Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg om mij geen pakketjes te sturen.
Ik wil ook een pakketje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.
Nou gewoon oprotten.
Geen idee, werkt dat zo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet ik je nu een nudie toezenden?
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig dat er dan een band ontstaat.
Ik ga dan aan de slag!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:47 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!11!1
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Welcome backquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben dus ook weer terug. Geen idee waarom ik 2 dagen langer moest wachten dan mijn goede vrienden @:jancees @:doublepain @:rensajacied en @:kingroland, maar ik ben er weer.
Ik zal haar een pakketje met klachten sturen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klachten over mijn vrijlating kunnen rechtstreeks naar @:charlotte3 trouwens. Zij heeft geregeld dat ik weer vrij mag posten.
Ik denk niet dat het alleen door mij komtquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klachten over mijn vrijlating kunnen rechtstreeks naar @:charlotte3 trouwens. Zij heeft geregeld dat ik weer vrij mag posten.
Ik denk het wel hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen door mij komt
Jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben dus ook weer terug. Geen idee waarom ik 2 dagen langer moest wachten dan mijn goede vrienden @:jancees @:doublepain @:rensajacied en @:kingroland, maar ik ben er weer.
quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gun je me het niet om erbij te zijn als FvD weer de mondjes snoert?
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klootzakkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdwijn.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Licht blauw met een oranje randje.
Je werkt bij Coolblue?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Licht blauw met een oranje randje.
Subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijn.
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Oh wacht, je bent helemaal niet grappig.
Neequote:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
Wow. Heftig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
Als je in DE APP had gezeten was je hier allang van op de hoogte.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
Flikker op met je kut app.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP had gezeten was je hier allang van op de hoogte.
@JanPawelllquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sterkte @:Insomnia2.0 @:JanPawellofhoeheetdiegozer
Stop met deze act.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk sterft DE APP een snelle dood.
Wtfquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
Welke act?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Waarom stop jij niet gewoon met je act?
het enige wat hij heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Vanavond zit je weer gezellig scribbl met haar te spelen en heb je de grootste lol samen.quote:
Ik skribbl (scribblquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond zit je weer gezellig scribbl met haar te spelen en heb je de grootste lol samen.
Beetje hypocriet om haar dan vervolgens de SC uit te pesten, niet?
Je trapt er met beide voeten in..quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanavond zit je weer gezellig scribbl met haar te spelen en heb je de grootste lol samen.
Beetje hypocriet om haar dan vervolgens de SC uit te pesten, niet?
Niemand trapt ergens in. Ik wil écht dat je opzout. Hoe is dit zo lastig om te geloven?quote:
Welke act? Het is beter voor alle partijen als je hier niet meer postquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker maat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:37 schreef onlogisch het volgende:
En zo pak ik er weer één mee.
V-v-v-vier op een rij!!!11!1
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Beest.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker maat.
Ik ben ook weer terug. Gym gesloopt.
hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk? Verder is het voor mij geen punt hoor, vrijheid blijheid.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:38 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Aldus 1 van de eerste lidquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk sterft DE APP een snelle dood.
Via @onlogisch volgens mijquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk? Verder is het voor mij geen punt hoor, vrijheid blijheid.
VBL on tour... tijdens mijn ontgroening...quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe ben je hier terecht gekomen eigenlijk? Verder is het voor mij geen punt hoor, vrijheid blijheid.
Dit soort kansloze mensen hopt van SC naar SC omdat ze de hele dag niks te doen hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
@haags_kwartiertjequote:Op woensdag 22 mei 2019 10:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit soort kansloze mensen hopt van SC naar SC omdat ze de hele dag niks te doen hebben.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hm oke. Kan, dan zit ik ernaast!
@:Anneloos kwam hier dan wel voor jou? En @:Samzz? En je had ook ooit zo'n mens met dikke tieten hier laten posten, wat een vreselijk vervelend wijf was dat.
Wat een kul-argument zegquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik skribbl (scribbl) al maanden niet.
En daar deed destijds iedereen aan mee.
Dus nee, ik weet niet waar je het over hebt.
Huppelmuts ofzo ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
@:Anneloos kwam hier dan wel voor jou? En @:Samzz? En je had ook ooit zo'n mens met dikke tieten hier laten posten, wat een vreselijk vervelend wijf was dat.
en die ene die voor Knut kwam, Xcachetquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik doe doorgaans ook normaal tegen haar. En dat @Saind geen ruggengraat heeft klopt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kul-argument zeg
In elk geval kon je een hele poos normaal doen tegen haar. Eigenlijk tot bepaalde users zonder ruggengraat ( @:Saind ) besloten de SC te verlaten zogenaamd vanwege haar aanwezigheid .
Ja, die. Wat een uitstekend geheugen heb jequote:Op woensdag 22 mei 2019 10:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Huppelmuts ofzo ja.
Wat een kutwijf was dat ja.
Oja. Jammer dat Knut hier niet meer post.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
en die ene die voor Knut kwam, Xcachet
Wel dikke tieten.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, die. Wat een uitstekend geheugen heb je.
Ik hou een lijst bij van mensen die ik haat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, die. Wat een uitstekend geheugen heb je.
Hij kan nog steeds normaal doen.. als ze zich vervelen proberen ze mensen op de kast te jagen.. ik trap er niet meer in.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kul-argument zeg
In elk geval kon je een hele poos normaal doen tegen haar. Eigenlijk tot bepaalde users zonder ruggengraat ( @:Saind ) besloten de SC te verlaten zogenaamd vanwege haar aanwezigheid .
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds normaal doen.. als ze zich vervelen proberen ze mensen op de kast te jagen.. ik trap er niet meer in.jammerdebammer
Daar sta ik bovenaan zekerquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou een lijst bij van mensen die ik haat.
Jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
Vanavond ook weg uit dat discordgebeuren trouwens, daar zitten eigenlijk ook alleen maar zwakzinnigen (en Don, Scrum en Onlo)
Niets kan toppen aan de excel-sheet van N1eK- die nu een moeilijke naam heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hou een lijst bij van mensen die ik haat.
GGMM heeft graag altijd een lijdend voorwerp in zijn nabijheid. Waarschijnlijk om te compenseren voor zijn eigen zielige bestaan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds normaal doen.. als ze zich vervelen proberen ze mensen op de kast te jagen.. ik trap er niet meer in.jammerdebammer
Waarom moet je altijd alles wat ik doe afkraken?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niet kan toppen aan de excel-sheet van N1eK- die nu een moeilijke naam heeft.
Geen idee eigenlijk.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom moet je altijd alles wat ik doe afkraken?
Jammer van je aankoop wel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
Vanavond ook weg uit dat discordgebeuren trouwens, daar zitten eigenlijk ook alleen maar zwakzinnigen (en Don, Scrum en Onlo)
Kijk, zo kan het ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
Wat leuk dat je een lijst hebt Rene!
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:56 schreef napoleonfour het volgende:
Wat leuk dat je een lijst hebt Rene!
Eens. discord is een ramp. De zwakzinnigen (Don, Scrum & GGMM) zoeken het maar uit.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
Een vip-pas... dan kun je je cam ook gebruiken..quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HIJ HEEFT SPECIAAL EEN MIC AANGESCHAFT OM MET JE TE KUNNEN PRATEN????
quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een vip-pas... dan kun je je cam ook gebruiken..
Met iedereen, debiel. Don zat er ook.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
HIJ HEEFT SPECIAAL EEN MIC AANGESCHAFT OM MET JE TE KUNNEN PRATEN????
Bedankt voor de reminder, dat moet ik ook even verwijderen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:54 schreef GGMM het volgende:
fixedquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met iedereen, debiel. Don zit er ook.
Helaas kom je er via voice achter dat mensen daar echt zwakzinnig zijn.
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:59 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Een vip-pas... dan kun je je cam ook gebruiken..
Hallo makker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, dat moet ik ook even verwijderen.
Dat was grapje van char idiootquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:02 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM probeert nu de aandacht te verleggen.
MET ZIJN VIP PAS
@GGMM vindt je nu een idioot.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:03 schreef napoleonfour het volgende:
Wat leuk dat je een VIP-pas hebt Rene!
Volgende keer niet meer zo hard kreunen in de hijglijn.. BVD.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was grapje van char idioot
Man, wat ben je soms toch dom
Ah, daar is 'ik post hier niet weer' user @maxi-mus.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bedankt voor de reminder, dat moet ik ook even verwijderen.
Ik vind het idioot dat GGMM een naam afkort (char) terwijl hij deze persoon niet mag.quote:
Niemand lacht.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Volgende keer niet meer zo hard kreunen in de hijglijn.. BVD.
Dat is niet wat ik gisteravond tegen je gezegd heb.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ah, daar is 'ik post hier niet weer' user @:maxi-mus.
Oke nap.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind het idioot dat GGMM een naam afkort (char) terwijl hij deze persoon niet mag.
Log uit walgelijke teringdebiel. Doe jij wel eens wat aardigs voor iemand?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
GGMM had dus gehoopt op de tietjes van Charlotte en druipt nu met de staart tussen de benen af.
Deze poging is nog een gradatie pijnlijker dat Scrummie met zijn rituals pakket.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik gisteravond tegen je gezegd heb.
*walgelijkequote:Op woensdag 22 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Log uit walgelijk teringdebiel. Doe jij wel eens wat aardigs voor iemand?
Natuurlijk wel makker. Vannacht je moeder nog een uitgebreide vriendendienst bewezenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Log uit walgelijk teringdebiel. Doe jij wel eens wat aardigs voor iemand?
datquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:03 schreef Elan het volgende:
GGMM had dus gehoopt op de tietjes van Charlotte en druipt nu met de staart tussen de benen af.
Deze poging is nog een gradatie pijnlijker dat Scrummie met zijn rituals pakket.
Iedereen met een iq boven de 80 begreep dat al.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:08 schreef Charlotte3 het volgende:
Er bestaat geen VIP-pas... voordat er weer gehaat gaat worden, zonder reden.
Dat was een grapje...
ik ben te zacht voor deze chat..
Goed dat je terug bent vriend! Het was hier wat rustig de laatste dagenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik gisteravond tegen je gezegd heb.
Zo heet ze waarschijnlijk tijdens de webcamsessiesquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik vind het idioot dat GGMM een naam afkort (char) terwijl hij deze persoon niet mag.
Dit doet pijn, het waren 2 weken.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed dat je terug bent vriend! Het was hier wat rustig de laatste dagen
Webcam is niet mogelijk.. in Discordquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo heet ze waarschijnlijk tijdens de webcamsessies
Rituals pakketjes ontvangen ook nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:10 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Webcam is niet mogelijk.. in Discord
Ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:10 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Huh, heb je hier zo lang niet gepost?
Sorry maat, ik begon je gister pas te missen. En dat was eigenlijk alleen omdat iemand anders erover begon.quote:
Zijn deze issues opgelost? Sterkte iig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat eerste, en beviel me wel icm drukte en GIR.
Maakt ook niet uit, ik post wel gewoon mee in andere delen van het forum. (en VBL)quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sorry maat, ik begon je gister pas te missen. En dat was eigenlijk alleen omdat iemand anders erover begon.
Gaat jou dat aan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Rituals pakketjes ontvangen ook niet
Ja, in het GOT-topic.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, ik post wel gewoon mee in andere delen van het forum. (en VBL)
Ik heb me daar kapot gelachen om die Mmarsu.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, in het GOT-topic.
Daar werd je een aantal keer flink woest.
Ja, die heeft wel bepaalde issues.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb me daar kapot gelachen om die Mmarsu.
Die doet me heel erg denken aan Elan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die heeft wel bepaalde issues.
Misschien is discord wat voor hem. (lol)
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maarquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
Ik heb MM pre-ordered GGMM
Helaas zonder stylus![]()
Hoop dat je toch nog een beetje trots bent.
Mij ook ja.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die doet me heel erg denken aan Elan.
Fijn dat je er zo van geniet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Over Mario gesproken; ik vind Zelda echt een bazengame.
Jazeker.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je er zo van geniet.Het is ook een goede game.
Wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:15 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die doet me heel erg denken aan Elan.
Daar zou ik niet op rekenen. Denk dat de E3 vooral over Mario Maker 2 gaat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jazeker.
En ik ben erg benieuwd naar de E3 van Nintendo. Ik voel het aan mijn water dat ze Waverace gaan aankondigen.
Zou eens tijd worden ja. Waveracequote:Op woensdag 22 mei 2019 11:18 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Jazeker.
En ik ben erg benieuwd naar de E3 van Nintendo. Ik voel het aan mijn water dat ze Waverace gaan aankondigen.
@MMaRsuquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op rekenen. Denk dat de E3 vooral over Mario Maker 2 gaat.
Maar mocht Waverace er komen dan ga ik die kopen.
Ja toch. En Pilot Wings dan ook.quote:
Ja, alsof ik jullie hier proleten zou noemen :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, alsof ik jullie hier proleten zou noemen :S:SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Polot Wings was ook echt een bazengame ja. Een nieuwe Metroid zou ook geweldig zijnquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ja toch. En Pilot Wings dan ook.
Nooit echt iets met Metroid gehad eigenlijk. Wel jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Polot Wings was ook echt een bazengame ja. Een nieuwe Metroid zou ook geweldig zijn
Die zou ook komen maar is minimaal een jaar uitgesteld
Ga er maar van uit dat die nog langer is uitgesteld. Die hele game wordt opnieuw gemaakt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Polot Wings was ook echt een bazengame ja. Een nieuwe Metroid zou ook geweldig zijn
Die zou ook komen maar is minimaal een jaar uitgesteld
Nee.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
Als ik van een brug spring, doe jij het dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.Upload je het filmpje dan wel in DE APP?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee.Zo dan, het gaat hier alvast hard tegen hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorzichtig kapo.quote:
Jij hebt ook een PS4 toch? Rage 2 is wel lachen op zich. Open wereld dit dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:23 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nooit echt iets met Metroid gehad eigenlijk. Wel jammer.
Kom gewoon terug idiootquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yep. Als vader moet je soms harde beslissingen durven nemen, zoals @:GGMM ooit deze SC sloot.
Ik ben helemaal niet weg?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een kul-argument zeg
Hij was mad om de Charlotte-gate geloof ikquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
Wacht, is Scrummie uit de app?
Scrummie![]()
(hem kennende duurt dat maar 2 dagen, maar toch)
Als je gaat BUNCHEE jumpen welquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:22 schreef GGMM het volgende:
Als ik van een brug spring, doe jij het dan ook?
Ja kloptquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had je FIFA weggegeven aan je neefje toch?
Schreeuw niet zo joh.quote:
Kan je verwachten he, wat zou jij doen als iemand je zijn account geeft met zoveel coin.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja klopt
Voordat ik het aan hem gaf had ik 1,1 miljoen, keek laatst op de web app.. niet eens 20K
Binnenkort maar wat klappen uitdelen denk ik
Nou nee eigenlijk niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh.
We lopen hier allemaal rustig met elkaar te praten, op normale toon en dan kom jij even binnen stormen met je geschreeuw. Heb je aandacht nodig ofzo?
Zei nog geen packs kopenquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan je verwachten he, wat zou jij doen als iemand je zijn account geeft met zoveel coin.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:28 schreef GGMM het volgende:
Wacht, is Scrummie uit de app?
Scrummie![]()
(hem kennende duurt dat maar 2 dagen, maar toch)
Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorzichtig kapo.
We bashen elkaar en hebben het over de dood.
WE WILLEN JE NIET OP IDEEËN BRENGEN
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je reageerde niet op mijn Ed Baars post, dus we maakten ons zorgen.
quote:
Dan heb ik je toevalligerwijs compleet misgelopen de afgelopen week. Er ging tevens een gerucht dat je de SC zou hebben verlaten vanwege charlotte.quote:
Tuurlijk niet joh, lekker cashen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:32 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Hopelijk gaan ze FIFA20 vernieuwen.
Wat begin je over mensen slopen met FIFA dan?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zie eerdere post Kapi
Heb geen FIFA meer
Ja dat snap ik dus ook niet. Dacht dat ze lootboxen verboden hadden in Nederlandquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zei nog geen packs kopen
Maarja, casino spel he
:’)quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat begin je over mensen slopen met FIFA dan?
Kost dat ding?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:27 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk kopen @:scrummie2.0 en @:onlogisch Mario Maker 2 nu ook.
Ik denk dat Onlo-Jr het ook een leuk spel vindt.
Ja in NBA mag het weer niet, snap er niks vanquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus ook niet. Dacht dat ze lootboxen verboden hadden in Nederland![]()
Hoe zijn dat geen lootboxen?
NIETquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Elan negeert mij ook gewoon lekker.
60 euroquote:
Ik heb een keer gezegd dat ze ervoor zorgt dat de lol eraf gaat en ik daardoor onvrijwillig minder postquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb ik je toevalligerwijs compleet misgelopen de afgelopen week. Er ging tevens een gerucht dat je de SC zou hebben verlaten vanwege charlotte.
Dit leek me al niks voor jou, maar ik zag je ook niet meer posten
Heb hem kennelijk compleet over het hoofd gezien. Fucking raar.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(Elan post daar ook gewoon dus die ook)
Tja, ik heb mijn verwachtingen van kapiteeltje naar beneden bijgesteld, hij stelt mij daardoor een stuk minder vaak teleur.quote:
Je kan ook wat met je leven gaan doen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
60 euro
Maar daarvoor heb je dan wel ONBEPERKT content. Miljoenen mensen maken Mario-levels, dus er komen er dagelijks echt 10.000 bij ofzo die je kan spelen.
En, nu komt het leukste, je kan zelf levels maken die door anderen (mij bijvoorbeeld) gespeeld worden!
Inso zal ook nog wel een tijdje uit de running zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb hem kennelijk compleet over het hoofd gezien. Fucking raar.
Maar ben blij dat hij niet weg is![]()
Nu alleen Knut nog terug en de teringbende is weer compleet
Heeft onlogisch al een Switch dan? Anders komt er nog 309 euro bijquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
60 euro
Maar daarvoor heb je dan wel ONBEPERKT content. Miljoenen mensen maken Mario-levels, dus er komen er dagelijks echt 10.000 bij ofzo die je kan spelen.
En, nu komt het leukste, je kan zelf levels maken die door anderen (mij bijvoorbeeld) gespeeld worden!
In dat geval wil ik mijn excuses aanbieden voor het feit dat ik zei dat je geen ruggengraat hebt. Ik ben een sucker voor geruchten en de eerste die ze gelooft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer gezegd dat ze ervoor zorgt dat de lol eraf gaat en ik daardoor onvrijwillig minder post
Maar als die stinkhoer niet al te actief meepost is er niets aan het handje
Al lang.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft onlogisch al een Switch dan? Anders komt er nog 309 euro bij
Haha goeiequote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kan ook wat met je leven gaan doen.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Heeft onlogisch al een Switch dan? Anders komt er nog 309 euro bij
Ah 10 posts verder en Scrummie heeft het alweer over mij. Bijzondere obsessie heb je toch voor me.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Tja, ik heb mijn verwachtingen van kapiteeltje naar beneden bijgesteld, hij stelt mij daardoor een stuk minder vaak teleur.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha goeie
Man wat ga ik toffe levels bouwen
[..]
Op naar het Feyenoord-topic!quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah 10 posts verder en Scrummie heeft het alweer over mij. Bijzondere obsessie heb je toch voor me.
Precies wat je zegt, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Ben je niet heel lang bezig met het bouwen van zo'n level? Je kan het natuurlijk zo gek maken als je zelf wilt lijkt mij maar is mij teveel moeite denk ik.
Ga klagen bij DP, die trekt mij erbij.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah 10 posts verder en Scrummie heeft het alweer over mij. Bijzondere obsessie heb je toch voor me.
Oke, dat valt nog mee. Heb nooit het geduld voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies wat je zegt, je kan het zo gek maken als je zelf wilt.
Als je een supertof kaizo level bouwt kan je zo een week bezig zijn ja, maar een normaal level bouw je in een uurtje.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga klagen bij DP, die trekt mij erbij.
Sommige mensen kopen het ook enkel voor het spelen van levels, daarvoor hoef je helemaal niks te doen. (en dat is voor mij ook 90% van het spel)quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oke, dat valt nog mee. Heb nooit het geduld voor dat soort dingen.
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Fer, Janssen, Janmaat en Elia openstaan voor een terugkeer.
Wederom die deterministische excuses van je.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ga klagen bij DP, die trekt mij erbij.
Rot op met je moeilijke woorden, achterlijke debiel.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wederom die deterministische excuses van je.Begint grappig te worden.
Hoe was je visje vandeweek?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Niemand die mij even informeert of mijn maat inso het goed stelt?
Sorry, wie?quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Het meest pijnlijke hier van is dat ze waarschijnlijk alle 4 direct een basisplek krijgen in dit aidselftal.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Fer, Janssen, Janmaat en Elia openstaan voor een terugkeer.
Koop een woordenboek dan. Kun je ook nog gebruiken om op te staan als je een keer staand wil plassen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Rot op met je moeilijke woorden, achterlijke debiel.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:24:28@Rene51945738641 Bedankt maat. Helaas voor jullie zullen jullie voorlopig niet van mijn prachtposts kunnen genieten. reageer retweet
Hij heeft vannacht kennelijk een hartstilstand gehad maar leeft nog.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Uh goeie.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Koop een woordenboek dan. Kun je ook nog gebruiken om op te staan als je een keer staand wil plassen.
Ik zag alleen een Tweet, heb hem gevraagd om toe te lichten wat er precies is gebeurd, maar helaas reageert hij niet.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:44 schreef kapiteintje het volgende:
Fuck DE APP.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag alleen een Tweet, heb hem gevraagd om toe te lichten wat er precies is gebeurd, maar helaas reageert hij niet.
Wellicht weet DE APP meer.
Ja, natuurlijk. (vond Janmaat ook altijd prima spelen bij Watford, de andere 3 heb ik zelden zien spelen maar Elia deed het ook niet verkeerd dacht ik)quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Het meest pijnlijke hier van is dat ze waarschijnlijk alle 4 direct een basisplek krijgen in dit aidselftal.
Wow. Kalm. Denk aan je hart. (Deed Inso dat maarquote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
JIj zegt toch net dat hij een hartaanval heeft gehad idioot.
Wens hem veel beterschap als je hem spreekt. Als het echt zo is dan is dat behoorlijk heftig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag alleen een Tweet, heb hem gevraagd om toe te lichten wat er precies is gebeurd, maar helaas reageert hij niet.
Wellicht weet DE APP meer.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:24:28@:Rene51945738641 Bedankt maat. Helaas voor jullie zullen jullie voorlopig niet van mijn prachtposts kunnen genieten. reageer retweet
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wow. Kalm. Denk aan je hart. (Deed Inso dat maar)
Nou ja, hij zegt het zelf op twitter dus dan is het zo. Heftig inderdaad.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wens hem veel beterschap als je hem spreekt. Als het echt zo is dan is dat behoorlijk heftig.
Janmaat zou prima zijn ja. Kan St Juste weer naar het centrum. En aangezien we toch krap zitten in de verdedigers zou dat een logische versterking zijn.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. (vond Janmaat ook altijd prima spelen bij Watford, de andere 3 heb ik zelden zien spelen maar Elia deed het ook niet verkeerd dacht ik)
Ja ik ben verder ook niet kapot van deze 'aankopen', maar ze zullen wel voor de basis worden gehaald. (voor verdieping van mijn mening kun je in het Feyenoord-topic kijken)quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Janmaat zou prima zijn ja. Kan St Juste weer naar het centrum. En aangezien we toch krap zitten in de verdedigers zou dat een logische versterking zijn.
Maar Elia weer terughalen terwijl je Larsson voor veel geld gekocht heb en dan Janssen en Ferrader die overal degradeert ook nog, kom op hoor
Hoe weet je dat.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:48 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jawel hoor, hij leest gewoon mee hier nu.
Lol.quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich al een stuk beter voelt als jij hier opzout.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 11:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je dat.
Hij zei zelf dat hij voorlopig niet ging posten, waarom dan wel kijken.
Of is hij gewoon niet ingelogd?
Als je niet ingelogd ben kan je niet lezen wat er in spoilers staat, wist je dit al?Onlo leest hier ook altijd mee, en als Jojoortje ofzo dan ineens online komt dan post 'ie ineens mee. Zo zal Inso ook wel een reden om pas weer te gaan posten als 'ie daar een reden voor ziet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |