Heel veel plezier vanavond tijdens de finale!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Plaats alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies, trollen) belanden in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
Heb je geen sleutel?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Over een paar uur gaat de wekker alweer zodat ik bij opening direct naar binnen kan (lol).
Hahaha. True.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:37 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze ziet er jonger uit dan toen ze 'Holiday' zong
Into the groovequote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef miss_dynastie het volgende: Als Madonna echt live gaat moet het geluid absoluut uit
![]()
Ik snap de lijstjes nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:28 schreef iBenny het volgende: http://esctracker.com/ We moeten dus het meest vrezen voor Zwitserland?
Number 4: I know you heard this beforequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Snap ik wel met zo'n Duitse blondinequote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:33 schreef BufordTJustice het volgende: Zou zonde zijn als we massaal op directe concurrenten gaan stemmen nu we zo dichtbij zijn... Denk dat ik nog een keer op Deutschland stem...
Iemand die geld heeftquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:38 schreef robdriessen het volgende:
Wacht? WIE heeft 1 miljoen betaald om Madonna te laden opdraven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |