Succes met sneakers vinden en veel plezier vanmiddag!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:03 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Boodschappen, wil nieuwe sneakers, vanmiddag komt dochterlief effe, dat soort dingen.
Het had wel wat. Paste alleen beter in een oude boerderij of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Lekker robuust uiterlijk gekregen zeker.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Succes met sneakers vinden en veel plezier vanmiddag!
Dan weten we nu waar je heengaat, mocht je ooit verhuizen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:05 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het had wel wat. Paste alleen beter in een oude boerderij of zo.
Echt een oud huis, met oude balken en zo, dat was altijd wel een droom.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan weten we nu waar je heengaat, mocht je ooit verhuizen.
ja nee ja jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
je bent wel fanatiekkan je al door een kiertje?
moet of wil je veel afvallen dan?
Is ook mooi.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt een oud huis, met oude balken en zo, dat was altijd wel een droom.
Ik ben opgegroeid in een huis uit 1792.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt een oud huis, met oude balken en zo, dat was altijd wel een droom.
Overige slagroom flink kloppen, dan heb je je boter.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:35 schreef Superbadeendje het volgende:
En daar ging ik juist voor, niet treuren ik heb wel koffie met slagroom.![]()
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Overige slagroom flink kloppen, dan heb je je boter.
Echt niet, ik heb niet voor Jan met de korte achternaam een mixer gekocht.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal wel weer een gezoete bus slagroom zijn.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Echt niet, ik heb niet voor Jan met de korte achternaam een mixer gekocht.
Wat denk je wel, ik die houd van zelf gemaakt
![]()
We laten het erbij maar de volgende keer houd je er een blauw oog aan over.quote:
Het is net genezen van die hengst die Sas op mijn oog gaf.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We laten het erbij maar de volgende keer houd je er een blauw oog aan over.
Whut? Even zorgen dat ik morgen op de bank kan zitten. Dan gaat ze over de knie en houd daar rode billetjes aan over.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is net genezen van die hengst die Sas op mijn oog gaf.
Ze heeft wel zwarte band in toeristen werpen heur.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Even zorgen dat ik morgen op de bank kan zitten. Dan gaat ze over de knie en houd daar rode billetjes aan over.
Nu je het zegt, volgens mij heeft ze ook een medaille in zeecontainers werpen. Die waren ook snel verdwenen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze heeft wel zwarte band in toeristen werpen heur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |