Awhquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Klefquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Ik vind het heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al ervaring met vrouwen in een relatie, dat scheelt.
Ben de negatieve klefbek hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Joel gedaan?
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. En nooit zo gehad met mijn ex, die vond alles altijd overdreven.
Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
Op insta gaan ze nog dieper, fucking hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
quote:Een meisje in het Amerikaanse Forest Grove die met de verkoop van koekjes maar liefst 700 dollar had opgehaald voor haar scoutingclub is door haar eigen vader bestolen. De man stal het geld om zichzelf te trakteren op een erotische massage en zette als klap op de vuurpijl een inbraak in scène om zijn daad te verdoezelen.
Kommop, je kan het!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
Weet je waar je ook nooit aan moet beginnen. Een PhD.
Fffsssss![]()
![]()
/en we gaan weer vrolijk verder
Like talking to a brick wallquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste loodjesquote:
paar dagen terug ook al een vader die zijn dochter dwars door een deur doodschoot omdat ie dacht dat het een inbreker was. Murica!!quote:
Moest serieus lachen:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spoiler alert:
https://www.reddit.com/r/(...)ate_ending_wins_the/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd raar aangekeken door collega's
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Niet eens, dat is echt de opper autist.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het weer vermakelijk in het GoT topic? Diezelfde dude als na de nightking aflevering?
Iedereen neemt het zo verschrikkelijk serieus dat er niet mee te praten valt. Alles is kut en als je een andere mening hebt dan snap je het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het weer vermakelijk in het GoT topic? Diezelfde dude als na de nightking aflevering?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moest serieus lachen:WestererosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd raar aangekeken door collega's![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spoiler alert:
https://www.reddit.com/r/(...)ate_ending_wins_the/
Ik zie gebeuren dat die niet meer geschreven gaan worden. Dat die vent denkt de centen zijn binnen, de groeten allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef rival het volgende:
Nu hopen ze allemaal op de boeken.
Hoe grappig is het als die gewoon hetzelfde verhaal krijgen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind de "totally forgot" memes erg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Idem. Maar dan echt alleen als de reeks af is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nooit de behoefte om die boeken te lezen. Nu wel
Zou nog mooier zijn als hij gewoon dat script voor de laatste seizoenen woord voor woord in de boeken gaat stoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ie wel ff van z'n miljoenenbank afkomen en t ook daadwerkelijk afmaken. Zou wel een stunt zijnDat dat noek nu ineens binnen t jaar verschijnt. Dat gaat gegarandeerd een succes worden, want iedereen wil weten of t anders danwel beter eindigt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Goddamn, komt even een recruiter m'n linkedin DM in sliden met een salaris indicatie.
Soms wel meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?
Als ik naar de functie kijk is het geen rare indicatie. Alleen weinig zin om semi-projectmanagement te gaan doen als onderdeel van die rol.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?
Azpi weer zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Goddamn, komt even een recruiter m'n linkedin DM in sliden met een salaris indicatie.
Azpi mag wel ff in mijn DM slidenquote:
Jij vangt wel meer als je mannetje zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef Chia het volgende:
Ik zou ook nog wel flink in salaris kunnen groeien door eens van baan te wisselen, maar 9/10 keer is het dan ook een functie waar ik depressief van word.
Ik heb vooral het idee dat ik qua vrijheid/flexibiliteit achteruit zou gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef Chia het volgende:
Ik zou ook nog wel flink in salaris kunnen groeien door eens van baan te wisselen, maar 9/10 keer is het dan ook een functie waar ik depressief van word.
Op fulltime basis volgens mij wel ja.quote:
Hoezo? tegenwoordig zijn veel organisaties dat toch ook wel omdat er anders teveel mensen vertrekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat ik qua vrijheid/flexibiliteit achteruit zou gaan
Nee. Meer dan. Hetzelfde als.quote:
Ben jij een Limburger?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Meer dan. Hetzelfde als.
Zelf ik, een Limburger, weet dit. En ik ben niet eens hooggeleid G.
Ieder topic waar ik post vandaagquote:
Was dat debsterr?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ieder topic waar ik post vandaag
In een ander topic in duscussie met iemand die appen achter get stuur aan het goedpraten is. Kan prima op een N weg als je achter een vrachtwagen rijdt
Ik praat het niet goed maar het kan wel prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
In een ander topic in duscussie met iemand die appen achter get stuur aan het goedpraten is. Kan prima op een N weg als je achter een vrachtwagen rijdt
Van origine wel ja. Echter woon ik al 15 jaar in Nijmegen. Maar dat is alsnog een soort van Limburg Lite.quote:
Heb ik hard voor moeten vechten andersquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ze van jou iets meer accepteren is een ander verhaal
Is MCH jouw kloon of delen jullie de Excelsheet?quote:
Goed geheugenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is MCH jouw kloon of delen jullie de Excelsheet?
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ieder topic waar ik post vandaag
Die appjes zijn vast zo belangrijk dat ze echt niet kunnen wachten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
Godverquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
Carpool karaoke met Céline Dion, fucking hilarisch!
Oh ja dat was et!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vertroebelt inderdaad, het is immers niet 't kolfschip.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Fok-schaap, die gebruik ikquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Waaromquote:
Ik zet 4g altijd uit als ik rijd. En bellen kan handsfree. Die appjes lees ik thuis wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom?
Ik snap werkelijk niet dat mensen die even 10 minuten kunnen wachten tot ze ergens stil staan om dat appje te lezen.
Zodra iemand zijn ogen van de weg haalt knallen ze massaal op elkaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom?
Ik snap werkelijk niet dat mensen die even 10 minuten kunnen wachten tot ze ergens stil staan om dat appje te lezen.
Maar waarom moet je perse op je telefoon kijken? Zijn die appjes zo belangrijk?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra iemand zijn ogen van de weg haalt knallen ze massaal op elkaar
Je weet zelf dat deze vergelijking complete nonsens is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef rival het volgende:
Je zal maar even op de borden moeten lezen welke afrit je moet hebben, levensgevaarlijk
Vraag hun datquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom moet je perse op je telefoon kijken? Zijn die appjes zo belangrijk?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar het kan wel prima.
Je zal maar even naar de navigatie kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je weet zelf dat deze vergelijking complete nonsens is.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Je zal maar even naar de navigatie kijken
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je weet zelf dat deze vergelijking complete nonsens is.
Zo ontstaan ongelukken wel jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra iemand zijn ogen van de weg haalt knallen ze massaal op elkaar
In mijn sector zijn er nog heel veel bedrijven die vaste tijden hebben. Moet er niet aan denken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Op fulltime basis volgens mij wel ja.
[..]
Hoezo? tegenwoordig zijn veel organisaties dat toch ook wel omdat er anders teveel mensen vertrekken?
Dat zal vaker gevalletje "zelfmoord dmv vrachtwagen" zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zo ontstaan ongelukken wel ja
Krijg je van die nieuwsberichten waar dan in staat "Het is niet duidelijk hoe de automobilust op de verkeerde rijbaan kwam."
Ja, of die appende idioot die even de flauwe bocht over het hoofd ziet en rechtdoor stuurt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zal vaker gevalletje "zelfmoord dmv vrachtwagen" zijn.
En in de bebouwde kom iemand aanrijdt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ja, of die appende idioot die even de flauwe bocht over het hoofd ziet en rechtdoor stuurt.
Het 'kan' prima, getuige de tientallen automobilisten die zonder schade of andere gekke dingen van A naar B komen terwijl ze met hun tengels aan hun telefoon zaten.quote:
Ja ook dat zie je regelmatig toch.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Laat ik ook even m'n mascara bijwerken tijdens het rijden, of die vlek uit m'n jas deppen.
Tijd voor een automatische piloot!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ja ook dat zie je regelmatig toch.
Mensen die zich aan het scheren zijn.
Vrouwen die zich opmaken.
mensen die een krantje lezen.
Dat noemen ze een taxi.quote:
Moet allemaal gewoon kunnen. Even je navigatie bijstellen, adres intikken, beste route selecteren. Die lui voor je rijden wel gewoon door, er is toch geen reden om te remmen. Behalve als je op een recht stuk van 1 km twintig van die debielen hebt die even tussendoor een appje beantwoorden of in de spiegel kijken om de ketchup van hun moel te vegen, want dat kan niet wachten tot een stoplicht of gewoon, je weet wel, je bestemming. En al die twintig debielen kijken niet voor zich en zien niet dat verderop een oud fossiel met 50 invoegt waardoor er een vrachtwagen moet remmen, en hop, Rival kan stukjes hersenpan van z'n achterruit pulken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dus omdat je het ziet gebeuren is het oke?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:30 schreef Chia het volgende:
Maar het is kan wel degelijk veel onveiliger zijn.
Ja maar hullie doen het ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dus omdat je het ziet gebeuren is het oke?
Het onderbuikgevoel zegt dan dat het dan blijkbaar wel meevalt met de ernst.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
"Hunnie doen het ook agent!!!"quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar het kan wel prima.
We weten allemaal dat je jezelf als bovengemiddeld goede chauffeur (zoals iedereen) beschouwt, maar het is gewoon altijd gevaarlijk.quote:
Gezien je whataboutism is het niet verwonderlijk dat je het principe van risico's niet snapt, maar toch valt het me tegen van je.quote:
Ja maar die regels zijn toch alleen voor anderen. Iedereen vindt zichzelf een uitstekende chauffeur die alles wel mag, want zij kunnen dat prima voor zichzelf bepalen. Die andere lui op de weg, die moeten opletten want die kregen hun rijbewijs stuk voor stuk bij een pakje boter.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het onderbuikgevoel zegt dan dat het dan blijkbaar wel meevalt met de ernst.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar die regels zijn toch alleen voor anderen. Iedereen vindt zichzelf een uitstekende chauffeur die alles wel mag, want zij kunnen dat prima voor zichzelf bepalen. Die andere lui op de weg, die moeten opletten want die kregen hun rijbewijs stuk voor stuk bij een pakje boter.
Autorijden is echt een wedstrijdje ver-pissen.
Nee, het kan niet prima. Leuk voor je als het dertig keer goed is gegaan, maar het hoeft maar één keer eventjes niet goed te gaan en je hebt een gezin dood gereden. Gefeliciteerd. Maar je hebt het zelf overleefd dus yolo.quote:
Wist niet dat het over mij gingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het kan niet prima. Leuk voor je als het dertig keer goed is gegaan, maar het hoeft maar één keer eventjes niet goed te gaan en je hebt een gezin dood gereden. Gefeliciteerd. Maar je hebt het zelf overleefd dus yolo.
Je kunt wel jezelf steeds herhalen en reageren met stomme smileys, maar als je nou jezelf om een boom vouwde, kut voor je familie. Maar het idee dat je mij of familie of vrienden of wie dan ook over de kling jaagt met je egoïstische gedrag, daar kan ik echt pissig om worden.quote:
Dacht dat het over een post ging hier op fok.....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent toch de debiel in het verkeer, of heb ik wat gemist?
Ja en jouw reactie dat het prima kan, anders ging ik wel los tegenover dien ofzo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat het over een post ging hier op fok.....
CV monteur?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:40 schreef MissMSX het volgende:
Over pissen gesproken, ik moet heel nodig, maar kan nu niet
Dichtgeslagen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:40 schreef MissMSX het volgende:
Over pissen gesproken, ik moet heel nodig, maar kan nu niet
sja gast na al die jaren nog steeds. Exact hetzelfde onderwerp. Exact dezelfde argumenten. Exact dezelfde mensen op de kastquote:
Jij lijkt me wel het typje dat het serieus doet, vandaar.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
sja gast na al die jaren nog steeds. Exact hetzelfde onderwerp. Exact dezelfde argumenten. Exact dezelfde mensen op de kast
Achterover in de BMW.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het typje dat het serieus doet, vandaar.
Waarvan jij zegt dat het inderdaad best moet kunnen. Ik vind dat een achterlijk standpunt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Dacht dat het over een post ging hier op fok.....
Zou verplicht moeten worden voor rijlessenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef MissMSX het volgende:
Ja, inmiddels moet iedereen toch wel gewend zijn aan appen achter het stuur.
In een flauwe bocht als het ff kan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel het typje dat het serieus doet, vandaar.
In mijn rijlestijd waren er amper mobiele telefoons, moetbik nu opnieuw examen doen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou verplicht moeten worden voor rijlessen
Precies. Gewoon een kwestie van vaak genoeg doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zou verplicht moeten worden voor rijlessen
Da's toch altijd als t te warm wordt?quote:
Katten hou je niet binnen, dat zijn buitendieren.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's toch altijd als t te warm wordt?
"Ik was aan t trollen jongens! Relaaaax!"
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Katten hou je niet binnen, dat zijn buitendieren.
4 wielen onder je is immers veel stabieler dan 2 dunne wieltjes van een fietsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
Of gewoon onder invloed achter het stuur. Kan best.
Zolang ze maar niet bij mij in de tuin rondlopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
HOORT ERBIJ GODVERDOMME!!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet bij mij in de tuin rondlopen
Argumenten ja? 'Ik vind dat het best kan, want kijken naar borden, navigatie, nog meer whataboutism enz.' is geen argument hè. Dat je de risico's op vindt wegen tegen het plezier van appjes lezen zou dat bijvoorbeeld al wel zijn. Wel een discutabel argument, maar wel een argument.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
sja gast na al die jaren nog steeds. Exact hetzelfde onderwerp. Exact dezelfde argumenten. Exact dezelfde mensen op de kast
Wel als je aan het appen wasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ook niet zeuren als ze onder mijn auto komen!
Jezus en dan zit rival te appen achter het stuur. RIP kad.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt wel jezelf steeds herhalen en reageren met stomme smileys, maar als je nou jezelf om een boom vouwde, kut voor je familie. Maar het idee dat je mij of familie of vrienden of wie dan ook over de kling jaagt met je egoïstische gedrag, daar kan ik echt pissig om worden.
Gewoon wat kinderen doodrijden, daar zijn er toch teveel van. En bejaarden. En sowieso mensen. Er moet meer geappt worden achter het stuur!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus en dan zit rival te appen achter het stuur. RIP kad.
Bejaarden rijden zichzelf tegenwoordig steeds vaker eenzijdig dood op de elektrische fiets.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon wat kinderen doodrijden, daar zijn er toch teveel van. En bejaarden. En sowieso mensen. Er moet meer geappt worden achter het stuur!
In je eigen tuin! FITTIE! RIGGERED!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
THE EARTH IS FLAT!quote:
JURASSIC PARK KAN ECHTquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
THE EARTH IS FLAT!
CLIMATE CHANGE IS A HOAX!
VACCINATIONS CAUSE AUTISM!
WATER MAKES FROGS GAY!
Nog wat internet over aan het einde van de maand dat je een beetje verveeld op je sociale werkplek op dumpert zit te hangen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaaaaa![]()
Dat is een dikke jonko http://www.dumpert.nl/mediabase/7652397/5de2438a
Merk dat je de laatste dagen wat geprikkeld raakt door downies.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog wat internet over aan het einde van de maand dat je een beetje verveeld op je sociale werkplek op dumpert zit te hangen?
Baas boven baas.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Jaaaaa![]()
Dat is een dikke jonko http://www.dumpert.nl/mediabase/7652397/5de2438a
Bejaarden en alles sneller dan 15 km/h is sowieso een gevaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
[..]
Bejaarden rijden zichzelf tegenwoordig steeds vaker eenzijdig dood op de elektrische fiets.
Jamaar dat is ook heus zoquote:
Het geduld raakt op naarmate je ouder wordt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Merk dat je de laatste dagen wat geprikkeld raakt door downies.
Hier wel. Iedereen doet het.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:45 schreef gcjoel het volgende:
Of gewoon onder invloed achter het stuur. Kan best.
We hebben letterlijk minder tijd voor die bullshit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het geduld raakt op naarmate je ouder wordt.
Vreemd, je zou je toch steeds minder moeten gaan aantrekken van die shit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik vandaag op FOK kijk droeftoeter.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog wat internet over aan het einde van de maand dat je een beetje verveeld op je sociale werkplek op dumpert zit te hangen?
Ik heb t idee dat oude mensen alle tijd van de wereld denken te hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nooooh, is doppie op zijn doppie getrapt?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik vandaag op FOK kijk droeftoeter.
Man wat een sneue reactie.
Ja scheelt dat je dan enkel jezelf ermee hebt. Maar t was/is wel opvallend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Gelukkig rij je daar meestal alleen op de weg
Ziedendquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik vandaag op FOK kijk droeftoeter.
Man wat een sneue reactie.
Ja boks.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:29 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb iedere keer het idee dat het donderdag is vandaag. Tegenvaller
Meer dat je je tijd niet wil verdoen aan dat soort futiliteiten, en t dus meteen afkapt.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:29 schreef rival het volgende:
[..]
Vreemd, je zou je toch steeds minder moeten gaan aantrekken van die shit.
Met de zonnebloem op pad?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vandaag de hele dag voor werk op een boot gezeten.
* Lotusss meldt*quote:
Grapjes zijn altijd leuker als je ze uitlegt.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Wat een drol is het toch ook hè
https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/1130835327692824576
Ah, daar komen de depressies, zelfmoorden en burn-outs vandaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:54 schreef MissMSX het volgende:
Wat een drol is het toch ook hè
https://twitter.com/ArnoudvDoorn/status/1130835327692824576
Depressies worden er bij moslim vrouwen gewoon uitgeslagen en anders gewoon een nieuwe uitzoeken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, daar komen de depressies, zelfmoorden en burn-outs vandaan.
Dan ben ik het helemaal eens met die dame die op een nette en niet-confronterende manier haar mening geeft:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ah, daar komen de depressies, zelfmoorden en burn-outs vandaan.
twitter:Peerebeer24 twitterde op dinsdag 21-05-2019 om 16:02:13@ArnoudvDoorn Ik respecteer eenieder die troost kan halen uit zijn of haar geloof, dat vind ik oprecht iets moois, maar ik als 'seculier' herken me persoonlijk absoluut niet in deze dingen, hoor! Gelukkig maar, eigenlijk. reageer retweet
Nu wordt het nog minder tochtig daarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:01 schreef Lotusss het volgende:
Vandaag gordijnen uitgezocht voor mijn slaapkamer
't Wordt eindelijk een beetje gezellig daar...
Oh jee... had je stiekem nog fantasieën dan?quote:
Boerendochtersquote:
Jij ook toch nog mag ik hopen of zijn al je dromen al uitgekomen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oh jee... had je stiekem nog fantasieën dan?
Ik heb nog wel wat dromen hoor. Maar ze hoeven niet meteen volgende week al uit te komenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Jij ook toch nog mag ik hopen of zijn al je dromen al uitgekomen?
We kunnen bij het begin beginnen...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:37 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat dromen hoor. Maar ze hoeven niet meteen volgende week al uit te komen
Ach, een beetje voorselecteren op sites van kwantum, leen bakker etc helpt al veel qua ideeën. Pinterest natuurlijk al helemaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook nog nieuwe gordijnen op de slaapkamer maar weet niet welke kleur.
Rozequote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:33 schreef CherryLips het volgende:
Moet ook nog nieuwe gordijnen op de slaapkamer maar weet niet welke kleur.
Maar er zijn vijftig tinten witquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ach, een beetje voorselecteren op sites van kwantum, leen bakker etc helpt al veel qua ideeën. Pinterest natuurlijk al helemaal.
Met neutrale kleuren kan je iig niet echt een bult vallen.
Ik ben voor een tint grijs gegaanquote:
Twee witte muren en twee heeeel zachtroze muren. Bed en kast zijn wit. Dekbed wisselt.quote:
... want? Waarom is dat zo logisch?quote:
Wat vind je van taupe?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee witte muren en twee heeeel zachtroze muren. Bed en kast zijn wit. Dekbed wisselt.
Wat wil/heb je als accentkleur?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee witte muren en twee heeeel zachtroze muren. Bed en kast zijn wit. Dekbed wisselt.
Neutrale kleur.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:44 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wat wil/heb je als accentkleur?
Wil je juist een statement of een neutrale kleur?
Natrozequote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Owquote:
https://www.kwantum.nl/gordijnen-raamdecoratie/gordijnenquote:
Volgens mij heb jij zo'n rieten manden Xenos huisquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
https://images.wehkamp.nl(...)0-cm-taupe.jpg?w=792
Deze zou zo tof zijn. Denk ik.
En ehm... Een metallic stofje? Gewoon grijs of zo.
O nee dat wordt echt niks hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ow.
https://images.wehkamp.nl(...)0-cm-taupe.jpg?w=792
Deze zou zo tof zijn. Denk ik.
En ehm... Een metallic stofje? Gewoon grijs of zo.
Ik doe niet aan 50 tinten grijs. Ik doe niet aan nuance. Dat was je toch wel duidelijk geworden nadat ik inmiddels hier weer een tijdje post...?quote:
Je begint anders aardig genuanceerd te worden, zou het zelfs een tikkeltje saai noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 50 tinten grijs. Ik doe niet aan nuance. Dat was je toch wel duidelijk geworden nadat ik inmiddels hier weer een tijdje post...?
Duurde even voor je hem door had.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik doe niet aan 50 tinten grijs. Ik doe niet aan nuance. Dat was je toch wel duidelijk geworden nadat ik inmiddels hier weer een tijdje post...?
Waar ben je naar op zoek dan?quote:
Euh... toen ik mijn post over de kleur gordijnen typte, had ik 'm al in mijn hoofd. Ik dacht alleen niet dat iemand zo flauw zou zijn om 'm ook echt te makenquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Euh... toen ik mijn post over de kleur gordijnen typte, had ik 'm al in mijn hoofd. Ik dacht alleen niet dat iemand zo flauw zou zijn om 'm ook echt te maken
Ja, jij ook.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Je begint anders aardig genuanceerd te worden, zou het zelfs een tikkeltje saai noemen
En wat?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zo'n rieten manden Xenos huis
Nog ergerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
En wat?
Mijn huis is uit VTWonen weggelopen.
Trust me, mijn geest is wel ietsje verdorvener dan de jouwequote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Trust me, mijn geest is wel ietsje verdorvener dan de jouwe
En dat is geen belediging naar jou toe trouwens.
Ik vind mijn inrichting mooi en gezelligquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat ligt aan de persoon niet aan de inrichting
https://www.leenbakker.nl(...)ice-antraciet-zilverquote:
Zat meer aan een lichte kleur te denken. Net-niet wit. Niet al te glanzend.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar ben je naar op zoek dan?
Er zijn zo veel kleuren die passen. Bruin misschien?
echt zo'n kringloopboek dat door elke tochtige huisvrouw in een ruk is uitgelezenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:54 schreef Samzz het volgende:
Aan 50 tinten grijs denken als je een post maakt is wel echt verdorven ja.
Geen werkje erinquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
https://www.leenbakker.nl(...)ice-antraciet-zilver
In 't echt is het mooier, de streepjes zijn een glans/glitter zilver
Al die schappen bij de kringloop staan vol met twilight en 50 tinten. Harry Potter kom ik hier minder vaak tegen. Wel jammer want wil hem nog in het Nederlands lezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:55 schreef MCH het volgende:
[..]
echt zo'n kringloopboek dat door elke tochtige huisvrouw in een ruk is uitgelezen
en Kluun, overal Kluunquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al die schappen bij de kringloop staan vol met twilight en 50 tinten. Harry Potter kom ik hier minder vaak tegen. Wel jammer want wil hem nog in het Nederlands lezen.
Aah okay. Naturel linnen? Of zo.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zat meer aan een lichte kleur te denken. Net-niet wit. Niet al te glanzend.
Ik meen beide oprecht.quote:
Ga nou eens naar de Belgische kringwinkels, die zijn fantastisch gesorteerdquote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:59 schreef CherryLips het volgende:
De Oxfam in Engeland laatstheb me enorm ingehouden. Al die prachtige hardcovers
Ja vind ik ook, het is toch heel bepalend. Maar heb nu dus nog steeds de gordijnen van de vorige bewoners hangen en die zijn echt te ranzig. Heb het rolgordijn vorig jaar wel vervangen al.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aah okay. Naturel linnen? Of zo.
Nou ja, succes met zoeken want t is kak-moeilijk. Vind ik dan.
Kuteind rijden wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Ga nou eens naar de Belgische kringwinkels, die zijn fantastisch gesorteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |