Nope slagroom en een kaakje. Deze ochtend moet ik zonder doen.quote:
een verse witte boterham met spekkoekquote:
een ''kaakje''quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope slagroom en een kaakje. Deze ochtend moet ik zonder doen.![]()
Is ook erg lekker ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:19 schreef Charmian het volgende:
Op vakantie naar Indonesië ook altijd zo'n uitgebreid...na 3 weken wilde ik toch echt wel weer een gewoon bruin broodje met kaas.
quote:
Heel die vakantie ook veel in pubs gegeten en avonden Guiness gedronken, geen grammetje aangekomenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is voor vetzakkenmaar Cafca fietst er wel weer vanaf denk ik
Ik en 2 crackers met kaas en tomaat en verse Jus dórangequote:
Ik ga nu ff sportenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik en 2 crackers met kaas en tomaat en verse Jus dórange![]()
en nu koffie, ik heb het huishouden gedaan.... nou jaaaaaaaaaa het alleen het
noodzakelijke , de rest la maar zitten , geen zijn in![]()
straks dutje doen denk ik
Ik ook, mijn killerparkiet is nog steeds niet terug.Ik zal zelf wel weer moeten gaan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:24 schreef Charmian het volgende:
ik ben op m'n boodschappen aan het wachten
Dan kan je het wel hebbenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Heel die vakantie ook veel in pubs gegeten en avonden Guiness gedronken, geen grammetje aangekomen
het hangt ervan af hoe laat het is...ooit eens in het vliegtuig een op zich een lekker ontbijtje met zelfs een pannekoekje. maar het was zes uur 's ochtends of zo. dat weeïge zoete luchtje van die pannekoekquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kan je het wel hebbenmaar serieus van die vette als ontbijt vind ik gewoon niet lekker...
zelfs al zou het vegetarisch zou zijn..., gaat mijn maag protesteren
worden ze gebracht? door Appie?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:24 schreef Charmian het volgende:
ik ben op m'n boodschappen aan het wachten
jahquote:
Charmian is lui.quote:
ja maar de laatste tijd ook wel een beetje noodzaak...en omdat het kanquote:
Daarom!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar de laatste tijd ook wel een beetje noodzaak...en omdat het kan
was maar waar...nou ja soms ook wel, maar nu nietquote:
Je moet doen wat je niet laten kan.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar de laatste tijd ook wel een beetje noodzaak...en omdat het kan
als ik dat zou doenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je moet doen wat je niet laten kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |