Ha haquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ten eerste, ik had een aantal dames beloofd een foto te posten, heb ik niet gedaan. En waarom, ik heb het baardje toch niet weggehaald
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ten eerste, ik had een aantal dames beloofd een foto te posten, heb ik niet gedaan. En waarom, ik heb het baardje toch niet weggehaald
Ten tweede, hoe is het hier voor de rest met iedereen?
Dit.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.Gewoon een foto van jezelf posten dus.
Was het nou dat jij geen berichten meer mocht posten?quote:
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Dat zou toch eens fijn zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het nou dat jij geen berichten meer mocht posten?
Dus al die posts dat je het ging scheren waren gewoon om te aandachtshoeren?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:17 schreef Belsezar het volgende:
Hello
Ja dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.
Die staat gewoon in mijn fobo hoor, nou ja ok misschien 8 maanden oudquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze willen gewoon een actuele foto van je zien en dit was een mooie aanleiding.Gewoon een foto van jezelf posten dus.
Minstens 7,5 maand te oud dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die staat gewoon in mijn fobo hoor, nou ja ok misschien 8 maanden oud
Klopt, ik scheer niet mijn hele baard maar hou deze wel bij, dus delen zijn gladquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gvd je zat te bitchen dat je huid zo glad aanvoelde.
Is dat recent? 2 weken? Damn...quote:
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:34 schreef MCH het volgende:
[..]
Blijf je wakker om Duncan te zien verliezen?
Ik heb gezapt. Nog tenenkrommender dan de rest van dat festijnquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.
Was NL een beetje ok?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee. Ik verplaats m'n karkas zo wel naar bed denk ik, na dit gruwelijk ongemakkelijke interview met Madonna.
Ok, ik zal straks de eindstand naar mijn moeder smsen want die slaapt al voor de uitslagquote:
Om middernacht nog over politiek beginnen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:49 schreef DrMarten het volgende:
Denk je dat de gewone artiesten nog niet erg genoeg zijn, wordt er voor het bijprogramma toch een partij idioten opgetrommeld
OK vind het ook wel een radiowaardig liedje. Niet standaard ESF meuk.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:40 schreef Faxie het volgende:
Nou mag ik die zooi zeker de hele dag aanhoren overal waar ik kom...
quote:Op zondag 19 mei 2019 01:40 schreef Faxie het volgende:
Speciaal voor jou!quote:Op zondag 19 mei 2019 01:40 schreef Faxie het volgende:
Ja leuk manquote:Op zondag 19 mei 2019 07:56 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, volgend jaar dat circus in Nederland
Tegelijk met de Formule 1 doen in Assen. Alles wat niet zuiver zingt wordt door een F1 wagen van het podium gereden.quote:Op zondag 19 mei 2019 07:56 schreef MissMSX het volgende:
Oh Jezus, volgend jaar dat circus in Nederland
Best een goed idee.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegelijk met de Formule 1 doen in Assen. Alles wat niet zuiver zingt wordt door een F1 wagen van het podium gereden.
*boks*quote:
Loving you is a losing gamequote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen hoe vaak
Jij was wel gay for one day of nietquote:Op zondag 19 mei 2019 08:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt je beter afvragen hoe vaak
Zuur dat ze niet door mochten.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:28 schreef MissMSX het volgende:
Lees ik nou dat België nogal smeer was met punten geven aan Nederland? Zaten de Walen aan het roer?
Je hebt koffiemeneer geprobeerd te versieren?quote:
quote:Op zondag 19 mei 2019 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt koffiemeneer geprobeerd te versieren?
Klinkt als een losing gamequote:
is toch logisch. Ik heb het maar 1x gezien maar die mensen moeten voor het laagste weegmoment nog op een detox en zoquote:Op zondag 19 mei 2019 08:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bizar.
https://www.destentor.nl/(...)-de-kilo-s~a838ea65/
10-20 kilo afvallen is ook wel iets anders dan 50-100 kilo afvallen.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
[..]
is toch logisch. Ik heb het maar 1x gezien maar die mensen moeten voor het laagste weegmoment nog op een detox en zo
Die dieeten zijn op lange termijn niet vol te houden. Vooral niet als niet heel Nederland op je vingers kijkt
Ja maar ze doen het ook in 8 maanden of zo? Is gewoon niet zo handigquote:Op zondag 19 mei 2019 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10-20 kilo afvallen is ook wel iets anders dan 50-100 kilo afvallen.
Crash dieëten is gewoon niet zo slim.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
10-20 kilo afvallen is ook wel iets anders dan 50-100 kilo afvallen.
Stoppen met alcohol doet ook wonderenquote:Op zondag 19 mei 2019 09:55 schreef Californium het volgende:
Ik ben nu wel weer een paar dagen met minder meuk in mijn bakkes duwen wat een beetje meekomt altijd als ik slecht in mijn vel zit dus hopelijk gaan die paar kilo's er zo vanaf.
Maar toevallig gingen ze van de week een echo maken van mijn spieren en kreeg ik te horen dat ik goede abs had(weg gestopt onder een laagje fluf maar goed
)
Nog nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op zondag 19 mei 2019 10:02 schreef Samzz het volgende:
Ja al die alcohol en die hopen vlees en burek tikken hier ook aan.
Vanaf morgen een paar weken detoxen met een hoop gemberthee en salades.
dat doe ik ook minderquote:
Godenvoerquote:
Heb je doktertje gespeeld met je nieuwe hunkarts?quote:Op zondag 19 mei 2019 09:55 schreef Californium het volgende:
Ik ben nu wel weer een paar dagen met minder meuk in mijn bakkes duwen wat een beetje meekomt altijd als ik slecht in mijn vel zit dus hopelijk gaan die paar kilo's er zo vanaf.
Maar toevallig gingen ze van de week een echo maken van mijn spieren en kreeg ik te horen dat ik goede abs had(weg gestopt onder een laagje fluf maar goed
)
Even gegoogled, zag het ook met vleesvulling, goed idee voor straksquote:Op zondag 19 mei 2019 10:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godenvoer.
[ afbeelding ]
Bladerdeeggerecht, in mijn geval met kaymak (soort roomkaas), maar je ziet t met meer soorten vulling.
Neequote:Op zondag 19 mei 2019 10:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb je doktertje gespeeld met je nieuwe hunkarts?
Is wel wat werk om te maken geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2019 10:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Even gegoogled, zag het ook met vleesvulling, goed idee voor straksThanks!
Das niet erg, ik sta graag in de keukenquote:
Hey, hoe is het met jou belsje?quote:Op zondag 19 mei 2019 10:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Das niet erg, ik sta graag in de keuken
Ik wil jou adopteren.quote:
Hoi Chino! Goed, beetje brak na het Japans etentje gister maar verder okquote:
Dat zou je toch bespreken met msxje? Heb je dat nog niet gedaan?quote:
Working on it. Laat enkel weten dat ik nog niet van gedachten ben veranderd.quote:Op zondag 19 mei 2019 10:41 schreef Belsezar het volgende:
Dat zou je toch bespreken met msxje? Heb je dat nog niet gedaan?
Gaat heel goed met mij hoorquote:Op zondag 19 mei 2019 10:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Chino! Goed, beetje brak na het Japans etentje gister maar verder ok
En met jou?
Ahh ok, dan is het goedquote:Op zondag 19 mei 2019 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Working on it. Laat enkel weten dat ik nog niet van gedachten ben veranderd.
Kijk, dat is goed nieuwsquote:Op zondag 19 mei 2019 10:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat heel goed met mij hoor
Lekker hoor! Teveel drankjes op?
Nu heb ik ook zin in Japans.quote:Op zondag 19 mei 2019 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, dan is het goed
Als ze nog overtuigd moet worden, vanavond staat er dus burek met gehakt, ui, knoflook en kruiden vulling met pompoen en zoete aardappel uit de oven op de planning
Oh en mijn versie van groentesoep met balletjes, aangezien mijn oude buurvrouw zich niet lekker voelt
[..]
Kijk, dat is goed nieuws![]()
![]()
Ja ik drink normaal niks sterkers dan bier maar mijn tafelgenoten kwamen op het wonderlijke idee om warme sake te gaan drinken na de maaltijd. En als goede vriend deed ik natuurlijk mee
Maar het was het waard, de sushi was heerlijk! Handrolls, Cali rolls, nigiri, hosomaki, yakitori spiesjes, dumplings
quote:Op zondag 19 mei 2019 10:58 schreef MCH het volgende:
Kun je aan een TU ook al afstuderen met een enquête![]()
FHF / Bachelorscriptie: eindopslag van kernafval in Nederland
quote:[..]
Ok, mijn mening is dat kernafval zorgt voor kanker. Vooral voor luchtkanker wat zorgt dat je allerlei aids-achtige ziektes zult krijgen en vervolgens sterft door zelfmoord. Kernafval is dus een product van Satan en dat moeten we met zijn allen niet willen.
Hopelijk heb je hier iets aan met het schrijven van beleid voor het bergen van kernafval.
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:18 schreef MCH het volgende:
[..]
Wil nog een keer naar deze![]()
https://www.jcyama.com/cuisine-en
quote:Please note: We are unable to take reservations with the following requests:
cannot take even a small amount of regular soy sauce or miso paste (due to severe soy bean (bean) or gluten allergies)
cannot take any vegetables
cannot take any fish/seafood
cannot take dashi (base stock taken from dried bonito flakes and kelp) or seafood based stock
vegetarian diet (vegetables/eggs only)
vegan diet (vegetables only)
low-carb diet (do not want to take any carbohydrate rich foods)
severe allergies to shrimps/prawns, crabs, lobsters and shellfish like mussels, oysters, etc.
other severe food allergies
child menu
Krijg er spontaan honger vanquote:Op zondag 19 mei 2019 10:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahh ok, dan is het goed
Als ze nog overtuigd moet worden, vanavond staat er dus burek met gehakt, ui, knoflook en kruiden vulling met pompoen en zoete aardappel uit de oven op de planning
Oh en mijn versie van groentesoep met balletjes, aangezien mijn oude buurvrouw zich niet lekker voelt
[..]
Kijk, dat is goed nieuws![]()
![]()
Ja ik drink normaal niks sterkers dan bier maar mijn tafelgenoten kwamen op het wonderlijke idee om warme sake te gaan drinken na de maaltijd. En als goede vriend deed ik natuurlijk mee
Maar het was het waard, de sushi was heerlijk! Handrolls, Cali rolls, nigiri, hosomaki, yakitori spiesjes, dumplings
Nee, maar als een restaurant principes heeft en geen compromis sluit over hun gerechten kan ik dat alleen maar toejuichen.quote:
Die snap ik echt nog steeds niet.quote:
Wat let je?quote:
quote:
Ik ben gek op muziek, gaat geen dag of moment voorbij zonder muziek voor mij maar dit zou voor altijd verbannen moeten wordenquote:
Beter dan Crocs toch?quote:
Kun je ook zeggen van de 3J's, de toppers of Gerard Jolingquote:
Beetje ver hahaquote:Op zondag 19 mei 2019 11:32 schreef Belsezar het volgende:
Er zit ook een hele goede in Amsterdam heb ik vernomen
Ja als je dat verhaal van die laatste vrouw leest, die het wel is gelukt en mager is gebleven. Die 8 maanden 6 dagen per week intensief trainen heeft gezorgd dat haar hele lichaam naar de kloten is. Nieuwe knie en heup.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
[..]
is toch logisch. Ik heb het maar 1x gezien maar die mensen moeten voor het laagste weegmoment nog op een detox en zo
Die dieeten zijn op lange termijn niet vol te houden. Vooral niet als niet heel Nederland op je vingers kijkt
Van die slavische hardbodiesquote:
Het zingen was het in ieder geval nietquote:Op zondag 19 mei 2019 12:27 schreef Allures het volgende:
Beste nummer blijft Ruslana
Of dat was beste chick
Ik weet het even niet
en maar doen alsof je het niet volgt allemaalquote:Op zondag 19 mei 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
Zit nog steeds met smart te wachten op wet tshirt deel van die clip.
Eerst even kijken welke maat drakendildo hij in z'n koffer heeft.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en maar doen alsof je het niet volgt allemaal![]()
Vanmiddag als Duncan terugkomt laat je het sorteren van koffers vast ook even voor wat het is om vooraan te staan.
Ohja deze, Oekraïnense hardbody.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:27 schreef Allures het volgende:
Beste nummer blijft Ruslana
Of dat was beste chick
Ik weet het even niet
Maar maatjes groter wel maar natuurlijkquote:Op zondag 19 mei 2019 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het zingen was het in ieder geval niet![]()
Heb je ook zo'n outfit?
quote:Op zondag 19 mei 2019 12:33 schreef CherryLips het volgende:
België had een paar jaar geleden ook een leuk liedje.
Niet alleen live, jezus.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Deze vond ik leuk maar sloeg live een beetje dood.
Indirect welquote:Op zondag 19 mei 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom verkopen ze bij ikea geen bureau's van 1m80
Dikke setup wel met die monitorenquote:
Het enige nummer van ESF die ik kan waarderenquote:
Best aardig om op te dansen inderdaad. Ik vind de stem van Blanche niet zo geschikt voor het nummer ('te laag') en op de speakertjes van m'n laptopje mis ik een volle basedrum. Maar goed, dat laatste zal (meer) aan mijn laptopje liggen.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:35 schreef CherryLips het volgende:
Deze vond ik leuk maar sloeg live een beetje dood.
Ikea verkoopt hier geen bureaubladen van 180.quote:
Is een keukenwerkblad.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ikea verkoopt hier geen bureaubladen van 180.Dode mus dit Chai.
Heb die van mij bij een bouwmarkt gehaald en op maat laten zagen. Hoef voor bij me thuis toch niets dat in hoogte verstelbaar is. Eigenlijk zit ik praktisch nooit meer boven achter mijn bureau om te werken.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ikea verkoopt hier geen bureaubladen van 180.Dode mus dit Chai.
Ja, wil 80cm. Wel een paar winkels gevonden waar losse bureaubladen verkocht worden.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Standaard keukenwerkblad is naar mijn mening te ondiep voor een bureaublad.
Heb nu zo'n 60cm blad van ikea, maar da's echt te ondiep.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, wil 80cm. Wel een paar winkels gevonden waar losse bureaubladen verkocht worden.
Ik ga niet klikkenquote:
Het linkje en de foto is genoeg om het in je hoofd te krijgen nu.quote:
Godverdommequote:Op zondag is onze webwinkel gesloten. Van maandag tot en met zaterdag staan wij klaar om uw orders te verwerken. We hopen op uw begrip!
Wat een onzin. Kan je toch vandaag gewoon om bestellenquote:
DAT MAG NIET VAN GOD. DAN GAAN WE ALLEMAAL NAAR DE HEL.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Kan je toch vandaag gewoon om bestellen.
NIET, JEZUS IS AL GESTORVEN VOOR ONZE ZONDEN!quote:Op zondag 19 mei 2019 14:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
DAT MAG NIET VAN GOD. DAN GAAN WE ALLEMAAL NAAR DE HEL.
Doet je moeder dat nietquote:Op zondag 19 mei 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
Ik ook niet. Nu nog drie wassen opvouwen, maar ben aan het uitstellen
Wie?quote:Op zondag 19 mei 2019 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
NIET, JEZUS IS AL GESTORVEN VOOR ONZE ZONDEN!
Lekker gesport dus.quote:Op zondag 19 mei 2019 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een uur bezig geweest met het uitmesten van de berging. Ik zie geen verschil en ik ben total loss.
Nieuw bureau aan de korte kant van de kamer, en de lange kant gebruiken voor kastruimte en van die gereedschapspanelen voor al m'n outdoorspul. Dan kan mn fiets ook nog aan een deel van de muur hangenquote:
Gimme!quote:
Dus dat, zie derde regel van mijn sigquote:Op zondag 19 mei 2019 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
NIET, JEZUS IS AL GESTORVEN VOOR ONZE ZONDEN!
quote:Op zondag 19 mei 2019 17:13 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb ik jouw voor en na foto al gezien?
Ik laat ff de snijwonden dicht trekken, dan maak ik een fotoquote:
Gewoon alles kopenquote:Op zondag 19 mei 2019 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net nog even bij Bever geweest; zoveel leuk spul om te kopen
Doe maar via de app.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik laat ff de snijwonden dicht trekken, dan maak ik een foto
Ik zal linkjes dmenquote:
Op zondag doen we tegenwoordig alcoholvrij. Zitten best lekkere tussen alleen deze absoluut niet.quote:
Kost meer dan een halve dag om te wennen hequote:Op zondag 19 mei 2019 18:33 schreef Belsezar het volgende:
En voor is via fobo te zien, maar ik garandeer nu al dat ik het weer ga laten groeien. Kan er niet aan wennen als ik in de spiegel kijk...
Je hoeft er zelf ook het minste tegenaan te kijkenquote:Op zondag 19 mei 2019 18:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kost meer dan een halve dag om te wennen he
Ook dat. Dus beter bepalen wij als onpartijdige juryquote:Op zondag 19 mei 2019 18:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf ook het minste tegenaan te kijken
Beetje een kutvraagquote:Op zondag 19 mei 2019 18:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Fax, vind je het nou niet jammer dat @:Kopjechino op iemand anders verliefd is.
Inderdaad, lullig voor fax...quote:
SPOILER: LotusssOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen heeft tegenwoordig een leven lijkt het wel.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:18 schreef MCH het volgende:
Sorry jongens, matige poging maar het is een beetje dood hier
Morgen komen ze wel weerquote:Op zondag 19 mei 2019 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Iedereen heeft tegenwoordig een leven lijkt het wel.
Dunne softshell broek, geen fjallraven. Dunne softshell jas en een 2.5 laags hardshell. Klaar.quote:Op zondag 19 mei 2019 18:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teveel keuze. Nog een broek; nog een (regen)jas; etc.
Daar zijn er alleen heel erg veel van.quote:Op zondag 19 mei 2019 19:35 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dunne softshell broek, geen fjallraven. Dunne softshell jas en een 2.5 laags hardshell. Klaar.
Twee pammetjes erin knallen danquote:Op zondag 19 mei 2019 19:42 schreef Lotusss het volgende:
Ik moet morgen werken en een uur daarna een uitvaart. Ik weet niet of ik het (emotioneel gezien) wel red, die uitvaart....
Waarom kom je dan eerst op de reservelijstquote:Op zondag 19 mei 2019 19:43 schreef Groepfunder het volgende:
In Utrecht is men voor aankomende donderdag nog op zoek naar mensen die (eventueel) bereid zijn mee te helpen bij een van de stembureaus. Geïnteresseerd? Klik hier voor info.
Hahahahahaha..... met een half pammetje lig ik al redelijk in coma. Wil je me dood hebben ofzo?quote:
Ik vermoed, omdat er soms nog mensen afvallen. Als dat gebeurt, wil je ze meteen kunnen vervangen. Het is niet alsof je het stemmen zelf (of het tellen van de stemmen) een dagje kunt uitstellen).quote:
LOL als ik die zou slikken bijna wel!quote:
Boks. Misschien een petitie startenquote:Op zondag 19 mei 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu dat er calorieën in eten zitten.
Eens. Kunnen we daar niet op stemmen met die Europese Verkiezingen volgende week?quote:Op zondag 19 mei 2019 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben het beu dat er calorieën in eten zitten.
Ja. Bedenk verdomme even chocola zonder calorieën.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Eens. Kunnen we daar niet op stemmen met die Europese Verkiezingen volgende week?
Oh ja! Ik heb nog chocolaquote:Op zondag 19 mei 2019 20:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Bedenk verdomme even chocola zonder calorieën.
quote:Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef MCH het volgende:
Toeterende Turken hier omdat Galatasaray kampioen is geworden, knallen er twee op elkaar
Zie je dat kleine zaaltje van meccquote:Op zondag 19 mei 2019 20:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom juist. De meest 'Europese' stad van Nederland, aldus degenen die Maastricht promoten.
Yes. Dinsdagavond is 'ie 1 nacht thuis.quote:
1 nacht dat is geen luxequote:Op zondag 19 mei 2019 20:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Yes. Dinsdagavond is 'ie 1 nacht thuis.
Tevens heb ik eigenlijk een heel druk weekend gehadmet allemaal leuke mensen
Waar?quote:Op zondag 19 mei 2019 20:30 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog snel stukje boulderende hardbodies kijken
Ik vind het echt het beste woord van de Nederlandse taal.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
Love CL als ze weer genuil gebruikt in een post
Gewoon onderklodderen om je dominantie te tonen. Dan kijkt ze wel anders.quote:
Dit werkt bij jou de laatste tijd volgens mij erg goed.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon onderklodderen om je dominantie te tonen. Dan kijkt ze wel anders.
Heeft je vriendin ook zo'n hoofd?quote:
Dit zegt weinig, want dat zeg je over elke vrouw.quote:Op zondag 19 mei 2019 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon onderklodderen om je dominantie te tonen. Dan kijkt ze wel anders.
MCH, ben jij het?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit zegt weinig, want dat zeg je over elke vrouw.
Geboortejaar 2000quote:Op zondag 19 mei 2019 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan kan het![]()
Je wordt ook gewoon zelf oud als je alle jonge mensen als kinderen ziet
En als je bn-ers niet meer herkend. Wie gaf nou gister de jury punten bij het ESF door?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh dan kan het![]()
Je wordt ook gewoon zelf oud als je alle jonge mensen als kinderen ziet
Emma Wortelboer, maar die is ook meer bekend van Spuiten en Slikken op YT.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als je bn-ers niet meer herkend. Wie gaf nou gister de jury punten bij het ESF door?
Emmaquote:Op zondag 19 mei 2019 21:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
En als je bn-ers niet meer herkend. Wie gaf nou gister de jury punten bij het ESF door?
Met haar klaarkom itemquote:Op zondag 19 mei 2019 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Emma Wortelboer, maar die is ook meer bekend van Spuiten en Slikken op YT.
Ik heb echt geen ideequote:Op zondag 19 mei 2019 21:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Emma Wortelboer, maar die is ook meer bekend van Spuiten en Slikken op YT.
Dat was ook de bedoelingquote:
Jupquote:Op zondag 19 mei 2019 21:12 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ideemaar is Wortelboer haar echte naam? Want daar heb ik wel respect voor.
Je lijkt MCH wel met zijn TR'squote:
Ik ben niet stoer. Wil ik ook niet zijn.quote:
Jammer dan, je staat bij mij op een hoog voetstukquote:Op zondag 19 mei 2019 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer. Wil ik ook niet zijn.
Hey, hoe is het?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer. Wil ik ook niet zijn.
Alles oké hier. Hoe is het met jou? Hoe is je date geweest?quote:
Alsof je dat niet allang gelezen hebtquote:Op zondag 19 mei 2019 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles oké hier. Hoe is het met jou? Hoe is je date geweest?
Nee, ze heeft mij geeneens spontaan een uitgebreid verslag gestuurdquote:
Maakt ze wat vaderlijke gevoelens bij je los?quote:Op zondag 19 mei 2019 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles oké hier. Hoe is het met jou? Hoe is je date geweest?
He bah.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maakt ze wat vaderlijke gevoelens bij je los?
Vast alleen in een rollenspel.quote:Op zondag 19 mei 2019 21:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Maakt ze wat vaderlijke gevoelens bij je los?
Airwin kan het vast wel even rustig aan dr uitleggen op de bank voor t slapengaanquote:Op zondag 19 mei 2019 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het gaat ook wel heel snel allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |