En dan klappen vangen van het JIDF live op het podium, met dank aan het Europees leger dankzij Macronquote:
Ik ook. Kwalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Instinctief heb ik een enorme hekel aan Frankrijk.
Ik ook, met z'n trouwjurk op de rode loper bij de opening. Nou ja hekel is sterk maar ik erger me aan hem.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Low budget Conchitaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Alleen de oude winnaarsquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef monkyyy het volgende:
Als ESF nou volgend jaar bij ons is, krijgen we dan de toppers en sineke in de opening?
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef vencodark het volgende:
Die kerel rechts heeft wel echt een rotkop.
Deze keer gaan ze daarmee niet onze overwinning stelen, zingt hij/hij te vals voor.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Low budget Conchita
Er zit ook een hele slideshow van hem als jong jongetje in dat optreden op de achtergrond
Even wat sympathy votes binnen harken
Junkkop.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef vencodark het volgende:
Commentaar van Cornald Maasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Zijn er nog voordelen aan de NPO stream ten opzichte van de Youtube-stream?
Nee toch?
Hahaha, mijn kat heb ik op foto met Duncan op tv. Denk niet dat ze er vanavond weer voor gaat zitten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef miss_dynastie het volgende:
De kat zit al onder de bank. Zo’n avond
NPO stream loopt achter!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Nee toch?
Lenny kuhrquote:
Dacht bij NPO gearentaalquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Nee toch?
Joah maar tis wmb wel de beste presentator van de vier.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef vencodark het volgende:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:11 schreef IriYe het volgende:
[..]
Hahaha, mijn kat heb ik op foto met Duncan op tv. Denk niet dat ze er vanavond weer voor gaat zitten.
Vandaag voor het eerst gezien. Echt afgrijselijk.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Low budget Conchita
Er zit ook een hele slideshow van hem als jong jongetje in dat optreden op de achtergrond
Even wat sympathy votes binnen harken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |