quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mogguh. Al anderhalf uur wakker en een peuter drama bui verder. Tijd voor koffie...
Ik ga ff een frietje halen, zeg ik dan, of een Dönerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef kwakz0r het volgende: Ik at een keer ergens en toen gibg er tot mijn schrik een grote scheut slasaus
door de stamppot. Huilen.
Dat envelopje is wel écht heel erg lang geledenquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.
Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.
Daarna eens aan vakantievoorbereidingen denken. En zaken uitprinten.
Géen idee hoe inchecken gaat tegenwoordig?
Komt er nog een QR code of iets dergelijks.
Of geef ik gewoon het mailtje met een reserveringsnummer aan de incheckbalie?
Vroegûh kwam er per post een envelopje met tickets voor de heen- en terugreis.
Lot, nog een dagje werken.
Zuur kaatje, jij gaat in september! Heb je dan dezelfde reis geboekt?
Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep?quote:
Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.quote:
Familietrekjequote:
Wat leuk van je moederquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:29 schreef minilot het volgende:
Geslapen van 01:30 tot 08:15. Ik keur het goed. Straks op de koffie met de huidige vlam van mijn moeder, die naar het schijnt de ware zou moeten zijn.
Tele:! Klinkt wel olijk 'Allo! 'Allo!-achtig, maar dat zal mijn goeie humeur wel wezen
Ik vind het ook een beetje gestoordquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Na deze week eindelijk eens een lekkere nacht gehad hier
40k gaat je man doen Sarabi? Pffff, respect hoor![]()
En vnv ook gezellig songfestivallenWij hebben een dresscode en kunnen een award winnen wie de Songfestival Diva 2019 is. Geen idee wat je daarvoor moet doen, merk ik vnv wel
Ahja wij hadden eerder al appel en aardbei.. nu maar een broodje toch ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.
Ik had anderhalf uur geleden al omelet en koude kip en peer en druiven, dus sla even over
Je kan je ticket uitprinten en/of op je telefoon laten zien als QR codequote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.
Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.
Daarna eens aan vakantievoorbereidingen denken. En zaken uitprinten.
Géen idee hoe inchecken gaat tegenwoordig?
Komt er nog een QR code of iets dergelijks.
Of geef ik gewoon het mailtje met een reserveringsnummer aan de incheckbalie?
Vroegûh kwam er per post een envelopje met tickets voor de heen- en terugreis.
Lot, nog een dagje werken.
Zuur kaatje, jij gaat in september! Heb je dan dezelfde reis geboekt?
Ja superrelaxed daar he!!quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben overigens heel enthousiast over vliegveld RotterdamWat een fijn vliegveld is dat zeg. Fijner dan Eindhoven, Eelde en Schiphol.
Nou!quote:
Ik vind geverfd haar leuk, maar die uitgroei hč. En dan moet je dus steeds weer opnieuw. Daarbij staat dit je volgens mij ook echt goedquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo lekker naar den kappert.
Gewoon lekker een stukje eraf.. twijfelde van de week nog of ik het tķch niet zou verven maar NEE, ik zie mezelf niet nog tig jaar elke 5/6 weken weer dat gedoe doen
quote:
Nee, dat wordt saaiig.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:43 schreef Isabeau het volgende:
We waren maar een kort weekje. Kat thuis en ik ben niet zo van het zon, zee & niks doen
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.
Ik had gisteren niet naar dat tv-programma over D-day moeten kijken. Ik heb de hele nacht in bommenwerpers gezeten, onderduikers verstopt en gedaan alsof ik Frans kon
Gaat allemaal superprima hieroquote:Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep?![]()
Kilo’s eraf en conditie erbij? Ga je nu sporten of regel je dat zelf met traplopen etc.
Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Jij reist toch ook via Eliza, AX?
Wij printen alles uit de mail uit en nemen het gewoon mee. Maar als de app op je tel zet staat daar ook alles in...
@:Werk en aan vakantie toe zijn, het gaat idd vooral de laatste tijd om wat zware casussen achter elkaar en ben sowieso een beetje 'klaar' met dat gewerk of zo.. moet mezelf soms echt resetten wetende dat ik gewoon nog 7 jaar voor de boeg heb. Prima hoor, maar de zorg begint me soms wat op te breken that's all.
Na 43 jaar is dat niet zo gek, ik begon op 17 en stop op 67, dat zijn dan 50 jaar. Voor sommige beroepen zou het fijn zijn als je wat eerder kon stoppen.
Nu nog wat anders doen is ook geen optie op je 60e. Zou ook niet weten wat want het werk wat ik doe past me en de poli is echt de leukste waar ik ooit heb gewerkt.
Ik laad wel weer op hoor
Doe ik er al bijquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:59 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?
Is daarin niet iets mogelijk, keyuserschap uitbreiden ofzo? Inwerkprogramma's etc
Fijn zeg, alleen maar winstquote:Op zaterdag 18 mei 2019 11:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Gaat allemaal superprima hiero![]()
Bizarre hormonenreset die ook gewoon voor veel goeds zorgt.
Ben net terug van een week Slovenië, hiken, wandelen, de hele shit, zonder moeite.
Sporten deed ik al maar nu stuk makkelijker
Die het minste smeergeld betalen?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!
Wat heeft de hormonen reset voor gevolg?
En wat fijn dat het allemaal wat makkelijker gaat..
@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch?wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger
Is er eigenlijk al bekend welk circuit "sneuvelt" ten faveure van zandvoort?
Ja weet ik, maar verder uitbreiden ofzo?quote:
Ingewikkeld lang verhaal wat ik ook niet helemaal zo kan oprakelen, maar idee is o.a. dat metabolisme weer normaal gaat functioneren, autoimmuunprocessen rustiger (normaler) worden etc.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!
Wat heeft de hormonen reset voor gevolg?
En wat fijn dat het allemaal wat makkelijker gaat..
@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch?wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger
Is er eigenlijk al bekend welk circuit "sneuvelt" ten faveure van zandvoort?
ipv poliwerk bedoel je? Dat wordt lastig. Er lopen nu 2 of 3 projecten en de bedoeling is dat we daar voor uitgeroosterd worden, maar dat is met de huidige bezetting bijna niet mogelijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |