xDDDDDD leuk glapjequote:
Ik zat iets verder te kijken: 74 expected saves waarvan hij er maar 64 heeft. Dat vond ik niet heel best voor een keeper van een topclub.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wil hier even op terugkomen:
[..]
Met 26 goals tegen en 24,5 expected goals tegen valt het best mee. Is er een wedstrijd geweest waar we punten hebben laten liggen door Zoet? Hij heeft betere seizoenen gedraaid, zeker, maar het is zeker niet dramatisch volgens mij. Of ik lees de statistieken verkeerd.
Zijn er eigenlijk nog wat taken op een boerderij waar je een uitstekende linkervoet bij kan gebruiken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik Robben was ging ik gewoon mijn centen tellen op een mooie boerderij in Groningen.
Daar is hij in geïnteresseerd,heeft ie aangegeven in zijn laatste interview voor Bayern tv.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:04 schreef Coelho het volgende:
Ik denk dat hij naar PSV komt voor een of twee seizoenen en dan, mits geinteresseerd, daar doorstroomt in het trainersvak. RvN opvolgen bij de A1 zodat die assistent bij het eerste kan worden.
Waarom laat hij een dik huis bouwen in Groningen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:04 schreef Coelho het volgende:
Ik denk dat hij naar PSV komt voor een of twee seizoenen en dan, mits geinteresseerd, daar doorstroomt in het trainersvak. RvN opvolgen bij de A1 zodat die assistent bij het eerste kan worden.
In dit artikel geeft hij anders aan dat hij juist afstand wil nemen van het voetbal als hij ermee stopt: https://nos.nl/l/2285771quote:Op dinsdag 21 mei 2019 21:12 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Daar is hij in geïnteresseerd,heeft ie aangegeven in zijn laatste interview voor Bayern tv.
Vandaar dat ik denk dat ie komend seizoen voor PSV speelt
Je vergeet even de gigantische positieve invloed op de jongere gastjes zo'n legende in de kleedkamer heeft.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:42 schreef JaafkeJunior het volgende:
Hoop eigenlijk dat Robben En/of 'Ibi' niet komen.
Heb ze alletwee echt hoog zitten maar zooo blessure gevoelig kan je bijna niet op rekenen.
Betaal je de hoofdprijs kwa salaris voor een speler die minimaal 10 potten mist.
En dan nog het kunstgras etc..
Op het moment dat jonge gastjes zich pas serieus in gaan zetten wanneer Robben de kleedkamer binnenloopt, dan is er iets goed mis.quote:Op woensdag 22 mei 2019 09:42 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je vergeet even de gigantische positieve invloed op de jongere gastjes zo'n legende in de kleedkamer heeft.
Zelfs al zit hij het hele seizoen geblesseerd op de bank, levert hij 2miljoen aan salaris op door alleen al op het trainingsveld mee te lopen
En toch zie je dat het overal zo werktquote:Op woensdag 22 mei 2019 09:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op het moment dat jonge gastjes zich pas serieus in gaan zetten wanneer Robben de kleedkamer binnenloopt, dan is er iets goed mis.
Je zou geen “legende” nodig moeten hebben om je te motiveren.
Die hebben dan ook het hele seizoen gespeeldquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:06 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En toch zie je dat het overal zo werktDit seizoen bij Ajax nog dankzij Tadic en blind. de Ligt en Frenkie hadden nooit dit niveau gehaald als ze de ervaring van Tadic en Blind niet hadden om zich aan op te trekken.
Meer dan 2-3 miljoen gaan ze Robben echt niet geven, en hij is transfervrij he. Dat is nou niet bepaald 'de hoofdprijs'.quote:Op woensdag 22 mei 2019 08:42 schreef JaafkeJunior het volgende:
Hoop eigenlijk dat Robben En/of 'Ibi' niet komen.
Heb ze alletwee echt hoog zitten maar zooo blessure gevoelig kan je bijna niet op rekenen.
Betaal je de hoofdprijs kwa salaris voor een speler die minimaal 10 potten mist.
En dan nog het kunstgras etc..
Het jaar dat Feyenoord kampioen werd is Kuyt misschien een beter voorbeeld dan, maar je weet zelf ook wel dat zo'n gast als Arjen een hele grote invloed kan hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2019 10:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Die hebben dan ook het hele seizoen gespeeld
Het kan zeker helpen, afhankelijk van wie je verder eromheen hebt lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2019 10:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het jaar dat Feyenoord kampioen werd is Kuyt misschien een beter voorbeeld dan, maar je weet zelf ook wel dat zo'n gast als Arjen een hele grote invloed kan hebben
Het komt sowieso niet over alsof hij staat te trappelen om nog op een lager niveau te komen voetballen als ik eerlijk ben. Puur op basis van dit artikel zou ik gokken dat hij er mee kapt. Maar goed, ik was niet bij dat interview natuurlijk. Misschien liep ie wel over van enthousiasme.quote:Op woensdag 22 mei 2019 06:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In dit artikel geeft hij anders aan dat hij juist afstand wil nemen van het voetbal als hij ermee stopt: https://nos.nl/l/2285771
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |