Proost!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Wie is er hier nog meer een alcoholist dan, behalve hosti?
Dronken seks beste seks?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vooral graag alcoholist met Hosti
Euh...quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb geen sex met Hostiquote:
Ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:32 schreef Lokasenna het volgende:
Zou best wel eens aan de zuip willen met Hosti, als ik alle geruchten moet geloven.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben vooral graag alcoholist met Hosti
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik.
[..]
Zou best wel eens aan de zuip willen met Hosti, als ik alle geruchten moet geloven.
Kloptquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als het hem wel lukt, moet ik wel lelijker zijn
Van het praten en lachen jajaquote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachen
Mag ik dan bij jou crashen? Nimma is niet helemaal om de hoek.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik spreek meestal in de middag af en dan ga ik aan het einde van de dag strompelend naar huis met pijn in mijn kaken van het praten en lachen
Ik lul je de oren van kop eik0lquote:
Vergeleken met hem ben je een hunk maar misschien is een frituur bezitten in Belgie wel een speciale statusquote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik gok dat waar jij woont dichter bij Nijmegen is dan Groningenquote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou crashen? Nimma is niet helemaal om de hoek.
Je hebt geen eigen zaak.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Faxie wel, denk ik.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:43 schreef Californium het volgende:
Deze mensen hebben mij en Hosti nooit samen gezien
Jij praat niet zoveel? Saaiquote:
Fair pointquote:
True.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:41 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik gok dat waar jij woont dichter bij Nijmegen is dan Groningen
Dan mag je best blijven slapen maar dat schiet niet opquote:
Geen woorden, maar daden.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij praat niet zoveel? Saai
[..]
Fair point
Godverdomme is die met zijn hoofd in die frituur gevallen soms?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
Wel leuke uitbaters die van de Basic Frit
[ afbeelding ]
Ben extra benieuwd nuquote:
@Yasmin23 Ladyboyexpert, kun jij het geslacht schatten van die linker?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
@:Yasmin23 Ladyboyexpert, kun jij het geslacht schatten van die linker?
Die zullen wel behoorlijk hangry geweest zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
Dan spoor je toch ook echt niet
https://www.dumpert.nl/me(...)etpartij_in_den_haag
Dat dit kan in jullie stadje @:airwin @:missmsx @:eldinosaur
Nog wel jaquote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nog wel jaMaar duurt niet lang meer
Mag je in Nimma wel met iemand (down)daten uit Arnhem?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Nu toch een vrouw, dan is het goed.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:47 schreef MCH het volgende:
[..]
@:Yasmin23 Ladyboyexpert, kun jij het geslacht schatten van die linker?
quote:
Geloof bijna niet dat dit in NL is.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zullen wel behoorlijk hangry geweest zijn.
Ik denk dat die er best oke uitziet als hij gewoon de tondeuse erover haalt.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:39 schreef MCH het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een slechte schutterquote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geloof bijna niet dat dit in NL is.
Neequote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je in Nimma wel met iemand (down)daten uit Arnhem?
En even een paar keer uitslapen, ziet er wel uit als de broer van die home alone gastquote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat die er best oke uitziet als hij gewoon de tondeuse erover haalt.
Heel mooiquote:Op maandag 20 mei 2019 21:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb je deze tip ook aan Faxie gegeven trouwens?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik woon in grijs gebied. Onder de Rijn, boven de Waal.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Mag je in Nimma wel met iemand (down)daten uit Arnhem?
Ben ik jaquote:
Waar?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik woon in grijs gebied. Onder de Rijn, boven de Waal.
Daar hielp het niet echt?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je deze tip ook aan Faxie gegeven trouwens?
Nee die heb ik nooit met haar gekendquote:Op maandag 20 mei 2019 21:52 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je deze tip ook aan Faxie gegeven trouwens?
quote:
Ja ja ja ja ja....quote:
De Faxie lookquote:Op maandag 20 mei 2019 21:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben toch al vastgesteld dat jouw gebrek aan succes komt doordat je doelgroep eigenlijk niet bestaat.quote:
Wat is zijn doelgroep danquote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben toch al vastgesteld dat jouw gebrek aan succes komt doordat je doelgroep eigenlijk niet bestaat.
Die bestaan wel, maar hebben geen interesse in mequote:Op maandag 20 mei 2019 22:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hebben toch al vastgesteld dat jouw gebrek aan succes komt doordat je doelgroep eigenlijk niet bestaat.
20-30 jarige vrouwen die het niet erg vinden dat hij in the middle of nowhere woont, geen sletten zijn en geen kinderen hebben of willen.quote:
Die bestaan niet neequote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20-30 jarige vrouwen die het niet erg vinden dat hij in the middle of nowhere woont, geen sletten zijn en geen kinderen hebben of willen.
Nog steeds eeuwig zonde van dat Gundam meisje op Tinderquote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die bestaan wel, maar hebben geen interesse in me
Echt hequote:Op maandag 20 mei 2019 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog steeds eeuwig zonde van dat Gundam meisje op Tinder
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
20-30 jarige vrouwen die het niet erg vinden dat hij in the middle of nowhere woont, geen sletten zijn en geen kinderen hebben of willen.
Ze zijn gewoon niet zo into youquote:Op maandag 20 mei 2019 22:02 schreef Californium het volgende:
Hebben 7 weken geleden al wat ingestuurd en nog steeds geen respons terug
lekker irritant jaaaaa
Samzz bestaat wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat dusquote:Op maandag 20 mei 2019 22:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja een stuk of drie waarschijnlijk maar die kunnen ook een Chad kiezen.
Ik betwijfel of ze een persoonlijk mening hebben over mijquote:
Maar jouw vijver is goed gevuld huehuequote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw op Tinder ben ik ook misgelopen
Hoe was die dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn droomvrouw op Tinder ben ik ook misgelopen
Ja okequote:Op maandag 20 mei 2019 22:06 schreef Chia het volgende:
[..]
Weet niet, maar ook dan, ooit was ze wel 30-.
Hield van architectuur; vakanties in Schotland/Scandinavië; had een creatieve baan; leuk hoofd.quote:
Eerder ptss.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:09 schreef MCH het volgende:
[..]
Bijna een meidje met een phd binnengeharkt, knap gedaan
Ik was het niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hield van architectuur; vakanties in Schotland/Scandinavië; had een creatieve baan; leuk hoofd.
Mijn broertje heeft de chick ook via Tinder. Dat lijkt me echt een waardeloze basis voor een relatie.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hield van architectuur; vakanties in Schotland/Scandinavië; had een creatieve baan; leuk hoofd.
Die diagnose heb ik nog niet gehadquote:
Nee je hebt nog niet met Vinnie gehad.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Die diagnose heb ik nog niet gehad
Ik denk dat ik hier even een nachtje over moet slapenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je hebt nog niet met Vinnie gehad.
Daar hoef jij geen kopfzorgen over te hebbenquote:Op maandag 20 mei 2019 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wat moet je ook in een tinder profiel zetten. Ik heb niet echt hobby's.
Doe maar tweequote:Op maandag 20 mei 2019 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hier even een nachtje over moet slapen
Gelukkig niet. Als ik ooit single word kijk ik wel of er nog een achterneef beschikbaar is.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar hoef jij geen kopfzorgen over te hebben
Vast wel dingen die je leuk vind toch?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:18 schreef Lokasenna het volgende:
Wat moet je ook in een tinder profiel zetten. Ik heb niet echt hobby's.
Dat was ik nog even vergeten erbij te zetten: het was niet CL want die zit niet in mijn zoekcirkel.quote:
Altijd leuk van die gehandicapte kindjesquote:Op maandag 20 mei 2019 22:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Als ik ooit single word kijk ik wel of er nog een achterneef beschikbaar is.
Geen enkel kind is leukquote:Op maandag 20 mei 2019 22:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Altijd leuk van die gehandicapte kindjes
Ik mis @lovelyladyquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welles, kaneels nichtje is echt een dotje
Geloof er niks vanquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je ziet alleen de leuke dingen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, een van de mensen die je weggejaagd hebt
Je bent niet goed op de hoogte, valt me tegen.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Daar laat je ook je droomvrouw voor schieten?
Sorry man, wist niet dat het gevoelig lag.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je bent niet goed op de hoogte, valt me tegen.
Is hij de mysterieuze date van Samzz?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:29 schreef MCH het volgende:
[..]
Sorry man, wist niet dat het gevoelig lag.
De cougar.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is hij de mysterieuze date van Samzz?
Wut?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sorry, ik zie samzz geen warm kruis krijgen van vinnieequote:Op maandag 20 mei 2019 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hahaha wat een kerel die Bradley.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
@:Chia wat is waar van de gequote post in de OP
FB / Serieuze vraag: waarom gaan braddie topics dicht?
Inb4 picsquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Er ligt een pruttelende caaf op m'n tieten
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Niks. Wij betalen nog altijd allemaal mee aan zijn Wajong.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:34 schreef MCH het volgende:
@:Chia wat is waar van de gequote post in de OP
FB / Serieuze vraag: waarom gaan braddie topics dicht?
Pics van je caafquote:Op maandag 20 mei 2019 22:50 schreef CherryLips het volgende:
Neequote:
Doe danquote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:32 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee
Zonder wekker en zonder baan mag ik best nog een paar uur extra pitten
Nee want klaarwakkerquote:
ja, ik ga zo wel richting werk, vanmiddag nog een bespreking met mijn baas enzoquote:
Je had geen baan...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:38 schreef Californium het volgende:
[..]
ja, ik ga zo wel richting werk, vanmiddag nog een bespreking met mijn baas enzo
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:13 schreef Q. het volgende:
Matig geslapen. Dat wordt weer een productieve dag.
Wat een levenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:32 schreef Lokasenna het volgende:
Heb wel weer zin om te werken, sowieso lekker maar 3 dagen deze week
Heerlijk!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee weken lang geen antwoord, ga je escaleren heb je binnen 15 minuten een reply.
Sterf toch
Ja dat is wat ik zei jaquote:
Sowieso niets mis meequote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, soms 7 dagen achter elkaar soms maar 3.
Ik werk al 15 jaar lang 5 dagen, zou op zich 4 dagen wel fijn vinden maar dan moet ik teveel inleveren dus ik blijf maar gewoon 5x8 werken.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:39 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja dat is wat ik zei ja![]()
Ik kan met 3 dagen werk niet rondkomen! Plus iedereen om me heen werkt 4 of 5 dagen.... Denk dat ik me relatief snel zou vervelen! Maar ik snap dat dat niet voor iedereen geld
Wat is dat escaleren dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Twee weken lang geen antwoord, ga je escaleren heb je binnen 15 minuten een reply.
Sterf toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 36 uur 4x9?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk al 15 jaar lang 5 dagen, zou op zich 4 dagen wel fijn vinden maar dan moet ik teveel inleveren dus ik blijf maar gewoon 5x8 werken.
Je bent niet belangrijk genoeg voor ze en/of je hebt geen invloedquote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Sterf toch
Lastig te begrijpen in het MKB he.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:41 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat is dat escaleren dan?
De big chief cc’en?
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, Game of Thrones
Bla bla bla blaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Oh ja, Game of Thrones
De laatste 2 seizoenen waren echt schandalig slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For great justice!
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gezien?
Haha niets gemist dus?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:43 schreef Q. het volgende:
[..]
De laatste 2 seizoenen waren echt schandalig slecht.
Ja. Maar overdrijven is ook een kunst.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Heb je de laatste aflevering gezien?
Je kan niet ontkennen dat het gewoon een zwak eind isquote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja. Maar overdrijven is ook een kunst.
Tijd voor de spinoffsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het gewoon een zwak eind is
Tja, je bouwt en bouwt en bouwt, waar moet je dan heen. Vond het allemaaal prima, had misschien wat meer ontwikkeling nodig.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat het gewoon een zwak eind is
Ja, in de laatste tien minuten even alle open eindjes laten zien waarop ze kunnen voortborduren. Lekker uitmelken.quote:
Deze 6 afleveringen konden met iets meer diepte prima in 12 volgens mij, maar tis wel goed zo... Vond gisteren een betere afsluiter dan na jaren Dexter kijkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Tja, je bouwt en bouwt en bouwt, waar moet je dan heen. Vond het allemaaal prima, had misschien wat meer ontwikkeling nodig.
Kan ookquote:
Met twee keer een uur reistijd worden de dagen dan zo langquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:29 schreef rival het volgende:
[..]
4x9 is beter. Dat extra uurtje merk je veel minder dan die extra dag. imho
Pas om half negen thuis zijnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Met twee keer een uur reistijd worden de dagen dan zo lang
Heb zelf 4x8 en 1x4, omdat ik nagenoeg geen reistijd heb. En die 4 u maak ik dan op de vrijdag en tegenwoordig ga ik eerst sporten, even werken en dan ben ik alsnog vroeg klaar.quote:
Dan nog koken, daarna in m'n lycrapak hijsen. Dan kun je dus alleen in juni lekker 's avonds fietsenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
7 uur vertrekken, 8 uur op werk, half zes vertrekken, half 7 thuis.
Valt wel mee toch?
Niet iemand hebben die voor je kookt terwijl jij de centen binnenharktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan nog koken, daarna in m'n lycrapak hijsen. Dan kun je dus alleen in juni lekker 's avonds fietsen
Met de fiets naar je werkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan nog koken, daarna in m'n lycrapak hijsen. Dan kun je dus alleen in juni lekker 's avonds fietsen
Hi CLquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet poepen maar de CV monteur kan ieder moment voor de deur staan.
Je moeder kookt nog voor jequote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niet iemand hebben die voor je kookt terwijl jij de centen binnenharkt
Ja als je vroeg kunt beginnen. Ik kon pas om tien uur beginnen, misschien met uitzondering negen uur.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
7 uur vertrekken, 8 uur op werk, half zes vertrekken, half 7 thuis.
Valt wel mee toch?
Wie gaat er dan ook zo ver van huis werkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:30 schreef MCH het volgende:
[..]
Met twee keer een uur reistijd worden de dagen dan zo lang
Omdat ik hier dicht bij de centrale macht zitquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:44 schreef rival het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook zo ver van huis werken
Hoofdwerkplaatsquote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Omdat ik hier dicht bij de centrale macht zit
Gewoon de deur op een kier zetten. Zowel die van de voordeur als het toilet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Moet poepen maar de CV monteur kan ieder moment voor de deur staan.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon de deur op een kier zetten. Zowel die van de voordeur als het toilet.
quote:Heb je relatieproblemen, of zit je in een diep psychologisch gat? Stort hier je hart uit, en heb steun aan de reacties van anderen.
lolquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas de sig van dit topic![]()
[..]
Je bedoelt de sig van dit forumdeel toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie nu pas de sig van dit topic![]()
[..]
O dacht dat het specifiek op deze sc sloeg. Schrok al.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelt de sig van dit forumdeel toch?
Nee, is gewoon R&P specifiek. Je ziet m ook als je de R&P index aanklikt als t goed is.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O dacht dat het specifiek op deze sc sloeg. Schrok al.
We willen namen horen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:59 schreef MCH het volgende:
Budabeertje heeft weer een chickie gefikst in een andere SC
Ik krijg de laatste tijd al veel notes van haar dus ik houd me ff koestquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is geen debster dus je kunt haar aan.
Watjequote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste tijd al veel notes van haar dus ik houd me ff koest
Hetquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is geen debster dus je kunt haar aan.
Combineren toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stel je moet vet nodig poepen, maar je moet ook nog je tanden poetsen. Wat doe je dan?
Dat kan prima tegelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Stel je moet vet nodig poepen, maar je moet ook nog je tanden poetsen. Wat doe je dan?
Als dat geen dikke haatseks wordt vanavond.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Kut. Kut kut kut. KM komt speciaal een avond naar huis voor een show van Daniel Arends. Ik was echt overtuigd dat we tickets voor vandaag hebben. Blijkbaar de show van morgen te zijn![]()
![]()
. En hij is nu aan het shooten dus kan hem niet bereiken. Wat een domme fout
.
Gelukkig hou je je appartement nog even aan.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Debsterr het volgende:
Kut. Kut kut kut. KM komt speciaal een avond naar huis voor een show van Daniel Arends. Ik was echt overtuigd dat we tickets voor vandaag hebben. Blijkbaar de show van morgen te zijn![]()
![]()
.
Eerst poepen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hou je je appartement nog even aan.
We hebben al eens zo'n fuck-up gehad met de huurauto in Barcelona. We'll survivequote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hou je je appartement nog even aan.
eerst poepen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Poetsen tijdens het poepen maar wel zo veel mogelijk met dichte mondquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Vinniiee het volgende:
Poep jij met je hoofd in de wcpot?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Poetsen tijdens het poepen maar wel zo veel mogelijk met dichte mond
Van die mensen met een pot op de badkamerquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:23 schreef rival het volgende:
Maar jullie schijten dus in je badkamer of poetsen in je toilet ofzo?
Ja hoi.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die mensen met een pot op de badkamer
Dan zou ik alleen maar dik worden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel handig als je meerdere verdiepingen hebt en 's nachts niet de trap af hoeft om te pissen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb jij een natte cel met alles in 1 ruimte?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef ElDinosaur het volgende:
Of als je lekker wilt schijten terwijl je vriend/vriendin staat te douchen
Niet zo projecteren lieve schatquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Vanwege de spontane constipatie die dan op speelt?
Neen, apart toilet natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij een natte cel met alles in 1 ruimte?
Wc en douche in dezelfde ruimte als je keuken, bed en bank.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:33 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb jij een natte cel met alles in 1 ruimte?
Ja dat zet zoden aan de dijk idd.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:34 schreef rival het volgende:
[..]
Niet zo projecteren lieve schat
Omdat ik dan de trap niet meer af hoef
Bijvoorbeeld hier op werk zijn er 3 verdiepingen. Je ziet eigenlijk alleen dikkerdjes in de lift stappen.quote:
Heb jij iets aan je blaas of darmen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:39 schreef rival het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld hier op werk zijn er 3 verdiepingen. Je ziet eigenlijk alleen dikkerdjes in de lift stappen.
Ik denk dat ik iets op het spoor ben.
Oei relatietestquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef Debsterr het volgende:
![]()
.
Vind het vooral zo shit dat hij het dan morgen moet missen waarschijnlijk. Maar goed, wie weet komen er nog tickets op ticketswap. Of wil iemand ruilen.quote:
Als je die fles leegt onder je raam, waarom pis je dan niet gewoon direct uit het raam?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:43 schreef Chia het volgende:
Pissen kan trouwens gewoon in een fles. Maar die fles moet je niet legen op het dak onder je raam, dat gaat er vreemd uit zien.
Dan krijg je weer van dat gedoe dat je bewust je penis laat zien aan je buurmeisje van 6 enz.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je die fles leegt onder je raam, waarom pis je dan niet gewoon direct uit het raam?
Kan je morgen een ander meenemenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vind het vooral zo shit dat hij het dan morgen moet missen waarschijnlijk. Maar goed, wie weet komen er nog tickets op ticketswap. Of wil iemand ruilen.
Jezusquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:53 schreef Chia het volgende:
Voor wie het legendarische topic niet kent: KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Burrrnquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:01 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij heeft al ervaring met vrouwen in een relatie, dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |