Zo lelijk. Ook Tiafoe en een paar anderen hadden het aan. Een van de lelijkste outfits die ik ooit heb gezien.quote:
Lol, ik wens dat niemand toe. Als tennister verder een vervelend onsportief kreng met weinig bijzonder spel, maar dat betekent nog niet dat ik haar doodwens. Of is die ziekte de reden van dat gedrag?quote:Op maandag 27 mei 2019 19:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou zeg, jammer dat ze niet eerder een ongeneeslijke ziekte kreeg!
Ik kan met de beste wil van de wereld niet iets buitengewoon vervelend onsportiefs aan haar ontdekken. Weinig bijzonder spel heeft ongeveer 99% van de vrouwen.quote:Op maandag 27 mei 2019 21:33 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lol, ik wens dat niemand toe. Als tennister verder een vervelend onsportief kreng met weinig bijzonder spel, maar dat betekent nog niet dat ik haar doodwens. Of is die ziekte de reden van dat gedrag?
Ja, zo op papier verder niet echt boeiende wedstrijden verder...quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op PotGod na eigenlijk een saai programma vandaag.
Ja, inderdaad. Jammer dat ze niet of Nadal, of Djokovic of Thiem vandaag hebben laten spelen. Nu is het allemaal wel een beetje saai. Ostapenko-Azarenka lijkt me wel aardig, maar dat is niet op PC of LL.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 08:06 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Op PotGod na eigenlijk een saai programma vandaag.
Maar Delpo fixt het met 6-2 6-1quote:
Tanksetje was dat net.quote:Op dinsdag 28 mei 2019 13:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zou Zverev er nog gewoon in 5 afgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |