is goed, ik ga slapenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan prima lezen, dank je wel. Nu weer normaal doen
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dia's met alle hoogtepunten van Villa, binnen 1 minuut is het klaar
Dat haal ik niet maatquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, en daarna nog eenmaal en dan zijn we de pijp uit
man man man, lui zwijnquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Varkenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Ons aller Nederland over 44 jaar weerquote:
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Waar heb je stress van dan?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgen
Wat heb je allemaal gedaan danquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Story of my life welquote:Op zondag 19 mei 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het zonde als mensen hun capaciteiten niet gebruiken vanwege luiheid.
Ja dat is gewoon weekend hoor, niet zeurenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had een lunch afspraak, skype interview voor mijn stage en gestudeerd.
My point exactlyquote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat je geen vrouwen in je leven had.
quote:
Ik zeur ook niet. Maar helemaal gewoon weekend is het ook niet om op zondag van 1100 tot 2200 bezig te zijn. Volgens mij hang jij bijvoorbeeld gewoon de hele dag in bed film te kijken.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon weekend hoor, niet zeuren
Ja, stress van falen met realistische doelstellingen behalenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ook geen stress toch? Of heb je jezelf ook deadlines gezet?
Zou ook wel stress hebben als ik over 5 jaar geen partner heb, maar dat is zorg voor dan. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het zo gaat als ik denk dat het gaat. Heb tegen die tijd ook meer geld, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, stress van falen met realistische doelstellingen behalen
Ik zou ook weleens een leuk inkomen willen hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ook wel stress hebben als ik over 5 jaar geen partner heb, maar dat is zorg voor dan. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het zo gaat als ik denk dat het gaat. Heb tegen die tijd ook meer geld, dus dat scheelt al een hoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |