Giethoorn, Zaanse Schans, wadlopen, station Zoetermeer...quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volendamse klederdracht. Kaasmarkt in Alkmaar. Deltawerken. Rijks spatie Museum. Martinitoren. Hunebedden. Alle hoogtepunten.
Ze valt absoluut niet weg tussen de andere favorieten ja.quote:
Dus zwart beeld en backing die het niet goed deden? Das wel reden voor een tweede keer lijkt me. Lullig.quote:
Ik wilde wel, maar incompetent he.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier dient een goede mod in te grijpen.
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:53 schreef Momazie het volgende:
[..]
Dus zwart beeld en backing die het niet goed deden? Das wel reden voor een tweede keer lijkt me. Lullig.
Ok, als die er is kan iemand die plaatsen in het Duncan Laurence topic. Hier gaat alles zo snel.quote:
ik word er somber vanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef Moira. het volgende:
Ik vind haar prachtig zingen maar het nummer trekt me niet
Geen geld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef TLC het volgende:
Waarom geen Luxemburg eigenlijk tijdens het ESF ? het op een na best presterende land op het ESF notabene
Ja ik zit nu eerlijk gezegd wel steeds bij elk nummer dat na Duncan komt van shit, weer een nummer verder waardoor hij nog meer in de vergetelheid kan rakenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Ik durf niet te denken aan het genot dat Duncan nu zou moetenMaar helaas.
Kan best wel een verrassing worden jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef Chocoladesoes het volgende:
Servië zie ik nog wel in de top 10 eindigen
Ja ik zit ook zo te denken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:56 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja ik zit nu eerlijk gezegd wel steeds bij elk nummer dat na Duncan komt van shit, weer een nummer verder waardoor hij nog meer in de vergetelheid kan rakenMaar aan de andere kant, hij valt wel op.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef Dollie321 het volgende:
[..]
Ok, als die er is kan iemand die plaatsen in het Duncan Laurence topic. Hier gaat alles zo snel.
Arme Greysquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik had hodfrdomme cashews gekocht bij de kaasboer. Echt goddelijk zijn die. Steek ik er net achteloos eentje in m'n mond, zijn het pistaches. Alsnog wel lekker maar deze hysterische week waarin m'n hoofd niet meer werkt kost me nog eens m'n kiezen.
/omavertelt
/liefdagboek
Erger dan 2004 kan het niet voor ze worden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Zwitserland voor het beste resultaat sinds Celine?
Ja, maar de EBU bijdrage is wel op basis van het BNP, dus dat tikt wel redelijk aan voor een kleine omroep.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er genoeg geld is daar
Monaco ook, hebben ook al eerder meegedaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat er genoeg geld is daar
Efe?quote:
Denk het niet, vond het echt storend om naar te kijken met al dat rood.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |