* cafca gauw even naar buiten gaat om te kijken of er brieven op de stoep liggenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien was het een postduif en wou ie ook eens posten
Weer een weekje Spanje geboekt?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beetje. Maar over 6 weken vakantie!!!
Als ik weer een beetje normaal zicht heb pas.. Nog geen plannen, maar zal wel Spanje worden denk ik zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel aan toe ja. Ga jij nog weg?
Lekker landje om te vertoefenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 08:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik weer een beetje normaal zicht heb pas.. Nog geen plannen, maar zal wel Spanje worden denk ik zo
Moggųh, cafca! Zo'n ontbijt doet aan vakanties van weleer denken.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Goedemorgen, dat is een flink ontbijt! Smakelijk!
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
*stiekem extra uitgebakken spek en oude kaas op D's gebakken eieren doet*
*voor cafca ook maakt*quote:
Sporten.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:04 schreef D. het volgende:
Zo maar eens sporten, om de boel weer recht te trekken
Ja moet ik ook nog doen..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:04 schreef D. het volgende:
Zo maar eens sporten, om de boel weer recht te trekken
Ik heb ooit tijdens een fietsvakantie in Ierland drie weken full Irish breakfast gegetenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*voor cafca ook maakt*
Voorheen bakte ik iedere dag een stokbroodje en at dat met zo'n ei als beleg op. Dat verveelde nooit.
Ja maar wat houdt dat in?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een fietsvakantie in Ierland drie weken full Irish breakfast gegeten
Oh! Zó lekker en dan zit je tenminste behoorlijk vol.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:09 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb ooit tijdens een fietsvakantie in Ierland drie weken full Irish breakfast gegeten
dat is voor vetzakkenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh! Zó lekker en dan zit je tenminste behoorlijk vol.
En voor harde werkers.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:14 schreef FANN het volgende:
[..]
dat is voor vetzakkenmaar Cafca fietst er wel weer vanaf denk ik
Het water loopt me in de mond van zoveel lekkers.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:15 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik ga daar van over mijn nek alleen als ik er alléén als ik er aan denk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |