meh neuhquote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Guanabana het volgende:
Hier gaat de oven nog aan voor bitterballen
Ja, maar als we niet gewonnen hadden was het daardoor geweest.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, we hebben gewonnen![]()
![]()
Dit.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:22 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan het nog niet echt bevatten eigenlijk![]()
Dit is dus hoe een ESF winst voelt![]()
![]()
![]()
Nabespreking bij Matt:quote:
THE ROLLERCOASTER was weer alivequote:Op zondag 19 mei 2019 01:23 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik zat al vloekend tijdens de jurypunten heel obstinaat de tafel af te ruimen. Mokkend toch weer op de bank gaan zitten om er vervolgens even later weer juichend af te springen. Het ging ook echt alle kanten op vanavond, heerlijk!
Geloof ik is die op de YouTube van eurovisiequote:Op zondag 19 mei 2019 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nabespreking bij Matt:
En straks is er een persconferentie maar ik weet niet waar ik die kan vinden
ja hierzo:quote:Op zondag 19 mei 2019 01:25 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geloof ik is die op de YouTube van eurovisie
neequote:Op zondag 19 mei 2019 01:24 schreef amaranta het volgende:
Maar heeft Jan nou nog microvezeldoek gezegd?
Cyprus en Griekenland kun je er meteen wel uitgooienquote:Op zondag 19 mei 2019 01:25 schreef libranl het volgende:
Die jury-punten van sommige landen zijn best twijfelachtig... Best kwalijk. Mogen ze best eens uitzoeken hoe dat zit.
Joling presenteert hartstikke leuk.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:25 schreef Poison-Ivy het volgende:
Maar ik wil geen Gordon of Joling zien in de presentatie next year
Rusland gaf ook geen punten aan directe concurrentenquote:Op zondag 19 mei 2019 01:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Cyprus en Griekenland kun je er meteen wel uitgooien
Wit Rusland.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:25 schreef libranl het volgende:
Die jury-punten van sommige landen zijn best twijfelachtig... Best kwalijk. Mogen ze best eens uitzoeken hoe dat zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |