Een soort van: ik stijg op, maar nog net niet, zoiets.quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
ik mag morgen weer koeien melken, dus nu koezen [ afbeelding ]
Ik hoef morgen niets.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
Slaap lekker sacha.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:20 schreef sacha het volgende:
TillyyyyyBquote:
Ahquote:
Daag je mij uit?quote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 02:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Opaik ga slapen, succes de rest van de nacht
Doe jij het of ik?quote:
quote:
quote:
Ik heb je naar je bed gestuurd.quote:
Het is weekend en dan mag het,quote:Op zaterdag 18 mei 2019 03:15 schreef mario390 het volgende:
zo vroeg gaa ik niet dann ben ik om 8 wakker
Stap lekker je bed in.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 03:21 schreef mario390 het volgende:
![]()
ik werd nu zärtlich en frech hoe oskar kijken
voor de rest niks meegmaaktquote:Op zaterdag 18 mei 2019 01:27 schreef Scrutinizer het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)IGQvhRIjJqUmAMslKF1s
Bizar
Ik ook .... dat was nogal lang teruglezenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 06:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Aan het tweede bakkie begonnen
[ afbeelding ]
Alleen als er heeeel weinig bij gepost is doe ik datquote:Op zaterdag 18 mei 2019 06:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook .... dat was nogal lang teruglezen
Gisteravond was ik nog te moe... dus meteen mijn bed in.. dus vanmorgen was ik vroeg...quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen als er heeeel weinig bij gepost is doe ik dat![]()
Dit was ruim ruim te veel
ja...... en ja....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:02 schreef pullup het volgende:
En ja, dan mis je wel eens wat![]()
Maar als het een echte fittie was dan komen ze er altijd nog wel op terug
Grijs...Ik hoef me wederom niet in te smeren vandaag, verbranden zit er niet inquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:31 schreef Disana het volgende:
Hopelijk gaat het een mooie dag worden. Momenteel schijnt de zon en zingen de vogels.
Zon en vogels word ik depri vanquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:31 schreef Disana het volgende:
Hopelijk gaat het een mooie dag worden. Momenteel schijnt de zon en zingen de vogels.
Jammer, een zonnig begin is fijn.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Grijs...Ik hoef me wederom niet in te smeren vandaag, verbranden zit er niet in
Dat lijkt me lastig in de lente.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Zon en vogels word ik depri van
Hier is het ook grijs denk ik, want ik zie geen zon schijnen door de gordijnen van mn slaapkamerraam..quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Grijs...Ik hoef me wederom niet in te smeren vandaag, verbranden zit er niet in
Misschien was het een postduif en wou ie ook eens postenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:55 schreef cafca het volgende:
[..]
D'r knalde hier net een duif tegen het raam. Die beesten zijn echt dom
Maar wel zonnig hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |