abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186921504
Kaazz @Google :D

pi_186921633
Aaaaargh, mijn ogen! :X

Bloes, aha, verkeerd gelezen inderdaad - dacht dat je nu al vrij was :)
Let me see you stripped down to the bone
  zaterdag 18 mei 2019 @ 05:06:23 #3
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_186922781
Kaas :')
Weekenddienst
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_186922786
Mogguh :O Ik moest er om 4 uur of zo even uit. Daarna niet meer geslapen -O- Straks naar Goes voor een fotografie workshop :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_186922909
Mogguh. Al anderhalf uur wakker en een peuter drama bui verder. Tijd voor koffie...
pi_186922945
Huu vroeg. Koffie. Werk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_186922959
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 07:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mogguh. Al anderhalf uur wakker en een peuter drama bui verder. Tijd voor koffie...
-O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_186923014
Matige nachten allemaal! Ik doe ook mee. Om 6 uur wakker en toen nog wat licht geslapen/gedoezeld.

Kaas O+ Mijn moeder maakt stamppot rauwe andijvie altijd met een gebakken plak kaas in plaats van vlees (een dikke plak jong belegen kaas door eieren/bloem/paneermeel halen en dan bakken). Best lekker :9

Nog een weekje Bluez.. is het vooral vanwege de zware casussen dat je echt even aan vakantie toe bent? Hopelijk lukt het straks om echt helemaal los te komen van werk.
Ik moet nog maar één dagje werken :o Gelukkig helpen mijn hormonen mee en interesseert mijn werk me al een tijdje een stuk minder. Maar er is een enkele casus die ik lastig over te dragen vindt. Hopelijk kan ik dat snel loslaten.
freedom is just another word for nothing left to lose
  zaterdag 18 mei 2019 @ 08:31:08 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186923442
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef kwakz0r het volgende: Ik at een keer ergens en toen gibg er tot mijn schrik een grote scheut slasaus :r door de stamppot. Huilen.
Ik ga ff een frietje halen, zeg ik dan, of een Döner
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 18 mei 2019 @ 08:36:58 #10
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_186923489
Australië is naar de stembus. Daar hebben ze het mooiste stembiljet van allemaal. Voor de Senaat in Australië:

Het groente stembiljet is voor het Lagerhuis. Een stuk eenvoudiger. :P

[ Bericht 13% gewijzigd door borisz op 18-05-2019 08:42:47 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_186923521
Goedemorgen :W

Salade gemaakt voor mijn man die weer 40k gaat lopen.
Rest van de dag heb ik het huis voor mezelf :D
Vanavond komen er vrienden naar het Eurovisie songfestival kijken *O*
pi_186923939
Goedemorgen.

Om 6.30 toegegeven aan een jengelende kat, die eten gegeven en nog 2 uur geslapen. *O*

T schiet lekker op Lot, bijna verlof. Heeft alles een plekje in het nieuwe huis?
En Bluezz nog een weekje en volgens mij gaat AnneX ook binnenkort op vakantie.
We have far more in common than that which devides us..
pi_186924323
Zaterdagochtend even voor 10 uur. Al vier uur wakker en in je sport-outfit te wachten tot de bibliotheek open gaat. Dat had je 10 15 jaar geleden ook niet verwacht :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_186924409
Goedemorgen.

Ik had gisteren niet naar dat tv-programma over D-day moeten kijken. Ik heb de hele nacht in bommenwerpers gezeten, onderduikers verstopt en gedaan alsof ik Frans kon :')
pi_186924768
Geslapen van 01:30 tot 08:15. Ik keur het goed. Straks op de koffie met de huidige vlam van mijn moeder, die naar het schijnt de ware zou moeten zijn. :+

Tele: :*! Klinkt wel olijk 'Allo! 'Allo!-achtig, maar dat zal mijn goeie humeur wel wezen ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door minilot op 18-05-2019 10:43:00 ]
pi_186924854
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.

Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.

Daarna eens aan vakantievoorbereidingen denken. En zaken uitprinten.
Géen idee hoe inchecken gaat tegenwoordig?
Komt er nog een QR code of iets dergelijks.
Of geef ik gewoon het mailtje met een reserveringsnummer aan de incheckbalie?
Vroegûh kwam er per post een envelopje met tickets voor de heen- en terugreis.

Lot, nog een dagje werken.

Zuur kaatje, jij gaat in september! Heb je dan dezelfde reis geboekt?
pi_186924869
Mega-post was dat, voor de hele dag.

Miniiii...je moeder amuseert zich B-)
  zaterdag 18 mei 2019 @ 10:41:16 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186924919
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:
Ow Tele, wat naar! Voor mij een reden om naar leukere items te kijken voor het slapengaan.
Tegenwoordig een ouwe aflevering van Friends en dan houd ik mijn ogen niet eens meer lang genoeg open.

Vannacht wakker en wat aantekeningen gemaakt Todo voor vandaag en morgen vanwege de organisatie rond een concert. Nog net geen vraag om gele M&M’s in de kleedkamer van de koorleden.

Dat envelopje is wel écht heel erg lang geleden :D
Vaker reizen dus *O*
QR nu meestal ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_186924929
Na deze week eindelijk eens een lekkere nacht gehad hier :)

Foodfestival gisteren was leuk. Broodje chorizo was zo lekker dat ik die vandaag of morgen weer ga halen. Staat toch voor m'n deur.

Hou vol Bluezz! Nog maar 1 weekje :) Hopelijk een wat 'normalere' week.

40k gaat je man doen Sarabi? Pffff, respect hoor :D
En vnv ook gezellig songfestivallen w/ Wij hebben een dresscode en kunnen een award winnen wie de Songfestival Diva 2019 is. Geen idee wat je daarvoor moet doen, merk ik vnv wel :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_186924951
Molo in tha house! *O*
pi_186924959
Afbakbroodjes met kaas :D
  zaterdag 18 mei 2019 @ 10:46:08 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186924981
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:43 schreef minilot het volgende:
Molo in tha house! *O*
Efkes buurten
pi_186925077
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Efkes buurten
Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep? O-)
Kilo’s eraf en conditie erbij? Ga je nu sporten of regel je dat zelf met traplopen etc.
pi_186925080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Afbakbroodjes met kaas :D
Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.

Ik had anderhalf uur geleden al omelet en koude kip en peer en druiven, dus sla even over :)
pi_186925209
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:37 schreef AnneX het volgende:

Miniiii...je moeder amuseert zich B-)
Familietrekje ;)

Zeg eens, wat voor overdreven eisen stellen de koorleden? :D
pi_186925263
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:29 schreef minilot het volgende:
Geslapen van 01:30 tot 08:15. Ik keur het goed. Straks op de koffie met de huidige vlam van mijn moeder, die naar het schijnt de ware zou moeten zijn. :+

Tele: :*! Klinkt wel olijk 'Allo! 'Allo!-achtig, maar dat zal mijn goeie humeur wel wezen ;)
Wat leuk van je moeder O+
pi_186925277
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Na deze week eindelijk eens een lekkere nacht gehad hier :)

40k gaat je man doen Sarabi? Pffff, respect hoor :D
En vnv ook gezellig songfestivallen w/ Wij hebben een dresscode en kunnen een award winnen wie de Songfestival Diva 2019 is. Geen idee wat je daarvoor moet doen, merk ik vnv wel :')
Ik vind het ook een beetje gestoord ;)

Klinkt als een goed feestje :D Wij hadden het bij scoreformulieren
pi_186925422
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, dat zit mijn lief momenteel ook te eten.

Ik had anderhalf uur geleden al omelet en koude kip en peer en druiven, dus sla even over :)
Ahja wij hadden eerder al appel en aardbei.. nu maar een broodje toch ook.

Tijd voor koffie inmiddels :)
  zaterdag 18 mei 2019 @ 11:27:56 #29
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186925498
Goedemorgen O+
Wat een heerlijke dag om te luieren en lekker niks te doen.. zo maar eens ergens ontbijten/lunchen.. En dan even lekker wat geld uitgeven O+

Ik werd vanmorgen zo lekker vrolijk van dit liedje..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_186925633
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:36 schreef AnneX het volgende:

Je kan je ticket uitprinten en/of op je telefoon laten zien als QR code :Y Beiden als je wat onzeker bent of je telefoon het wel blijft doen en alleen QR code als je geen printer hebt/niet onnodig papier wilt verspillen.

Ik ben overigens heel enthousiast over vliegveld Rotterdam _O_ Wat een fijn vliegveld is dat zeg. Fijner dan Eindhoven, Eelde en Schiphol.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186925666
Jij reist toch ook via Eliza, AX?
Wij printen alles uit de mail uit en nemen het gewoon mee. Maar als de app op je tel zet staat daar ook alles in...

@werk en aan vakantie toe zijn, het gaat idd vooral de laatste tijd om wat zware casussen achter elkaar en ben sowieso een beetje 'klaar' met dat gewerk of zo.. moet mezelf soms echt resetten wetende dat ik gewoon nog 7 jaar voor de boeg heb. Prima hoor, maar de zorg begint me soms wat op te breken that's all.
Na 43 jaar is dat niet zo gek, ik begon op 17 en stop op 67, dat zijn dan 50 jaar. Voor sommige beroepen zou het fijn zijn als je wat eerder kon stoppen.
Nu nog wat anders doen is ook geen optie op je 60e. Zou ook niet weten wat want het werk wat ik doe past me en de poli is echt de leukste waar ik ooit heb gewerkt.
Ik laad wel weer op hoor *O*
pi_186925675
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:37 schreef Isabeau het volgende:

Ik ben overigens heel enthousiast over vliegveld Rotterdam _O_ Wat een fijn vliegveld is dat zeg. Fijner dan Eindhoven, Eelde en Schiphol.
Ja superrelaxed daar he!!
pi_186925682
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:

Ja superrelaxed daar he!!
Nou! :Y Dat gaan we echt vaker doen, vliegen vanaf Rotterdam.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_186925688
Zo lekker naar den kappert.
Gewoon lekker een stukje eraf.. twijfelde van de week nog of ik het tķch niet zou verven maar NEE, ik zie mezelf niet nog tig jaar elke 5/6 weken weer dat gedoe doen :D
pi_186925707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Zo lekker naar den kappert.
Gewoon lekker een stukje eraf.. twijfelde van de week nog of ik het tķch niet zou verven maar NEE, ik zie mezelf niet nog tig jaar elke 5/6 weken weer dat gedoe doen :D
Ik vind geverfd haar leuk, maar die uitgroei hč. En dan moet je dus steeds weer opnieuw. Daarbij staat dit je volgens mij ook echt goed :Y
pi_186925708
Ben je alweer thuis Isa?
pi_186925718
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Ben je alweer thuis Isa?
:Y We waren maar een kort weekje. Kat thuis en ik ben niet zo van het zon, zee & niks doen :+
pi_186925735
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:43 schreef Isabeau het volgende:

:Y We waren maar een kort weekje. Kat thuis en ik ben niet zo van het zon, zee & niks doen :+
Nee, dat wordt saaiig.
Weer lekker om thuis te zijn bij Poes toch O+

Ik vind een weekje ook genoeg ;)
pi_186925752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:01 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen.

Ik had gisteren niet naar dat tv-programma over D-day moeten kijken. Ik heb de hele nacht in bommenwerpers gezeten, onderduikers verstopt en gedaan alsof ik Frans kon :')
:D
wel een goed gemaakte docu!

Ik droomde dat g en ik een horrorfilm zaten te kijken en de rest van onze visite naar bed stuurden. _O- We hadden een huis vol :?
Komt misschien omdat we het voor het slapen gaan hadden over de mogelijkheid om 2 kamers te verhuren rondom de gekte van de F1 in Zvoort. _O-
  zaterdag 18 mei 2019 @ 11:55:49 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186925847
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 10:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

Vertel je dan ook even hoe het met je gaat na de ingreep? O-)
Kilo’s eraf en conditie erbij? Ga je nu sporten of regel je dat zelf met traplopen etc.
Gaat allemaal superprima hiero *O*

Bizarre hormonenreset die ook gewoon voor veel goeds zorgt.

Ben net terug van een week Slovenië, hiken, wandelen, de hele shit, zonder moeite.
Sporten deed ik al maar nu stuk makkelijker
  zaterdag 18 mei 2019 @ 11:59:00 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186925876
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:40 schreef Bluezz het volgende:
Jij reist toch ook via Eliza, AX?
Wij printen alles uit de mail uit en nemen het gewoon mee. Maar als de app op je tel zet staat daar ook alles in...

@:Werk en aan vakantie toe zijn, het gaat idd vooral de laatste tijd om wat zware casussen achter elkaar en ben sowieso een beetje 'klaar' met dat gewerk of zo.. moet mezelf soms echt resetten wetende dat ik gewoon nog 7 jaar voor de boeg heb. Prima hoor, maar de zorg begint me soms wat op te breken that's all.
Na 43 jaar is dat niet zo gek, ik begon op 17 en stop op 67, dat zijn dan 50 jaar. Voor sommige beroepen zou het fijn zijn als je wat eerder kon stoppen.
Nu nog wat anders doen is ook geen optie op je 60e. Zou ook niet weten wat want het werk wat ik doe past me en de poli is echt de leukste waar ik ooit heb gewerkt.
Ik laad wel weer op hoor *O*
Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?

Is daarin niet iets mogelijk, keyuserschap uitbreiden ofzo? Inwerkprogramma's etc
pi_186925896
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Je bent altijd heel enthousiast over jullie ZIS toch?

Is daarin niet iets mogelijk, keyuserschap uitbreiden ofzo? Inwerkprogramma's etc
Doe ik er al bij :D
pi_186925904
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 11:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Gaat allemaal superprima hiero *O*

Bizarre hormonenreset die ook gewoon voor veel goeds zorgt.

Ben net terug van een week Slovenië, hiken, wandelen, de hele shit, zonder moeite.
Sporten deed ik al maar nu stuk makkelijker
Fijn zeg, alleen maar winst *O*
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:01:42 #44
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_186925911
Wat goed molo!
Wat heeft de hormonen reset voor gevolg?
En wat fijn dat het allemaal wat makkelijker gaat..

@Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch? O-) wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger :P

Is er eigenlijk al bekend welk circuit "sneuvelt" ten faveure van zandvoort?
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:03:21 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_186925934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!

@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch? O-) wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger :P

Die het minste smeergeld betalen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:03:24 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186925935
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:00 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Doe ik er al bij :D
Ja weet ik, maar verder uitbreiden ofzo?
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:09:13 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186925998
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:01 schreef Barreltje het volgende:
Wat goed molo!

@:Bluez.. je vraagt toch wel eerst je FOK vriendjes of ze een kamer willen huren toch? O-) wij hadden het er vanochtend over dat we dan wsl naar spa gaan.. is dan waarschijnlijk een stuk rustiger :P

Ingewikkeld lang verhaal wat ik ook niet helemaal zo kan oprakelen, maar idee is o.a. dat metabolisme weer normaal gaat functioneren, autoimmuunprocessen rustiger (normaler) worden etc.
Dus op termijn ook voordeel van qua verfuckte schildklier hier.
Verzadiging, omgaan van lijf met energie etc is anders nu. Heel weird om te merken.

Ik kende bijvoorbeeld ook het gevoel van verzadiging (vol zitten) en een sugarrush gewoon eigenlijk niet. Nu dus wel voor het eerst in mijn leven.

Misschien is dat er ooit wel geweest maar ben al vanaf peuterleeftijd veel te dik dus aannemelijk is dat dat al compleet naar de tering was op moment dat ik beetje bewustzijn kreeg als mens op aarde zeg maar

Maar goed, nul spijt van, erg blij met resultaten tot nu toe
pi_186926021
Goede berichten van molo.👍

Het werd vertrek van Ehvn, omdat ryanair om 11 uur ‘s morgens vertrekt. vs om 6 uur vanaf schiphol. 😢
Vervoer geregeld: een bekende brengt en haalt ons en heeft de auto een weekje tot zijn beschikking.
Hij blij en wij blij.
De app. gaat op de foon én ik print uit. Moet goed komen.
Via fundadore geboekt. Zelf eerst gebeld naar Sicilië of er plek was, want diverse bookingsites gaven aan van niet.

Morgen staat het hele dorp in het kader vaan muziek en zingen op 10:lokaties.
Het concert is een extra. Kon niet op een andere datum. Wél wereldklasse.
De vraag was oa. om aparte kleedkamers voor dames en heren. Een kapstok 🤪 en aparte kamer voor de dirigent.
Affijn, het komt vast goed.
pi_186926023
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 mei 2019 12:03 schreef Molo het volgende:

Ja weet ik, maar verder uitbreiden ofzo?
ipv poliwerk bedoel je? Dat wordt lastig. Er lopen nu 2 of 3 projecten en de bedoeling is dat we daar voor uitgeroosterd worden, maar dat is met de huidige bezetting bijna niet mogelijk.
Op dinsdag zitten we nu met om de week 6 ipv 4. Dat is de uitgelezen dag om dingen naast poliwerk te doen als er dan niet iemand vrij is, we schipperen een beetje met soms 2 uurtjes hier en 2 uurtjes daar.
  zaterdag 18 mei 2019 @ 12:12:29 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_186926030
Waar ga je heen Annex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')