Iets na middernacht volgens mij.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:19 schreef Cracker1992 het volgende:
Hopen dat het droog blijft.. Offtopic: iemand enig idee hoelaat de Coca Cola 600 exact begint?
Ik heb haar gemist en ff gegoogled, maar dit is zeker een andere Makenna Carpenter? 😂quote:Op zondag 26 mei 2019 18:08 schreef franklop het volgende:
De dochter van Carpenter is al bijna groter dan Ed zelf
0.10 Green flagquote:Op zondag 26 mei 2019 18:19 schreef Cracker1992 het volgende:
Hopen dat het droog blijft.. Offtopic: iemand enig idee hoelaat de Coca Cola 600 exact begint?
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:21 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Ik heb haar gemist en ff gegoogled, maar dit is zeker een andere Makenna Carpenter? 😂
[ afbeelding ]
Vorig jaar schilderden ze dat in de Giro op de weg voor Karsten Kroonquote:
Kan ik beamen.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:25 schreef Zorro het volgende:
Nou ja, naar wat ik gelezen heb is dit iig beter dan Madonna.
Dan lijkt iets met Karsten me efficiënter.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar schilderden ze dat in de Giro op de weg voor Karsten Kroon
Niet echt logisch om Robert , mond dicht voor Karsten Kroon op de weg te kalkenquote:Op zondag 26 mei 2019 18:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vorig jaar schilderden ze dat in de Giro op de weg voor Karsten Kroon
Je begrijpt me wel, dronken na het kampioenschap of nietquote:Op zondag 26 mei 2019 18:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet echt logisch om Robert , mond dicht voor Karsten Kroon op de weg te kalken
heywoodu dacht er hetzelfde over.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je begrijpt me wel, dronken na het kampioenschap of niet
Deed ze vorig jaar ookquote:Op zondag 26 mei 2019 18:28 schreef Zorro het volgende:
We krijgen zo het National Anthem door Kelly Clarkson.
Nou ik ben benieuwd.
Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.quote:
Over ongeveer een kwartier is de planningquote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Hoe laat begint het? Niet deze show eromheen
Ah joh, zometeen weer een kerel die voor de 29e keer Back home again in Indiana gaat zingen waarschijnlijk. Dan is drie keer Kelly nog niks!quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.
Nee dat was Jim Nabors en die is gestopt. Lees ik ook maar op de Indy site verder hoor. Niet dat ik dat weet.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah joh, zometeen weer een kerel die voor de 29e keer Back home again in Indiana gaat zingen waarschijnlijk. Dan is drie keer Kelly nog niks!
Na mijn post was ik het ook even gaan checken en je hebt volkomen gelijk. Nu een andere Jim, die er voor de derde keer isquote:Op zondag 26 mei 2019 18:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dat was Jim Nabors en die is gestopt. Lees ik ook maar op de Indy site verder hoor. Niet dat ik dat weet.
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het kan toch niet anders dat de Amerikaanse krijgsmacht hier ook serieus voor betaald, toch?
Niks mis met tradities, maar die verkapte rekruteringsvideo die er nog even achteraan komt... ligt er een beetje dik op.
Als ze het niet a capella zou zingen klinkt het ook een heel stuk beter.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tradities zijn leuk, maar je kan ook doorslaan.
Ja die ken ik nog natuurlijk, de Air Force had ook regelmatig een wagen.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tegenwoordig mag het niet meer.
Laatst ergens gelezen dat het precies nul rekruten heeft opgeleverd die het eind van de training haalden. Geen groot verlies dusquote:Op zondag 26 mei 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de militaire bobo's hebben waarschijnlijk wel leuke uitjes gehad.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Laatst ergens gelezen dat het precies nul rekruten heeft opgeleverd die het eind van de training haalden. Geen groot verlies dus
Dit. Zou wel mooi zijn na 50 jaar. Alleen jammer dat het dan Marco is en niet Michael.quote:
Pippa Mann.quote:
Dank u!quote:Op zondag 26 mei 2019 18:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Pippa Mann.
Dus Gele vlag na twee ronden of zo.
Ik geef hem ook een goede kansquote:
Zo! Bij dat lint kwam het zo vaak voor dat ik me afvroeg waar iemand reed die nét uit beeld bleek te zijn. Dan liever dit bordquote:
200quote:
100, 200 en 300quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
Absoluut. Ik juich ook voor Kanaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef franklop het volgende:
Castroneves als winnaar zal ik ook waarderen
Idd!quote:Op zondag 26 mei 2019 19:02 schreef Droopie het volgende:
Ik mis de camera langs het circuit met de rode bloemetjes ??
Daly rijdt met US Air Force sponsoring.quote:Op zondag 26 mei 2019 18:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik mag Will Power niet en zou echt niet weten waarom dat zo isquote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Droopie het volgende:
Die Bourdais is dat nog steeds zo'n lul vergeleken met een paar jaar geleden
Geen idee meer waarom, maar volgens mij was dat echt een eikel
Dat gaat hem niet worden, is de langzaamste op de baan en Sage Karam heeft hem net ingehaald. Hij is nu laatste.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Peterselieman het volgende:
Andretti moet nog flink sleutelen aan de afstelling
Doet in mijn ogen iets teveel zijn best om de ideale persoon gevonden te worden. Daar hou ik niet van.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik mag Will Power niet en zou echt niet weten waarom dat zo is
Tja, hij is dan ook niet echt een topperquote:Op zondag 26 mei 2019 19:13 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat gaat hem niet worden, is de langzaamste op de baan en Sage Karam heeft hem net ingehaald. Hij is nu laatste.
Dat terwijl hij het zo goed deed in zijn allereerste Indy500. Daarna is hij alleen maar verder weggezakt.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hij is dan ook niet echt een topper
Ik verguis Sam Hornish Jr nog steeds, had dat zo gaaf gevondenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat terwijl hij het zo goed deed in zijn allereerste Indy500. Daarna is hij alleen maar verder weggezakt.
Dat was wel een prachtige editie in 2006 met beide Andretti's (en Hornish).quote:Op zondag 26 mei 2019 19:16 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat terwijl hij het zo goed deed in zijn allereerste Indy500. Daarna is hij alleen maar verder weggezakt.
Klopt, maar is gaat echt 5-6mph langzamer dan normaal elke ronde. Zo slecht is hij ook weer niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, hij is dan ook niet echt een topper
Bingo.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:18 schreef Fir3fly het volgende:
Het is weer net zo saai als vorig jaar. Het wachten is op de willekeurige spins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |