quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mogguh. Al anderhalf uur wakker en een peuter drama bui verder. Tijd voor koffie...
Ik ga ff een frietje halen, zeg ik dan, of een Dönerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef kwakz0r het volgende: Ik at een keer ergens en toen gibg er tot mijn schrik een grote scheut slasaus
door de stamppot. Huilen.
Dat envelopje is wel écht heel erg lang geledenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.
Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.
Daarna eens aan vakantievoorbereidingen denken. En zaken uitprinten.
Géen idee hoe inchecken gaat tegenwoordig?
Komt er nog een QR code of iets dergelijks.
Of geef ik gewoon het mailtje met een reserveringsnummer aan de incheckbalie?
Vroegûh kwam er per post een envelopje met tickets voor de heen- en terugreis.
Lot, nog een dagje werken.
Zuur kaatje, jij gaat in september! Heb je dan dezelfde reis geboekt?
Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep?quote:
Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.quote:
Familietrekjequote:
Wat leuk van je moederquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:29 schreef minilot het volgende:
Geslapen van 01:30 tot 08:15. Ik keur het goed. Straks op de koffie met de huidige vlam van mijn moeder, die naar het schijnt de ware zou moeten zijn.
Tele:! Klinkt wel olijk 'Allo! 'Allo!-achtig, maar dat zal mijn goeie humeur wel wezen
Ik vind het ook een beetje gestoordquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Na deze week eindelijk eens een lekkere nacht gehad hier
40k gaat je man doen Sarabi? Pffff, respect hoor![]()
En vnv ook gezellig songfestivallenWij hebben een dresscode en kunnen een award winnen wie de Songfestival Diva 2019 is. Geen idee wat je daarvoor moet doen, merk ik vnv wel
Ahja wij hadden eerder al appel en aardbei.. nu maar een broodje toch ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.
Ik had anderhalf uur geleden al omelet en koude kip en peer en druiven, dus sla even over
Je kan je ticket uitprinten en/of op je telefoon laten zien als QR codequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.
Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.
Daarna eens aan vakantievoorbereidingen denken. En zaken uitprinten.
Géen idee hoe inchecken gaat tegenwoordig?
Komt er nog een QR code of iets dergelijks.
Of geef ik gewoon het mailtje met een reserveringsnummer aan de incheckbalie?
Vroegûh kwam er per post een envelopje met tickets voor de heen- en terugreis.
Lot, nog een dagje werken.
Zuur kaatje, jij gaat in september! Heb je dan dezelfde reis geboekt?
Ja superrelaxed daar he!!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens heel enthousiast over vliegveld RotterdamWat een fijn vliegveld is dat zeg. Fijner dan Eindhoven, Eelde en Schiphol.
Nou!quote:
Ik vind geverfd haar leuk, maar die uitgroei hč. En dan moet je dus steeds weer opnieuw. Daarbij staat dit je volgens mij ook echt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo lekker naar den kappert.
Gewoon lekker een stukje eraf.. twijfelde van de week nog of ik het tķch niet zou verven maar NEE, ik zie mezelf niet nog tig jaar elke 5/6 weken weer dat gedoe doen
quote:
Nee, dat wordt saaiig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:43 schreef Isabeau het volgende:
We waren maar een kort weekje. Kat thuis en ik ben niet zo van het zon, zee & niks doen
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik had gisteren niet naar dat tv-programma over D-day moeten kijken. Ik heb de hele nacht in bommenwerpers gezeten, onderduikers verstopt en gedaan alsof ik Frans kon
Gaat allemaal superprima hieroquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep?![]()
Kilo’s eraf en conditie erbij? Ga je nu sporten of regel je dat zelf met traplopen etc.
Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Jij reist toch ook via Eliza, AX?
Wij printen alles uit de mail uit en nemen het gewoon mee. Maar als de app op je tel zet staat daar ook alles in...
@:Werk en aan vakantie toe zijn, het gaat idd vooral de laatste tijd om wat zware casussen achter elkaar en ben sowieso een beetje 'klaar' met dat gewerk of zo.. moet mezelf soms echt resetten wetende dat ik gewoon nog 7 jaar voor de boeg heb. Prima hoor, maar de zorg begint me soms wat op te breken that's all.
Na 43 jaar is dat niet zo gek, ik begon op 17 en stop op 67, dat zijn dan 50 jaar. Voor sommige beroepen zou het fijn zijn als je wat eerder kon stoppen.
Nu nog wat anders doen is ook geen optie op je 60e. Zou ook niet weten wat want het werk wat ik doe past me en de poli is echt de leukste waar ik ooit heb gewerkt.
Ik laad wel weer op hoor
Doe ik er al bijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?
Is daarin niet iets mogelijk, keyuserschap uitbreiden ofzo? Inwerkprogramma's etc
Fijn zeg, alleen maar winstquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat allemaal superprima hiero![]()
Bizarre hormonenreset die ook gewoon voor veel goeds zorgt.
Ben net terug van een week Slovenië, hiken, wandelen, de hele shit, zonder moeite.
Sporten deed ik al maar nu stuk makkelijker
Die het minste smeergeld betalen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!
Wat heeft de hormonen reset voor gevolg?
En wat fijn dat het allemaal wat makkelijker gaat..
@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch?wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger
Is er eigenlijk al bekend welk circuit "sneuvelt" ten faveure van zandvoort?
Ja weet ik, maar verder uitbreiden ofzo?quote:
Ingewikkeld lang verhaal wat ik ook niet helemaal zo kan oprakelen, maar idee is o.a. dat metabolisme weer normaal gaat functioneren, autoimmuunprocessen rustiger (normaler) worden etc.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!
@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch?wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger
ipv poliwerk bedoel je? Dat wordt lastig. Er lopen nu 2 of 3 projecten en de bedoeling is dat we daar voor uitgeroosterd worden, maar dat is met de huidige bezetting bijna niet mogelijk.quote:
Klinkt leuk zeg! Dus ze hebben wel 'noten op de zang' die muzikantenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:11 schreef AnneX het volgende:
Morgen staat het hele dorp in het kader vaan muziek en zingen op 10:lokaties.
Het concert is een extra. Kon niet op een andere datum. Wél wereldklasse.
De vraag was oa. om aparte kleedkamers voor dames en heren. Een kapstok 🤪 en aparte kamer voor de dirigent.
Affijn, het komt vast goed.
In plaats van jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ipv poliwerk bedoel je? Dat wordt lastig. Er lopen nu 2 of 3 projecten en de bedoeling is dat we daar voor uitgeroosterd worden, maar dat is met de huidige bezetting bijna niet mogelijk.
Op dinsdag zitten we nu met om de week 6 ipv 4. Dat is de uitgelezen dag om dingen naast poliwerk te doen als er dan niet iemand vrij is, we schipperen een beetje met soms 2 uurtjes hier en 2 uurtjes daar.
Sicilië. In een agriturismo waar wij lang geleden eerder waren. Heerlijk eten, mooie lokatie,quote:
Lekker! Veel plezierquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sicilië. In een agriturismo waar wij lang geleden eerder waren. Heerlijk eten, mooie lokatie,
Lange tafels met mensen van overal.
Blijft knap om zķ lang in de Zorg te werken.![]()
Ja oude TL is projectleider met allerhande projecten. Zal eens met haar gaan praten. Geen gek idee om dat bijv een dag naast poli te doen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:13 schreef Molo het volgende:
In plaats van ja
Even out of je gebruikelijke box denken. Jullie hebben vast een projectenbureau?
Als je het wilt dan natuurlijk
Doen wat je leuk vindt én goed in bent, dan vliegt de tijd voorbijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja oude TL is projectleider met allerhande projecten. Zal eens met haar gaan praten. Geen gek idee om dat bijv een dag naast poli te doen.
Kapperen
Spanje (Barcelona) waarschijnlijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!
Ook in grote huizen kan dat erg kut zijn. Laatst mensen verhuisd die zo'n Zweeds bouwpakket huis hebben. Met een iniminie trapgat. Wat een gemartel.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:16 schreef Bluezz het volgende:
Aan de overkant is een nieuwe bank gekomen, waarmee maar weer bewezen is hoe lastig dit soort huizen zijn om grote spullen naar binnen te krijgen
Met 3 man + bewoners op trapjes tegen balkon, deken over balkonrand, veel geroep en gedoe, vervaarlijk schuin hellen van de bank halverwege dat trapje en balkon.
Maar hij is binnen
Ik vind jullie vakantiedagboek altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:18 schreef Bluezz het volgende:
Wij gaan sowieso dagelijks onze vakantiesite weer bijhouden
Heerlijk om aan het einde vd dag met een borrel erbij de fotootjes te bekijken van die dag en meteen up te loaden met een verhaaltje erbij.
Voor onszelf vooral, je kan altijd terugkijken omdat ik dat anders gewoon zou vergeten wat waar en wanneer was
Kapper is goed gelukt.
Leuk! Hoop dat ie lukt. Zag er lekker uit op tv.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:20 schreef golfer het volgende:
We (eigenlijk B.) gaat dit weekend het recept voor sticky toffee pudding van de masterclass van Nigella Lawson uit Masterchef Australia namaken. Hadden daarvoor melasse nodig en die vonden we uiteindelijk bij de delicatessezaak in ons dorp onder de originele Engelse naam black treacle.
T is niet anders. Als ik een luie zwembadrand vakantie had geboekt had ik het wel door laten gaan. Maar dit was kastelen/tuinen/dorpjes bezoeken. En ik heb geen zin om bij de bus te wachten op de anderen of in het hotel achter te blijven.quote:
Dat deed ik ook van de echt verre reizen, een dagboek bijhouden. Zo leuk om dat weer eens terug te lezen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:05 schreef AnneX het volgende:
Wij vertrekken de dag voor Hemelvaart, week later terug op dezelfde aangename tijd dan om 17 uur.
Werden een soort van gewaarschuwd dat ryanair minder service biedt bij bijv. staking.
Nou ja, mn. X is drie dagen later ingeroosterd. En ik vrijdag pas weer.
Een site is nooit van de grond gekomen.
Vind het wel leuk om een jaar later op fb de herinneringen en foto’s weer terug te lezen.
Daar hou ik het dan wel bij.
In de kast staan nog heel wat handgeschreven reisverslagen. Ook van deze lokatie.
Zal ik volgende week eens doornemen.
Die zelfde delicatesse-supermarkt in ons dorp had ook zelfs de originele Engelse double cream, zodat we geen trucjes met slagroom en mascarpone hoeven uit te halen.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
Leuk! Hoop dat ie lukt. Zag er lekker uit op tv.
Beware of Kwak.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:19 schreef kwakz0r het volgende:
Wat balen Kaatje
@:Annex dat zijn niet zulke rare verzoeken toch? Waar ik zing hebben we meestal geen aparte dames/heren kleedkamer maar wel een aparte kamer voor dirigent en solisten. Kan me voorstellen dat Profs niet elke keer gemengd in hun ondergoed willen staan
@:FutureFairytale ik had dat ook niet. Gewoon de hele dag honger. En met gemak dooreten als je eigenlijk al vol zit en dan pas stoppen als je exht barst. Nu is dat vol gevoel veel indringender, een hap teveel doet gewoon pijn. En wel trek maar veel minder.
Bij mij is t nadeel dat de vrijkomende hormonen uit het afnemende vetweefsel voor een soort permanente PMS zorgen, en ik nu weliswaar weer een regelmatige cyclus heb maar ook als een soort ehhh kill bill slachtingscene
quote:
Graham Norton presenteert vanavond ook gewoon op de BBCquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:30 schreef golfer het volgende:
Oh en een tip voor de mensen die vanavond naar het ESF gaan kijken: ga kijken via België Eén. De commentator daar is bijna net zo cynisch leuk als vroeger Graham Norton was op de BBC.
https://www.bbc.co.uk/programmes/m00059lhquote:Graham Norton hosts coverage of the 64th Eurovision Song Contest live from Tel Aviv, Israel. 21-year-old Michael Rice from Hartlepool is flying the flag for the UK.
Oeh, dat laatste is wat minder. Kan dat nog wel bijtrekken als het lijf gestabiliseerd is?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:19 schreef kwakz0r het volgende:
Wat balen Kaatje
@:Annex dat zijn niet zulke rare verzoeken toch? Waar ik zing hebben we meestal geen aparte dames/heren kleedkamer maar wel een aparte kamer voor dirigent en solisten. Kan me voorstellen dat Profs niet elke keer gemengd in hun ondergoed willen staan
@:FutureFairytale ik had dat ook niet. Gewoon de hele dag honger. En met gemak dooreten als je eigenlijk al vol zit en dan pas stoppen als je exht barst. Nu is dat vol gevoel veel indringender, een hap teveel doet gewoon pijn. En wel trek maar veel minder.
Bij mij is t nadeel dat de vrijkomende hormonen uit het afnemende vetweefsel voor een soort permanente PMS zorgen, en ik nu weliswaar weer een regelmatige cyclus heb maar ook als een soort ehhh kill bill slachtingscene
Ja, nu wil ik weten waarom dat zo is!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Of bedoel je Terry Wogan, die doet het al elf jaar niet meer. Hij komt ook al 3 jaar niet meer bij Tesco
Sir Michael Terence Wogan KBE DL (/ˈwoʊɡən/; 3 August 1938 – 31 January 2016)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, nu wil ik weten waarom dat zo is!
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Sir Michael Terence Wogan KBE DL (/ˈwoʊɡən/; 3 August 1938 – 31 January 2016)
hele goede redenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sir Michael Terence Wogan KBE DL (/ˈwoʊɡən/; 3 August 1938 – 31 January 2016)
Nee ik kende die niet. Wel zei mijn moeder altijd over iemand die niet meer leefde "haar/hem doen de kiezen niet meer zeer"quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Kennen jullie die uitdrukking niet? Hij komt niet meer bij AH/Aldi of in Wogans geval Tesco (of een andere supermarkt)
Die is dood
#vondikleukquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:42 schreef Pietverdriet het volgende:
Best of Terry Wogan
Its been 29 years since the netherlands won this contest, make that 30..
Yep, moest hard lachen toen ik teruglasquote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Kennen jullie die uitdrukking niet? Hij komt niet meer bij AH/Aldi of in Wogans geval Tesco (of een andere supermarkt)
Die is dood
Ik rende mezelf sowieso 90% van de tijd, anders had ik voor operatie 300 gewogen denk ikquote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk! Hoop dat ie lukt. Zag er lekker uit op tv.
Heee Molo! Fijn te horen dat het goed met je gaat
Zat je vroeger echt nooit vol? Vind dat zo raar, kan me dat niet voorstellen. Ik kan soms heel veel eten maar toch voel ik op een gegeven moment dat ik t ineens zat ben.
Als je te veel at, had je daar dan wel eens last van later?
Ik was met mijn nichtje (ook gastric bypass) in een saunarestaurant waar ze op de kaart hadden staan dat je je eten niet mocht delen en dat ze géén kleinere porties serveerden voor mensen met een maagoperatie. Het stond er echtquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:05 schreef Molo het volgende:
Ik rende mezelf sowieso 90% van de tijd, anders had ik voor operatie 300 gewogen denk ik![]()
Maar maag zat dan op gegeven moment uiteraard wel vol, alleen toch nog honger hebben. Heel debiel, maar is zeg maar een krijsende hongerhormonenkwestie.
Of een half uur na een grote maaltijd dan toch weer twee boterhammen maken in zwakke momenten enzo
Nou ja, niet meer nodig, het reguleert nu prima en ik eet ook nog steeds gewoon lekker nu, juist geen constante strijd meer
In de horeca zijn ze minder blij met me qua omzet van hapjes en drankjes maar dan zal me worst wezen.
Daar zou ik weggaan (zonder iets te bestellen)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was met mijn nichtje (ook gastric bypass) in een saunarestaurant waar ze op de kaart hadden staan dat je je eten niet mocht delen en dat ze géén kleinere porties serveerden voor mensen met een maagoperatie. Het stond er echtIk vond het hoogst klantonvriendelijk over komen
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik was met mijn nichtje (ook gastric bypass) in een saunarestaurant waar ze op de kaart hadden staan dat je je eten niet mocht delen en dat ze géén kleinere porties serveerden voor mensen met een maagoperatie. Het stond er echtIk vond het hoogst klantonvriendelijk over komen
https://www.zoover.nl/ned(...)sauna-en-beauty-velpquote:
Etc etc etcquote:Ik kwam er al tien tallen jaren. Maar dankzij de eigenaar die rond uit onbeschoft is kom ik hier nooit meer. Je mag van mij best je mening geven, maar doe dat op een fatsoenlijke manier. Hij bekt ook zijn personeel af. Kijk uit klant is hier geen koning
Ik zou tegen hen zeggen, gffyquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Hoe verzin je het....quote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
heb t doorgestuurd naar een paar mensen! Kan zelf helaas niet, maar veel plezier!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:kwak...ach, uiteindelijk valt het mee.Capella en the Gents hadden minder vragen.
En iedere vraag kwam in een nieuwe mail.
In messenger had ik je gevraagd om te delen met je koorvrienden hier en daar 🎼
Morgen dendert het hele dorp met allerlei muziek op tien mooie tuinlokaties.
Mooi weer om langs te fietsen.![]()
Om 12 uur de aftrap voor de deur met de trommelaars.
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Graham Norton presenteert vanavond ook gewoon op de BBC
[..]
https://www.bbc.co.uk/programmes/m00059lh
Of bedoel je Terry Wogan, die doet het al elf jaar niet meer. Hij komt ook al 3 jaar niet meer bij Tesco
Ja kan wel bijtrekken. Ik heb nu gewoon hele hoge hormoonspiegel (ws ook extra vruchtbaar, en hormonale anticonceptie werkt minder of niet)quote:Op zaterdag 18 mei 2019 15:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oeh, dat laatste is wat minder. Kan dat nog wel bijtrekken als het lijf gestabiliseerd is?
En hoe voel je je nu (naast deze twee mindere bijkomstigheden)?
Ik vond vooral dat niet mogen delen idiootquote:
Die verhalenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
https://www.zoover.nl/ned(...)sauna-en-beauty-velp
[..]
Etc etc etc
Blijkbaar geven mensen of een 1 of een 10
Beetje krom jaquote:Op zaterdag 18 mei 2019 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond vooral dat niet mogen delen idiootDat maak ik toch lekker zelf uit? Ik betaal er voor en bepaal dan zelf wel wie het opeet. Nu had ik mijn eigen maaltijdsalade opgegeten (die met heel veel soorten fruit, als iemand zich dat nog herinnert) en vervolgens ook het grootste deel van haar varkenshaas en patat. Want dat kan ze nooit op en dan gaat 80% van het eten terug naar de keuken en de prullenbak in. Haar bord plunderen is blijkbaar wel ok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |