Awhquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Klefquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:06 schreef Debsterr het volgende:
KM gesproken "Ja maar dan heb ik toch gewoon meer tijd samen met jou?"![]()
![]()
Ik vind het heerlijkquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al ervaring met vrouwen in een relatie, dat scheelt.
Ben de negatieve klefbek hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:10 schreef rival het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Joel gedaan?
Herkenbaar welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk. En nooit zo gehad met mijn ex, die vond alles altijd overdreven.
Niet aan beginnen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
Op insta gaan ze nog dieper, fucking hilarischquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Poe hee, is moeilijk lullen met autistische fanboys die besloten hebben iets te haten zeg.
quote:Een meisje in het Amerikaanse Forest Grove die met de verkoop van koekjes maar liefst 700 dollar had opgehaald voor haar scoutingclub is door haar eigen vader bestolen. De man stal het geld om zichzelf te trakteren op een erotische massage en zette als klap op de vuurpijl een inbraak in scène om zijn daad te verdoezelen.
Kommop, je kan het!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:25 schreef Californium het volgende:
Weet je waar je ook nooit aan moet beginnen. Een PhD.
Fffsssss![]()
![]()
/en we gaan weer vrolijk verder
Like talking to a brick wallquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
Laatste loodjesquote:
paar dagen terug ook al een vader die zijn dochter dwars door een deur doodschoot omdat ie dacht dat het een inbreker was. Murica!!quote:
Moest serieus lachen:quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spoiler alert:
https://www.reddit.com/r/(...)ate_ending_wins_the/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd raar aangekeken door collega's
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Niet eens, dat is echt de opper autist.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het weer vermakelijk in het GoT topic? Diezelfde dude als na de nightking aflevering?
Iedereen neemt het zo verschrikkelijk serieus dat er niet mee te praten valt. Alles is kut en als je een andere mening hebt dan snap je het niet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
Is het weer vermakelijk in het GoT topic? Diezelfde dude als na de nightking aflevering?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:51 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Moest serieus lachen:WestererosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werd raar aangekeken door collega's![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Spoiler alert:
https://www.reddit.com/r/(...)ate_ending_wins_the/
Ik zie gebeuren dat die niet meer geschreven gaan worden. Dat die vent denkt de centen zijn binnen, de groeten allemaalquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:57 schreef rival het volgende:
Nu hopen ze allemaal op de boeken.
Hoe grappig is het als die gewoon hetzelfde verhaal krijgen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind de "totally forgot" memes erg leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Idem. Maar dan echt alleen als de reeks af is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had nooit de behoefte om die boeken te lezen. Nu wel
Zou nog mooier zijn als hij gewoon dat script voor de laatste seizoenen woord voor woord in de boeken gaat stoppenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Moet ie wel ff van z'n miljoenenbank afkomen en t ook daadwerkelijk afmaken. Zou wel een stunt zijnDat dat noek nu ineens binnen t jaar verschijnt. Dat gaat gegarandeerd een succes worden, want iedereen wil weten of t anders danwel beter eindigt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Goddamn, komt even een recruiter m'n linkedin DM in sliden met een salaris indicatie.
Soms wel meer.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?
Als ik naar de functie kijk is het geen rare indicatie. Alleen weinig zin om semi-projectmanagement te gaan doen als onderdeel van die rol.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Die beweren tegenwoordig toch gewoon dat ze je +1000 eu bovenop je huidige salaris kunnen bieden?
Azpi weer zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef ElDinosaur het volgende:
Goddamn, komt even een recruiter m'n linkedin DM in sliden met een salaris indicatie.
Azpi mag wel ff in mijn DM slidenquote:
Jij vangt wel meer als je mannetje zekerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef Chia het volgende:
Ik zou ook nog wel flink in salaris kunnen groeien door eens van baan te wisselen, maar 9/10 keer is het dan ook een functie waar ik depressief van word.
Ik heb vooral het idee dat ik qua vrijheid/flexibiliteit achteruit zou gaanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:31 schreef Chia het volgende:
Ik zou ook nog wel flink in salaris kunnen groeien door eens van baan te wisselen, maar 9/10 keer is het dan ook een functie waar ik depressief van word.
Op fulltime basis volgens mij wel ja.quote:
Hoezo? tegenwoordig zijn veel organisaties dat toch ook wel omdat er anders teveel mensen vertrekken?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb vooral het idee dat ik qua vrijheid/flexibiliteit achteruit zou gaan
Nee. Meer dan. Hetzelfde als.quote:
Ben jij een Limburger?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Meer dan. Hetzelfde als.
Zelf ik, een Limburger, weet dit. En ik ben niet eens hooggeleid G.
Ieder topic waar ik post vandaagquote:
Was dat debsterr?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ieder topic waar ik post vandaag
In een ander topic in duscussie met iemand die appen achter get stuur aan het goedpraten is. Kan prima op een N weg als je achter een vrachtwagen rijdt
Ik praat het niet goed maar het kan wel prima.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
In een ander topic in duscussie met iemand die appen achter get stuur aan het goedpraten is. Kan prima op een N weg als je achter een vrachtwagen rijdt
Van origine wel ja. Echter woon ik al 15 jaar in Nijmegen. Maar dat is alsnog een soort van Limburg Lite.quote:
Heb ik hard voor moeten vechten andersquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ze van jou iets meer accepteren is een ander verhaal
Is MCH jouw kloon of delen jullie de Excelsheet?quote:
Goed geheugenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:11 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is MCH jouw kloon of delen jullie de Excelsheet?
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ieder topic waar ik post vandaag
Die appjes zijn vast zo belangrijk dat ze echt niet kunnen wachten.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
Godverquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan ben je ook wel iets te telefoonverslaafd, als je hele kijk op veilig autorijden vertroebeld door je dwang naar dat apparaatje.
Oh.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:34 schreef Samzz het volgende:
Carpool karaoke met Céline Dion, fucking hilarisch!
Oh ja dat was et!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Vertroebelt inderdaad, het is immers niet 't kolfschip.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Fok-schaap, die gebruik ikquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Waaromquote:
Ik zet 4g altijd uit als ik rijd. En bellen kan handsfree. Die appjes lees ik thuis wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom?
Ik snap werkelijk niet dat mensen die even 10 minuten kunnen wachten tot ze ergens stil staan om dat appje te lezen.
Zodra iemand zijn ogen van de weg haalt knallen ze massaal op elkaarquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waarom?
Ik snap werkelijk niet dat mensen die even 10 minuten kunnen wachten tot ze ergens stil staan om dat appje te lezen.
Maar waarom moet je perse op je telefoon kijken? Zijn die appjes zo belangrijk?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
Zodra iemand zijn ogen van de weg haalt knallen ze massaal op elkaar
Je weet zelf dat deze vergelijking complete nonsens is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef rival het volgende:
Je zal maar even op de borden moeten lezen welke afrit je moet hebben, levensgevaarlijk
Vraag hun datquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Maar waarom moet je perse op je telefoon kijken? Zijn die appjes zo belangrijk?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:04 schreef rival het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed maar het kan wel prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |