Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Genoeg om mij geen pakketjes te sturen.
Ik wil ook een pakketje.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Meh, dat zou betekenen dat ik elke vrouw hier een pakketje zou sturen. Niet gedaan en niet van plan.
Nou gewoon oprotten.
Geen idee, werkt dat zo?quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet ik je nu een nudie toezenden?
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik acht de kans aanwezig dat er dan een band ontstaat.
Ik ga dan aan de slag!quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:08 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oh oke. Nou, ik laat het je wel weten als het zo ver is.
Lekker bezig maatquote:Op woensdag 22 mei 2019 07:47 schreef onlogisch het volgende:
V-v-v-v-vier op een rij!!!!11!1
@:Lange_Lans @:Lenny_Leonard
Welcome backquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben dus ook weer terug. Geen idee waarom ik 2 dagen langer moest wachten dan mijn goede vrienden @:jancees @:doublepain @:rensajacied en @:kingroland, maar ik ben er weer.
Ik zal haar een pakketje met klachten sturen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klachten over mijn vrijlating kunnen rechtstreeks naar @:charlotte3 trouwens. Zij heeft geregeld dat ik weer vrij mag posten.
Ik denk niet dat het alleen door mij komtquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klachten over mijn vrijlating kunnen rechtstreeks naar @:charlotte3 trouwens. Zij heeft geregeld dat ik weer vrij mag posten.
Ik denk het wel hoorquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:19 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het alleen door mij komt
Jammer.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En ik ben dus ook weer terug. Geen idee waarom ik 2 dagen langer moest wachten dan mijn goede vrienden @:jancees @:doublepain @:rensajacied en @:kingroland, maar ik ben er weer.
quote:
Nee, eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gun je me het niet om erbij te zijn als FvD weer de mondjes snoert?
Welkom terug makkerquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Klootzakkenquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Verdwijn.quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Licht blauw met een oranje randje.
Je werkt bij Coolblue?quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Licht blauw met een oranje randje.
Subjectief.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdwijn.
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHA
Oh wacht, je bent helemaal niet grappig.
Neequote:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
Wow. Heftig.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
twitter:InsomniaVBL twitterde op woensdag 22-05-2019 om 10:21:38Erg teleurstellend dat mijn hart er gisternacht tijdelijk besloot mee te stoppen. Gelukkig ben ik nog tussen de levenden. Tevens erg teleurstellend dat de europaleague finale nog altijd in Baku is. reageer retweet
Als je in DE APP had gezeten was je hier allang van op de hoogte.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:27 schreef GGMM het volgende:
Flikker op met je kut app.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je in DE APP had gezeten was je hier allang van op de hoogte.
@JanPawelllquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:30 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sterkte @:Insomnia2.0 @:JanPawellofhoeheetdiegozer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |