Toevallig net een switch run 2 gemaakt.quote:Op vrijdag 5 juli 2019 18:35 schreef Qunix het volgende:
Een eerlijk antwoord:
Diamond's 1st Level, Music Enemies, zijn ronduit kut.
Like Mario is niet mijn ding.
Switch Run is tof.
Moving Blocks Riding Rocks ben ik trouwens een keer eerder tegen gekomen in de endless run! (En geskipt omdat ik puzzles wilde)
WR gepakt op je spinjump levelquote:Op vrijdag 5 juli 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Held
Ik zal zondag jouw levels eens even spelen.
Lekker bezigquote:Op zaterdag 6 juli 2019 11:23 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
WR gepakt op je spinjump level
En first clear in je andere
Code?quote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:12 schreef SwitchSwatch het volgende:
Iemand gelukt om Ryukahr zijn level te clearen?
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevelquote:
Ik doe het in handheld met m'n vingersquote:Op zaterdag 6 juli 2019 18:54 schreef mschol het volgende:
ik hoop hem volgende week binnen te krijgen; wat gebruiken jullie voor het maken van levels? gepreorderd dus met smm2 stylus in handheld mode? of toch weer anders?
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelijk gecleared trouwens, bazenlevel
[..]
Ik doe het in handheld met m'n vingersVind die stylus eigenlijk maar overbodig. Had verwacht dat ik hem constant zou gebruiken, maar nee.
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterquote:Op zaterdag 6 juli 2019 20:14 schreef SwitchSwatch het volgende:
[..]
Pff doe je goed. Ben er ruim een uur mee bezig geweest en nog niet gecleared. Maar we geven niet op.
Huh, je kan toch gewoon via een walljump alsnog verder (wat het blok overigens wel nutteloos maakt)quote:Op vrijdag 5 juli 2019 20:45 schreef Qunix het volgende:
Als je te snel door de zigzag naar beneden gaat kom je in een softlock terecht waar je via rood naar boven moet springen.
https://imgur.com/a/HSrQ70g
Die rooie blok moet een nomale blok worden.
Ben tot de eerste checkpoint gekomen. Heeft me best veel levens gekost, maar nu gaat het eerste stukje me vrij makkelijk af. Dus inderdaad zoals je zegt, je wordt wel beter.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker niet doen, dit soort levels maken je beterWel al één van de CPs gehaald?
Pittig maar redelijk fair is wel een goede omschrijving.quote:Op zondag 7 juli 2019 13:14 schreef seto het volgende:
Heb voor het eerst een level gemaakt, heb me erg laten inspireren door Begone Rotten Mushroom uit de story mode:
Heb hem wel pittig gemaakt maar nog redelijk fair (in mijn ogen), code is:
MIschievous Mushrooms
LR0-386-BNG
Kritiek is welkom
Die heb ik ook gister gespeeldquote:Op dinsdag 9 juli 2019 11:55 schreef Diamond3d het volgende:
Gisteren wat levels gespeeld onder 'populair', man man man wat zijn mensen creatief.
Zelfs Zelda OoT Deku Tree gespeeld, heel orgineel gedaan.
als hetm aar duidelijker is dan het einde van je 1e level dan komt dat vast goed (Y)quote:Op dinsdag 9 juli 2019 13:36 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een leuk idee voor een level, maar of het gaat werken weet ik pas na uren bouwen en testen.
Of het zo leuk is als ik denk weet ik ook pas als ik het level speel
En of het duidelijk is voor de speler weet ik helemaal niet.
Wat een toestand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |