SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door mokkiemok op 21-05-2019 08:50:33 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
moeten zij wetenquote:Op maandag 20 mei 2019 15:20 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Bayern heeft een linksback gekocht voor 86mio.![]()
OP even opgeschoond en aangepast. Als iemand nog suggesties heeft, ik hoor het graag.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waarom haal je dat Ten Hag gifje eruitquote:Op maandag 20 mei 2019 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
OP even opgeschoond en aangepast. Als iemand nog suggesties heeft, ik hoor het graag.
Oh.![]()
dat was toch niet serieus erin gezet?excuus, ik zet hem terug.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom haal je dat Ten Hag gifje eruitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Natuurlijk welquote:Op maandag 20 mei 2019 15:37 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dat was toch niet serieus erin gezet?excuus, ik zet hem terug.
Oh.![]()
staat er weer in, nog meer suggesties?quote:
overigens als ik mijn imgur account ooit delete, gaat 90% van de OP kapot
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Filmpje erin van Tadic on fire misschienquote:Op maandag 20 mei 2019 15:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
staat er weer in, nog meer suggesties?
overigens als ik mijn imgur account ooit delete, gaat 90% van de OP kapot
Oh.![]()
NANANANANANAAAquote:Op maandag 20 mei 2019 15:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Filmpje erin van Tadic on fire misschien![]()
dat kan ik, maar dat ga ik niet doen.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je een photoshop maken van Bergwijn in een Ajax shirt?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 20 mei 2019 15:46 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kan je een photoshop maken van Bergwijn in een Ajax shirt?
dit is alles wat ik voor je kan doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Zonder van Bommel ook, lekker verdedigend blijven spelen tegen 10 manquote:Op maandag 20 mei 2019 15:49 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Neresgod
Zonder hem hadden we die wedstrijd verloren![]()
![]()
Áls hij 18+ zou zijn is dit een erectie waardige foto.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is alles wat ik voor je kan doen.![]()
nog een paar weekjes wachten wellichtquote:Op maandag 20 mei 2019 15:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Áls hij 18+ zou zijn is dit een erectie waardige foto.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik ben een enorme fan van Bergwijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:57 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nog een paar weekjes wachten wellicht![]()
ik help je hopen dat hij terug komtquote:Op maandag 20 mei 2019 16:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik ben een enorme fan van Bergwijn.
Bergwijn is coming home.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
@El-Stinhoquote:Op maandag 20 mei 2019 16:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Stijn even komt roepen dat hij niet komt is het definitief.Oh.![]()
Kan nog geen woord Nederlandsquote:Op maandag 20 mei 2019 16:22 schreef Simmertje het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)?utm_source=whatsapp![]()
![]()
Twee plaatjes doen het niet mbt het kampioenschap.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
OP even opgeschoond en aangepast. Als iemand nog suggesties heeft, ik hoor het graag.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Nederlandse les van Tadicquote:Op maandag 20 mei 2019 16:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Pak schaal zijn de eerste woorden die je moet leren.![]()
Lekker kijken naar transfers toch.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:18 schreef Tjacka het volgende:
Het grote zwarte gat is aangebroken jongens.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nou dat boeit mij dus echt helemaal niets.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker kijken naar transfers toch.Groot fan van User Wotte![]()
Dat dus lekker scouten naar tansfer info en speculeren over de formatie van 2019-2020quote:Op maandag 20 mei 2019 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker kijken naar transfers toch.![]()
![]()
De Ligt is ondertussen al 10 keer verkocht. Ziyech zou in die zomer al 10 keer komen. Ik ga wel wat ´´leuke dingen´´ met de vrouw doen en hopen dat het zo snel mogelijk augustus is.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op maandag 20 mei 2019 18:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou dat boeit mij dus echt helemaal niets.
Oh.![]()
Wat?quote:
Net of jij iets weet van die Martinez. Je moet hem toch pas eerst zien voetballen om de prijzen.Groot fan van User Wotte![]()
Van mijn mogen ze die deze zomer nog wel een keer of honderd op dezelfde wijze verkopen.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:23 schreef Tjacka het volgende:
De Ligt is ondertussen al 10 keer verkocht. Ziyech zou in die zomer al 10 keer komen. Ik ga wel wat ´´leuke dingen´´ met de vrouw doen en hopen dat het zo snel mogelijk augustus is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik volg dat nieuws dus echt niet. Ik word daar echt super onrustig van.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Van mijn mogen ze die deze zomer nog wel een keer of honderd op dezelfde wijze verkopen.Groot fan van User Wotte![]()
Nee maar dan nog kan het wel leuk zijn om te speculeren over wie er komt en te lezen over de spelers die komenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat?
Net of jij iets weet van die Martinez. Je moet hem toch pas eerst zien voetballen om de prijzen.geruchten kunnen ook leuk zijn zoals nu met Bergwijn, best vermakelijk hoor.
Wel eens dat ik nu wel klaar ben met al die geruchten over waar De Ligt heen gaat, maar inkomende transfers vind ik altijd wel leuk om te volgen
Oh.![]()
De Afrika Cup is geen voetbal.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:24 schreef Simmertje het volgende:
Afrika cup en met name Copa America volgen is het enige wat je kunt doen tegen het zwarte gat.
Maar Nations League kan wel leuk zijn, en ach voor je het weet begint Ajax al aan de voorbereiding. Zolang is zo'n zomerstop vaak niet
Oh.![]()
Ik houd van transfergeruchtenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik volg dat nieuws dus echt niet. Ik word daar echt super onrustig van.Lekker speculeren. Genot.
![]()
Nou het boeit mij dus echt niet. Dan blijken ze op het veld er helemaal niks van te kunnen zeker. Ik heb wel iets beters te doen met mijn tijd. Ik ga toch ook geen story lezen oid.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar dan nog kan het wel leuk zijn om te speculeren over wie er komt en te lezen over de spelers die komengeruchten kunnen ook leuk zijn zoals nu met Bergwijn, best vermakelijk hoor.
Wel eens dat ik nu wel klaar ben met al die geruchten over waar De Ligt heen gaat, maar inkomende transfers vind ik altijd wel leuk om te volgenGroot fan van User Wotte![]()
Ook niet echt interessant.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:24 schreef Simmertje het volgende:
Afrika cup en met name Copa America volgen is het enige wat je kunt doen tegen het zwarte gat.Groot fan van User Wotte![]()
Ik bedoel ook meer dat ik ze er allebei graag bijhoudt, dus wat mij betreft mag het bij geruchten blijven. Bij de Ligt zie ik dat sowieso niet gebeuren. Bij Ziyech heel misschien nog wel, omdat ik me afvraag of er echt een topclub voor hem komt en Ajax best nog wat te bieden heeft tegenwoordig.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik volg dat nieuws dus echt niet. Ik word daar echt super onrustig van.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tja dat zien we later wel weer of ze kunnen aanhakenquote:Op maandag 20 mei 2019 18:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou het boeit mij dus echt niet. Dan blijken ze op het veld er helemaal niks van te kunnen zeker. Ik heb wel iets beters te doen met mijn tijd. Ik ga toch ook geen story lezen oid.maar als fans van de oude club al zeggen dat het niks is komt het zelden uit dat die iets gaat toevoegen aan Ajax.
Maar goed ieder zijn vorm van vermaak.Oh.![]()
Het enige waar ik wel naar uit kijk is een ultieme verrassing: he's coming home en dan Jan Vertonghen. Of "if you can't beat them join them" Bergwijn.![]()
Geen idee waar Jan Vertonghen zou moeten spelen. Links centraal achterin is al 3 dubbel bezet.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:30 schreef Simmertje het volgende:
Het enige waar ik wel naar uit kijk is een ultieme verrassing: he's coming home en dan Jan Vertonghen. Of "if you can't beat them join them" Bergwijn.![]()
Eens.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee waar Jan Vertonghen zou moeten spelen. Links centraal achterin is al 3 dubbel bezet.
We hebben eerder een RCV nodig.Oh.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op maandag 20-05-2019 om 20:01:15Lisandro Martínez = ❌❌❌Your mood in one GIF? #VamosMartínez 🇦🇷 https://t.co/X06ZTHu2DA reageer retweet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: