Woahhh pewpew bangbang you shot me downquote:Op zondag 19 mei 2019 23:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat zij allemaal naar binnen douwt? veel mannen willen het wel maar niet bij een bbw
Oooh ja dat kan, moet je wat beter leren versieren he.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry, bedoel meer dat geen enkele man seks met mij wil
of afvallenquote:Op zondag 19 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja dat kan, moet je wat beter leren versieren he.
Lekker duidelijk weer ditquote:Op zondag 19 mei 2019 23:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee er moet wel wat passie in zitten natuurlijk
Ja kut voor je broerquote:Op zondag 19 mei 2019 23:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe het voor de mensen is die überhaupt geen seks hebben
Ben te dik, te lelijk en te domquote:Op zondag 19 mei 2019 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ja dat kan, moet je wat beter leren versieren he.
Voor mij blijkbaar ook nietquote:Op zondag 19 mei 2019 23:11 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Seks is sowieso geen hoge prioriteit voor mij.
Doe graag moeilijk, helemaal nu je zo gemeen tegen me doetquote:Op zondag 19 mei 2019 23:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja godver, soms is een filmpje gewoon goed en soms niet, niet zo moeilijk doen, wijf
Oh begin jij ook alquote:
Was grapje a sahbiquote:Op zondag 19 mei 2019 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Te dom niet, de rest kan ik niet over oordelen.
Wat een vervelende karaktereigenschapquote:Op zondag 19 mei 2019 23:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe graag moeilijk, helemaal nu je zo gemeen tegen me doet
Begon jij maar eens.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |