa. Tevens waarschijnlijk het enige waarin hij excelleert, naast middagdutjes.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat ik Typisch ook zo'n grote bek had en dat hij er ook keihard af ging vervolgens?
Klopt jij hebt al eens van mij gewonnen. Inmiddels heb ik wel Pogba, de Bruyne en Kanté op het middenveld lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
als je veel gezopen hebt wordt het ook makkelijker om de eetdrempel te verlagen dan eindig ik ook weleens bij de Febo al zijn hun kroketten gewoon primaquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
bedoeltquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
En toch komt dit er ook weer uit alsof je er vanuit je hoge ivoren toren er heel erg op neerkijkt. Zal vast niet zo bedoelt zijn.
Ik packte CL vDijk, nooit mee gespeeld alleenquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt jij hebt al eens van mij gewonnen. Inmiddels heb ik wel Pogba, de Bruyne en Kanté op het middenveld lopen.
Vroeger had je de Hap Snap in de randstad. Die hadden ook prima kroketten. Ze noemden zichzelf dan ook niet voor niks 'kwalitaria'.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je veel gezopen hebt wordt het ook makkelijker om de eetdrempel te verlagen dan eindig ik ook weleens bij de Febo al zijn hun kroketten gewoon prima
bedoeltquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik packte laatste Aubameyang 93 Europa League versie. Gelijk verkocht voor 1 miljoen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik packte CL vDijk, nooit mee gespeeld alleen
negquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had deze bizar treurige spelfout nog niet gezien, maar dit is inderdaad wel heel pijnlijk ja.quote:
Hap Snapquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vroeger had je de Hap Snap in de randstad. Die hadden ook prima kroketten. Ze noemden zichzelf dan ook niet voor niks 'kwalitaria'.
Braddie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:06 schreef Elan het volgende:
Je had vroeger zo'n gozer op FOK! die helemaal geobsedeerd was door sauzen (nee niet @:Jancees ).
Tradable nicequote:Op woensdag 22 mei 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik packte laatste Aubameyang 93 Europa League versie. Gelijk verkocht voor 1 miljoen.
quote:
Die is 92 rated, heb ik in m'n team staan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik packte laatste Aubameyang 93 Europa League versie. Gelijk verkocht voor 1 miljoen.
Nee, hij is 93. Was een speciale versie. En kon er niet mee spelen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is 92 rated, heb ik in m'n team staan.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:13 schreef kapiteintje het volgende:
Heb van zijn geld al kunnen kopen:
Pogba (88)
De Bruyne (91)
Kanté (88)
Robertson (88)
Felipe Anderson (88)
Van Dijk (88)
Behoorlijke upgrade dus.
Nu wil ik nog Vardy (86) kopen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan ook wat met je leven gaan doen.
Oh ziek. Heb nu dit:quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, hij is 93. Was een speciale versie. En kon er niet mee spelen.
https://wefut.com/player/19/19825/pierre-emerick-aubameyang
Elftal om je vingers bij af te likken, alleen zo'n über Duitser in je elftal...zet daar dan een Gullit of Rijkaard neer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ziek. Heb nu dit:
[ afbeelding ]
Nu wil ik die 93 rated eigenlijk wel hebben
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Een schrijffout of een mokerharde diss die geslaagd is.
Gelukkig was het het laatste
[ afbeelding ]
Geniet van het moment makker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:22 schreef onlogisch het volgende:
Een schrijffout of een mokerharde diss die geslaagd is.
Gelukkig was het het laatste
[ afbeelding ]
Gullit is 3 miljoen coin en Rijkaard kan niet goed uit de voeten op CM. Ballack is na Gullit denk ik de beste CM. Shot power 94, tevens heerlijke trolspeler met zijn moffenkopquote:Op woensdag 22 mei 2019 13:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elftal om je vingers bij af te likken, alleen zo'n über Duitser in je elftal...zet daar dan een Gullit of Rijkaard neer.
Ik pak een TR mee voor moffenkop.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Gullit is 3 miljoen coin en Rijkaard kan niet goed uit de voeten op CM. Ballack is na Gullit denk ik de beste CM. Shot power 94, tevens heerlijke trolspeler met zijn moffenkop
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond kijken naar HET debat? (tussen Rutte, die niet verkiesbaar is en Baudet, die lijstduwer is)
Hoelaat is het? Mogelijk dat ik wel ga kijken. Kan wel vermakelijk worden.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Gaan jullie vanavond kijken naar HET debat? (tussen Rutte, die niet verkiesbaar is en Baudet, die lijstduwer is)
11 uur, bij Pauw. Ik weet nog niet wat ik ga stemmen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoelaat is het? Mogelijk dat ik wel ga kijken. Kan wel vermakelijk worden.
Ik stem overigens op geen van beiden. Jij?
Te laat voor mij. Dan lig ik waarschijnlijk al te pitten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
11 uur, bij Pauw. Ik weet nog niet wat ik ga stemmen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik pak een TR mee voor moffenkop.
Sorry maat, nieuw beleid op Fok.
De leuke stukjes zullen wel online komen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Te laat voor mij. Dan lig ik waarschijnlijk al te pitten.
Ik kijk het wel terug. Denk dat beide partijen meer bang zijn om iets te verliezen dan om iets te winnen, dan krijg je dus van die geforceerde 'debatten' waarin mensen blijven doorpraten terwijl de ander aan het woord is in de hoop dat de ander zijn mond houdt. En dan krijg je ook dat tenenkrommende 'Wat belangrijk is, is dat [insert partijpunt].'quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
Beter dan die linkse partijleiders die komen met:quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Denk dat beide partijen meer bang zijn om iets te verliezen dan om iets te winnen, dan krijg je dus van die geforceerde 'debatten' waarin mensen blijven doorpraten terwijl de ander aan het woord is in de hoop dat de ander zijn mond houdt. En dan krijg je ook dat tenenkrommende 'Wat belangrijk is, is dat [insert partijpunt].'
Uiteindelijk zal VVD toch wel wel samen gaan regeren met FvD dus wat maakt het uit waar ze elkaar nu allemaal voor uitmaken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk het wel terug. Denk dat beide partijen meer bang zijn om iets te verliezen dan om iets te winnen, dan krijg je dus van die geforceerde 'debatten' waarin mensen blijven doorpraten terwijl de ander aan het woord is in de hoop dat de ander zijn mond houdt. En dan krijg je ook dat tenenkrommende 'Wat belangrijk is, is dat [insert partijpunt].'
Asscher gister bij Pauw was ook wel vermakelijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Asscher > Klaver/Jetten/etc.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher gister bij Pauw was ook wel vermakelijk.
Asscher deed juist precies wat jij net beschreef, of vooral wat Kapi beschreef. (en ging af)quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Asscher > Klaver/Jetten/etc.
Gewoon normaal doen ipv met zo'n tyfus toneelstukje te komen.
Oh, erg tragisch. Laatste keer dat ik hem zag in een debat deed hij het nog wel aardig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher deed juist precies wat jij net beschreef, of vooral wat Kapi beschreef. (en ging af)
Ze praten als kleuterjuffrouw, alsof het allemaal heel lastige materie is die de gewone mensjes thuis niet zullen begrijpen als ze het niet grijpbaar en herkenbaar maken voor ze. Ze maken ook ruzie als kleuters, met dat constante jij-bakken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 13:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter dan die linkse partijleiders die komen met:
IK ALS VADER, blablabla, [insert partijpunt]
IK SPRAK LAATST [verpleegster/leraar/politieagent/etc] blablabla [insert partijpunt]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://theconversation.c(...)limate-change-117317
Innovatie gaat ons redden, niet het ouderwetse denken
Wauwquote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 14:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.quote:
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze graag ook een rituals pakket opgestuurd krijgt, maar niet weet dat deze kansloze actie van Scrummie was en niet René.
HALLO ZEGquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Huh, wat heb ik gemist?quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?quote:
Nee, dat doe ik alleen bij mensen die ik magquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?
Wat enorm flauw. Desondanks moest ik weer gniffelenquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zou je mond graag wassen met zeep na zo veel vuile taal, kun je mij misschien wat spulletjes van rituals opsturen?
@onlogischquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch raar dat een niet zelfzuchtige daad hier zo breed uitgemeten word als een kansloze actie.
wordquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Toch raar dat een niet zelfzuchtige daad hier zo breed uitgemeten word als een kansloze actie.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Flikker gewoon opquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je maakt het ook wel heel moeilijk om te vertrekken door zo vermakelijk te posten.
Oki 😍quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest
[..]
ja beter
Goedzo. Ga nu maar weer weg.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het maar zo’n feest
[..]
ja beter
Niet met Scrummie jongens, niet met Scrummie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:25 schreef onlogisch het volgende:
Scrummie gaat door de mangel.
@:maxi-mus
Misschien moet je voor een charitatieve instelling gaan werken, als je onbaatzuchtig wil zijn, en die pakketjes gewoon aan je moeder, zusje of buurvrouw geven.quote:Op woensdag 22 mei 2019 15:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Charitatieve... leuk woordquote:Op woensdag 22 mei 2019 15:37 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Misschien moet je voor een charitatieve instelling gaan werken, als je onbaatzuchtig wil zijn, en die pakketjes gewoon aan je moeder, zusje of buurvrouw geven.
Bron?quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:42 schreef RensAjacied het volgende:
GGMM vindt het erg fijn dat ik weer actief op Twitter ben.
Lekker lang weekend dusquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik kijk erg uit naar volgende week, aangezien ik zowel hemelvaartsdag als de dag er na vrij ben.
Einde mededeling.
Yes, heerlijk. En het kost me niet eens een vrije dag, bedrijf gaat gewoon 2 dagen dichtquote:
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yes, heerlijk. En het kost me niet eens een vrije dag, bedrijf gaat gewoon 2 dagen dicht.
Jij ook lang weekend?
Vond ik zelf ook alquote:Op woensdag 22 mei 2019 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is een zeer scherpe conclusie van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |