Morning Mo!quote:
En ik zat daar juist op te wachten, ik dacht, nu ga ik het te horen krijgen. Maar weer niet dus...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:46 schreef Charmian het volgende:
Zo boodschappen gedaan en nu opruimen en nee ik ga niet vertellen wat ik allemaal zou doen als ik het niet kan laten
Ga eens mooie foto's maken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Kan ik ook gaan doenHele weekend alleen thuis.
quote:
Ja, gaat goed.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Ik kan niet wachten. Lukt het al een beetje met je camera?
Dat ben ik.quote:
Daar komt niets meer van terecht. Uiteindelijk douwt ie er een kledder gips in en klaar.quote:
Komt wel, ik ga even naar de super.quote:
Ik geloof er ook niet meer in.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar komt niets meer van terecht. Uiteindelijk douwt ie er een kledder gips in en klaar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Komt wel, ik ga even naar de super.
Ik heb ook al eens een schoorsteenmantel proberen te stucen, was geen succes.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of een paar ouwe kranten erin gepropt.
Boodschappen, wil nieuwe sneakers, vanmiddag komt dochterlief effe, dat soort dingen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen en 'dingen doen'
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb ook al eens een schoorsteenmantel proberen te stucen, was geen succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |