quote:Op zondag 19 mei 2019 23:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Begon jij maar eens.Waren jouw ouders maar nooit begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Niemand is perfectquote:
Dat denk ik ook elke dag.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waren jouw ouders maar nooit begonnen
Eerder wat daarna komtquote:
Zou hem zo in huis nemenquote:
Dat kan ik niet betalen hoor met mn callcenter baanquote:Op zondag 19 mei 2019 23:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moet je een grote tuin hebben waar ze kunnen rennen.
Zeg, ga je lekker schelequote:Op zondag 19 mei 2019 23:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar met jouw uiterlijk zou je denken dat je wel je best doet om leuk gevonden te worden
Er liep laatst een discussie over de keuze na de daad.quote:
Oh ja, dat herinner ik me nogquote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er liep laatst een discussie over de keuze na de daad.
Oh ja. Misschien toch maar wat prioriteiten er bij.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat kan ik niet betalen hoor met mn callcenter baan
Ik zal er een nachtje over slapen hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 23:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja. Misschien toch maar wat prioriteiten er bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |