SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hoort er wel een beetje bij toch, zijn per slot van rekening kunststudenten die zich verzetten tegen het kapitalistische systeem, als ik goed naar Cornald heb geluisterdquote:Op zondag 19 mei 2019 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
Sneue actie van ze, met die Palestijnse vlag
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:20 schreef Elfletterig het volgende:
Sneue actie van ze, met die Palestijnse vlag
Mijn verzoekjequote:
Kuzu?quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?
Verzoekjes? Draai S/X nog maar eens.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoort er wel een beetje bij toch, zijn per slot van rekening kunststudenten die zich verzetten tegen het kapitalistische systeem, als ik goed naar Cornald heb geluisterd
Ik had de stream nog niet open, maar die mafklapper van denk was ook in Israel vrijdag.quote:
Op Twitter zei iemand: Kuzu zou eens moeten proberen om met een Armeense vlag op een plein in Ankara te gaan rondlopen.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dat van Kuzu? En dan ook nog zeggen dat je bent aangehouden, maar enkel bent staande gehouden?
damn die had ik niet meegekregenquote:Op zondag 19 mei 2019 03:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik had de stream nog niet open, maar die mafklapper van denk was ook in Israel vrijdag.
Die hele actie van Denk ook tegen PVV/FVD en vergelijken met 2e wereldoorlog en genocide etc.quote:Op zondag 19 mei 2019 03:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op Twitter zei iemand: Kuzu zou eens moeten proberen om met een Armeense vlag op een plein in Ankara te gaan rondlopen.
Bij dat soort figuren is verontwaardiging altijd selectief.
yesquote:Op zondag 19 mei 2019 03:34 schreef Elfletterig het volgende:
De FOK!-server zal zo wel even down gaan, of niet?
Je hebt zelf een dikke raidquote:
@Hawaii_Tim en @Redefine luisteren wel nog steeds hoorquote:Op zondag 19 mei 2019 04:00 schreef Elfletterig het volgende:
Het is vrij rustig inmiddels. De Songfestival-drukte is gekalmeerd.
Ja, ik ga horizontaalquote:Op zondag 19 mei 2019 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:hawaii_tim en @:redefine luisteren wel nog steeds hoor
quote:Op zondag 19 mei 2019 04:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:hawaii_tim en @:redefine luisteren wel nog steeds hoor
ik zal het in de gaten houdenquote:Op zondag 19 mei 2019 04:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal ook snel weer eens een show gaan doen. Morgen eerst een karrenvracht nieuwe muziek luisteren.
En net nu ik Khan ga opzetten?quote:Op zondag 19 mei 2019 04:09 schreef Redefine het volgende:
Ik haak ook af met luisteren, ga even wat andere muziek opzetten.
Dat was er dan een voor de freaknacht, daar paste die wel bij, maar dat is een wanstaltig slecht nummer natuurlijkquote:
quote:
Volgens mij is hooikoorts niet gebonden aan leeftijd.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:02 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je hooikoorts ook op latere leeftijd krijgen? Heb de laatste tijd vaak last van brandende en tranende ogen. En snotterigheid enzo. Zijn op zich wel symptonen, maar nooit last van gehad.
He bah, dat gesnotter overleef ik wel, maar dat met mn ogen is zo kut. Morgen maar een online consult met de huisarts starten dan.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij is hooikoorts niet gebonden aan leeftijd.
Dan lekker bij de oude blijven.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
He bah, dat gesnotter overleef ik wel, maar dat met mn ogen is zo kut. Morgen maar een online consult met de huisarts starten dan.
Heb mn oude huisarts nog (fijne vent en kent mijn dossier) maar het is nu wel een half uur fietsen, dus eerst zijn mening maar online vragen. Ze hebben ook fijne site waar ik mn meds gewoon kan bestellen en dan kan ik ze hier meestal de volgende dag al ophalen.
Niet echt zin om te wisselen
Soms wel tempting hoor, zit er een 100 meter van mijn woning, haha.quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 08:10 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Soms wel tempting hoor, zit er een 100 meter van mijn woning, haha.
Lijkt er wel op dat ik daar niet online mn recepten kan aanvragen en ik ken die mensen nietquote:
Zoveel vreugde vanwege de winst van Duncan, dat je niet kon slapen?quote:Op zondag 19 mei 2019 08:52 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting en Rafeiro![]()
Zo, wat heb ik slecht geslapen. Om 03.00 sliep ik nog niet.
Nee, dat was rond 01.30 wel weggeëbdquote:Op zondag 19 mei 2019 08:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zoveel vreugde vanwege de winst van Duncan, dat je niet kon slapen?
Vanavond dan maar op tijd naar bed.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat was rond 01.30 wel weggeëbd![]()
Maar kennelijk toch klaarwakker geworden van dat moment, ja.
Maastricht lijkt mij het meest logische (en dat bedoel ik serieus)quote:Op zondag 19 mei 2019 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik mag aannemen dat het ESF volgend jaar in Delfzijl ofzo gehouden wordt. Onlangs was er immers het bericht dat men toeristen wilde spreiden en niet allemaal in de Randstad wilde laten blijven. Als er toch één mogelijkheid is tot massaal toeristen weghouden van de Randstad...
Kan ook idd. Heeft ook nog eens een Europees (zij het EU) tintje, wegens het verdrag van Maastricht.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Maastricht lijkt mij het meest logische (en dat bedoel ik serieus)
Zolang het maar ver van hier is.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik mag aannemen dat het ESF volgend jaar in Delfzijl ofzo gehouden wordt. Onlangs was er immers het bericht dat men toeristen wilde spreiden en niet allemaal in de Randstad wilde laten blijven. Als er toch één mogelijkheid is tot massaal toeristen weghouden van de Randstad...
Is dat Efteling theater dan niet iets?quote:Op zondag 19 mei 2019 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het maar ver van hier is.![]()
En goedemorgen spijkerbroek.
Dat is inderdaad niets. (Ik heb geen idee hoe groot dat is)quote:Op zondag 19 mei 2019 09:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat Efteling theater dan niet iets?
Ik verbaas me overigens om de enorme ophef vanwege de winst.
Ineens is half Nederland fan van het slechte liedjes festival...
BREAKING: Er wordt een nieuwe grote evenementenhal gebouwd in een zeker Noordbrabants dorp...quote:Op zondag 19 mei 2019 09:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zolang het maar ver van hier is.![]()
En goedemorgen spijkerbroek.
quote:Op zondag 19 mei 2019 09:33 schreef just me het volgende:
douze points voor Den Helder
lekker druk voor knokkels
goedemorgen
![]()
dan kan knokkels als verkeersregelaar iedereen de goede weg op wijzenquote:
Ah, allemaal door de boot op naar Texel.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
dan kan knokkels als verkeersregelaar iedereen de goede weg op wijzen
dat dusquote:Op zondag 19 mei 2019 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, allemaal door de boot op naar Texel.
Doorrijden alstublieft, doorrijden!
Dan in ieder geval vandaag maar geen nieuws op tv kijken.quote:
boehoe, boehoequote:
Vraag om livocab oogdruppels, dat helpt mij door het ergste heen.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
He bah, dat gesnotter overleef ik wel, maar dat met mn ogen is zo kut. Morgen maar een online consult met de huisarts starten dan.
Heb mn oude huisarts nog (fijne vent en kent mijn dossier) maar het is nu wel een half uur fietsen, dus eerst zijn mening maar online vragen. Ze hebben ook fijne site waar ik mn meds gewoon kan bestellen en dan kan ik ze hier meestal de volgende dag al ophalen.
Niet echt zin om te wisselen
quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor hier naast me een rant over diegene die voor Nederland de punten doorgaf
Gisteren was gewoon beschamend slecht daar valt niets meer aan te doenquote:Op zondag 19 mei 2019 10:10 schreef MadMaster het volgende:
Nu de studio versie van Madonna's Like A Prayer op de radio.
Dat klinkt toch heel anders dan gisteren...
Hij is jaloers dat hij niet in een roze outfit voor 100 miljoen mensen douze points mag uitdelen?quote:Op zondag 19 mei 2019 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor hier naast me een rant over diegene die voor Nederland de punten doorgaf
Ik las op verschillende sites dat haar optreden "gemengde reacties" en "mixed responses" kreeg. Donder toch op. Iedereen was het met elkaar eens dat het bagger wasquote:Op zondag 19 mei 2019 10:14 schreef just me het volgende:
[..]
Gisteren was gewoon beschamend slecht daar valt niets meer aan te doen
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las op verschillende sites dat haar optreden "gemengde reacties" en "mixed responses" kreeg. Donder toch op. Iedereen was het met elkaar eens dat het bagger was
Het enige wat ik dacht: waar is ToT met de speen als je hem echt nodig hebt?quote:Op zondag 19 mei 2019 10:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hij is jaloers dat hij niet in een roze outfit voor 100 miljoen mensen douze points mag uitdelen?
Ze zat er zover naast dat zelfs autotune het niet had kunnen reddenquote:Op zondag 19 mei 2019 10:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik las op verschillende sites dat haar optreden "gemengde reacties" en "mixed responses" kreeg. Donder toch op. Iedereen was het met elkaar eens dat het bagger was
Eerst afwachten waar ze het festival gaan houden.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ga maar eens een vakantie boeken als het songfestival is, denk ik
Het is meer dat mijn echtgenoot alles wil kijkenquote:Op zondag 19 mei 2019 11:22 schreef just me het volgende:
[..]
Eerst afwachten waar ze het festival gaan houden.
Ja dat had ik al doorquote:Op zondag 19 mei 2019 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn echtgenoot alles wil kijken
Op de maan.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door
Maar waar hebben ze geen tv of internet tegenwoordig ?
Hij mag thuisblijvenquote:Op zondag 19 mei 2019 11:25 schreef just me het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door
Maar waar hebben ze geen tv of internet tegenwoordig ?
Heb je het nooit leuk gevonden om te kijken ?quote:
Als kind wel, maar toen ging het ook om liedjes, later werd het alleen maar een freakshowquote:Op zondag 19 mei 2019 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het nooit leuk gevonden om te kijken ?
Persoonlijk kan ik beter 24 uur Vout luisteren dan het songfestival.Doe me dan maar bewuste ooraids.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:32 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het nooit leuk gevonden om te kijken ?
Daar heb je gelijk inquote:Op zondag 19 mei 2019 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Als kind wel, maar toen ging het ook om liedjes, later werd het alleen maar een freakshow
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik beter 24 uur Vout luisteren dan het songfestival.Doe me dan maar bewuste ooraids.
[..]
Persoonlijk kan ik beter 24 uur Vout luisteren dan het songfestival.Doe me dan maar bewuste ooraids.
Hier alleen nog maar donder.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:16 schreef Melting het volgende:
't Dondert en 't bliksemt en het regent........helaas geen meters bier.
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 20 mei 2019 05:45 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting
Wat een fout gedichtje post je daar.
¤ 229 valt best mee tochquote:
Een monitor moet inderdaad niet uitvallen. ¤229,- vind ik best veel, maar ik heb geen idee van de prijzen eigenlijk.quote:Op maandag 20 mei 2019 06:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
¤ 229 valt best mee toch![]()
En een monitor die contant uitvalt is niet fijn
[..]
Persoonlijk kan ik beter 24 uur Vout luisteren dan het songfestival.Doe me dan maar bewuste fijne muziekjes.
Het is ook wel veel geld maar als hij weer 10 jaar mee gaat is het ¤ 22,90 per jaar, in dat perspectief is het niet veel.quote:Op maandag 20 mei 2019 06:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Een monitor moet inderdaad niet uitvallen. ¤229,- vind ik best veel, maar ik heb geen idee van de prijzen eigenlijk.
Ja, daar heb je helemaal gelijk inquote:Op maandag 20 mei 2019 06:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Het is ook wel veel geld maar als hij weer 10 jaar mee gaat is het ¤ 22,90 per jaar, in dat perspectief is het niet veel.
Goedemorgen Vout. Ik weet niet helemaal zeker of je dat als compliment mocht zien.quote:
Goedemorgen livelink.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Vout. Ik weet niet helemaal zeker of je dat als compliment mocht zien.
Ah, die fijne muziekjes was me niet opgevallen. Ik had dacht ik iets heel anders gelezenquote:Op maandag 20 mei 2019 07:27 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Ik zie het als een compliment. Raf noemt het niet voor niets fijne muziekjes.
Dat had Raf gewoon verkeerd getypt.quote:Op maandag 20 mei 2019 07:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, die fijne muziekjes was me niet opgevallen. Ik had dacht ik iets heel anders gelezen
Op naar het volgende weekendquote:
Goedemorgenquote:Op maandag 20 mei 2019 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Op naar het volgende weekend
goedemorgen
Hoe is het met jouw zenuwen Charlotte![]()
Wat moet er nu dan nog geregeld worden? Of is alles rond nu?quote:Op maandag 20 mei 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja gaat wel redelijk weer, sinds ik de planning bijgewerkt heb, de jurk en de ringen in huis heb!![]()
5 dagen te kort.quote:
Nee niks meer, zou gek worden als ik nu nog van alles moest regelenquote:Op maandag 20 mei 2019 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat moet er nu dan nog geregeld worden? Of is alles rond nu?
[..]
5 dagen te kort.
Dan heb je de belangrijkste dingen zelf in de hand, nu je a.s. echtgenoot in de hand houdenquote:Op maandag 20 mei 2019 10:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja gaat wel redelijk weer, sinds ik de planning bijgewerkt heb, de jurk en de ringen in huis heb!![]()
Ik keer vaak in mezelf terug als ik stress/spanningen hebquote:Op maandag 20 mei 2019 10:29 schreef just me het volgende:
[..]
Dan heb je de belangrijkste dingen zelf in de hand, nu je a.s. echtgenoot in de hand houden
de een wordt heel druk en jij kruipt in je eigen bubble. Alles is goedquote:Op maandag 20 mei 2019 10:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik keer vaak in mezelf terug als ik stress/spanningen heb.. ik ga hem wel weer bijvoeden op huwelijksreis
Bijvoeden? Is hij op dieet geweest dan?quote:Op maandag 20 mei 2019 10:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik keer vaak in mezelf terug als ik stress/spanningen heb.. ik ga hem wel weer bijvoeden op huwelijksreis
quote:Op maandag 20 mei 2019 10:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijvoeden? Is hij op dieet geweest dan?
Waar gaat de reis naartoe?
Wat ga je toch zo ver weg doen?quote:Op maandag 20 mei 2019 10:45 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]ja, samen.. maar dat bedoelde ik niet.
Mexihiiico.
quote:Op maandag 20 mei 2019 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Bam!
Net een pittige ISO-audit gehad en 100% geslaagd.![]()
![]()
![]()
Zit je dan met je voorlopig geblockte agenda omdat je tijd moet reserveren om de geconstateerde bevindingen/restpunten weg had kunnen werken...![]()
Het wordt nu dus maar langzaam aan tijd voor vakantie...
Goed bezig!quote:Op maandag 20 mei 2019 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Bam!
![]()
![]()
Zit je dan met je voorlopig geblockte agenda omdat je tijd moet reserveren om de geconstateerde bevindingen/restpunten weg had kunnen werken...![]()
Mexico is niet zo mijn ding.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ver weg van alle mensen hier, nee grapje.. Playa Del Carmen
Bedanktquote:Op maandag 20 mei 2019 11:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Mexico is niet zo mijn ding.
Er is dicht bij huis nog zo veel te ontdekken.
Maar fijne vakantie alvast.
Nice! Goed bezig dus!quote:Op maandag 20 mei 2019 11:26 schreef MadMaster het volgende:
Bam!
![]()
![]()
Oh, wist je nog niet dat er een Radio49-meet in Playa del Carmen is?quote:Op maandag 20 mei 2019 11:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ver weg van alle mensen hier, nee grapje.. Playa Del Carmen
Hahaha, is dat zo?!quote:Op maandag 20 mei 2019 11:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh, wist je nog niet dat er een Radio49-meet in Playa del Carmen is?![]()
Veel plezier alvast.
Wanneer is de bruiloft ook weer?
Ja, net toevallig als jij er ook bent. Wij wilden eigenlijk weg van jou, maar dat is kennelijk misluktquote:Op maandag 20 mei 2019 11:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hahaha, is dat zo?!
7 juni is het, bijna dus
Nee, dat lukt helaas niet...quote:
Canada, Vancouver Island vooral...quote:Op maandag 20 mei 2019 11:49 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nice! Goed bezig dus!![]()
Waar gaat de vakantie naartoe?
Oh damn! *jaloers*quote:
In tegenstelling tot in het dagelijkse leven hoop ik daar wel beren op de weg aan te treffen...quote:Op maandag 20 mei 2019 11:59 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Oh damn! *jaloers*
Veel plezier alvast
Jij ook alvast fijne vakantiequote:Op maandag 20 mei 2019 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In tegenstelling tot in het dagelijkse leven hoop ik daar wel beren op de weg aan te treffen...
En als je het wel fout hebt, dan kan je het altijd nog een keer overdoen.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:54 schreef spijkerbroek het volgende:
Wees gerust, je hoeft die dag weinig zinvols te zeggen. Eén woordje is maar van belang. Die moet je niet fout hebben.
Nee zeggen moet sowieso 3x. Al denk ik niet dat menig partner dat zelfs maar 1x zou waarderen.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je het wel fout hebt, dan kan je het altijd nog een keer overdoen.
Heb ik ook gedaan, toen bleek dat de videocamera niet aan stond.
Gewoon de ceremonie onderbreken, de camera aanzetten en vragen of ze het hele spektakel overnieuw willen doen...
Weet ik wel, maar toch spannend allemaal...quote:Op maandag 20 mei 2019 12:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You too, maar eerst even trouwen zonder stress.
Nergens voor nodig...
Er zijn er hier vele die al getrouwd zijn, sommigen zelfs meerdere keren.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:14 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar toch spannend allemaal...
Mijn echtgenote heeft mijn eerste huwelijksaanzoek afgewezen.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee zeggen moet sowieso 3x. Al denk ik niet dat menig partner dat zelfs maar 1x zou waarderen.
Ik bedoel voor de gemeente/kerk of wat dan ook. Weet niet welke echt telt. Maar 1x nee telt dan niet.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote heeft mijn eerste huwelijksaanzoek afgewezen.
Mijn vraag tijdens de afwas tijdens de wintersport, zij met de borstel in het sop en ik met de vaatdoek in mijn hand, vond ze niet geschikt.
Prima, maar toen moest ze dus nog een paar jaar wachten...
quote:Op maandag 20 mei 2019 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote heeft mijn eerste huwelijksaanzoek afgewezen.
Mijn vraag tijdens de afwas tijdens de wintersport, zij met de borstel in het sop en ik met de vaatdoek in mijn hand, vond ze niet geschikt.
Prima, maar toen moest ze dus nog een paar jaar wachten...
Geen idee waar je het over hebt, alleen een burgerlijk huwelijk is rechtsgeldig.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:30 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik bedoel voor de gemeente/kerk of wat dan ook. Weet niet welke echt telt. Maar 1x nee telt dan niet.
Dan kan je bij het burgerlijk huwelijk 2x nee zeggen en dan de 3e keer ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, alleen een burgerlijk huwelijk is rechtsgeldig.
Een kerkelijk huwelijk is alleen goed genoeg voor God, maar die kent niet iedereen...
Sorry, maar ik heb geen idee waar je het over hebt...quote:Op maandag 20 mei 2019 12:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dan kan je bij het burgerlijk huwelijk 2x nee zeggen en dan de 3e keer ja.
Dat lijkt me sterk.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
Als de ambtenaar van de burgelijke staat vraagt "neemt u ... tot uw wettige echtgenoot" en je zegt "nee" dan moet hij het nog 2x vragen alvorens het een rechtsgeldig nee is.
Is zo ja wordt geaccepteerd, nee niet direct.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.
Je verklaart dat je iets wél wilt (Namelijk trouwen, en dan zeg je Ja).
Als je Nee zegt, blijft je burgerlijke staat hetzelfde, namelijk ongehuwd.
Als 2 keer Nee zegt en daarna niet antwoordt, zou je getrouwd zijn? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
BW1
Artikel 67
1. De aanstaande echtgenoten moeten ten overstaan van de ambtenaar van de burgerlijke stand en in tegenwoordigheid van de getuigen verklaren, dat zij elkander aannemen tot echtgenoten en dat zij getrouw alle plichten zullen vervullen, die door de wet aan de huwelijkse staat worden verbonden.
Dat zal lekker zijn.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:36 schreef Rafeiro het volgende:
Als de ambtenaar van de burgelijke staat vraagt "neemt u ... tot uw wettige echtgenoot" en je zegt "nee" dan moet hij het nog 2x vragen alvorens het een rechtsgeldig nee is.
Je hebt nog altijd recht op zelfbeschikking. Eén keer Nee zeggen is voldoende. Daarna kun je uitleg geven e.d. als je wilt, maar als ik 1 keer Nee zeg en dan zwijg, ben ik niet getrouwd. Geen enkele trouwambtenaar zal je dan getrouwd verklaren, en als dat wel zou gebeuren, zou geen enkele rechter dat goedkeuren.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is zo ja wordt geaccepteerd, nee niet direct.
Je moet ook al in ondertrouw gaan enzo hoe dan ook, dus er is al een keer ja gezegd. Weet niet meer precies hoe het zit, maar kwam tijdens een college recht ter sprake.
Ik ben nooit in ondertrouw geweest, dat kennen ze niet in de USA.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is zo ja wordt geaccepteerd, nee niet direct.
Je moet ook al in ondertrouw gaan enzo hoe dan ook, dus er is al een keer ja gezegd. Weet niet meer precies hoe het zit, maar kwam tijdens een college recht ter sprake.
Dan ben je getrouwd.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zal lekker zijn.
Ik bepaal zelf wel wat en hoe vaak ik iets beantwoord.
Wat als ik na 1 keer 'Nee' simpelweg wegloop?
Leve het huwelijk!quote:Op maandag 20 mei 2019 12:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dan ben je getrouwd.
Misschien als je Adolf Hitler nadoet en meteen NEIN NEIN NEIN roept, dat het dan aanvaard wordt?
Ik ben nog lang niet door de mesjes heen van de vorige actie, dus ik sla overquote:Op maandag 20 mei 2019 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de liefhebbers: bij Kruidvat weer een speaker bij de scheermesjes https://www.kruidvat.nl/a(...)isSonySpeakerTWV3500
Zo rap gaan die scheermesjes niet bij mij en 1 bluetooth speakertje is wel genoegquote:Op maandag 20 mei 2019 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor de liefhebbers: bij Kruidvat weer een speaker bij de scheermesjes https://www.kruidvat.nl/a(...)isSonySpeakerTWV3500
Dank, maar bij deze "actie" zijn de mesjes duurder, dan als je met een normale actie koopt.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Die zijn harig, net zoals die paardenhoofden 😎quote:
Lekker warm vachtjequote:Op maandag 20 mei 2019 17:34 schreef just me het volgende:
[..]
Die zijn harig, net zoals die paardenhoofden 😎
Dat lijkt me alleen maar heel verstandig, Rafeiro. Waarom risico lopen? En het is niet zo dat de vogel zelf nou beter af is als hij ontsnapt.quote:Op maandag 20 mei 2019 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg je een foto van iemand die lekker in de tuin zit met een vogel van +- 1500 euro, ik durf mijn muppet van 25 euro binnen nog niet los te laten als er een raam open staat.
Dat komt omdat die muppets jou heel dierbij zijnquote:Op maandag 20 mei 2019 18:11 schreef Rafeiro het volgende:
Krijg je een foto van iemand die lekker in de tuin zit met een vogel van +- 1500 euro, ik durf mijn muppet van 25 euro binnen nog niet los te laten als er een raam open staat.
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 05:47 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen, Melting
Gelukkig geeuw ik niet elke morgen met je mee.
Staat daar niet 1x geeuwt teveel?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 05:40 schreef Melting het volgende:
Proefondervindelijk
Hoe het komt? Ik heb geen idee
Maar het geldt echt voor iedereen
Als je geeuwt, geeuwt, geeuwt iedereen mee
Laat je een scheet, ben je ineens alleen.
Niet meer.quote:
Ah vandaar al dat geeuwenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet meer.
Ik sliep nog half, denk ik.
Ik dacht dat Melting dat expres had gedaan omdat hij altijd 3x geeuwtquote:
Goedemorgen.quote:
Nee ik was hier gistermorgen al en heb hier vannacht geslapen. Tweedaagse bijeenkomst van mijn werk.quote:
Wat is het thema?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee ik was hier gistermorgen al en heb hier vannacht geslapen. Tweedaagse bijeenkomst van mijn werk.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb er ooit 1 nachtje mogen bivakkeren al tiener, eens kijken of ik het nog herken.
De trein van Eindhoven naar Amsterdam (na afloop PSV - Ajax op 9 oktober 1982) was in één coupé niet helemaal meer intact, zeg maar, en aangezien men geen idee had wie daar precies voor verantwoordelijk was hebben ze alle inzittenden gearresteerd. Dat was een groep van zo'n 60 man en die kregen ze niet in één cel bij de Spoorwegpolitie.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Had je je misdragen?Inmiddels ben je die wilde haren wel kwijt?
Leiderschap en organisatie verandering. Nieuwe missie en visie alsmede de nieuwe topstructuur is gepresenteerd en daar moesten we wat van vinden.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het thema?
Morgen mag ik de hele dag in de Bijlmer bajes rondhangen, waar de halfjaarplannen worden gepresenteerd en we (waarschijnlijk) uit de gevangenis moeten uitbreken. Abseilen kan je er ook vanaf de 46 meter hoge torens, maar dat gaan we maar niet doen...
Heb er ooit 1 nachtje mogen bivakkeren al tiener, eens kijken of ik het nog herken.
En aloha!
Criminele organisatie!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:05 schreef MadMaster het volgende:
De trein van Eindhoven naar Amsterdam (na afloop PSV - Ajax op 9 oktober 1982) was in één coupé niet helemaal meer intact, zeg maar, en aangezien men geen idee had wie daar precies voor verantwoordelijk was hebben ze alle inzittenden gearresteerd.
gelukkig hebben we heb jij de foto's nogquote:
quote:
Nog 16 dagenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:10 schreef just me het volgende:
[..]
gelukkig hebben we heb jij de foto's nog
[..]hoeveel nachtjes slapen nog ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:11 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nog 16 dagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke tijd, geniet ervan ondanks de "stress"Juin uit Eigen Tuin!
Bedanktquote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke tijd, geniet ervan ondanks de "stress"
Zullen we op herhaling gaan?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 10:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Leuke tijd, geniet ervan ondanks de "stress"
Dat zeggen ze niet vaak.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ah gelukkig, toch weer een paar keer uitgevallen
Dat is maar goed ook, zo vaak wil ik geen nieuwe monitorquote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 11:58 schreef Rafeiro het volgende:
Ah gelukkig, toch weer een paar keer uitgevallen
En nu maar wachten op postnl, groter scherm en 4k hd, Ben benieuwd, gebruik mijn PC ook als TV dus lijkt me wel tof. Reviews zijn erg goed op tweakers en hardware.info.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:38 schreef Rafeiro het volgende:
De PC waar ik deze (de oude) monitor voor kocht is nu ook al een tijdje met pensioen, dus dan mag dit ouwe beestje nu ook wel
Maar was wel de eerste monitor die ik echt zelf uitgekozen en betaald heb. Gek, maar toch beetje emo dat die nu echt op is. Niks meer over van mijn eerste echt eigen PC.
Snel vergeten. Daarna maakt het allemaal minder uit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:38 schreef Rafeiro het volgende:
De PC waar ik deze (de oude) monitor voor kocht is nu ook al een tijdje met pensioen, dus dan mag dit ouwe beestje nu ook wel
Maar was wel de eerste monitor die ik echt zelf uitgekozen en betaald heb. Gek, maar toch beetje emo dat die nu echt op is. Niks meer over van mijn eerste echt eigen PC.
Of inlijsten en aan de muur hangen. Kan je er melancholisch naar kijken terwijl je lekker snel op je nieuwe pc gamet.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel vergeten. Daarna maakt het allemaal minder uit.
Onderdelen vaak genoeg vervangen, voeding, geheugen, hdd, videokaart etc. Maar nu is het allemaal echt wegquote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel vergeten. Daarna maakt het allemaal minder uit.
Yep.... zit verschil in kwaliteit. Maar niet zoals bij USB 1/2/3.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:55 schreef Rafeiro het volgende:
Zit er eigenlijk nog verschil tussen HDMi kabels? Ik weet dat er bij luidsprekerkabels wel verschil is en bij USB 1/2/3, maar bij HDMi weet ik dat eigenlijk niet, de oude kabel laten liggen zou weel makkelijk zijn haha.
Yuck! Spinnenwebben here I come.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 12:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.... zit verschil in kwaliteit. Maar niet zoals bij USB 1/2/3.
Pics!quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera, ik heb een bikini gekocht die past
Waarom zou je bikini's kopen die niet passen?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoera, ik heb een bikini gekocht die past
Ik neem altijd een berg opties mee naar huis en meestal past er geen een. Nu nam ik er twee mee, en eentje zit helemaal goed en ik kan me ermee in het zwembad vertonenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zou je bikini's kopen die niet passen?
Niet van mij erin. Ik vind de huidige badmodetrends vreselijk en heb altijd al moeite om iets passends te vinden, dus ik had de hoop voor dit jaar een beetje opgegeven. Erg opgelucht nuquote:
Dus je koopt een lading bikini's, gaat die thuis passen en brengt de rest weer terug?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik neem altijd een berg opties mee naar huis en meestal past er geen een. Nu nam ik er twee mee, en eentje zit helemaal goed en ik kan me ermee in het zwembad vertonen
Ik pas liever thuis en bij de Wibra (Zeeman, Hema)heb je sowieso geen pashokjes. Morgen mag Symph de niet-passende bikini terugbrengen, de kapper zit er naast en anders kom ik daar sowieso regelmatig langs.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus je koopt een lading bikini's, gaat die thuis passen en brengt de rest weer terug?
If so, is dat niet wat omslachtig?
Ik zie Symph ervoor aan dat hij met een stalen gezicht zegt "ze passen me niet"quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik pas liever thuis en bij de Wibra (Zeeman, Hema)heb je sowieso geen pashokjes. Morgen mag Symph de niet-passende bikini terugbrengen, de kapper zit er naast en anders kom ik daar sowieso regelmatig langs.
Ik dacht dat mensen dat dus alleen met online bestelde artikelen deden...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 13:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik pas liever thuis en bij de Wibra (Zeeman, Hema)heb je sowieso geen pashokjes. Morgen mag Symph de niet-passende bikini terugbrengen, de kapper zit er naast en anders kom ik daar sowieso regelmatig langs.
Mijn echtgenote vindt ze niet zo bij mijn huidskleur passen...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie Symph ervoor aan dat hij met een stalen gezicht zegt "ze passen me niet"
![]()
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn echtgenote vindt ze niet zo bij mijn huidskleur passen...
Ik denk niet dat ze het waarderen dat ik daar in de overvolle Wibra een bikini ga proberen te passenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat mensen dat dus alleen met online bestelde artikelen deden...
die kans zit er wel in ja, ze kennen ‘m daar inmiddels welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:08 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zie Symph ervoor aan dat hij met een stalen gezicht zegt "ze passen me niet"
![]()
Als ze er geen pashokjes hebben, dan is dat inderdaad wat bijzonder, zeg maar...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 14:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het waarderen dat ik daar in de overvolle Wibra een bikini ga proberen te passen
Blijf hopenquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:21 schreef Rafeiro het volgende:
Grrrrrrrrrrrrrrr, dat ziet er wel boos uit toch?
Pakket moet hier volgens track en trace binnen 30 minuten zijn, maar is nog op het sorteer centrum.
Klinkt niet heel reëel
Na een maand mailen, appen, messengeren enz. net eindelijk de bevestiging gekregen dat de betaalde kosten voor een niet ontvangen bestelling gerestitueerd worden.quote:
Op de facebook van de artiest zelf nog welquote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na een maand mailen, appen, messengeren enz. net eindelijk de bevestiging gekregen dat de betaalde kosten voor een niet ontvangen bestelling gerestitueerd worden.
De aanhouder wint en anders kan je altijd nog via de Social Media namen & shamen, dat werkte in dit geval ook wel een beetje...
We doen niet moeilijk...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 15:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Op de facebook van de artiest zelf nog wel
quote:Really sorry to hear it didn't work out. I am not sure what happened with the order, but we have now processed the refund -
quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:12 schreef Rafeiro het volgende:
Klein half uur te laat, maar de monitor is binnen.
Nu dus even stoeien met de ruimte op het bureau enzo
Beeldscherminstellingen...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Zou bijna zonnebril opzetten, haha. Komt echt veel meer licht van af dan bij de oude.
Dat gaat wel even wennen worden.
Hoe heet dat programma voor windows ook al weer om dat aan te passen naar de tijd.
Redshift in Linux iirc. Maar was wat anders in Windows.
Nee ik bedoel zo programma dat de lichtintensiteit aanpast naar de tijd.quote:
Dat is maar even, daarna is dit normaal, en lijken de 24" wel erg klein.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:04 schreef Rafeiro het volgende:
en die 3" meer merk je ook wel echt. Lijkt wel bijna 2x zo groot, haha.
Bedoel je f.lux?quote:Op dinsdag 21 mei 2019 16:56 schreef Rafeiro het volgende:
Zou bijna zonnebril opzetten, haha. Komt echt veel meer licht van af dan bij de oude.
Dat gaat wel even wennen worden.
Hoe heet dat programma voor windows ook al weer om dat aan te passen naar de tijd.
Redshift in Linux iirc. Maar was wat anders in Windows.
Animo meldtquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan vanavond wel draaien als er animo is
Sorry, maar ik ga I Feel Love live beluisteren...quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat wist ik al, enjoyquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga I Feel Love live beluisteren...
Tofquote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ga I Feel Love live beluisteren...
Animo ontbreekt het niet aan. Tijd wel, helaas.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind het goed. Alleen komt vanavond waarschijnlijk de rioolontstopper nog langs, dus zal niet constant actief zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 17:51 schreef Symphonic het volgende:
Dat is dus anderhalve luisteraar tot nu toequote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind het goed. Alleen komt vanavond waarschijnlijk de rioolontstopper nog langs, dus zal niet constant actief zijn.
Ik ben denk ik ook een halve luisteraar. Ik kan wel deels luisteren, maar moet ook deels helpen met huiswerk.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is dus anderhalve luisteraar tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |