SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je hem wel eens bij Oranje zien spelen? Daar is hij echt goed hoor de laatste tijd.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:54 schreef manny het volgende:
[..]
Dan is er al helemaal geen reden hem te kopen. Als hij dit niveau haalt met maximale training en inzet dan is hij niet goed genoeg.
Ik dacht eigenlijk dat ie de kantjes er vanaf liep, arrogant liep te doen, en niet 100% wil geven elke week en dat hij daarom steeds op de bank belandt.
Tadic viel ook niet zo op bij Saushempten.Oh.![]()
Yup. Liverpool schijnt interesse te hebben.quote:“To destroy a people you must first sever their roots.”![]()
Ja, lekker in het buitenland laten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ja jaja, dit biedt perspectieven hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja vast niks, maar Bergwijn weet ook wel dat er reuring kan komen uit zo'n foto.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja jaja, dit biedt perspectieven hoor.Oh.![]()
Marc Overmars wil graag spelers halen die in het Nederlands elftal spelen, Depay zit op een dood spoor bij Lyon, kan goed in de spits spelen en op de flanken waar Ajax nog wel wat kan gebruiken.quote:
Zo ontstaat een gerucht
Oh.![]()
Komende 5 jaar kunnen we een klassieker met uitsupporters wel weer vergeten... zucht.
Kansloos dat Ajax ooit is meegegaan in die afspraak.proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
Zou Depay zelf wel graag eens willen zien bij Ajax. Weet dat het een apart mannetje is, maar dat is op zich niet erg. Met de juiste mensen om zich heen kan hij ook echt een enorm goede team player zijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc Overmars wil graag spelers halen die in het Nederlands elftal spelen, Depay zit op een dood spoor bij Lyon, kan goed in de spits spelen en op de flanken waar Ajax nog wel wat kan gebruiken.
Zo ontstaat een gerucht![]()
Ik vind ‘apart’ nog zacht uitgedrukt, deze gast lijkt soms verstandelijk beperkt, maar zijn zelfvertrouwen heeft het niet aangetast, dat soort volk vertrouw ik nietquote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou Depay zelf wel graag eens willen zien bij Ajax. Weet dat het een apart mannetje is, maar dat is op zich niet erg. Met de juiste mensen om zich heen kan hij ook echt een enorm goede team player zijn.-nee-![]()
Ik denk dat hij heel goed bij Ajax zou passen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 23:24 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zou Depay zelf wel graag eens willen zien bij Ajax. Weet dat het een apart mannetje is, maar dat is op zich niet erg. Met de juiste mensen om zich heen kan hij ook echt een enorm goede team player zijn.Oh.![]()
Over het NL elftal gesprokenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Marc Overmars wil graag spelers halen die in het Nederlands elftal spelen, Depay zit op een dood spoor bij Lyon, kan goed in de spits spelen en op de flanken waar Ajax nog wel wat kan gebruiken.
Zo ontstaat een gerucht
Het is dat ik Onana al een uitstekende keeper vind die imho zeker een hele belangrijke factor heeft gespeeld in het succes dit jaar.
Maar anders zou Cilessen best terug mogen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 19-05-2019 09:09:16 ]![]()
25 miljoen wil Barca voor hem hebben maar Valencia en een club uit Portugal willen hem ook. Ik heb geen idee wat zijn niveau tegenwoordig is.quote:Op zondag 19 mei 2019 08:01 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Over het NL elftal gesproken
Het is dat ik Onana al een uitstekende keeper vindt die imho zeker een hele belangrijke factor heeft gespeeld in het succes dit jaar.
Maar anders zou Cilessen best terug mogen.-nee-![]()
Cillessen haalt een bijzonder hoog niveau daar bij Barcelona. Alleen is er daar eentje nog beter.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:07 schreef Marsenal het volgende:
[..]
25 miljoen wil Barca voor hem hebben maar Valencia en een club uit Portugal willen hem ook. Ik heb geen idee wat zijn niveau tegenwoordig is.![]()
En zeker twee klassen beter dan Onana. Zou ik blind terughalen, maar dat gaat (nu nog) niet gebeuren.quote:Op zondag 19 mei 2019 09:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cillessen haalt een bijzonder hoog niveau daar bij Barcelona. Alleen is er daar eentje nog beter.![]()
Gelukkig is dit daarna in verschillende interviews genuanceerd door hem en ook Haggie. Gelukkig maar. Hij naam daarbij Tagliafico en Onana als voorbeelden aangezien daar iedere Ajacied zich mee verbonden voelt.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo ontstaat een gerucht
Depay kan er in mijn ogen nog altijd helemaal geen kut van. Daarbij is het qua persoonlijkheid een totaal zwakzinnige. Robben is de grootste jankfaal in de vaderlandse voetbalgeschiedenis. Beiden hebben echt to-taal niks wat ze geschikt maakt voor het voetbal van Ajax tegenwoordig. Of gaan we voor 'snelheid en kracht'? Nuance is misschien beetje zoek, maar heb echt zo'n hekel aan die twee.
Bergwijn-saga gaat door. Kan interessant zijn, maar ik zie toch liever Malen terugkeren.![]()
Robben is/was toch wel een hele goeie speler, die kost per speelminuut gewoon teveel.quote:Op zondag 19 mei 2019 10:52 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Gelukkig is dit daarna in verschillende interviews genuanceerd door hem en ook Haggie. Gelukkig maar. Hij naam daarbij Tagliafico en Onana als voorbeelden aangezien daar iedere Ajacied zich mee verbonden voelt.
Depay kan er in mijn ogen nog altijd helemaal geen kut van. Daarbij is het qua persoonlijkheid een totaal zwakzinnige. Robben is de grootste jankfaal in de vaderlandse voetbalgeschiedenis. Beiden hebben echt to-taal niks wat ze geschikt maakt voor het voetbal van Ajax tegenwoordig. Of gaan we voor 'snelheid en kracht'? Nuance is misschien beetje zoek, maar heb echt zo'n hekel aan die twee.
Bergwijn-saga gaat door. Kan interessant zijn, maar ik zie toch liever Malen terugkeren.
Depay lijkt me ook helemaal niet aan de orde, proberen spelers te behouden lijkt me ook de betere optie dan met financieel geweld Nederlanders kopen.![]()
Dat calimerogejank van de andere EredivisieclubsIk trek dat slecht.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Dat is van alle dag.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:01 schreef Drekkoning het volgende:
Dat calimerogejank van de andere EredivisieclubsIk trek dat slecht.
Ik vind eigenlijk dat Ajax inmiddels wel een koninklijke status verdient.![]()
quote:Op zondag 19 mei 2019 11:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat is van alle dag.
Ik vind eigenlijk dat Ajax inmiddels wel een koninklijke status verdient.dat Alex supporter is lijkt me voldoende
![]()
Anderlecht zal het worden voor Kompany. Hoe mooi is dat Kompany terugkeert bij zijn oude liefdequote:![]()
![]()
Niet zo heel mooi, schijtclub.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Anderlecht zal het worden voor Kompany. Hoe mooi is dat Kompany terugkeert bij zijn oude liefde![]()
Ik zou wel even polsen. Weet niet wie er van de 'oude' spelers bij Ajax weggaat, maar dit is wel iemand die het allemaal gezien en ervaren heeft. Daarnaast nog van een meer dan prima niveau.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft een beetje hetzelfde als Robben, toch wel een man van glas![]()
zeker zou wat dat betreft wel passen, nu heb ik niet zo goed zijn blessures gevolgd maar dat is natuurlijk wel een dingetjequote:Op zondag 19 mei 2019 11:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zou wel even polsen. Weet niet wie er van de 'oude' spelers bij Ajax weggaat, maar dit is wel iemand die het allemaal gezien en ervaren heeft. Daarnaast nog van een meer dan prima niveau.![]()
Nee, hoop het niet, zijn karakter zou echt niet goed binnen de groep passen.quote:Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Cerny dicht bij een overgang naar Utrecht. Lijkt mij een prima stap voor hem. Zonde van die blessure, had best een nuttige speler kunnen worden.![]()
Prima club voor hem ja, zou wel een redelijk doorverkooppercentage toevoegen aan de transfer. Je weet maar nooit..![]()
Trainer / Speler dubbelrolquote:Op zondag 19 mei 2019 11:11 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Anderlecht zal het worden voor Kompany. Hoe mooi is dat Kompany terugkeert bij zijn oude liefde
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Mooi, dat heb ik nooit wat gevonden. Veel te beperkt in zijn acties.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Cerny dicht bij een overgang naar Utrecht. Lijkt mij een prima stap voor hem. Zonde van die blessure, had best een nuttige speler kunnen worden.Oh.![]()
Het was niet zijn schuld dat Ajax in 2016 de titel verspeelde op de laatste speeldag.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi, dat heb ik nooit wat gevonden. Veel te beperkt in zijn acties.![]()
Niet te merken vooralsnog, Huntelaar doet het beter dan ik had verwacht en Tadic gewoon topquote:Op zondag 19 mei 2019 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic en Huntelaar bouwen toch ook af?![]()
Tadic is pas 30, ajax is niet eens zijn eindstation, en Huntelaar kwam met flinke ambitie, dat zijn geen afbouwers.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic en Huntelaar bouwen toch ook af?-nee-![]()
Klopt, dat was de schuld van Frons.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:42 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Het was niet zijn schuld dat Ajax in 2016 de titel verspeelde op de laatste speeldag.Oh.![]()
Huntelaar had ook een hoger rendement dan Luukquote:Op zondag 19 mei 2019 12:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tadic is pas 30, ajax is niet eens zijn eindstation, en Huntelaar kwam met flinke ambitie, dat zijn geen afbouwers.![]()
PSV en Ajax gaan een ruil doen, Dolberg naar PSV, Luuk naar Ajax.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Huntelaar had ook een hoger rendement dan Luuk![]()
ik heb de hoop op een goeie Dolberg nog niet helemaal opgegevenquote:Op zondag 19 mei 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
PSV en Ajax gaan een ruil doen, Dolberg naar PSV, Luuk naar Ajax.![]()
Same.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de hoop op een goeie Dolberg nog niet helemaal opgegevenOh.![]()
Huntelaar had hiervoor al 3 jaar geen pepernoot geraakt. En als Tadic naar Barcelona kon dan was hij ook wel gegaan hoor. Met name Huntelaar kan echt niet meer.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Tadic is pas 30, ajax is niet eens zijn eindstation, en Huntelaar kwam met flinke ambitie, dat zijn geen afbouwers.![]()
Hier ook niet. Ik dicht hem nog steeds een Bergkampiaanse techniek en torinstinct toe.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb de hoop op een goeie Dolberg nog niet helemaal opgegeven-nee-![]()
feiten spreken toch anders, Huntelaar heeft minder tijd nodig per goal dan de bewierookte Luukquote:Op zondag 19 mei 2019 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huntelaar had hiervoor al 3 jaar geen pepernoot geraakt. En als Tadic naar Barcelona kon dan was hij ook wel gegaan hoor. Met name Huntelaar kan echt niet meer.![]()
Die heeft anders een prima moyenne, Huntelaar. En Tadic zat op een dood spoor maar is uiteindelijk de meest waardevolle speler van de Eredivisie dus ik denk dat hij zijn voeten het tegendeel heeft laten bewijzen.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Huntelaar had hiervoor al 3 jaar geen pepernoot geraakt. En als Tadic naar Barcelona kon dan was hij ook wel gegaan hoor. Met name Huntelaar kan echt niet meer.-nee-![]()
Ik zeg ook niet dat Luuk beter is. Ik zeg alleen dat Huntelaar aan het afbouwen. En trouwens, bewierookte Luuk? Really?quote:Op zondag 19 mei 2019 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
feiten spreken toch anders, Huntelaar heeft minder tijd nodig per goal dan de bewierookte Luukdie moet echt een keer zoveel doelpunten maken om de erkenning te krijgen die andere aanvallers krijgen.
![]()
Maar daarom kun je toch wel afbouwen? Dezelfde ambitie die Huntelaar heeft zal Kompany toch ook hebben?quote:Op zondag 19 mei 2019 12:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die heeft anders een prima moyenne, Huntelaar. En Tadic zat op een dood spoor maar is uiteindelijk de meest waardevolle speler van de Eredivisie dus ik denk dat hij zijn voeten het tegendeel heeft laten bewijzen.![]()
was jullie beste spelerquote:Op zondag 19 mei 2019 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Luuk beter is. Ik zeg alleen dat Huntelaar aan het afbouwen. En trouwens, bewierookte Luuk? Really?die moet echt een keer zoveel doelpunten maken om de erkenning te krijgen die andere aanvallers krijgen.
![]()
dat hij ondanks dat een minder rendement heeft dan een speler die bij Ajax komt afbouwenquote:Op zondag 19 mei 2019 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja. Misschien Schwaab nog en Angelino. Maar wat is je punt precies?![]()
Luuk heeft niet het niveau om bij Ajax te spelen.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Luuk beter is. Ik zeg alleen dat Huntelaar aan het afbouwen. En trouwens, bewierookte Luuk? Really?die moet echt een keer zoveel doelpunten maken om de erkenning te krijgen die andere aanvallers krijgen.
Huntelaar is nog altijd een toppertje hoor. Kijk maar naar de cijfers https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas-Jan_Huntelaar
Bundesliga 240 wedstrijden vs 126 goals![]()
![]()
Zeker wel, maar mijn opmerking t.o.v. Ronaldo was ook meer ene grap dan een stellingname.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Maar daarom kun je toch wel afbouwen? Dezelfde ambitie die Huntelaar heeft zal Kompany toch ook hebben?-nee-![]()
Tadic is in november pas 30 geworden. Afbouwen.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tadic en Huntelaar bouwen toch ook af?![]()
![]()
Beter niet. Luuk heeft bewezen dat hij een stap hogerop niet aankan.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
PSV en Ajax gaan een ruil doen, Dolberg naar PSV, Luuk naar Ajax.
Bij PSV draait het team om hem, maar meer dan ballen erin koppen kan hij niet.![]()
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Luuk heeft bewezen dat hij een stap hogerop niet aankan.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2019 13:17:50 ]![]()
Huntelaar nog wat noemen lol![]()
Die gast is allang aan het afbouwen, bakt er in het buitenland geen bal van.
Ja doet het in de mickey mouse divisie wel aardig, nou dat zegt wat.
Zelfde voor de Jong overigens. Faalt keihard in buitenland, doet het hier even leuk dan weer. Maar kan er ook niet al te veel van. Moet gewoon hier blijven of nog lager gaan in het buitenland (maar dan zit je echt nergens boeiends).
Zelfde voor Tadic, wellicht dat die door zijn creatievere speelwijze nog een stapje kan maken maar die gaat echt niet zo maar wat kunnen doen.
Dolberg heeft Ajax nog eerder wat aan.![]()
Ja, feit. Maar ik snap niet echt hoe dat van belang is voor mijn uitspraak. Feit is toch dat Huntelaar gewoon komt afbouwen? Of gaat hij nog naar Barcelona?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat hij ondanks dat een minder rendement heeft dan een speler die bij Ajax komt afbouwen![]()
Wel knap dan dat ze dat “geweldige” Juve he-le-maal scheel hebben getikt, koekoekquote:Op zondag 19 mei 2019 13:44 schreef bianconeri het volgende:
Zelfde voor de Jong overigens. Faalt keihard in buitenland, doet het hier even leuk dan weer. Maar kan er ook niet al te veel van. Moet gewoon hier blijven of nog lager gaan in het buitenland (maar dan zit je echt nergens boeiends).
Zelfde voor Tadic, wellicht dat die door zijn creatievere speelwijze nog een stapje kan maken maar die gaat echt niet zo maar wat kunnen doen.
Dolberg heeft Ajax nog eerder wat aan.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Eens, Huntelaar was inderdaad een goede spits.quote:Op zondag 19 mei 2019 13:04 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Luuk heeft niet het niveau om bij Ajax te spelen.
Huntelaar is nog altijd een toppertje hoor. Kijk maar naar de cijfers https://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas-Jan_Huntelaar
Bundesliga 240 wedstrijden vs 126 goals![]()
quote:Op zondag 19 mei 2019 13:44 schreef bianconeri het volgende:
Dolberg heeft Ajax nog eerder wat aan.
Oh.![]()
So? Als hij dat 28 keer in een seizoen doet dan heb je toch een toegevoegde waarde? Dolberg kan alles met een bal maar die maakt geen doelpunten, wat heb je dan liever?quote:Op zondag 19 mei 2019 13:14 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Beter niet. Luuk heeft bewezen dat hij een stap hogerop niet aankan.
Bij PSV draait het team om hem, maar meer dan ballen erin koppen kan hij niet.![]()
jij zegt dat het echt niet meer kan, blijkbaar kan het nog wel en afbouwen op deze manier is toch niets mis mee, dan kan je wel denigrerend doen maar hij heeft een hoger rendement dan jullie beste spelerquote:Op zondag 19 mei 2019 13:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja, feit. Maar ik snap niet echt hoe dat van belang is voor mijn uitspraak. Feit is toch dat Huntelaar gewoon komt afbouwen? Of gaat hij nog naar Barcelona?![]()
Ajax ambieert toch hopelijk een hoger niveau dan dat wat Huntelaar brengt/laat zien. Leuk voor in de kleedkamer en dat soort onzin, maar dat Dolberg niet speelt is echt kapitaalsvernietiging.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
jij zegt dat het echt niet meer kan, blijkbaar kan het nog wel en afbouwen op deze manier is toch niets mis mee, dan kan je wel denigrerend doen maar hij heeft een hoger rendement dan jullie beste speler![]()
Huntelaar heeft gewoon een flink aandeel gehad in het kampioenschapquote:Op zondag 19 mei 2019 14:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax ambieert toch hopelijk een hoger niveau dan dat wat Huntelaar brengt/laat zien. Leuk voor in de kleedkamer en dat soort onzin, maar dat Dolberg niet speelt is echt kapitaalsvernietiging.
Oh.![]()
je ziet toch dat hij van waarde is geweest dus waarom doen alsof dat niet zo isquote:Op zondag 19 mei 2019 14:06 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ajax ambieert toch hopelijk een hoger niveau dan dat wat Huntelaar brengt/laat zien. Leuk voor in de kleedkamer en dat soort onzin, maar dat Dolberg niet speelt is echt kapitaalsvernietiging.![]()
Dat valt wel mee toch. Kan me alleen die goal herinneren dat hij een overtreding maakt bij de winnende goal tegen Groningen. Maar hey; als jullie blij zijn met Huntelaar is het prima toch? Ik zou 'm oprecht bij PSV niet hoeven te zien, i.t.t. veel andere spelers van Ajax.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Huntelaar heeft gewoon een flink aandeel gehad in het kampioenschap![]()
Hij heeft 16 goals gemaakt, natuurlijk is dat belangrijk waaronder die winnende in Groningen.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:09 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat valt wel mee toch. Kan me alleen die goal herinneren dat hij een overtreding maakt bij de winnende goal tegen Groningen. Maar hey; als jullie blij zijn met Huntelaar is het prima toch? Ik zou 'm oprecht bij PSV niet hoeven te zien, i.t.t. veel andere spelers van Ajax.
En dat was geen overtreding blijkbaar, anders had de VAR wel ingegrepen
Oh.![]()
Dat is geen argument. De VAR is in zo'n geval gewoon een extra mening, geen objectieve maatstaaf.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft 16 goals gemaakt, natuurlijk is dat belangrijk waaronder die winnende in Groningen.
En dat was geen overtreding blijkbaar, anders had de VAR wel ingegrepen![]()
Nick moet wat te zeiken vinden, ik had ook liever Lewandovski gehad hoor maar Huntelaar doet het beter dan ik dachtquote:Op zondag 19 mei 2019 14:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft 16 goals gemaakt, natuurlijk is dat belangrijk waaronder die winnende in Groningen.
En dat was geen overtreding blijkbaar, anders had de VAR wel ingegrepen![]()
quote:Op zondag 19 mei 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nick moet wat te zeiken vinden, ik had ook liever Lewandovski gehad hoor maar Huntelaar doet het beter dan ik dacht
Ik zeg alleen dat Huntelaar komt afbouwen. Dan schiet het halve topic in de stress, terwijl het volgens mij gewoon een feit is. Is toch ook geen schande?![]()
nee jij zegt dat het echt niet meer kan, we weten allemaal dat hij naar Ajax is gekomen om af te bouwen maar dan gaat het om de manier waarop.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat Huntelaar komt afbouwen. Dan schiet het halve topic in de stress, terwijl het volgens mij gewoon een feit is. Is toch ook geen schande?![]()
Dolberg maar een concurrent zou het laatste zijn dat ik zou doen. Dolberg gaat echt nog weer loskomen. Als het niet bij Ajax is dan bij een volgende club.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:50 schreef O_o_ het volgende:
[..]
PSV en Ajax gaan een ruil doen, Dolberg naar PSV, Luuk naar Ajax."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Die indruk heb ik ook. Mocht Bergwijn naar Ajax gaan dan zou ik sowieso (als PSV zijnde) Dolberg in de deal betrekken.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dolberg maar een concurrent zou het laatste zijn dat ik zou doen. Dolberg gaat echt nog weer loskomen. Als het niet bij Ajax is dan bij een volgende club.![]()
Huntelaar is inderdaad lekker aan het genieten. Beetje balletje trappen, feestjes meevieren, prima toch.![]()
Terwijl jouw mening een feit is uiteraardquote:Op zondag 19 mei 2019 14:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De VAR is in zo'n geval gewoon een extra mening, geen objectieve maatstaaf.![]()
Kompany vertrekt bij City. Gezien al het gedoe rond de transfer van De Ligt naar Barca misschien nog een club die nu geïnteresseerd wordt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat zijn jouw woordenquote:Op zondag 19 mei 2019 14:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Terwijl jouw mening een feit is uiteraardfeit blijft wel dat er gewoon een extra mening ingeschakeld wordt.
![]()
Dat is wel een argument, als meerdere mensen die de regels kennen het geen overtreding vinden is dat blijkbaar ook niet het geval.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is geen argument. De VAR is in zo'n geval gewoon een extra mening, geen objectieve maatstaaf.Vorig jaar vond ik hem erg tegenvallen, veel open kansen die hij toen niet meer maakte. Maar dit seizoen heeft hij zich duidelijk opgetrokken aan het niveau, en gewoon net zoveel goals gemaakt als De Zilveren Vos.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nick moet wat te zeiken vinden, ik had ook liever Lewandovski gehad hoor maar Huntelaar doet het beter dan ik dachtOh.![]()
Bij Barcelona is het een beetje de vraag hoeveel ze kunnen uitgeven, als ze Griezmann ook oppikken voor rond de 100 miljoen wordt het wel erg veel qua uitgaves.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:34 schreef Zeroku het volgende:
Kompany vertrekt bij City. Gezien al het gedoe rond de transfer van De Ligt naar Barca misschien nog een club die nu geïnteresseerd wordt.Oh.![]()
En als meerdere mensen de holocaust ontkennen?quote:Op zondag 19 mei 2019 14:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel een argument, als meerdere mensen die de regels kennen het geen overtreding vinden is dat blijkbaar ook niet het geval.
[..]
Vorig jaar vond ik hem erg tegenvallen, veel open kansen die hij toen niet meer maakte. Maar dit seizoen heeft hij zich duidelijk opgetrokken aan het niveau, en gewoon net zoveel goals gemaakt als De Zilveren Vos.![]()
Wel mooi en gedurfd van Kompany, zou mooi zijn als hij Anderlecht weer op de kaart kan zetten. En rondom De Ligt krijg je steeds meer de geruchten dat ie ook naar andere clubs kan. Laat ze dan maar bieden.![]()
Volgens mij was jij vroeger heel slecht in wiskunde, want je vergelijkingen raken kant noch wal.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:50 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En als meerdere mensen de holocaust ontkennen?Oh.![]()
Ik was aardig goed in wiskunde. Jij beweert dat wanneer je een extra mening toevoegt de uitkomst per definitie sterker wordt, dat vind ik niet.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij was jij vroeger heel slecht in wiskunde, want je vergelijkingen raken kant noch wal.![]()
Wel als het gaat om de interpretatie van een geval waar meerdere mensen regels voor uit hun hoofd hebben geleerd, als die het dan allemaal niet zwaar genoeg voor een overtreding vinden is dat prima te accepteren aangezien het niet één persoon is die het fout heeft. Dat nickhguitar het daar dan niet mee eens is omdat hij voor PSV is en Ajax daar graag punten zag verspelen vind ik dan niet heel rullevant.quote:Op zondag 19 mei 2019 14:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik was aardig goed in wiskunde. Jij beweert dat wanneer je een extra mening toevoegt de uitkomst per definitie sterker wordt, dat vind ik niet.Oh.![]()
Dat Jr-Style-93 er dan toevallig wel veel baat bij heeft zal ongetwijfeld geen rol hebben gespeeldquote:Op zondag 19 mei 2019 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als het gaat om de interpretatie van een geval waar meerdere mensen regels voor uit hun hoofd hebben geleerd, als die het dan allemaal niet zwaar genoeg voor een overtreding vinden is dat prima te accepteren aangezien het niet één persoon is die het fout heeft. Dat nickhguitar het daar dan niet mee eens is omdat hij voor PSV is en Ajax daar graag punten zag verspelen vind ik dan niet heel rullevant.![]()
Afijn, kansloze discussie.![]()
Ben benieuwd of ze voor Griezmann gaan. Als zij 'm niet halen wordt het nog spannend of hij wel voor een topclub gaat spelen. PSG wilde hem ook al niet..quote:Op zondag 19 mei 2019 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Barcelona is het een beetje de vraag hoeveel ze kunnen uitgeven, als ze Griezmann ook oppikken voor rond de 100 miljoen wordt het wel erg veel qua uitgaves.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |