Eurovisieweek is afzienquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef superduba het volgende:
Ja ik heb ook zo slecht geslapen deze week door het lezen van topic, reageren, alles volgen!!!! Jullie ook?!?!?!
wat een godverdomme held is die @murp toch ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zoek maar terug in het Hoofd adoratie topic! Dat had die lieveMurp
voor ons geregeld
Mobiel? Dan moet je even op je username boven klikken naast je Usericon, dan klopt een menutje uit met opties. Daar op klikken en dan kun je de smilies aanzetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef leukerdje het volgende:
Dank je wel Ijsbeer voor de uitleg. Ik klik op het topic wat bovenaan staat komt meestal ook wel goed.
Alleen kan ik geen emoticons vinden hier...
Wat een lieverd is het ookquote:
Ja Youtube in een tabje en meescrollen in dit FOK!topic ernaastquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef ijs_beer het volgende:
Eigenlijk is het goede radio. Luisteren naar de hoofden en dan hier meepraten.
Jaquote:
Precies dit. Latop op schoot, in een luie stoel. Oortjes in. Volledig afgesloten van de wereld.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja Youtube in een tabje en meescrollen in dit FOK!topic ernaast
@murpquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
wat een godverdomme held is die @:murp toch ook
Ja!quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Matt toedekken onder een dekentje.
Ik heb Matt gewoon naar m'n tv gecast. Hoppa!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee m'n foon heeft een beter geluidquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dit toch nog eens zouden zeggen. (En ik ook!)![]()
![]()
Niet eens met jezelf?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik wil Matt toedekken onder een dekentje.
hoe?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb Matt gewoon naar m'n tv gecast. Hoppa!
Zo niet. Dan maken we gewoon een fantopic in zijn thuisforum aan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
@:murp![]()
(als we hem vaak genoeg taggen hier, zou hij dan mee komen kijken naar de livestream?)
k ook hoor, niemand maakt foute ranzige opmerkingenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat we dit toch nog eens zouden zeggen. (En ik ook!)![]()
![]()
Ik heb Matt gecast naar mijn televisiequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er ook niets mee. Ik vind het prima verder, maar niet mijn dingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ben ik de enige die hier helemaal niks mee heeft?Het raakt me niet.
Ja ja, je lijkt Ewan welquote:
Bedankt ik ga het uitvogelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mobiel? Dan moet je even op je username boven klikken naast je Usericon, dan klopt een menutje uit met opties. Daar op klikken en dan kun je de smilies aanzetten.
Dan loop je behoorlijk achterquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef TLC het volgende:
Volgens mij loopt mn stream n beetje achter, ik hoor Denemarken nu
Even hieronder klikken en dan 'emoticons by quickreply' aan zetten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:43 schreef leukerdje het volgende:
Dank je wel Ijsbeer voor de uitleg. Ik klik op het topic wat bovenaan staat komt meestal ook wel goed.
Alleen kan ik geen emoticons vinden hier...
Deze dame klinkt anders of ze nog de rans van dr vagijn moet afschrapen!!!!1einz!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Joraan het volgende:
[..]
k ook hoor, niemand maakt foute ranzige opmerkingen
Doen wij ook altijd😊quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik heb Matt gecast naar mijn televisie
Ik denk dat Zweden het jammer vindt dat Tamara voor John zit. Ik denk dat zij het namelijk best goed gaat doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Butler456 het volgende:
Alleen wel jammer voor Noord-Macedonië dat Zweden gelijk hierna komt.
Oh nee Azerbeidzjanbroeders moeten ook gesteund wordenquote:
Met een chromecast.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo. Alcohol. Nibbits. Kom maar op met de volgende 318 nummers
In dat geval jammer voor Zweden, maar gunstig voor ons dan.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:47 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Ik denk dat Zweden het jammer vindt dat Tamara voor John zit. Ik denk dat zij het namelijk best goed gaat doen.
Begint er op te lijken, maar nog ff oefenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Deze dame klinkt anders of ze nog de rans van dr vagijn moet afschrapen!!!!1einz!
Zoiets?
Oh wowquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Even hieronder klikken en dan 'emoticons by quickreply' aan zetten.
https://forum.fok.nl/rde/edit_prefs
Die viespeuk die met zijn haar zat te strelen en de hele tijd de stream kwam bomben. Matt kwam hem een schouderstootquote:
Mijn nummer 41...vind het zo deprimerend maar ze weet het lied wel te verkopen moet ik bekennen. Straalt wel professionaliteit uit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:47 schreef MMF93 het volgende:
Ik hoor wel van veel mensen die verder niks van ESF volgen dat ze Macedonie mooi vinden. Slaat wel aan blijkbaar.
Gatver NEE wat een belediging!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die viespeuk die met zijn haar zat te strelen en de hele tijd de stream kwam bomben. Matt kwam hem een schouderstoot
Je bedoelt Deban?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef superduba het volgende:
Ik vind wiwibloggs heel leuk maar William en Duncan zijn soms vreselijk irritant...
Haar skopje?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:48 schreef TLC het volgende:
Die Noord-Macedonische dame mag me weleens Skopje laten zien
Hahaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
(als we hem vaak genoeg taggen hier, zou hij dan mee komen kijken naar de livestream?)
Ik vind het ook heel deprimerend. Al moet ik zeggen dat ik niks van de staging heb meegekregen, want toen was ik nog in extase.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef grazz het volgende:
[..]
Mijn nummer 41...vind het zo deprimerend maar ze weet het lied wel te verkopen moet ik bekennen. Straalt wel professionaliteit uit.
Het was ook maar een grapje hoorquote:
Echt he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Ik vind het ook heel deprimerend. Al moet ik zeggen dat ik niks van de staging heb meegekregen, want toen was ik nog in extase.
Jaaaaaaaaquote:
Ja, dat was echt bijzonder. Vrijwel de hele tweede helft was doorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef Em31 het volgende:
Best wel uniek volgens mij dat gisteren 7 uit de tweede helft doorgingen?
Ja, ik gebruik alleen de smileys die ik uit mijn hoofd ken en dat zijn er aardig wat, maar lang niet allemaalquote:
Hehe, dat zou nog eens wat zijn, Duncan bij het Wiwibloggs teamquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:49 schreef superduba het volgende:
[..]
HEB IK DIT SERIEUS GESCHREVEN!! Zie je hoe moe ik ben!!! Wat erg 😂😂😂😂
Hahaha ja, ik had heel even Waylon racist flashbacksquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:50 schreef Em31 het volgende:
Gisteren met die foto van Mahmood trouwens, ik dacht echt even uhh wtf![]()
Jij was ook leuk trouwensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef MMF93 het volgende:
[..]
delen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik heb nog een bak Ben en Jerrys in mijn vriezer liggen
Wat een feestquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee m'n foon heeft een beter geluidEn zit achter de pjoeter, vandaag maar 2 schermen
neen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jij was ook leuk trouwens
Maar @:murp idd ook, dit topic heeft Jan Smit-gifjes nodig.
Jaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Hahaha ja, ik had heel even Waylon racist flashbacks
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:52 schreef Momo... het volgende:
Het is niet te laat zolang je maar niet wint![]()
Echt he. Net zoals je bij de F1 stiekem hoopt dat de favorieten in één van de eerste rondes gaan crashenquote:
Niks mis met vleeskeuring heur.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Ik vond die(Litouwse?) knul van gisteren erg leuk. Heb het geluid wel uit gezet.![]()
Ja heerlijk he?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
EUROVISION 2019: Grand Final Jury Show Livestream | wiwibloggs
wiwibloggs
990 kijker(s)
Eurovision 2019: Grand Final Final JURY SHOW (From Press Center)
ESCunited
3,3K kijker(s)
Ik ook, maar ik vind Zweden dan ook niet zo heel veel hebben.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef FlyingEagle het volgende:
Vind Noord Macedonia sterker over komen dan Zweden
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
wiwibloggs
990 kijker(s)
ESCunited
3,3K kijker(s)
Hoeveel ik ook van Petra en Mans hou, neequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Themeparktommy het volgende:
Als Nederland dan niet wint, laat dan Zweden maar winnen
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
wiwibloggs
990 kijker(s)
ESCunited
3,3K kijker(s)
Wens is de vader van de gedachte?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef lashatumbai het volgende:
Omg, hij klinkt niet super. Niet zijn beste vocale optreden
Dat is inderdaad een leuke knulquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Ik vond die(Litouwse?) knul van gisteren erg leuk. Heb het geluid wel uit gezet.![]()
PETRAquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook van Petra en Mans hou, nee
Altijd ontspannend, Hatari voor het slapen gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Geniet ook maar namens mij dan, ik luister hem zo nog ff voor het slapen gaan ter ontspanning
ja nee echt hoorquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoeveel ik ook van Petra en Mans hou, nee
Oh die was zo knap.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:53 schreef leukerdje het volgende:
[..]
Hihi. Komen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |