Doen we ja.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:19 schreef minilot het volgende:
Wel mysterieus, deze TT! Ik zeg: houden zo!
*kras*quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:22 schreef Molo het volgende:
MultiVlaai is echt voor als je een hekel aan jezelf hebt. Bah
Awwwwwwquote:
Ik vind het prima smaken. Het kan allemaal beter, maar zo beroerd is het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Awwwwww
Is het zo erg met je?
Hoe is het met je kerel thuis? Tenminste, misschien op de crèche of elders uit feesten, kan ook
Meh, áls ik een keer taart eet wil ik fucking lekkere, geen zoete kartonnen bodem met opgeklopte zakjesvulling.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het prima smaken. Het kan allemaal beter, maar zo beroerd is het niet.
Marijn gaat goed. Heeft ontdekt dat je ook 8 uur kan slapen in de nacht. Overdag wil hij niet slapen. Hij is beeld te nieuwsgierig. Hij wil overal bij zijn.
Nog een maand en dan naar de kinderopvang.
Nog niet echt eigenlijk. Maar dat komt vast welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Meh, áls ik een keer taart eet wil ik fucking lekkere, geen zoete kartonnen bodem met opgeklopte zakjesvulling.
Verwend nest![]()
Lekker bezig die kleine, mooi man dat doorslapen! En overdag ís de wereld ook fantastisch ('s nachts uiteraard ook, voor gevorderden), dus ik snap hem wel!
Lekker, heeft Anna weer zin om te gaan werken ook?
Wat een fijne ontdekking dat. Vooral ook voor jullie. En een wakkere zoon is toch eigenlijk best leuk?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het prima smaken. Het kan allemaal beter, maar zo beroerd is het niet.
Marijn gaat goed. Heeft ontdekt dat je ook 8 uur kan slapen in de nacht. Overdag wil hij niet slapen. Hij is beeld te nieuwsgierig. Hij wil overal bij zijn.
Nog een maand en dan naar de kinderopvang.
Nog even voorlopig een volle maand lekker van genieten iigquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:29 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk. Maar dat komt vast wel.
Ze vind het gewoon erg gezellig thuis met hem
Niet als ze vechten tegen hun slaap. Hij blijft geforceerd wakker, ook als hij doodop is. Meestal valt hij vanzelf wel in slaap. Duurt soms alleen een paar uur. In de avond slaapt hij meestal wel vanaf 07:00 tot 06:00, met een voeding tussendoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een fijne ontdekking dat. Vooral ook voor jullie. En een wakkere zoon is toch eigenlijk best leuk?
Oh nee, da's minder. Ik dacht aan een olijke rondkijkende blije baby (nul ervaring met baby's hier dus ik zie het zwitsal plaatje voor me)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet als ze vechten tegen hun slaap. Hij blijft geforceerd wakker, ook als hij doodop is. Meestal valt hij vanzelf wel in slaap. Duurt soms alleen een paar uur. In de avond slaapt hij meestal wel vanaf 07:00 tot 06:00, met een voeding tussendoor.
Bah, ellendig dat er nog niets bekend is. Enig idee wanneer de uitslagen komen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn te horen Anthraxx!
Beterschap nog steeds Iso
Heerlijk vooruitzicht G&B
Wij zijn net terug uit het ziekenhuis, mijn moeder zit aan het zuurstof en is erg benauwd, naar om te zien dat ze zo naar adem moet happen. Ze is stabiel. Uitslagen zijn er nog niet dus voor de rest geen idee.
Wij hadden laatst ruim 5 uur vertraging met TUI, krijgen we 800 euro vergoed
Ik zeg van nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:26 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. F. is een kastje aan het ophalen dat ie boven neer wil zetten. Ik ben benieuwd of ie door het trapgat past.
Een wonderquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hij was veel minder breed dan ik dacht en het pastte (net)
Boh. Ik zat gisteravond een filmpje te kijken van Sam the Cooking Guy.. surf & turf buritto's..quote:
Surf & turf is altijd goedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Boh. Ik zat gisteravond een filmpje te kijken van Sam the Cooking Guy.. surf & turf buritto's..
Potverdat zag er goed uit.
Wat heb je uitgekozen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Eten besteld, kan de moed niet opbrengen om te koken.
Hier ook, frietje van Vis.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Eten besteld, kan de moed niet opbrengen om te koken.
Bij Asia to go iets met ossehaas en zwartebonensaus en groenten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat heb je uitgekozen?
Morgen naar de HA?
Hoezo, die krijgen na een jaar of 10 vanzelf een maagkantelingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:56 schreef FranticDJ het volgende:
Op een bepaalde leeftijd moet je daar niet meer aan beginnen inderdaad..
Oa om die reden zijn m'n ouders gestopt met Duitse Doggen..
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo, die krijgen na een jaar of 10 vanzelf een maagkanteling![]()
Ah succes morgenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij Asia to go iets met ossehaas en zwartebonensaus en groenten.
Morgen om 10 uur tandarts en om 14 uur huisarts. Tussendoor werken
Ken meerdere mensen die zo'n beest hebben gehad... Tien jaar is wel de gemiddelde leeftijd wat ik zo hoor.quote:
Het is geen ziekmelding die ze wilde doen, want ze is zelf niet ziek, ze wilde vrij nemen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:07 schreef AnneX het volgende:
Mooi van het kastje. Gaat er nog meer meubilair naar boven?
Is het niet zoiets: het past in de achterklep van de auto, dan ook door trapgat.?
Ja, Bloes een late reactie op de leuke foto’s van je pleegzus in Amerika. 👍
Wat leuk soms, dat de wereld zó klein is geworden, bij leuke dingen.
@:Uniek..Tja, even afwachten blijkbaar. Hoe is zij zelve eronder?
En wat vond werkgever van ziekmelden? Of heb je inmiddels Zorgverlof?
Nu ga ik een visstoofpotje maken.
Maagkanteling is niet echt een gezellige manier om dood te gaan voor een dierquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ken meerdere mensen die zo'n beest hebben gehad... Tien jaar is wel de gemiddelde leeftijd wat ik zo hoor.
Verder nog plannen, behalve koken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen al allemaal lekkere recepten gezocht om de komende 2 weken in de vakantie te maken
Bier brouwenquote:
Lijstje??quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:51 schreef Sarabi het volgende:
Ondertussen al allemaal lekkere recepten gezocht om de komende 2 weken in de vakantie te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |