Of als je de ouders bent van die tweeling, mijn hemeltje hoe voel je je dan 🤔quote:Op zondag 26 mei 2019 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vraag me echt hoe de familie van dit soort mensen reageert, kan me niet voorstellen dat je als ouder trots ben op je dochter die op tv uit elkaar getrokken wordt door elke dag een andere dude
Je bedoelt van hees gekreun? Verder hoef je niet te praten toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
Echt vreselijk ja. Ik zou daar echt een slappe van krijgen als ik een man was.
Nee, van die stem. Ik zou daar al direct op afknappen, al voordat er überhaupt moves gemaakt zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bedoelt van hees gekreun? Verder hoef je niet te praten toch?
dan overschat je de dingen die er toe doen voor die dronken sletten die gewoon van bil willen gaanquote:Op zondag 26 mei 2019 22:33 schreef MissJ het volgende:
[..]
Nee, van die stem. Ik zou daar al direct op afknappen, al voordat er überhaupt moves gemaakt zijn.
Roy en Joshua kropen ook al bij elkaar in bed.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:29 schreef MaJo het volgende:
Zou die Wayne er nu achter komen dat ie homo is
Maar die Wayne is serieus homo, dat weet hij alleen nog nietquote:Op zondag 26 mei 2019 22:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Roy en Joshua kropen ook al bij elkaar in bed.
Ja klopt ik had "bijna" op de verkeerde plek gezet. Bijna elke aflevering bedoelde ik, niet elke aflevering bijna.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
die hadden wel duidelijk echt seks in beeld hoor.
Holy shit, zijn dit ze echt?quote:
yeah right, dat geloof toch niemand naief wichtquote:Op donderdag 23 mei 2019 14:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Die had iets met haar maag dacht ik?
Normaal gesproken ga je er van die MTV camera's beter uitzien maar dat gaat voor die twee niet op.quote:Op maandag 27 mei 2019 09:35 schreef DonnaRush het volgende:
Onherkenbaar, dood zonde.
\[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier hebben de MTV camera’s niets mee te makenquote:Op maandag 27 mei 2019 12:55 schreef Myrr het volgende:
[..]
Normaal gesproken ga je er van die MTV camera's beter uitzien maar dat gaat voor die twee niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |