Dat hele probleem kan je gewoon voorkomen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er liep laatst een discussie over de keuze na de daad.
hey kluunquote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen hoor met mn callcenter baan
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar met jouw uiterlijk zou je denken dat je wel je best doet om leuk gevonden te worden
Dat stond er niet maar ik snap dat je moeite hebt met lezenquote:
doe maar stoer, maar als we zoiets over jou zeggen ga je ons weer zwart maken bij je teddybeerquote:
Hermann?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
doe maar stoer, maar als we zoiets over jou zeggen ga je ons weer zwart maken bij je teddybeer
Oh nee ik eet mijn komkommers altijd met schilquote:Op zondag 19 mei 2019 23:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat stond er niet maar ik snap dat je moeite hebt met lezen
True. Maar als je iets plant en het blijkt een mongooltje te worden, dan hoeft het voor mij niet zo.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat hele probleem kan je gewoon voorkomen.
Met schil of met scheel hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh nee ik eet mijn komkommers altijd met schil
Ik verwijs naar reeds gegeven argumenten, ben het nu wel een keer zat om steeds te moeten uitleggen hoe het echt zit.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
True. Maar als je iets plant en het blijkt een mongooltje te worden, dan hoeft het voor mij niet zo.
Maar uiteindelijk ligt de keuze aan de moeder in kwestie.
Niet zo projecterenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee ik ga er van uit dat je nog met knuffels slaapt
Kan prima lezen, dank je wel. Nu weer normaal doenquote:
Ik heb het grotendeels gemist, laat maar liggen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik verwijs naar reeds gegeven argumenten, ben het nu wel een keer zat om steeds te moeten uitleggen hoe het echt zit.
is goed, ik ga slapenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan prima lezen, dank je wel. Nu weer normaal doen
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je dia's met alle hoogtepunten van Villa, binnen 1 minuut is het klaar
Dat haal ik niet maatquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt he, en daarna nog eenmaal en dan zijn we de pijp uit
man man man, lui zwijnquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Varkenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:32 schreef Zosk het volgende:
9,5 uur geleden werd ik wakker en lig er nu alweer in haha
Ons aller Nederland over 44 jaar weerquote:
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Waar heb je stress van dan?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb weekend nodig om mijn stressniveau naar beneden te krijgen
Wat heb je allemaal gedaan danquote:Op zondag 19 mei 2019 23:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb geen weekend gehad. Was om tien uur thuis vandaag...
Story of my life welquote:Op zondag 19 mei 2019 23:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Vind het zonde als mensen hun capaciteiten niet gebruiken vanwege luiheid.
Ja dat is gewoon weekend hoor, niet zeurenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Had een lunch afspraak, skype interview voor mijn stage en gestudeerd.
My point exactlyquote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dacht dat je geen vrouwen in je leven had.
quote:
Ik zeur ook niet. Maar helemaal gewoon weekend is het ook niet om op zondag van 1100 tot 2200 bezig te zijn. Volgens mij hang jij bijvoorbeeld gewoon de hele dag in bed film te kijken.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon weekend hoor, niet zeuren
Ja, stress van falen met realistische doelstellingen behalenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dan ook geen stress toch? Of heb je jezelf ook deadlines gezet?
Zou ook wel stress hebben als ik over 5 jaar geen partner heb, maar dat is zorg voor dan. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het zo gaat als ik denk dat het gaat. Heb tegen die tijd ook meer geld, dus dat scheelt al een hoop.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:40 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja, stress van falen met realistische doelstellingen behalen
Ik zou ook weleens een leuk inkomen willen hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou ook wel stress hebben als ik over 5 jaar geen partner heb, maar dat is zorg voor dan. Vooralsnog ga ik er vanuit dat het zo gaat als ik denk dat het gaat. Heb tegen die tijd ook meer geld, dus dat scheelt al een hoop.
Voel je je beter als dat zo zou zijn?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zeur ook niet. Maar helemaal gewoon weekend is het ook niet om op zondag van 1100 tot 2200 bezig te zijn. Volgens mij hang jij bijvoorbeeld gewoon de hele dag in bed film te kijken.
Hehequote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef HPLC het volgende:
Voor mijn 30ste wil ik een vriendin hebben en verloofd zijn
Nee, dat zou werkelijk niets veranderen aan mijn leven of staat van welzijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voel je je beter als dat zo zou zijn?
Goede richtlijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef HPLC het volgende:
wat lul je nou steeds over je inkomenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook weleens een leuk inkomen willen hebben
Heb je een afgeronde opleiding?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik zou ook weleens een leuk inkomen willen hebben
Waarom denk je dat iets je in 3 weken lukt als het je in de 29 jaar daarvoor ook niet is geluktquote:Op zondag 19 mei 2019 23:42 schreef HPLC het volgende:
Herhaal het anders iedere ochtend voor de spiegel als je je tanden staat te poetsenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb zoiets nog nooit tegen mezelf gezegd, dus misschien helpt het
hoe vaak ben jij verloofd geweest dan?quote:Op zondag 19 mei 2019 23:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iets je in 3 weken lukt als het je in de 29 jaar daarvoor ook niet is gelukt
Oké gelukkig want wil jouw depressie niet op mn geweten hebbenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, dat zou werkelijk niets veranderen aan mijn leven of staat van welzijn.
Tja, dat is een tikje problematisch dan. Je kunt open universiteit doen ofzo. Of leren programmeren.quote:
1 keer maar dat was op habbo hotelquote:
wat is jouw probleemquote:Op zondag 19 mei 2019 23:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Herhaal het anders iedere ochtend voor de spiegel als je je tanden staat te poetsen
Voel me daar te dom voor. Programmeren wil ik wel leren jaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Tja, dat is een tikje problematisch dan. Je kunt open universiteit doen ofzo. Of leren programmeren.
Niets, maar waarom zou ik op Giro 555 storten als ik het ook aan jou kan gevenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mijn inkomen te maken debiel
Gelukkig neem ik de KLB SC niet dermate serieus dat het mijn gemoedsgesteldheid beinvloed...quote:Op zondag 19 mei 2019 23:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oké gelukkig want wil jouw depressie niet op mn geweten hebben
quote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel me daar te dom voor. Programmeren wil ik wel leren ja
Omdat zij het veel harder nodig hebben dan ikquote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niets, maar waarom zou ik op Giro 555 storten als ik het ook aan jou kan geven
Kan nog wel die ene quote tevoorschijn halen na een discussie met @UitStralingquote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig neem ik de KLB SC niet dermate serieus dat het mijn gemoedsgesteldheid beinvloed...
Je mag het ook aan mij geven als je wilquote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Niets, maar waarom zou ik op Giro 555 storten als ik het ook aan jou kan geven
beïnvloedtquote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig neem ik de KLB SC niet dermate serieus dat het mijn gemoedsgesteldheid beinvloed...
Nou, kan je nu al mee starten. Tal van online cursussen.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voel me daar te dom voor. Programmeren wil ik wel leren ja
Doe ik ook een beetje half half, ben nog niet echt trots op mezelf op dat vlakquote:Op zondag 19 mei 2019 23:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nou, kan je nu al mee starten. Tal van online cursussen.
Pest die jongen nou niet zoquote:
Hadden ze maar moeten vluchten naar het rijke westenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Omdat zij het veel harder nodig hebben dan ik
Ha ha haquote:Op zondag 19 mei 2019 23:47 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je mag het ook aan mij geven als je wil
Oh dat is tijdelijke frustratie. Ik ben vrij snel boos te krijgen, maar dat is een simpele evolutionaire reactie en is dan ook vrij snel weer vergeten zodra de hormoonspiegel weer op pijl is.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Kan nog wel die ene quote tevoorschijn halen na een discussie met @:Uitstraling
Goed puntquote:Op zondag 19 mei 2019 23:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hadden ze maar moeten vluchten naar het rijke westen
Pijlquote:Op zondag 19 mei 2019 23:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh dat is tijdelijke frustratie. Ik ben vrij snel boos te krijgen, maar dat is een simpele evolutionaire reactie en is dan ook vrij snel weer vergeten zodra de hormoonspiegel weer op pijl is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |