Dit.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Hanca het volgende:
[..]
Jawel, laatste peilingen stond PvdA bovenaan en FvD al 3e of 4e.
Zie pagina 1 van het topic van de Poll op Fok.quote:
Weliswaar onvrijwillig, maar toch.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die lijkt rustig aan z'n carriere af te bouwen.
Lid van het kartel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:08 schreef Pedroso het volgende:
FvD heeft natuurlijk ook wel een ongelooflijke minkukel als aanvoerder, partijhopper Eppink
Alsof FvD-stemmers weten wie dat is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:08 schreef Pedroso het volgende:
FvD heeft natuurlijk ook wel een ongelooflijke minkukel als aanvoerder, partijhopper Eppink
Nee, die gaan wel weer groter worden als van FvD het nieuwe er ook wel weer af is. Vissen beide in de dezelfde vijver.quote:
Same here.quote:
Lijkt mij eigenlijk ook, PVV lijkt me stabieler dan FvD. Of ze moeten snel Baudet dumpen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, die gaan wel weer groter worden als van FvD het nieuwe er ook wel weer af is. Vissen beide in de dezelfde vijver.
1 reden: Timmermans. Was al populair als minister en is dat dus gebleven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Same here.
Maar ik vraag me ook serieus af waar de PvdA dit aan heeft verdiend. Niet dat ik ze het misgun, overigens. Maar ik zag ze gewoon niet als een factor van betekenis.
Vreemd allemaal.
Mijn idee. FvD als partij heeft best potentie maar met Baudet aan het roer is het wachten op de ineenstorting.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Hanca het volgende:
[..]
Lijkt mij eigenlijk ook, PVV lijkt me stabieler dan FvD. Of ze moeten snel Baudet dumpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |