Samen met Connie Palmenquote:
Zeker. Anders als backup.quote:
Had Wendy weer een lijntje gesnoven? Wat een arrogant mens.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
https://www.ad.nl/dossier(...)ik-ernaast~ade3c489/
Dat wordt straks nog fitty in Hilversum
Als iemand moet weten dat je soms je smoel moet opentrekken om een klus te pakken is het Albert Verlinde wel, wat een zeur van een homo zeg.quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Pls noquote:Op maandag 20 mei 2019 23:09 schreef Radegast het volgende:
Gaat gewoon Frits Sissing met Romy Monteiro worden. Beide zitten bij AVROTROS denk ik?
Ik zie dit nu voor mequote:Op zondag 19 mei 2019 08:31 schreef Poppejans het volgende:
Ryanne van Dorst voor alle interviews please
Samen voor en door Nederland roept ze en vervolgens vol in de NPO hoek blijven roeren. Van mij part staan er 3 van de NPO maar Chantal Janzen is de meest perfecte kandidaat. 0,0 twijfel.quote:Op maandag 20 mei 2019 11:55 schreef RipCity het volgende:
[..]
Klopt. Baas van de NPO heeft dit al aangegeven @ radio 1 de perstribune
Dit.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 00:10 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Samen voor en door Nederland roept ze en vervolgens vol in de NPO hoek blijven roeren. Van mij part staan er 3 van de NPO maar Chantal Janzen is de meest perfecte kandidaat. 0,0 twijfel.
Maar gaat niet gebeuren dus.
quote:Op maandag 20 mei 2019 22:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ja dit jaquote:Op dinsdag 21 mei 2019 01:29 schreef Butler456 het volgende:
Het enige waar ik (tot nu toe) bang voor ben is dat we, nu we eindelijk weer eens gewonnen hebben, presentators kiezen die ons zo voor schut gaan zetten (steenkolenengels, kinderachtig gedrag, etc.).
Wat bedoel jequote:Op zondag 19 mei 2019 19:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Zeker als je het nooit meer wilt organiseren (winnen)
Ditquote:Op zondag 19 mei 2019 21:06 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja maar een filmpje schieten en monteren met iets waar je heel goed in bent is heel wat anders dan een live show presenteren met muziek en schakelen en strakke regie waar miljoenen mensen naar kijken, je kan dat toch niet overlaten aan iemand zonder ervaring met live televisie?
quote:Op zondag 19 mei 2019 22:28 schreef Fred_B het volgende:
Jan Smit als presentator lijkt me helaas onvermijdelijk.
Maar geld dat ook voor zoiets groots?quote:Op maandag 20 mei 2019 01:15 schreef hole1988 het volgende:
Houden jullie er wel rekening mee dat dit een NPO feestje is. Ze gaan echt geen Chantal Janzen, Paul de Leeuw en Carlo vragen, want RTL.
Ik vind het maar raar. Je wilt toch de beste mensen kunnen inzetten voor zoietsquote:Op maandag 20 mei 2019 14:53 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik snap het helaas wel, maar toch vind ik dat er niemand zo geschikt is als Chantal Janzen. Wat je ook van haar vindt.
Ik vind Jan Smit eigenlijk best leuker geworden door de jaren heen. Ik denk dat hij dit prima kanquote:Op dinsdag 21 mei 2019 07:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]ik vind hem zo een slappe zak. Chagrijnige kop ook.
Dat nog liever dan de drie cringe grapjes die de Isrealiers maakte. Gerepeteerd en al. Mag wel wat spontaner.quote:Op dinsdag 21 mei 2019 08:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind Jan Smit eigenlijk best leuker geworden door de jaren heen. Ik denk dat hij dit prima kanChantal misschien ook, maar zij gaat haar stomme en misplaatste grappen en grollen misschien een podium geven zodat de avond wat cringemomenten heeft. Mag niet gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |