sorry????quote:Op zondag 19 mei 2019 21:42 schreef Samzz het volgende:
Maar even serieus. Trommel een troep vrienden op en sleep dat ding naar de straat.
die had toch een trein gekoptquote:Op zondag 19 mei 2019 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen deze workout
#RIPLEGEND en #RIPCHEST
mattie van mij is daar helemaal van. Niet mijn dingquote:Op zondag 19 mei 2019 21:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Morgen deze workout
#RIPLEGEND en #RIPCHEST
Leeft hij eigenlijk nog?quote:
Dood?quote:
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo sterk was hij dus ook weer niet, maar hij heeft het in ieder geval geprobeerd.quote:
Hoe komt zo'n gast daar nou op terecht.quote:
vast een neef ofzo die in nederland woontquote:Op zondag 19 mei 2019 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n gast daar nou op terecht.
Denk dat iemand hem die foto stuurdequote:Op zondag 19 mei 2019 21:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe komt zo'n gast daar nou op terecht.
Misschien had hij mentale problemen.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Echt zo'n perfecte Amerikaan. Alles volgens het boekje, goed lichaam, ranger in het leger geweest. Mr. perfect body, spierwit gebit. Alles zat 'm mee in het leven.
Kop je een trein, RIP.
We zullen het nooit weten. Niels heeft een probleempje met ons gezag. Of nou ja, eerder het gebrek daar aan.quote:
Ik denk dat je iets op het spoor bent.quote:
Larry Wheels heeft vaker een spuit in zijn reet dan je moeder piemels.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Ik wist niet dat ik een paar maanden ouder dan Larry Wheels ben, wow
quote:Op zondag 19 mei 2019 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets op het spoor bent.
PTSS?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:47 schreef onlogisch het volgende:
Echt zo'n perfecte Amerikaan. Alles volgens het boekje, goed lichaam, ranger in het leger geweest. Mr. perfect body, spierwit gebit. Alles zat 'm mee in het leven.
Kop je een trein, RIP.
lekker tochquote:Op zondag 19 mei 2019 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larry Wheels heeft vaker een spuit in zijn reet dan je moeder piemels.
quote:Op zondag 19 mei 2019 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets op het spoor bent.
Larry is wel een baasquote:Op zondag 19 mei 2019 21:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Larry Wheels heeft vaker een spuit in zijn reet dan je moeder piemels.
Waarom maak je hier meervoud van?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Niels heeft een probleempje met ons gezag. Of nou ja, eerder het gebrek daar aan.
Gym waar ik zit is ook topnotchquote:Op zondag 19 mei 2019 21:52 schreef Doublepain het volgende:
Die gym in Bahrein is wel topnotch
#jaloers
Dat kan niet. Ik heb hem gelijk even een dm gestuurd.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten. Niels heeft een probleempje met ons gezag. Of nou ja, eerder het gebrek daar aan.
Omdat je mijn naam prima kan vervangen door die van @GGMMquote:
Gebruik je ook de iso latt pull down?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je mijn naam prima kan vervangen door die van @:GGMM
https://thuisserver.fokzi(...)ds=all&forum_id[]=70
Ik ben benieuwd hoe @GGMM hierover denkt.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat je mijn naam prima kan vervangen door die van @:GGMM
https://thuisserver.fokzi(...)ds=all&forum_id[]=70
quote:Op zondag 19 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
Maar als ik het goed begrijp had @:afcniels het puur tegen @:onlogisch en haalt @:onlogisch nu mij erbij om het tegendeel te bewijzen.
Dat komt erg sterk over.
Ik presenteer louter feiten makker. Ik snap dat dit vervelend voor je is. Aangezien je vaak aangeeft Niels toch als een soort van voorbeeld te zien.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:56 schreef GGMM het volgende:
Maar als ik het goed begrijp had @:afcniels het puur tegen @:onlogisch en haalt @:onlogisch nu mij erbij om het tegendeel te bewijzen.
Dat komt erg sterk over.
Beter ff douchen na het schijtenquote:Op zondag 19 mei 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is kut als je moet blijven vegen. Schrale anus.
Daarom vochtige doekjesquote:Op zondag 19 mei 2019 21:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is kut als je moet blijven vegen. Schrale anus.
Inspirerend bezoekquote:Op zondag 19 mei 2019 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vape nu black jack
Bezoek vrijdag gaf me iets van 10 gram wiet cadeau, de baas.
Wtf is black jack danquote:Op zondag 19 mei 2019 21:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik vape nu black jack
Bezoek vrijdag gaf me iets van 10 gram wiet cadeau, de baas.
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die ene club die kampioen zou worden en waarvoor ik dat topic moest kicken van jou?quote:
Leuk dat je het vraagt.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die ene club die kampioen zou worden en waarvoor ik dat topic moest kicken van jou?
Oei.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:11 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Leuk dat je het vraagt.
Vandaag het kampioenschap definitief verspeeld
Parzyszek heeft de winnende voor Piast Gliwice gemaakt.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oei.
Dat topic laten kicken heeft de boel behoorlijk gejinxt dus. Sterkte maat.
Piatek heeft weer een doelpunt gemaakt, fenomeen is datquote:Op zondag 19 mei 2019 22:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Parzyszek heeft de winnende voor Piast Gliwice gemaakt.
Hem gun ik het heel erg.
Hij is ook in Nederland opgegroeid
Piast Gliwice, dat lijkt me geen grote naam in het Poolse voetbalquote:Op zondag 19 mei 2019 22:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hem gun ik het heel erg.
eerste keer ooit kampioenschapquote:Op zondag 19 mei 2019 22:16 schreef Adames het volgende:
[..]
Piast Gliwice, dat lijkt me geen grote naam in het Poolse voetbal
hadden ze zonder playoffs dan wel gewonnen?quote:Op zondag 19 mei 2019 22:18 schreef JanPawelII het volgende:
Dat is het enige aardige aan een play off systeem.
Dat het iets meer uitnodigt voor zulke stuntjes
Denk dat Lechia of Legia dan kampioen was gewordenquote:Op zondag 19 mei 2019 22:18 schreef Adames het volgende:
[..]
hadden ze zonder playoffs dan wel gewonnen?
Het sympathieke Gliwicequote:Op zondag 19 mei 2019 22:13 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Hem gun ik het heel erg.
Nouri heeft ook de hele dag in coma gelegen, jullie hadden broers kunnen wezen.quote:Op zondag 19 mei 2019 22:55 schreef PicoMMP het volgende:
Bijna de hele dag geslapen en nu ga ik naar bed
sowhquote:Op zondag 19 mei 2019 22:59 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Nouri heeft ook de hele dag in coma gelegen, jullie hadden broers kunnen wezen.
Jezusquote:Op maandag 20 mei 2019 06:26 schreef Doublepain het volgende:
POL / Maandag 20-05: Livechat met de SP
Subtiele foto
"vind ik niet leuk" zou momenteel misschien meer gebruikt wordenquote:Op maandag 20 mei 2019 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 'vind ik leuk' button in het Feyenoordtopic
Facebook is inderdaad erg treurigquote:Op maandag 20 mei 2019 08:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
"vind ik niet leuk" zou momenteel misschien meer gebruikt worden
Neem een voorbeeld aan @Samzz die gaf, zoals een goede vrouw dat doet, direct gehoor aan ons verzoek.quote:
Ik ben geen volger...quote:Op maandag 20 mei 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan @:Samzz die gaf, zoals een goede vrouw dat doet, direct gehoor aan ons verzoek.
Of een 'vindt ik leuk' buttonquote:Op maandag 20 mei 2019 08:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik mis de 'vind ik leuk' button in het Feyenoordtopic
Welk verzoek?quote:Op maandag 20 mei 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan @:Samzz die gaf, zoals een goede vrouw dat doet, direct gehoor aan ons verzoek.
Dat ben je normaal wel hoor.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weet niet, ben dan niet toerekeningsvatbaar..
INB4 dat ben je normaal ook niet
Complimentquote:Op maandag 20 mei 2019 09:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wow.
Is dit een compliment of noem je me eigenlijk een viesdikvarken?
fotos van je hondquote:
Watskeburtquote:
Tadic live de show zien stelenquote:
Volgens mij maar een keer op P2 geweest hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 10:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel beter he op museumplein dan parkeerplaats.
laatste keer tochquote:Op maandag 20 mei 2019 10:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Volgens mij maar een keer op P2 geweest hoor
Nee. Dat was op Arena parkquote:Op maandag 20 mei 2019 10:23 schreef Elan het volgende:
[..]
laatste keer toch
komt ook niet zo vaak voor dat jullie wat winnen natuurlijk de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Dummiequote:Op maandag 20 mei 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
OH JE ZEI SCRUP! IK DACHT SCRUM! Haha. Wat een dom foutje van mij.
Idioot.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Fijn dat het goed gaat.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Op het vliegveld. 12u boarden. Ik vind vliegen niet leukquote:Op maandag 20 mei 2019 10:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat best wel prima hier.
Jij op vakantie en aan het genieten?
FLikker op debiel.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat.
Zo te zien maakt een vrouw weer heel wat in je los.
Hoi ScruMquote:Op maandag 20 mei 2019 10:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Goed.
Met jou? Alweer in Nederland?
Why not?quote:Op maandag 20 mei 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het vliegveld. 12u boarden. Ik vind vliegen niet leuk.
Paarden, hondjes, strand. Zoiets.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd waar samzz haar post mee gaat vullen als ze weer in Nederland is. Er kwam toch 8 keer per dag voorbij dat ze in Servië was. (en toch op FOK! zat)
Een pilletje, gok ik. Maar die heb ik niet. Komt wel goed. Is alleen met opstijgen en landen, tussendoor lekker filmpje kijkenquote:
Sterkte dan maar.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pilletje, gok ik. Maar die heb ik niet. Komt wel goed. Is alleen met opstijgen en landen, tussendoor lekker filmpje kijken.
Succes, dan.. of sterkte... goede vlucht iig.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op het vliegveld. 12u boarden. Ik vind vliegen niet leuk.
Wie weetquote:
Dank.quote:
Thanks. Zo eens door de douane.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:12 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Succes, dan.. of sterkte... goede vlucht iig.
korte film dan zo ver is het toch niet?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een pilletje, gok ik. Maar die heb ik niet. Komt wel goed. Is alleen met opstijgen en landen, tussendoor lekker filmpje kijken.
Ja, serie eigenlijk. Is 2,5 uur ongeveer.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
korte film dan zo ver is het toch niet?
Ik heb de hele middag vrij en zin om iets lekker te koken maar ik heb geen inspiratiequote:Op maandag 20 mei 2019 11:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
korte film dan zo ver is het toch niet?
wel zin maar geen inspiratie? Mij zoon kwam zaterdag met deze suggestiequote:Op maandag 20 mei 2019 11:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb de hele middag vrij en zin om iets lekker te koken maar ik heb geen inspiratie
Vorige week al gedaanquote:Op maandag 20 mei 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zin maar geen inspiratie? Mij zoon kwam zaterdag met deze suggestie
Welke serie?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, serie eigenlijk. Is 2,5 uur ongeveer.
Mijn oma's ragout en dus pasteitjes waren onovertroffen, die dingen smaken echt puur naar nostalgiequote:Op maandag 20 mei 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
grappig, hij zit helemaal in 80's - 90's wat eten betreft
Ik vind deze wel leuk. En zoals ik zei, Elizabeth Gilliesquote:
Mooie vrouw.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind deze wel leuk. En zoals ik zei, Elizabeth Gillies.
Hmm, ziet er goed uit.. heb trekquote:Op maandag 20 mei 2019 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel zin maar geen inspiratie? Mij zoon kwam zaterdag met deze suggestie
Nee, niks ontvangen behalve wat dick pics in m'n DM.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Heb je al een rituals-pakketje van Scrummie mogen ontvangen?
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Genoten?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, niks ontvangen behalve wat dick pics in m'n DM.
maar NL lamsvlees is nu wel redelijk geprijsd denk ik dus een mooie lamsbout of zo of porchettaquote:Op maandag 20 mei 2019 11:30 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn oma's ragout en dus pasteitjes waren onovertroffen, die dingen smaken echt puur naar nostalgie
[..]
[..]
[..]
[..]
Verstandig maat.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nooit meer iets delen met wie dan ook van Fok.
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ga nooit meer iets delen met wie dan ook van Fok.
Niet meer dan terecht.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb @:Scrummie2.0 zojuist een note gegeven voor crewbash
Als ik dat doe ga je weer compleet over de rooie en hebben we hier over 2 maanden een Scrummie3.0quote:Op maandag 20 mei 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht.
Al zou je als je je werk echt goed zou doen gewoon een banaanvraag moeten doen. Dat deed @:GGMM wél een maandje of 2 terug ofzo.
Och, de ban van @GGMM heb ik ook zonder morren geaccepteerd hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik dat doe ga je weer compleet over de rode en hebben we hier over 2 maanden een Scrummie3.0
Laten we dat maar niet doen
2 zelfsquote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb @:Scrummie2.0 zojuist een note gegeven voor crewbash
quote:Op maandag 20 mei 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 zelfs
Dat zal wel weer een foutje zijn van je
Inderdaad. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:59 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik begrijp niet zo goed waar het fabeltje vandaan komt dat ik zo licht ontvlambaar ben.
Hopelijk erg slechtquote:Op maandag 20 mei 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad. Onbegrijpelijk.
Benieuwd hoe het met Elan zijn bloed gaat.
Oe. 7 nieuwe notes, ik kan nu al niet wachten tot de 7 dagen vertraging voorbij zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:03 schreef GGMM het volgende:
Hey, Scrummie zijn notes zijn van 46 naar 45 gegaan.
Rituals?quote:
Hoe is de geluidskwaliteit?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Voor in de gym. Die oortjes vind ik maar kut.
[ afbeelding ]
Ander voordeel is dat het een groter gedeelte van je hoofd bedekt.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Voor in de gym. Die oortjes vind ik maar kut.
[ afbeelding ]
Moest lachen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ander voordeel is dat het een groter gedeelte van je hoofd bedekt.
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gelachenquote:Op maandag 20 mei 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik word moe van jou hier.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Gaaawd, echt hoor... worden mensen zelf niet moe van hun act hier?
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op maandag 20 mei 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
Als jij er zo moe van wordt heb ik een suggestie voor je.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:24 schreef Charlotte3 het volgende:
dit = diequote:Op maandag 20 mei 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij er zo moe van wordt heb ik een suggestie voor je.
En neem die samzz gelijk mee, dit is nog debieler.
Dan was ik al lang heen gegaan.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dan was ik al lang heen gegaan.
Ik vermaak me wel, meestal dan.
Dat denk ik niet ouwe reus. Eerst even wat andere games aanschaffen.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
@:scrummie2.0 @:elan @:onlogisch
Jullie gaan wel Mario Maker 2 kopen voor de Switch he? (releasedate: 28 juni)
Welke?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ouwe reus. Eerst even wat andere games aanschaffen.
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet ouwe reus. Eerst even wat andere games aanschaffen.
Diablo 3, Mario Kart, Mario Party en Rocket League staan nu op de verlanglijst.quote:
Ja, duur gedoe allemaalquote:
Mwoahquote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Eens, wat een baas.quote:
ditquote:Op maandag 20 mei 2019 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik de quotemelding zag had ik gehoopt dat je op mijn Mario Maker-vraag gereageerd had.quote:
Ik las (weer eens) te snel en dacht dat het om Mario kart 2 ging. Ik had de post al gequote maar zag toen pas dat het om Mario maker ging. Toen heb ik de post maar weggegooid.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen ik de quotemelding zag had ik gehoopt dat je op mijn Mario Maker-vraag gereageerd had.
Ik ben erg teleurgesteld. (Alhoewel deze post van je alsnog zeer terecht is) (hier stond eerst i ipv is)
nee, het ging niet om Mario Kart 2 (de laatste Mario Kart was Mario Kart 8, waarom zou ik nu nog over Mario Kart 2 beginnen?quote:Op maandag 20 mei 2019 15:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las (weer eens) te snel en dacht dat het om Mario kart 2 ging. Ik had de post al gequote maar zag toen pas dat het om Mario maker ging. Toen heb ik de post maar weggegooid.
Heb je Cuphead al uit?quote:Op maandag 20 mei 2019 13:35 schreef GGMM het volgende:
Ja.quote:
tof dat diablo op de switch isquote:Op maandag 20 mei 2019 13:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Diablo 3, Mario Kart, Mario Party en Rocket League staan nu op de verlanglijst.
[..]
Ja, duur gedoe allemaal. Zoals Mario Party, 60 euro ofzo maar ik wil 'm eigenlijk alleen voor als mijn nichtje komt logeren.
Die is heel tof.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Althans, de normale stand. Toen unlockte ik expert-mode, maar die ga ik bij een replay in de toekomst doen, niet nu.
Ik ben nu begonnen aan Hollow KnightIk hou je op de hoogte!
Ja, lees ook dat het echt heerlijk speelt op dat kleine rot ding. Heb 'm grijs gespeeld op de PS4 maar maar 1 class gedaan altijd.quote:
Dit is wel heel toevallig. Ik ben ook bezig met Hollow Knight.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Althans, de normale stand. Toen unlockte ik expert-mode, maar die ga ik bij een replay in de toekomst doen, niet nu.
Ik ben nu begonnen aan Hollow KnightIk hou je op de hoogte!
Dat meen je niet!quote:Op maandag 20 mei 2019 15:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dit is wel heel toevallig. Ik ben ook bezig met Hollow Knight.
Halfuurtje in het spel zitten nu.quote:
Ik ga niet kijken door die onzin. Kut ESF.quote:
Als je er maar wel bent met haxbal.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken door die onzin. Kut ESF.
Scrumquote:Op maandag 20 mei 2019 16:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ach joh, doe lekker gezellig mee.quote:Op maandag 20 mei 2019 16:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Vandaag allemaal klanten bezocht, morgen uitwerken en dan hopen dat de goden mij laten slagenquote:Op maandag 20 mei 2019 17:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je afstudeerding?
Lekker man. Komt vast goedquote:Op maandag 20 mei 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag allemaal klanten bezocht, morgen uitwerken en dan hopen dat de goden mij laten slagen
Je bent een walgelijk persoon. (ik ga er even vanuit dat je wederom plakken kaas over je spaghetti doet, mocht dat niet het geval zijn dan mag je deze reactie negeren)quote:Op maandag 20 mei 2019 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti.
Succes maat.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vandaag allemaal klanten bezocht, morgen uitwerken en dan hopen dat de goden mij laten slagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |