Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.quote:
Over ongeveer een kwartier is de planningquote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe laat begint het? Niet deze show eromheen
Ah joh, zometeen weer een kerel die voor de 29e keer Back home again in Indiana gaat zingen waarschijnlijk. Dan is drie keer Kelly nog niks!quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.
Nee dat was Jim Nabors en die is gestopt. Lees ik ook maar op de Indy site verder hoor. Niet dat ik dat weet.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, zometeen weer een kerel die voor de 29e keer Back home again in Indiana gaat zingen waarschijnlijk. Dan is drie keer Kelly nog niks!
Na mijn post was ik het ook even gaan checken en je hebt volkomen gelijk. Nu een andere Jim, die er voor de derde keer isquote:Op zondag 26 mei 2019 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was Jim Nabors en die is gestopt. Lees ik ook maar op de Indy site verder hoor. Niet dat ik dat weet.
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan toch niet anders dat de Amerikaanse krijgsmacht hier ook serieus voor betaald, toch?
Niks mis met tradities, maar die verkapte rekruteringsvideo die er nog even achteraan komt... ligt er een beetje dik op.
Als ze het niet a capella zou zingen klinkt het ook een heel stuk beter.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.
Ja die ken ik nog natuurlijk, de Air Force had ook regelmatig een wagen.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig mag het niet meer.
Laatst ergens gelezen dat het precies nul rekruten heeft opgeleverd die het eind van de training haalden. Geen groot verlies dusquote:Op zondag 26 mei 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig mag het niet meer.
Maar de militaire bobo's hebben waarschijnlijk wel leuke uitjes gehad.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst ergens gelezen dat het precies nul rekruten heeft opgeleverd die het eind van de training haalden. Geen groot verlies dus
Dit. Zou wel mooi zijn na 50 jaar. Alleen jammer dat het dan Marco is en niet Michael.quote:
Pippa Mann.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |