had jij ook kunnen doen toen je de trap niet af kon en zelf sjouwen toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan.
Moet nu even een dagje of drie 'bijkomen'.quote:
Van luxe word ik lui.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef FANN het volgende:
[..]
had jij ook kunnen doen toen je de trap niet af kon en zelf sjouwen toch?
als het kán.... dan... en dan is het noodzaak én ook een beetje luxe....
luxe is soms wel lekker
Het één en ander ondernomen de afgelopen dagen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Moet nu even een dagje of drie 'bijkomen'.
Gisteren was Joy Division Undercover, en ze waren weer goed als altijd..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het één en ander ondernomen de afgelopen dagen.
Ik miste je al. Leuke avond gehad dus.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was Joy Division Undercover, en ze waren weer goed als altijd..![]()
Nee joh, ik was hartstikke lonely.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik miste je al. Leuke avond gehad dus.
Luxe is fijn. Het is prettig om goede schoenen te dragen, in een betrouwbare auto te rijden, die lekker zit en een halve discotheek aan audio aan boord heeft, lekker eten te kopen en gewoon te kunnen doen en laten waar je zin in hebt.quote:
Ik kan niet luieren.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou je werkt de hele week... dus lui ben je niet toch?
en af en toe luieren is ook wel lekker
Ja, dat wil wel!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gisteren was Joy Division Undercover, en ze waren weer goed als altijd..![]()
I am just a lonely boy, lonely and blue.....quote:
Morge.quote:
Morning GDquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:46 schreef Charmian het volgende:
Zo boodschappen gedaan en nu opruimen en nee ik ga niet vertellen wat ik allemaal zou doen als ik het niet kan laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |