Dat hele probleem kan je gewoon voorkomen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er liep laatst een discussie over de keuze na de daad.
hey kluunquote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen hoor met mn callcenter baan
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar met jouw uiterlijk zou je denken dat je wel je best doet om leuk gevonden te worden
Dat stond er niet maar ik snap dat je moeite hebt met lezenquote:
doe maar stoer, maar als we zoiets over jou zeggen ga je ons weer zwart maken bij je teddybeerquote:
Hermann?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe maar stoer, maar als we zoiets over jou zeggen ga je ons weer zwart maken bij je teddybeer
Oh nee ik eet mijn komkommers altijd met schilquote:Op zondag 19 mei 2019 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat stond er niet maar ik snap dat je moeite hebt met lezen
True. Maar als je iets plant en het blijkt een mongooltje te worden, dan hoeft het voor mij niet zo.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hele probleem kan je gewoon voorkomen.
Met schil of met scheel hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee ik eet mijn komkommers altijd met schil
Ik verwijs naar reeds gegeven argumenten, ben het nu wel een keer zat om steeds te moeten uitleggen hoe het echt zit.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
True. Maar als je iets plant en het blijkt een mongooltje te worden, dan hoeft het voor mij niet zo.
Maar uiteindelijk ligt de keuze aan de moeder in kwestie.
Niet zo projecterenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ga er van uit dat je nog met knuffels slaapt
Kan prima lezen, dank je wel. Nu weer normaal doenquote:
Ik heb het grotendeels gemist, laat maar liggen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik verwijs naar reeds gegeven argumenten, ben het nu wel een keer zat om steeds te moeten uitleggen hoe het echt zit.
is goed, ik ga slapenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan prima lezen, dank je wel. Nu weer normaal doen
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dia's met alle hoogtepunten van Villa, binnen 1 minuut is het klaar
Dat haal ik niet maatquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, en daarna nog eenmaal en dan zijn we de pijp uit
man man man, lui zwijnquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Varkenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Ons aller Nederland over 44 jaar weerquote:
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Waar heb je stress van dan?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgen
Wat heb je allemaal gedaan danquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Story of my life welquote:Op zondag 19 mei 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het zonde als mensen hun capaciteiten niet gebruiken vanwege luiheid.
Ja dat is gewoon weekend hoor, niet zeurenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had een lunch afspraak, skype interview voor mijn stage en gestudeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |