Azijn.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Tevens..over gras gesproken..
welk middel kan ik het milieuvriendelijkst gebruiken om mn tegels te ont-groenen?
Hogedrukreiniger.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
welk middel kan ik het milieuvriendelijkst gebruiken om mn tegels te ont-groenen?
Zoutzuurquote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Dank jequote:Op zondag 19 mei 2019 11:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik denk Jaarbeurs, Rai, Ahoy (lijkt me wat klein) of het MECC, of desnoods de Ijsselhallen.
En ik herken het ook hoor Whiskers! Ik voelde echt teleurstelling tijdens de juryvote, toen wat hoop omdat ze de volgorde van de punten bepaald hebben nadat ze die punten hadden (dus expres zo spannend mogelijk qua opbouw). Klopte ook, aan t eind kwam NL op.
Maar NL krijgt meestal niet zoveel punten van de Televote de laatste jaren, en nu dus wel
@:isabeau NL stond in de finale bij de bookies op tussen de 43 en 51% winstkans, dus het was wel teleurstellend toen de voting net begon.
Hoge druk met zo’n terrasreiniger.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Dit, werkt perfect.quote:
En warm was het ook nietquote:
Hogedruk is K voor de tegels.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dit, werkt perfect.
Azijn is kut voor je planten.
Is ook net wat je als milieuvriendelijk ziet. Zuren er op gooien die in de bodem komen. Of water en stroom.quote:
quote:
Deze gebruikenquote:Op zondag 19 mei 2019 19:59 schreef z80 het volgende:
[..]
Hogedruk is K voor de tegels.
Groenezeep en een borstel als het milieu vriendelijk moet.
En azijn vernevelen met een platenspuit maakt dat je niet heel veel nodig hebt. Zelfs mijn rozen overleven dat.
bij de lidl of aldi verkopen ze van die bezems met een soort staalborstelquote:Op zondag 19 mei 2019 19:28 schreef Barreltje het volgende:
Jij hebt duidelijk geen terras. Die borstels zijn enkel voor de voegen.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
bij de lidl of aldi verkopen ze van die bezems met een soort staalborstel
6 a 10 euro
het is ff schrobben, maar dan ben je er grotendeels van af
beter doe je dat als het zonnig wordt, dan droogt het goed uit
Ik heb er zo eentje van de Lidl gekocht. Werkt ook fijnquote:Op zondag 19 mei 2019 20:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Deze gebruiken
[ afbeelding ]
Werkt perfect
nee maar ik had hier ook een stukje lekker groen laten worden, tegels, ik vind mos wel mooiquote:Op zondag 19 mei 2019 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen terras. Die borstels zijn enkel voor de voegen.
Ik bij de Aldiquote:Op zondag 19 mei 2019 20:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb er zo eentje van de Lidl gekocht. Werkt ook fijn
quote:Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Cees Holtkamp is een vakman
Deze meneer is een groot kunstenaar
Daarna weer invegen met brekerzandquote:Op zondag 19 mei 2019 20:23 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
nee maar ik had hier ook een stukje lekker groen laten worden, tegels, ik vind mos wel mooi
maarja dat kan toch slipperig worden
het was vrij snel weg door het weg te schrobben met zo'n staalborstel, het is nog steeds een kutklusje, maar om nou weer meteen te denken aan chemicalien
zo'n hoge druk reiniger heeft ook weer het nadeel dat je de voegen wegspuit en dan gaan langzaam die tegels scheef liggen
Geen azijn nodig dan.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:11 schreef Barreltje het volgende:
Ohh een karcher heb ik hier wel staan geloof ik.. een drupje azijn in dat ding werkt dat dan super goed?
Een drupje gaat niks doen.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:11 schreef Barreltje het volgende:
Ohh een karcher heb ik hier wel staan geloof ik.. een drupje azijn in dat ding werkt dat dan super goed?
Als je alleen de hoge druk gebruik dan moet je later idd weer invegen. De terrasreiniger spuit je zand niet tussen je tegels vandaan.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:11 schreef Barreltje het volgende:
Scheutje Dreft in doen werkt wel goedquote:Op zondag 19 mei 2019 21:11 schreef Barreltje het volgende:
Als je dat ding om zeep wilt helpen wel... Zuur er in is geen goed idee.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:11 schreef Barreltje het volgende:
Heb je zin in een schuimparty ja?quote:
Wanneer wou jij je strandmeet nou doen?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:20 schreef Barreltje het volgende:
Goed.. dan ga ik op een mooie dag eens met dat ding aan de slag..
Die staat geplanned op 20 julyquote:Op zondag 19 mei 2019 21:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wanneer wou jij je strandmeet nou doen?
Owh leuk, 2 meets binnen een maand dusquote:
quote:
Oh heerlijk, wat vreselijk asociaal kunnen mensen zijn...quote:Op maandag 20 mei 2019 07:56 schreef Myraela het volgende:
En nu brak in de metro, waar door een man een walgelijke wietlucht hangt. En diezelfde man weigert op te staan voor de lege zitplek naast hem, want hij heeft een tas bij. :’) Gewoon een sporttas.
quote:Op maandag 20 mei 2019 07:54 schreef Myraela het volgende:
Vannacht om 1 uur eruit gegaan om weer mn kat gaan zoeken, maar helaas helemaal niets. Weet niet wat ik nog kan doen, behalve afwachten, maar dat is dan wel het allerlastigste.
En buh.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:56 schreef Myraela het volgende:
En nu brak in de metro, waar door een man een walgelijke wietlucht hangt. En diezelfde man weigert op te staan voor de lege zitplek naast hem, want hij heeft een tas bij. :’) Gewoon een sporttas.
Die twee dingen zijn niet aan elkaar gerelateerd hequote:Op maandag 20 mei 2019 09:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik sliep bijna 9 uur, dus zou leuk zijn als mensen vandaag hun 'wat zie je er moe uit' voor zich houden omdat dat niet het geval is.
Ik hoop van wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die twee dingen zijn niet aan elkaar gerelateerd he
quote:Op maandag 20 mei 2019 07:54 schreef Myraela het volgende:
Vannacht om 1 uur eruit gegaan om weer mn kat gaan zoeken, maar helaas helemaal niets. Weet niet wat ik nog kan doen, behalve afwachten, maar dat is dan wel het allerlastigste.
Goed vooruitzichtquote:Op maandag 20 mei 2019 08:28 schreef borisz het volgende:
Mogge
Laatste hele week. En volgende week nog twee dagen. Dan vakantie.
Hoe ging het met het restaurant en de rolstoel? Of was dat niet dit weekend?quote:Op maandag 20 mei 2019 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja sorry, ik heb dit weekend al iemand uit een hypo teruggesleurd, één leven redden per week is voldoende
Nee, dat is pas over een paar weken.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe ging het met het restaurant en de rolstoel? Of was dat niet dit weekend?
quote:Op maandag 20 mei 2019 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoorde net van iemand dat ze de uitslag van ESF hadden gemist.
Hele groep in huis, hapje, drankjes, alles! Jurystemming was geweest dus de tv werd uitgegooid ‘want Duncan maakte geen kans meer’.
Tot iemand een uur later op zijn telefoon keek![]()
![]()
Dat meen je niet....whahahaquote:Op maandag 20 mei 2019 12:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik hoorde net van iemand dat ze de uitslag van ESF hadden gemist.
Hele groep in huis, hapje, drankjes, alles! Jurystemming was geweest dus de tv werd uitgegooid ‘want Duncan maakte geen kans meer’.
Tot iemand een uur later op zijn telefoon keek![]()
![]()
Ik zeg nietsquote:Op maandag 20 mei 2019 13:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Same
Ga er van uit dat dit topic nog wel veilig was voor een paar uurtjes
Idem hier.quote:
Ik ga altijd gewoon zitten. #lui.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
Inzake tuinen en tegels: de bestrating in onze tuin bestaat uit hele kleine keitjes en ik ben nu al een paar dagen zoet met onkruid ertussenuit peuren met zo'n ding, maar dan (intussen) bot:
[ afbeelding ]
Een vierkante meter kost ongeveer veertig minuten. Fun times!Wel goed voor de dijspieren, al dat gehurk.
Als ik 'm binnengehengeld krijg iigquote:
Steeds als ik die neiging voel, denk ik: mieren in je onderbroek!quote:
Ik gebruik een spuit met wat korrels die ik er in oplos.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:46 schreef minilot het volgende:
Inzake tuinen en tegels: de bestrating in onze tuin bestaat uit hele kleine keitjes en ik ben nu al een paar dagen zoet met onkruid ertussenuit peuren met zo'n ding, maar dan (intussen) bot:
[ afbeelding ]
Een vierkante meter kost ongeveer veertig minuten. Fun times!Wel goed voor de dijspieren, al dat gehurk.
Die gaan echt wel dood als ik erop ga zitten.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Steeds als ik die neiging voel, denk ik: mieren in je onderbroek!![]()
Klein kind + overal eetbaar spul dus neh. Handwerk it is!quote:Op maandag 20 mei 2019 13:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik gebruik een spuit met wat korrels die ik er in oplos.
Hele jaar nergens meer last van
quote:Op maandag 20 mei 2019 13:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Steeds als ik die neiging voel, denk ik: mieren in je onderbroek!![]()
Bravo!quote:Op maandag 20 mei 2019 13:54 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben wel net wezen sporten en mijn eetplanning is gezond. It's something.
Is dat het nieuwste attribuut van Madonnaquote:Op maandag 20 mei 2019 13:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is echt een verademing..
Stratenmakers/tegelzetters/weet ik veel wie nog meer gebruiken 't veel.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Is dat het nieuwste attribuut van Madonna
Nou ja, ik had ook wel croissant met kaas gewild of vers brood met leverworst.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Bravo!
Hier wel wezen zwemmen, maar nu brood met veel zoute boter en veel pure hagelslag dus tsja..
Engelse worstjesquote:Op maandag 20 mei 2019 13:58 schreef Barreltje het volgende:
We moesten worstjes halen bij de Engelse winkel voor schoonpa..
Dus nu eet ik een Galaxy "chocolade" reep
Ik had een vers wittebolletje met smeerleverworst.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou ja, ik had ook wel croissant met kaas gewild of vers brood met leverworst.
* Lonaa neemt nog een hap skyr
Ik geef je in juli wel een zak mee..quote:Op maandag 20 mei 2019 14:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Engelse worstjesMaar goed dat ik die hier in de buurt niet gemakkelijk kan krijgen, want dan zaten ze bij elke keer ontbijten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#CULkindLet me see you stripped down to the bone
Hoezee!quote:Op maandag 20 mei 2019 14:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik geef je in juli wel een zak mee..
ENGELSE WINKEL??? WELKE, WAAR, HOE HEET 'IE???quote:Op maandag 20 mei 2019 13:58 schreef Barreltje het volgende:
We moesten worstjes halen bij de Engelse winkel voor schoonpa..
Dus nu eet ik een Galaxy "chocolade" reep
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/quote:Op maandag 20 mei 2019 14:17 schreef Molo het volgende:
[..]
ENGELSE WINKEL??? WELKE, WAAR, HOE HEET 'IE???
Oh Zoutmanstraat, chill!quote:Op maandag 20 mei 2019 14:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl/
Zeer vermakelijk, lekker gecast ook maar moet hoognodig het boek eens herlezen voor een zinnige vergelijking, want is diep weggezakt..quote:
Hij staat wel op Amivedi, briefjes twijfel ik nog over. Ben bang dat als mensen, vooral kinderen, hem dan gaan proberen te vangen als ze hem zien. Hij is extreem angstig, hij zou zich niet eens door ons laten vangen, dus andere mensen zullen hem alleen maar meer in paniek brengen.quote:Op maandag 20 mei 2019 10:45 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela: heb je al contact gehad met Amivedi? En hangen er briefjes in de buurt of is er een buurtapp?
Naar hoor. ( buren zijn ook al zoek naar de kat).
Oh dat is echt naarquote:Op maandag 20 mei 2019 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat wel op Amivedi, briefjes twijfel ik nog over. Ben bang dat als mensen, vooral kinderen, hem dan gaan proberen te vangen als ze hem zien. Hij is extreem angstig, hij zou zich niet eens door ons laten vangen, dus andere mensen zullen hem alleen maar meer in paniek brengen.
Beestje is thuis bij mij en mn vriend echt de grootste knuffelkont, maar zodra er andere mensen zijn, of hij in een nieuwe omgeving zit, is hij alleen maar in paniek.
Vandaar dat we er ook midden in de nacht uit gaan om te zoeken. Dan is het zo rustig en donker dat hij misschien een beetje durft rond te lopen.
quote:
Ik weet een beetje hoe de aanpak in de stad Groningen is in dit soort gevallen. De vermistekattenopsporing werkt bijv. nauw samen met de dierenambulance (gaat veel via facebook). En dan komen er bij dit soort gevallen mensen naar voren die een eindeloos geduld hebben om een kat te kunnen pakken en/of wordt er een vangkooi ingezet.quote:Op maandag 20 mei 2019 15:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij staat wel op Amivedi, briefjes twijfel ik nog over. Ben bang dat als mensen, vooral kinderen, hem dan gaan proberen te vangen als ze hem zien. Hij is extreem angstig, hij zou zich niet eens door ons laten vangen, dus andere mensen zullen hem alleen maar meer in paniek brengen.
Beestje is thuis bij mij en mn vriend echt de grootste knuffelkont, maar zodra er andere mensen zijn, of hij in een nieuwe omgeving zit, is hij alleen maar in paniek.
Vandaar dat we er ook midden in de nacht uit gaan om te zoeken. Dan is het zo rustig en donker dat hij misschien een beetje durft rond te lopen.
Ik ben lid van de FB groep vemiste huisdieren in deze omgeving, maar wat ik daar zie hebben wij hier ook onze mevrouw met eindeloos geduld en vangkooiquote:Op maandag 20 mei 2019 16:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet een beetje hoe de aanpak in de stad Groningen is in dit soort gevallen. De vermistekattenopsporing werkt bijv. nauw samen met de dierenambulance (gaat veel via facebook). En dan komen er bij dit soort gevallen mensen naar voren die een eindeloos geduld hebben om een kat te kunnen pakken en/of wordt er een vangkooi ingezet.
Ik zou op zoek gaan naar dergelijke hulp om hierbij in te schakelen. Hoe langer je kat op een gegeven moment van huis is, hoe moeilijker het wordt, ook al zit hij wel in de buurt. Katten vervreemden gaandeweg gewoon van thuis en hun vertrouwde mensen.
Sterkte.
Hmm, ik was wel van plan om de dierenambalance te bellen als ik hem zie en het ons niet lukt om hem te vangen. Maar die mensen gaan verder toch niet helpen als we niet weten waar hij zit?quote:Op maandag 20 mei 2019 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet een beetje hoe de aanpak in de stad Groningen is in dit soort gevallen. De vermistekattenopsporing werkt bijv. nauw samen met de dierenambulance (gaat veel via facebook). En dan komen er bij dit soort gevallen mensen naar voren die een eindeloos geduld hebben om een kat te kunnen pakken en/of wordt er een vangkooi ingezet.
Ik zou op zoek gaan naar dergelijke hulp om hierbij in te schakelen. Hoe langer je kat op een gegeven moment van huis is, hoe moeilijker het wordt, ook al zit hij wel in de buurt. Katten vervreemden gaandeweg gewoon van thuis en hun vertrouwde mensen.
Sterkte.
Hoofdquote:Op maandag 20 mei 2019 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik was wel van plan om de dierenambalance te bellen als ik hem zie en het ons niet lukt om hem te vangen. Maar die mensen gaan verder toch niet helpen als we niet weten waar hij zit?
We gaan toch maar wel posters maken, al is het maar zodat hij mensen iets meer opvalt als hij toevallig in hun tuin ligt.
Dit prachtige koppie moet toch wel opvallen.
[ afbeelding ]
Dus je moet achterhalen waar hij (ongeveer) zit en dan mensen kunnen inschakelen die hem kunnen helpen vangen.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm, ik was wel van plan om de dierenambalance te bellen als ik hem zie en het ons niet lukt om hem te vangen. Maar die mensen gaan verder toch niet helpen als we niet weten waar hij zit?
We gaan toch maar wel posters maken, al is het maar zodat hij mensen iets meer opvalt als hij toevallig in hun tuin ligt.
[ afbeelding ]
In mijn ervaring zullen mensen melden dat ze de kat ergens hebben gezien en niet zozeer gaan proberen de kat zelf te gaan vangen. Komt wel voor dat iemand een kat eerst binnen haalt en dan gaat bellen, maar dan is het er een die makkelijk benaderbaar is.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoofd![]()
Amivedi al gedaan dus![]()
Dierenbescherming doet inderdaad niks als je niet weet waar hij zit, ze kunnen dan ook niks doen.
Had je je al aangemeld bij facebookgroepen in je buurt?
En ik zou toch briefjes ophangen, duidelijk erbij zetten dat men niet moet gaan vangen maar jullie moet bellen.
Opvallend koppie wel.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rick Stein sowiesoquote:Op maandag 20 mei 2019 19:55 schreef Isabeau het volgende:
Jross heeft Rick Stein's piripirisaus gemaakt. Huuuuuu. Gelukkig ook bier mee genomen.
Klinkt lekker, en makkelijk ondanks Ottolenghiquote:Op maandag 20 mei 2019 20:05 schreef minilot het volgende:
Hier net iets uit Ottolenghi's Plenty More: salade van geroosterde bloemkool met belegen cheddar, druiven, peterselie, getoaste hazelnoten en in een dressing van o.a. sherryazijn, honing en mosterd gewelde rozijnen. Was errrrrg lekker
Maar niettemin zou ik ook wel wat piripirisausachtigs lusten
In plaats daarvan een toetje nu. Chocoladevla.
Niks mis! Maar ik sta nu wel in brand en bier helpt bij brandende mond.quote:
Knoflook en olie, bakken, opvreten met vers knapperig brood erbij en in olie gebakken tomaatjesquote:Op maandag 20 mei 2019 20:35 schreef Lonaa het volgende:
Die salade.
Wat zouden jullie voor lekkers maken met grote rauwe garnalen?
Verder ligt er ook nog kipfilet en rosbiefplakken in de vriezer. Mijn inspiratie is stuk.
Hahaha, ja dat is meestal mijn to-go.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Knoflook en olie, bakken, opvreten met vers knapperig brood erbij en in olie gebakken tomaatjes
Aan een sate-stokkie prikken en dan even op de BBQ.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:35 schreef Lonaa het volgende:
Die salade.
Wat zouden jullie voor lekkers maken met grote rauwe garnalen?
Verder ligt er ook nog kipfilet en rosbiefplakken in de vriezer. Mijn inspiratie is stuk.
Oh, goede sate is ook wel een keer een goed idee ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:43 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aan een sate-stokkie prikken en dan even op de BBQ.
Na een nachtje in beetje olie met heel veel knoflook.
Ja, niet voor niets, denk ik danquote:
Kan ik die gewoon terugkijken?quote:Op maandag 20 mei 2019 20:45 schreef Jagärtrut het volgende:
Net begonnen met kijken naar de docu over mladic en de icty op NPO2. Manoman, sinds ik kinderen heb kan ik dit soort dingen niet meer zien, snel weggezapt. Een getuigenis van een man die toen een jongetje was, over hoe hij van z’n vader werd weggehaald, en de rest niet meegekregen maar heb het zelf maar ingevuld. Mijn grootste angst is dat mijn kinderen niet in vrede opgroeien.
Nu uit ellende maar de allergrootste onzin van de wereld aan op NPO3...wat een vreemd iets.
Waarom? Doe dat (vrijwel ) iedere dag. Schat dat ik minstens 6/7 dagen in de week kook met verse ingrediënten.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon weer leuk, gevarieerd en gezond eten, maar ik vind het echt lastig.
Ja ik had dus een keer garnalen door de curry gedaanquote:Op maandag 20 mei 2019 20:46 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil gewoon weer leuk, gevarieerd en gezond eten, maar ik vind het echt lastig.
Oke mama molo.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik had dus een keer garnalen door de curry gedaan
Maar ik vind dat zo kut. Goeie garnalen horen met knoflook en olie![]()
Ik baalde ervan, dikke zonde dit dat
Leer hiervan!
![]()
Oh, dat doe ik ook wel, maar ik heb er minder plezier in en ik merk dat ik vrij vaak dezelfde dingen maak.quote:Op maandag 20 mei 2019 20:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom? Doe dat (vrijwel ) iedere dag. Schat dat ik minstens 6/7 dagen in de week kook met verse groenten.
Ik zie nu van die ouderwetse plaatjes met van die grote roodgeverfde lippen voor mequote:
Ok, ziek, ik heb wel weer eens in lange tijd rode lipstick opquote:Op maandag 20 mei 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zie nu van die ouderwetse plaatjes met van die grote roodgeverfde lippen voor me
(Uit Pa Pinkelman)
Je weet toch dat ik de hele dag naar je kijk?quote:Op maandag 20 mei 2019 21:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Ok, ziek, ik heb wel weer eens in lange tijd rode lipstick op
Stalkermodus!
Jonguh, wat heb ik nou aan jou!quote:
quote:Op maandag 20 mei 2019 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik de hele dag naar je kijk?
Ik zou ieder device met een camera erop wantrouwen nuquote:
Helemaal niets.quote:Op maandag 20 mei 2019 21:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Jonguh, wat heb ik nou aan jou!
Vanmorgen wel even treurig en woest om dit verhaal
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-doodgegaan-a3960642
En idem vanmiddag om dit verhaal...
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ood-patient-a3960841
quote:Op maandag 20 mei 2019 20:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb, eigenwijs als ik ben, gisteren dat recept voor sticky toffee pudding van Nigella gemaakt. Vind het heerlijk, maar heb nu wel voor een jaar aan toetjes. Mik zo wel in porties in de vriezer ofzo
Waarom zou dat raar zijn? Je wilt bij een naaste zijn die ziek is.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Myr.. hoop dat je de kat vannacht kan "vangen"
Kaatje, je diner zag er echt subliem uit zeg!
Meh, mijn moeder is met de ambulance opgehaald en ze hebben vanavond bijna 2 liter vocht achter de longen weg gehaald.
Wij wisten wel da het met haar niet goed ging maar ze wilde niet naar de huisarts.
Is het raar dat ik morgen per direct vrij heb genomen? Geen idee hoe het vannacht gaat
Kan helemaal niemand bereiken. Nou ja ... weet niet hoe het vannacht gaat. Geen idee wat er aan de hand isquote:Op maandag 20 mei 2019 22:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn? Je wilt bij een naaste zijn die ziek is.
Beetje werkgever vindt dit een geldige reden tot ziekmelding. Sterkte met je moeder!quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Meh, mijn moeder is met de ambulance opgehaald en ze hebben vanavond bijna 2 liter vocht achter de longen weg gehaald.
Wij wisten wel da het met haar niet goed ging maar ze wilde niet naar de huisarts.
Is het raar dat ik morgen per direct vrij heb genomen? Geen idee hoe het vannacht gaat
Oh bah Uniek, da's geen fijn bericht. En het is helemaal niet raar dat je vrij genomen hebt. Je wilt bij je moeder zijn (en je hebt natuurlijk toch minder aandacht voor je werk)quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Yup. Vond laatste EP niet zo dramatisch slecht als overal op internet geroepen wordt. maar ik blijf erbij: het is allemaal wel een beetje afgeraffeld.quote:
Niet raar hoor.. Als ik zoiets zou horen van een van mijn mensen, dan stuur ik die zelf naar huis.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 20 mei 2019 22:22 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:43 schreef Bluezz het volgende:
Door mijn pianoles @:Wagner zitten we nu Apocalypse now te kijken via Neflix
Ik had de film nooit gezien en vroeg aan g waar ik die les/nummer toch van zouden kennen
Ziekmelding? Staat voor zoiets niet per dagen zorgverlof oud?quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Beetje werkgever vindt dit een geldige reden tot ziekmelding. Sterkte met je moeder!
Ook hier nog op het netvlies gegrift die film...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:57 schreef golfer het volgende:
40 jaar later herken ik bijna elke scene nog. Die film heeft zo'n indruk op mij gemaakt toen ik hem destijds in de City-bioscoop in Amsterdam zag.
Hoi!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:43 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky: jullie zijn toch een 1 1/2 week vrij(gepland)? Ben je bijzonder dingen van plan te gaan doen?
Of gewoon een beetje keutelen rond huis...
Vandaag eens niks op de planning. Eens zien wat er op mij afkomt.
@ Allen:;Goeie dag gewenst
Oh meh. Toch wel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer ziekVoel me echt zo ellendig. Ben de afgelopen 2 jaar best vaak ziek geweest, dat immuunsysteem van mij is aan het lanterfanten of zo. Nu begon het vorige week vrijdag met keelpijn. Gisteren geen stem meer. Nu nog steeds keelpijn, maar ik blafhoest ook enorm. Bleh
Zou eigenlijk vanmiddag met een vriendin iets gaan doen, maar dat heb ik maar afgezegd.
Beterschap. Is dit geen goede reden voor het misbruik van (veel) cognac, suiker en minimale hoeveelheden kokend water, en citroenen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben weer ziekVoel me echt zo ellendig. Ben de afgelopen 2 jaar best vaak ziek geweest, dat immuunsysteem van mij is aan het lanterfanten of zo. Nu begon het vorige week vrijdag met keelpijn. Gisteren geen stem meer. Nu nog steeds keelpijn, maar ik blafhoest ook enorm. Bleh
Zou eigenlijk vanmiddag met een vriendin iets gaan doen, maar dat heb ik maar afgezegd.
Ik word altijd doodmoe van te veel slaapquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:22 schreef Lonaa het volgende:
Oh meh. Toch wel.
Beterschap.
Ik sliep bijna 10 uur vannacht, ben geloof ik iets minder moe nu.
Ik heb al van alles geprobeerd, maar aan cognac ga ik niet beginnen hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:23 schreef fietsie het volgende:
Beterschap. Is dit geen goede reden voor het misbruik van (veel) cognac, suiker en minimale hoeveelheden kokend water, en citroenen?
Hm diverse collega’s die daar ook last van hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:21 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik hoor het meer. Maar mensen om me heen hebben nergens last vanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:25 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm diverse collega’s die daar ook last van hebben.
Beterschap.
Ik was zoooooo moe. En gisteren hooikoortstabletten erin nog. Ik heb GoT terug moeten spoelen omdat ik zittend in slaap viel.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd doodmoe van te veel slaap![]()
Maar als je je eindelijk uitgeslapen voelt is het goed.
Ik snap ook wel dat je in slaap viel die tweede helft van GoTquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:31 schreef Lonaa het volgende:
Ik was zoooooo moe. En gisteren hooikoortstabletten erin nog. Ik heb GoT terug moeten spoelen omdat ik zittend in slaap viel.
Ik heb 'gewoon' iets met cetirizine erin.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat je in slaap viel die tweede helft van GoTHeb je sederende hooikoortstabletten? Daar word ik super slaperig van.
Nee, dat is niet sederend. Ik heb tavegil liggen, dat is dat wel.quote:
That rings a bell. Waarschijnlijk wel eens gehad.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is niet sederend. Ik heb tavegil liggen, dat is dat wel.
Beterschap!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:21 schreef Isabeau het volgende:
He jassesquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge.
Nog geen berichten van Myra en Uniek![]()
Jakkie Isa, weer ellendig voelen![]()
Hier ook een lijf dat denkt, och er is nog ruimte voor nog wat extra pijn. Morgenochtend afspraak met de tandarts, er zit pijn in mijn kaak, ben bang voor een beginnnende wortelpuntontsteking in een hoektand. Het voelt iets te bekend.
Twee dagen van te voren!!!!! Maar je kan toch ook 6 uur voor een afspraak ziek worden?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik had donderdag een afspraak. Als voorzorg maar afgezegd. Dat moet minstens 2 dagen van te voren en ik heb geen idee hoe ik donderdag ben. Mijn vader was zijn afspraak een maand geleden vergeten op tijd af te zeggen en hij moest 40 euro betalen voor een afspraak waar hij niet was geweest
Het is mij ook een raadsel. Ik vind 2 dagen ook best veel. Als je binnen een week afzegt dan moet je ze overigens bellen, dan mag je niet meer emaillen. Maar ik kan niet bellen. Dus ik heb maar gemaild.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Twee dagen van te voren!!!!! Maar je kan toch ook 6 uur voor een afspraak ziek worden?
Neurien?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Oh, en mensen die me goed kennen weten dat ik graag kwebbel. Nou, ik kan niet kwebbelen. Ik heb gisteren GoT niet eens kunnen analyseren. Alleen Jross' mening mogen aanhoren en knikken. Het is wel een soort lange mindfulness oefening in stilte
Het werd een bariton op zondagochtend na een langdurig feestje met teveel drank?quote:
wtf? hoe bedoel je dat nou weer?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:12 schreef fietsie het volgende:
Het werd een bariton op zondagochtend na een langdurig feestje met teveel drank?
Het geluid wat zo iemand zou maken, op dat moment...quote:
Ik heb geen idee wat zo iemand voor geluid zou makenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:14 schreef fietsie het volgende:
Het geluid wat zo iemand zou maken, op dat moment...
Dan ben je echt stukquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat zo iemand voor geluid zou makenMaar het was geen geluid. Niks.
Even vragen of ze de radio wat harder willen zettenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dan ben je echt stuk![]()
Beterschap voor kwakkelkelen, tanden en andere zaken.
Buurman heeft een ploegje werkers op zijn dak staan. Met radio vol aan waardoor bij mij alleen de bastonen en wat gemummel binnendringen. Net op mijn vrije dagDe muziekkeuze is niet slecht, maar als je maar stukken hoort is dat eigenlijk nóg vervelender en voor raam open is het te koud.
Op zo’n moment wil ik een hutje op de hei.
*tv wat harder zet*
Hmm daar word ik dus ook slaperig vanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 09:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb 'gewoon' iets met cetirizine erin.
Aftellenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:59 schreef golfer het volgende:
Beterschap Isa. Wat moeilijk voor jou om zo lang niet te kunnen kwebbelen.
Volgende week om deze tijd zitten we op Lefkas aan het zwembad van ons huisje.
Ja...maar ik kan nu geen liedjes oefenenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:30 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap Isa! Je heb nog even tot 16 juni..
16 juni? De BBQ-meet is toch verzet naar de 22e? Al snap ik het verband met zingen nietquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:30 schreef Barreltje het volgende:
Beterschap Isa! Je heb nog even tot 16 juni..
We hebben een minimeet in de Amsterdam Arena. We gaan naar P!nkquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
16 juni? De BBQ-meet is toch verzet naar de 22e? Al snap ik het verband met zingen niet
Of hebben jullie een zangmeet de 16e?
Correct.quote:
Owh leuk, veel plezier!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
We hebben een minimeet in de Amsterdam Arena. We gaan naar P!nk
Goed genoteerd, verkeerd onthoudenquote:
AI, dat blijft nog wel even hangen (ervaring met Flowers van Kenzo in de badkamer, zo zoet, daar sprong het glazuur van je tanden)quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Liet net een flesje Calvin klein vallen
Hele huis stinkt er naar nu (in de categorie een luchtje dat je cadeau krijgt van iemand, maar vervolgens niet gebruikt omdat 't echt te ranzig voor woorden is)
Hmm ik gebruik altijd wel een frisse van Kenzo, maar als dat flesje breekt is 't volgens mij ook niet te harden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
AI, dat blijft nog wel even hangen (ervaring met Flowers van Kenzo in de badkamer, zo zoet, daar sprong het glazuur van je tanden)
Je hoeft ook niet altijd alles te weten toch?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
16 juni? De BBQ-meet is toch verzet naar de 22e? Al snap ik het verband met zingen niet
Of hebben jullie een zangmeet de 16e?
Misschien maar beter ookquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...maar ik kan nu geen liedjes oefenen
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet altijd alles te weten toch?
Ha! CK One was halverwege de jaren negentig mijn eerste zelfgekochte geurtje. Ik vond het helemaal vet cool dat het uniseks wasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
Liet net een flesje Calvin klein vallen
Hele huis stinkt er naar nu (in de categorie een luchtje dat je cadeau krijgt van iemand, maar vervolgens niet gebruikt omdat 't echt te ranzig voor woorden is)
Het was geen one.. geen idee wat het wel wasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! CK One was halverwege de jaren negentig mijn eerste zelfgekochte geurtje. Ik vond het helemaal vet cool dat het uniseks was
Zo'n vlaai krijg ik desnoods in z'n geheel wel weggewerkt hoor.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef Uhmmpie het volgende:
Salted caramel vlaai...
En collega hapt zo even 2 stukken weg.
Heb nog een half stukje op mn bureau en voel me nu al alsof je me kunt rollen
Ik kan gelukkig typenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:04 schreef minilot het volgende:
Beterschap Isaatje!Niet kunnen praten is loeiirritant!
Ah, de voordelen van het nu!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig typen(ik whatsapp met Jross)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig typen(ik whatsapp met Jross)
quote:
Iedereen wil kittens. Ze zijn gewoon te leukquote:
Ik wil alleen dat minilapje. Want lapjesquote:
heb ik ook met oude of belegen kaasquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:08 schreef Lonaa het volgende:
Mijn grootste probleem is dat ik alles wel in m'n eentje wegkrijg
Maar is dat omdat je de jarenlange committent van een kat niet aan wilt gaan of wil je echt niet een paar dagen een kitten door je huis hebben rennen?quote:
I'll pass..quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen wil kittens. Ze zijn gewoon te leuk
Ik ook niet hoorquote:
Tamagotchi klinkt als een passend huisdier voor je.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:15 schreef christmastsunami het volgende:
de eerst volgende keer dat ik een huisdier weer zou willen aanschaffen, ga ik gewoon een afspraak maken met een dierenarts
of die nog wat zinnigs daarover te zeggen heeft
een dier hoort niet ziek te worden
als je de hele tijd wegkijkt en niets met ze te maken wil hebben, vinden ze je lief, is dat ff lachen, je lokt ze met je gedragquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten..
Daarbij ook een halve katten fobie. Dus nee, kan niet
Ik hou überhaupt niet van huisdieren. Dieren an sich prima hoor, in hun natuurlijke habitat en dat ik er dan over lees op Wikipedia of dat David Attenborough me er wat geinigs over vertelt.. Dichtbij hoef ik ze niet zo nodig te hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar is dat omdat je de jarenlange committent van een kat niet aan wilt gaan of wil je echt niet een paar dagen een kitten door je huis hebben rennen?
De fobie is meer reden dan een sybeer. Vriendin van mij is ook heel erg allergisch. Bij haar vorige kat slikte ze aan een stuk door medicatie. Toen die dreigde te gaan, is ze op zoek gegaan en kwam op syberen uit. De huidig kat ligt op schoot, op bed, krijgt knuffels. Nergens last van en de pillen zijn weg.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor katten..
Daarbij ook een halve katten fobie. Dus nee, kan niet
En, hoe vaak bijt Günther nog in je tepels?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik hou überhaupt niet van huisdieren. Dieren an sich prima hoor, in hun natuurlijke habitat en dat ik er dan over lees op Wikipedia of dat David Attenborough me er wat geinigs over vertelt.. Dichtbij hoef ik ze niet zo nodig te hebben.
Kittens zien er heus verrukkelijk schattig uit, maar bij het idee van ze hier in huis hebben denk ik alleen maar "ieuw, tandjes!" en "au, nageltjes!"
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
Ik hou überhaupt niet van huisdieren. Dieren an sich prima hoor, in hun natuurlijke habitat en dat ik er dan over lees op Wikipedia of dat David Attenborough me er wat geinigs over vertelt.. Dichtbij hoef ik ze niet zo nodig te hebben.
Kittens zien er heus verrukkelijk schattig uit, maar bij het idee van ze hier in huis hebben denk ik alleen maar "ieuw, tandjes!" en "au, nageltjes!"
Ik heb 0,0 met katten. Dat vind ik eigenlijk nog een betere redenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
De fobie is meer reden dan een sybeer. Vriendin van mij is ook heel erg allergisch. Bij haar vorige kat slikte ze aan een stuk door medicatie. Toen die dreigde te gaan, is ze op zoek gegaan en kwam op syberen uit. De huidig kat ligt op schoot, op bed, krijgt knuffels. Nergens last van en de pillen zijn weg.
Vaak, maar niet zo vaak als het tot bloedens toe krabben.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En, hoe vaak bijt Günther nog in je tepels?
*bijt!*quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:28 schreef minilot het volgende:
Vaak, maar niet zo vaak als het tot bloedens toe krabben.Ik kan het van mensenkinderen prima hebben
Ik vind het allebei niks!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:28 schreef FranticDJ het volgende:
Maar goed, even zoveel mensen die dat van honden vinden.
Jakkèèès!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
Maar je hebt wel gelijk hoor mini. Dit nest is weer een klimmers
Dus naast de krasjes op mijn armen en handen beginnen mijn benen ook vol te zitten.
Geen betere manier om wakker te worden dan minimaal twee kittens die je tot op kniehoogte bespringen en daar blijven hangenHeb je wel je handen vrij bij het rondlopen.
Ieder z'n dingquote:
Egoïstische keuze van die dame en inderdaad een foute ‘fokker’ die haar dat beestje verkocht heeft.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Honden zijn prima, alleen, die moet je uitlaten, ook bij regen enzo.
Heb intens medelijden met het pupje van mijn bovenbuurvrouw. 92, heeft een half jaar geleden een pup aangeschaft "want ik vind honden zo gezellig". Mens kan zelf nauwelijks lopen, als ze weg is blaft dat beestje het heel gebouw wakker. Ze laat het beestje op het balkon poepen/piesen in een kattebak en af en toe, las haar (flink oude) dochter komt mag het beestje naar buiten (korte lijn).
Pure dierenmishandeling dit en zo'n foute fokker die haar dat hondje heeft verkocht.
Ze had erop gerekend dat mensen uit de flat zouden aanbieden om het diertje regelmatig uit te laten, uit medelijden.
Ik kan daar zo boos over worden
Egocentrische teringbejaardenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Heb intens medelijden met het pupje van mijn bovenbuurvrouw. 92, heeft een half jaar geleden een pup aangeschaft "want ik vind honden zo gezellig". Mens kan zelf nauwelijks lopen, als ze weg is blaft dat beestje het heel gebouw wakker. Ze laat het beestje op het balkon poepen/piesen in een kattebak en af en toe, las haar (flink oude) dochter komt mag het beestje naar buiten (korte lijn).
Pure dierenmishandeling dit en zo'n foute fokker die haar dat hondje heeft verkocht.
Ze had erop gerekend dat mensen uit de flat zouden aanbieden om het diertje regelmatig uit te laten, uit medelijden.
Die kon ook ziek worden en dood gaan tochquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Tamagotchi klinkt als een passend huisdier voor je.
Ja maar dan start je gewoon opnieuw!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die kon ook ziek worden en dood gaan toch
Daar mag je ook best boos over worden...gewoon dierenmishandelingquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Maar wel een mensenkind.quote:
Heb ik haar ook gezegd. Echt, zo tegen mijn aard in, maar beestje had gepoept in de hal en zij moest bukken om dat op te rapen en schoon te maken. Keek naar mij met een blik "kan jij dat niet even doen"? Nou had ik best gekund maar heb het niet gedaan. Ben doorgelopen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar mag je ook best boos over worden...gewoon dierenmishandeling
Bijzonder mens....quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik haar ook gezegd. Echt, zo tegen mijn aard in, maar beestje had gepoept in de hal en zij moest bukken om dat op te rapen en schoon te maken. Keek naar mij met een blik "kan jij dat niet even doen"? Nou had ik best gekund maar heb het niet gedaan. Ben doorgelopen.
Groot gelijk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik haar ook gezegd. Echt, zo tegen mijn aard in, maar beestje had gepoept in de hal en zij moest bukken om dat op te rapen en schoon te maken. Keek naar mij met een blik "kan jij dat niet even doen"? Nou had ik best gekund maar heb het niet gedaan. Ben doorgelopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jonge god in zwembroek zeilend in Friesland hou ik lekker voor mijzelf.![]()
Nou moe!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:01 schreef AnneX het volgende:
De jonge god in zwembroek zeilend in Friesland hou ik lekker voor mijzelf.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:01 schreef AnneX het volgende:
Zelfredzaamheid heeft buurvrouw van kaatje niet over nagedacht.
Hier geen huisdieren meer en niet struikelen over een poes bij de voeten.
En gewoon kunnen gaan zonder mensen in te schakelen voor oppas.
De fotozoektocht was dus verrassend.
Oa.Wat een leuke foto. En die god mag best gezien worden toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jonge god in zwembroek zeilend in Friesland hou ik lekker voor mijzelf.We have far more in common than that which devides us..
Zelfredzaamheid heeft buurvrouw van kaatje niet over nagedacht.
Hier geen huisdieren meer en niet struikelen over een poes bij de voeten.
En gewoon kunnen gaan zonder mensen in te schakelen voor oppas.
De fotozoektocht was dus verrassend.
Oa.Een eenhoorn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jonge god in zwembroek zeilend in Friesland hou ik lekker voor mijzelf.
Tof hoor, oude foto's
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:
gewoon een oor denk ikquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:06 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ja idd!
Zit nu trouwens wel te bedenken wat die hoorn wel is
quote:
Oa.Die's leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De jonge god in zwembroek zeilend in Friesland hou ik lekker voor mijzelf.
Ik vond dat verhaal van @Bluezz met die foto van het uitwisselmeisje ook zo leuk.
Waar vind ik salted caramelvlaai?Spoilers!
Zit mobiel, dan gebeurt er niks bij klikkenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]als je op de foto klikt is dat ook wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |