SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
Het laatste topic in deze reeks dat jij opende was nog kaapgenot, maar als je zelf de LAPO hebt dan open je geen nieuw deeltje.quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het laatste topic in deze reeks dat jij opende was nog kaapgenot, maar als je zelf de LAPO hebt dan open je geen nieuw deeltje.![]()
GAM / [PS4 #446] KaapGenot
Ook deze is vol voor de E3quote:
Goed gewerkt pikquote:
Dan moet er wel wat gebeuren de aankomende wekenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed gewerkt pik
We kunnen dat niet zonder jou
ik zit ook volquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel 4-5 vol zijn voor de E3![]()
Nee jimbo heeft eindelijk ontdekt dat aptoniemen, aptoniemen heten. Nu kan ik ze eindelijk googlenquote:
Dit is een van m'n favorietenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee jimbo heeft eindelijk ontdekt dat aptoniemen, aptoniemen heten. Nu kan ik ze eindelijk googlen
Ik denk dat ik er ook om zou kunnen lachen ware het niet dat ik deze heel mn leven lang tegenover me gehad heb als showroom zijndequote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is een van m'n favorieten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 07:42 schreef StateOfMind het volgende:
En dan had je nog voorheen Benno Baksteen, de woordvoerder van de Vereniging van Verkeersvliegers
Godverquote:
quote:
Ik hoef die hele kut PS5 niet zoquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tieten op de Switch en niet op de PS4?
DRAMA
Het spel heet trouwens Omega Labyrinth Life dus het is puur toeval dat de Omega voor die vrouw zitquote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
DRAMA
Ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:19 schreef StateOfMind het volgende:
Had THQ niet ook de rechten van Kingdom of Amalur gekocht?
De nieuwe consoles komen volgend jaar, dus de launch-game wordt COD Black Ops (5) om flink te cashen.twitter:jasonschreier twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 20:19:13Time for some Saturday breaking news: Call of Duty 2020 is in upheaval, as Activision informed developers this week that it will no longer be led by Sledgehammer and Raven. Instead, it'll be a new Black Ops led by Treyarch. New from me: https://t.co/zKtCsnUBFq reageer retweet
twitter:Wario64 twitterde op zaterdag 18-05-2019 om 20:30:43"Internally, Activision executives have started to talk about embracing free-to-play as a revenue model—once anathema to the publisher—and, three sources say, are looking into offering a free-to-play component for this year’s new Modern Warfare" https://t.co/IOVthoo9he reageer retweet
November 2019 wordt waarschijnlijk begin 2020.quote:After lots of leaks and rumours surrounding Watch Dogs 3, two sources have spoken to Spiel Times regarding the matters. From what they’ve claimed, Ubisoft will drop a teaser for Watch Dogs 3 around May 24th, revealing some basic elements of the game.
According to our first source, one of their developer friends spoke to a former Ubisoft employee who has worked on Watch Dogs 3. The ex-employee confirmed most of the potential leak to be true. Our other source, a developer, confirmed the setting of the game to be London(which was already confirmed by Jason Schreier), and that they have contacts at Ubisoft, one of whom is working on the next Far Cry game.
From the long list of details leaked earlier in February, the following were confirmed by our sources –
You’ll play as a half-Asian half-English female protagonist named Sarah.
As Sarah, you’ll work for an anti-terrorist organisation branch that deals with cybersecurity.
Skateboarding and graffitis will be available in the game.
Lethal weapons won’t appear in the game. However, our source wasn’t entirely sure about it.
Like in Assassin’s Creed Odyssey, we may have the choice to pick between a male and a female protagonist. However, our source wasn’t entirely sure about it.
Ubisoft is currently in plans to release Watch Dogs 3 sometime during November. However, keeping Ubisoft’s postponing frequency in mind, we might see a delay which shouldn’t surprise many.
https://www.spieltimes.co(...)s-3-around-may-24th/
Yep.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 20:45 schreef RickoKun het volgende:
Maar black ops 4 is nog maar een paar maandjes uit?
quote:What this means is that rather than getting three years to make their next game after Black Ops 4, Treyarch will have just two. Some at the company say they’re not pleased about that, and are already bracing for brutal overtime hours like they faced last year on Black Ops 4. Others have told Kotaku they’re excited about the change, as they have a solid game plan that isn’t likely to change drastically, unlike their last two projects. (We’ll have more to share about Treyarch and the development of Black Ops 4 in the coming weeks.)
Gekochte digitale games?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Opeens zijn er 15 games uit de gamelijst in mijn profiel verdwenen. Meer mensen met dit probleem en/of iemand met een oplossing?
Nickname veranders?quote:Op zondag 19 mei 2019 02:32 schreef WAvanBuren het volgende:
Opeens zijn er 15 games uit de gamelijst in mijn profiel verdwenen. Meer mensen met dit probleem en/of iemand met een oplossing?
Nee hoor, ik koop vrijwel alles fysiek.quote:
Nop, ik heb helemaal niks veranderd, dat is nu juist het vreemde.quote:
Nee dus, vrijwel al mijn games heb ik fysiek.quote:Op zondag 19 mei 2019 11:58 schreef DKUp het volgende:
Licenties verlopen zeker?
Daarom kies ik ook bijna altijd voor fysieke games.
Contact opnemen met de Sony en/of uitgevers van die games.quote:Op zondag 19 mei 2019 12:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Nee hoor, ik koop vrijwel alles fysiek.
[..]
Nop, ik heb helemaal niks veranderd, dat is nu juist het vreemde.
[..]
Nee dus, vrijwel al mijn games heb ik fysiek.
Heb overigens wel al licenties herstellen gedaan en een database rebuild, maar heeft niks opgelost. De games komen trouwens wel weer terug in het overzicht als ik ze weer opstart, maar helaas zijn er ook games verdwenen die ik inmiddels niet meer heb.
Wandel ze hequote:Op zondag 19 mei 2019 13:36 schreef Jimbo het volgende:
Lekker brakke zondag, prima dag om eens aan eden fitch te beginnen
Lekker trekkequote:Op zondag 19 mei 2019 13:36 schreef Jimbo het volgende:
Lekker brakke zondag, prima dag om eens aan eden fitch te beginnen
Ga ik doen!quote:Op zondag 19 mei 2019 12:11 schreef DKUp het volgende:
[..]
Contact opnemen met de Sony en/of uitgevers van die games.
Zeiken helpt meestal.....
quote:Op zaterdag 18 mei 2019 14:53 schreef wuuht het volgende:
Iemand zin om online nog een kans te geven nu het uit beta is en wat missies samen te doen? PSN: wauturr
Misschien wel mijn favoriete game van de generatie. Fantastische gamequote:Op zondag 19 mei 2019 21:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vier jaar vandaag
[ afbeelding ]
De DLC (die overigens érg goed is), is nog niet jarig. Hearts of Stone kwam op 13 October 2015 en Blood & Wine op 31 May 2016.
pics van het vriendinnetje?quote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oddysey alle verhaallijnen eindelijk uitgespeeld
Over een week waarschijnlijk verder met de atlantis DLC, eerst een weekje landal met het vriendinnetje
heb je niet een gigantische backlog ofzo?quote:Op maandag 20 mei 2019 00:08 schreef DKUp het volgende:
Wel, het is al weken zo saai. Geen idee wat ik moet spelen ook
Sterker nog, een van de allerbeste games ooit, naar mijn mening.quote:Op zondag 19 mei 2019 23:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
Misschien wel mijn favoriete game van de generatie. Fantastische game
Ja, maar ik vind bijna al die games geen reet aan.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je niet een gigantische backlog ofzo?
herkenbaar probleemquote:Op maandag 20 mei 2019 09:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind bijna al die games geen reet aan.
The Division 2 is bijvoorbeeld leuk voor een missie, maar ik mis dan eigenlijk wel de vrijheid van Ghost Recon Wildlands.quote:
Ja die DLC schijnt wel mooi te zijn. Zeker als je meer van t fantasy gedeelte houdt (wat voor mij zo is).quote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
Over een week waarschijnlijk verder met de atlantis DLC, eerst een weekje landal met het vriendinnetje
Ja wordt wel weer tijd voor leuke PSVR content.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 19:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.gamespot.com/(...)tm_source=reddit.com
Artikel over de ontwikkelaar van Blood & Truth, binnenkort uit voor PSVR. Ook wel bekend van The Getaway, Singstar. Ook iets over PS5.
Yes. Deze week ook Everybody's Golf, krijgt ook veel goede recensies volgens mij.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja wordt wel weer tijd voor leuke PSVR content.
Iron Man lijkt me ook erg vet.
ohja div 2 heb ik ook nog liggen.quote:Op maandag 20 mei 2019 09:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
The Division 2 is bijvoorbeeld leuk voor een missie, maar ik mis dan eigenlijk wel de vrijheid van Ghost Recon Wildlands.
Veel digitale indies en ik gruwel van de meeste indies.
Van die B-games uit de PS Plus![]()
Echt zonde maar de aankomende maanden komt er buiten Crash Team Racing voor mij niks uit voor de PS4.
Correct.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 13:56 schreef DKUp het volgende:
[..]
DRAMA
Nice, gisteren zelf mijn odyssey beëindigd (chapter 9) maar er is nog zo ontzettend veel te doen en wil eigenlijk wel de platinum trophy halen.quote:Op maandag 20 mei 2019 00:13 schreef Vlaggenroof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeetje, KH3 ookquote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Resident Evil 2 is 35 euro bij Bol.
https://www.bol.com/nl/p/(...)s4/9200000095301227/
Sowieso t geld waard.quote:Op maandag 20 mei 2019 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Resident Evil 2 is 35 euro bij Bol.
https://www.bol.com/nl/p/(...)s4/9200000095301227/
Als je toch iets bij Bol gaat kopen....vergeet dan niet fok! in de lucht te houden door via hun naar bol.com te gaan:quote:Op maandag 20 mei 2019 13:07 schreef Jimbo het volgende:
https://www.bol.com/nl/ra(...)71/?page=2&view=list
zitten leuke games tussen wel
Ze hebben al genoeg van me gekregen door de jaren aan gratis contentquote:Op maandag 20 mei 2019 13:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als je toch iets bij Bol gaat kopen....vergeet dan niet fok! in de lucht te houden door via hun naar bol.com te gaan:
FB / FOK! affiliate links - waar alle beetjes helpen...
Met een speedrun ja.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is toch maar iets van zes uur ofzo?
Ik wacht nog wel even.
Of ben ik nu zeer extreme?
Mwah je hebt zegmaar 4 playthroughs. Denk dat je eerste 6-7uur is, de tweede 3-4 uur en die daarna doe je wel onder de 3uur. Als je die alle 4 gedaan hebt dan heb je zegmaar het verhaal van alle kanten gezien.quote:Op maandag 20 mei 2019 14:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is toch maar iets van zes uur ofzo?
Ik wacht nog wel even.
Of ben ik nu zeer extreme?
Division 2 nu al 35 piek.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:07 schreef Jimbo het volgende:
https://www.bol.com/nl/ra(...)71/?page=2&view=list
zitten leuke games tussen wel
Net nog even gespeeld op de PC (was ie 35 vanaf t beginquote:
Dat heb ik dus constant met RDR2. Heb daarom RDR1 nog nooit uitgespeeld.quote:Op maandag 20 mei 2019 17:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Net nog even gespeeld op de PC (was ie 35 vanaf t begin)
Maar ik snap er niets vanMag weer opnieuw beginnen ofzo om weer ff alles te snappen en waar ik heen moet e.d.
Bij RDR2 val ik vaak in slaap net voor ik het kamp uit benquote:Op maandag 20 mei 2019 17:01 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dat heb ik dus constant met RDR2. Heb daarom RDR1 ook nog uitgespeeld.
Okay.quote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Als ze nu al zo goedkoop zijn worden ze alleen nog maar goedkoper. Gewoon dat in je achterhoofd houden
Maar P5 is nu gewoon weer duurder hoorquote:Op maandag 20 mei 2019 13:09 schreef MMaRsu het volgende:
Als ze nu al zo goedkoop zijn worden ze alleen nog maar goedkoper. Gewoon dat in je achterhoofd houden
wat is er over 6 minuten ?quote:Op maandag 20 mei 2019 17:51 schreef DKUp het volgende:
Weer een dag zonder echt nieuws, even wachten op 18 uur en anders
Ja beter 20 van die autistjes die de game voor 60 kopen dan 5 normale klanten die hem uit de budgetbak plukkenquote:
die overdreven reactiequote:Op maandag 20 mei 2019 17:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vast niks, maar een mens mag hopen.....
[ afbeelding ]
Nul nieuws vandaag![]()
'verassing!'quote:
Nee totaal niet. Staat het volume van je mic wel goed/hard genoeg?quote:Op maandag 20 mei 2019 18:29 schreef br00djekaas54321 het volgende:
Is toevallig mijn exemplaar van mindere kwaliteit of ervaren jullie de microfoon(s) van de Gold Wireless Headset (CUHYA-0080) van Sony ook als (zeer) matig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |