Bron: https://www.avrotros.nl/e(...)e-eruit-in-tel-aviv/quote:Op zaterdag 11 mei heeft Duncan Laurence zijn tweede repetitie, in de Expo Tel Aviv.
Op zondagavond 12 mei zal Duncan Laurence over de oranje loper lopen voor de openingsceremonie van het Eurovisie Songfestival, wat online live te volgen is. Op woensdag 15 mei, de dag voor de tweede halve finale, schuift Duncan Laurence in de ochtend aan bij 'Op weg naar de finale' op NPO Radio 2. Vervolgens heeft de zanger op deze woensdag de eerste dress rehearsal en in de avond de tweede dress rehearsal, waarbij de vakjury punten geeft.
Op de dag van de tweede halve finale op donderdag 16 mei heeft Duncan Laurence de derde en laatste dress rehearsal en gaat tijdens de live-uitzending als zestiende op.
Social media van Duncan:quote:Over Duncan Laurence
Duncan Laurence ( Spijkenisse, 11 april 1994) studeerde afgelopen jaar af aan de Rockacademie in Tilburg. Hij ontwikkelde zich daar als zanger, songwriter en producer en deed tijdens zijn studie ervaring op in onder andere Londen en Stockholm.
Nou ja.. ik ben hetero maar als ik had kunnen kiezen..quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:21 schreef roos94 het volgende:
Blijft me verbazen dat vele mannen die zich biseksueel noemen toch over het algemeen altijd een vriendje hebben en geen vriendin
Vrouwen zijn moeilijk, dus kies je een man want dat snap je meerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:21 schreef roos94 het volgende:
Blijft me verbazen dat vele mannen die zich biseksueel noemen toch over het algemeen altijd een vriendje hebben en geen vriendin
denk dat er vooral veel verkapte homo's zijn die biseksueel wat beter vinden klinken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vrouwen zijn moeilijk, dus kies je een man want dat snap je meer
Ik heb mijn macht als wissel-TS gebruikt om dit te fixenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:26 schreef Mandy040986 het volgende:
Er staat ‘social media van Ducan’ in de OP.
Zonder N.
Top.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb mijn macht als wissel-TS gebruikt om dit te fixen
Al 75 delen lang.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:26 schreef Mandy040986 het volgende:
Er staat ‘social media van Ducan’ in de OP.
Zonder N.
Blijft me verbazen dat als het erop aankomt er toch nog raar/moeilijk gedaan wordt over bi/homoseksualiteit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:21 schreef roos94 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Al 75 delen lang.En ik heb het er toen ingezet.
Ja ik vond het ook niet prettig ogend ofzo. Ik weet niet wat het was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:35 schreef -Magica- het volgende:
Vond niet dat ie gay in de camera keek maar het zag er wel wat creepy uit...
Weet niet hoe je gay moet kijken trouwens![]()
Ehhh, nee inderdaad, laten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Duncan morgen wint gaat Nikki de Jager volgens haar de show volgend jaar presenteren. Ik zeg nee.
Ze was duidelijk aan het solliciteren ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Als Duncan morgen wint gaat Nikki de Jager volgens haar de show volgend jaar presenteren. Ik zeg nee.
HELLOO GUUYYYSS! WELCOME TO THE EUROVISION, i know, amazing, LETS GOOOOOquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
twitter:_hausofed twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 14:45:10Я последние 3 дня:ОооооооooОоооооооооoooОлл ай ноу олл ай ноооoоуЛавин ю из э лузин гейм#EUROVISION #DuncanLaurence reageer retweet
I last 3 days: Ooooooooo Oooooooooooooo All know all all ah nooooo Lavin u of e lusin game #EUROVISION#DuncanLaurencequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef MaLo het volgende:
Ik moet zo lachen om deze Tweet ookal snap ik er niets van
twitter:_hausofed twitterde op vrijdag 17-05-2019 om 14:45:10Я последние 3 дня:ОооооооooОоооооооооoooОлл ай ноу олл ай ноооoоуЛавин ю из э лузин гейм#EUROVISION #DuncanLaurence reageer retweet
Ik de laatste 3 dagen:quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef MaLo het volgende:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
I last 3 days: Ooooooooo Oooooooooooooo All know all all ah nooooo Lavin u of e lusin game #EUROVISION#DuncanLaurence
Soms kunnen Russen wel leuk zijnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:57 schreef MaLo het volgende:
Het was geen zachte blik, en die heeft hij juist wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja ik vond het ook niet prettig ogend ofzo. Ik weet niet wat het was.
Ik vind haar leuk overkomen hoor en ze kan goed Engels, beter dan de meeste presentatoren van AVROTROS. En je bereikt veel nieuwe fans die dan gaan kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bovendien is ze geliefd over de hele wereld. Beter zij dan Chantal Janzen of Nicolette ten Dam wat mij betreft.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk overkomen hoor en ze kan goed Engels, beter dan de meeste presentatoren van AVROTROS. En je bereikt veel nieuwe fans die dan gaan kijken.
😊 Dan moeten we ook wel de andere helft van het duo Lieverd&Schat erbij hebben, vind ik 😊quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:03 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik vind haar leuk overkomen hoor en ze kan goed Engels, beter dan de meeste presentatoren van AVROTROS. En je bereikt veel nieuwe fans die dan gaan kijken.
Ik stel gewoon voor dat we Chantal nemen (spreekt iets van 6 talen) en daarnaast zetten we Marwan Kenzari (Jafar in de nieuwe Aladdin film).quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Bovendien is ze geliefd over de hele wereld. Beter zij dan Chantal Janzen of Nicolette ten Dam wat mij betreft.
En ze is ook hartstikke leuk
Ik vond haar eerst wat raar. Maar na Wie is de mol ben ik om, vind het een heel leuk mens.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:09 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Bovendien is ze geliefd over de hele wereld. Beter zij dan Chantal Janzen of Nicolette ten Dam wat mij betreft.
En ze is ook hartstikke leuk
Chantal Janzenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
Het worden gewoon Jan en Monique Smit als presentatoren. En Linda de Mol voor de 'leuke' stukjes.
Wat bedoel je precies met overslaan? Dat 'ahalll I know' is het enige wat een beetje op overslaan lijkt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:03 schreef Za het volgende:
[..]
Het was geen zachte blik, en die heeft hij juist wel.
Spanning denk ik.
Ik hoop zo dat hij zaterdag zijn stem net als in de rehearsals op cruciale punten laat overslaan, dat is zo prachtig.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
Het worden gewoon Jan en Monique Smit als presentatoren. En Linda de Mol voor de 'leuke' stukjes.
Het wordt gewoon zo cringe dat Duncan voor het oog van de wereld zijn excuses zal aanbieden voor zijn overwinning, en dat het ESF nooit naar Nederland had mogen gaan.quote:
Ik sluit niet uit dat iemand bijvoorbeeld weet via via dat land x Duncan op nummer 1 heeft gezet en daarom inzetten, denk dat bijna niemand geheel beeld heeft van de stemmen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:22 schreef Dollie321 het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat Nederland opeens zo hoog scoort bij de bookmakers? Weten bookmakers bijvoorbeeld meer van de uitslagen? Aangezien gisteren niet zijn allerbeste optreden was.
Ik dacht even dat het @Greys was, maar 't was Ilse maar.quote:
OHWALEUKquote:
De tweede ahall I know idd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:17 schreef blackswangreen het volgende:
Wat bedoel je precies met overslaan? Dat 'ahalll I know' is het enige wat een beetje op overslaan lijkt.
quote:
Ok, In ieder geval hele hoge win kans opeens. Toch ben ik bang dat Zwitserland gaat winnen. Of hij krijgt niet veel punten van de jury, dan is het een ander verhaal.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:23 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat iemand bijvoorbeeld weet via via dat land x Duncan op nummer 1 heeft gezet en daarom inzetten, denk dat bijna niemand geheel beeld heeft van de stemmen.
Bij Douwe Bob werkt het andersom, die heeft alleen maar vriendinnen voor mijn gevoel maar snoept af en toe van de herenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:26 schreef roos94 het volgende:
[..]
denk dat er vooral veel verkapte homo's zijn die biseksueel wat beter vinden klinken.
Dat laatste iddquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef Dollie321 het volgende:
[..]
Ok, In ieder geval hele hoge win kans opeens. Toch ben ik bang dat Zwitserland gaat winnen. Of hij krijgt niet veel punten van de jury, dan is het een ander verhaal.
Nee dat laatste wordt met TV kantine met grappen over strontbroekdnquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef Strani het volgende:
Dat rollercoaster stukje is zowat m'n favoriete moment van gisteren, zo mooiquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef Aadrianus het volgende:
Bij andere uitvoeringen nam hij altijd wat terug bij de bridge: I don't want to play your games, game over. Get me of this rollercoaster.
Dat maakte het/hem altijd mooi kwetsbaar.
Nu zit daar meer power achter.
Dat is even wennen. Ik dacht eerst: jammer, dat gaat ten koste van de dynamiek.
Maar nu ik het een paar keer heb teruggezien, vind ik het zo ook mooi. Het heeft net zo goed dynamiek, omdat hij hier relatief veel power achter zijn stem zet, en dat geeft het urgentie. En dan ook die klap op de piano en dat verblindende licht op de achtergrond... Dat is echt wel een WOW momentje.
Ik hoorde ook dat de backing vocals bij de laatste ohohoh meezingt. Die mogen wat mij betreft wel achterwege blijven. Als hij het alleen zingt, is het heel emotioneel.... Dan is het even geen muziek meer, maar alsof hij zijn ziel openbaart.
Maar goed... Iedereen die het voor het eerst hoort, wordt sowieso wel gegrepen door het lied. Hij moet het gewoon doen zoals het nu gaat.
En dan moeten de televoters maar beslissen. De jury's kunnen hier sowieso niet omheen. Als jury zou je toch moeten willen dat er 26 van zulke kanjers in de finale staan...
Laten we het hopen!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat laatste iddIk denk nog steeds dat Nederland met een groot verschil gaat winnen.
Nee joh dan gaan ze voor grote internationale sterren. Michiel Huisman en die kerel van Aladdin enzo.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef F1gamer het volgende:
Als we winnen, dan is Jan Smit sowieso 1 van de presentatoren want avrotros enzo
Wat jij wilt komt denk ik niet overeen met de gedachten van AVROTROSquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh dan gaan ze voor grote internationale sterren. Michiel Huisman en die kerel van Aladdin enzo.
Die zenden het uit, maar die gaan niet over alles. Die snappen ook wel dat het iets groter aangepakt moet worden en vergeet ook niet dat presentatoren 3 talen vloeiend moeten kunnen spreken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:39 schreef Momo... het volgende:
[..]
Wat jij wilt komt denk ik niet overeen met de gedachten van AVROTROS
Dat zou je denken ja, dat ze dat in ieder geval gaan proberenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh dan gaan ze voor grote internationale sterren. Michiel Huisman en die kerel van Aladdin enzo.
Jan spreekt geen Frans hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, dat ze dat in ieder geval gaan proberen
maar het wordt 100% Jan Smit
Cornald noemde hem al en Jan zelf vond ook wel dat hij het heeft verdiend, dus wie gaat ze stoppen?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jan spreekt geen Frans heValt dus al af.
Cornald spreekt wel Frans. Ik zou zelf gaan voor jonge mensen, maar hem als een van de 4 kan prima. Jan kan echt niet, die spreekt geen woord Frans.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Cornald noemde hem al en Jan zelf vond ook wel dat hij het heeft verdiend, dus wie gaat ze stoppen?
Deban heet ie. En nee, dat vind ik niet. William (de linker) houdt wel van steken geven.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
'Die bruine gast is zon relnicht he HAHAHA Wat een kerel
William is onder de gordel ja, maar Deban is ontzettend grappig en over de top somsquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:42 schreef grazz het volgende:
[..]
Deban heet ie. En nee, dat vind ik niet. William (de linker) houdt wel van steken geven.
Dan hoop ik toch op Famke Janssen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spreekt ze Frans? Die kerel van Aladdin wel in ieder gevalquote:
Oh dat weet ik niet, maar er hoeft er maar 1 Frans te spreken gelukkig (ook al pure onzin, natuurlijk).quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Spreekt ze Frans? Die kerel van Aladdin wel in ieder gevalHoe heet die andere Nederlandse actrice ook alweer die nu faam aan het maken is in USA?
Songfestival op het plein in Lutjebroekquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:36 schreef F1gamer het volgende:
Als we winnen, dan is Jan Smit sowieso 1 van de presentatoren want avrotros enzo
Die er uit ziet als een spook tegenwoordig.quote:
Katja Herbersquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, maar er hoeft er maar 1 Frans te spreken gelukkig (ook al pure onzin, natuurlijk).
Ik zie het net ja.. operaties. Zondequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die er uit ziet als een spook tegenwoordig.
Ze komen echt wel met iets fatsoenlijks op de proppen bij de NPO joh. Genoeg mensen die dat zounden kunnen.
Ik vind dit zelf veel mooier, maar ik ben dan ook niet zo'n groot fan van de kopstem.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:35 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat rollercoaster stukje is zowat m'n favoriete moment van gisteren, zo mooien dan daarna is het bam
Nee joh Doutzen tochquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zie het net ja.. operaties. Zonde
Doutzen Kroes misschien dan?
We hebben ook nog grote artiesten zoals Vengaboys (erg ESF likeable), 2 Unlimited etc etc.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:47 schreef Strani het volgende:
Nou ja, wat dan ook, qua opening voor finale neem ik alleen genoegen met een DJ-combo van Armin, Tiesto, Martin Garrix en Hardwell. Grootser kan niet, als het om Nederland gaat.
Die kunnen mooi in de intermezzos inderdaadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We hebben ook nog grote artiesten zoals Vengaboys (erg ESF likeable), 2 Unlimited etc etc.
Epicaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kunnen mooi in de intermezzos inderdaad
Vengaboys hadden 15 jaar geleden mee moeten doen. 2 vingers in de neus had je toen gewonnen majaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Die kunnen mooi in de intermezzos inderdaad
Die laatste toch wel in rolstoelen langzaam aanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Epica
Within Temptation
Golden Earring
KOEKOEK
Keus genoeg en Anoukgodin natuurlijkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Die laatste toch wel in rolstoelen langzaam aan
Celinde Schoenmaker. Ik snap niet waarom zij niet wat bekender is in Nederland. Slim, grappig, hele goede zangeres, ontzettend knap... ze heeft eigenlijk alles. En ze woont in Londen, dus spreekt vloeiend Engels.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh Doutzen tochSylvia Hoeks kan wel (speelt in Blade Runner) en die Katja Herbers kan ook prima.
Celindequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Celinde Schoenmaker. Ik snap niet waarom zij niet wat bekender is in Nederland. Slim, grappig, hele goede zangeres, ontzettend knap... ze heeft eigenlijk alles. En ze woont in Londen, dus spreekt vloeiend Engels.
Anouk Maas kan het trouwens ook. Ook een schoonheid ook nog eensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Celinde Schoenmaker. Ik snap niet waarom zij niet wat bekender is in Nederland. Slim, grappig, hele goede zangeres, ontzettend knap... ze heeft eigenlijk alles. En ze woont in Londen, dus spreekt vloeiend Engels.
Die mag volgend jaar een powerballad zingen als onze inzendingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die is zo knap hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die mag volgend jaar een powerballad zingen als onze inzending
Wowquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:54 schreef Niels93 het volgende:
Zelfs Tobbe Ek is nu om:
Translation
"Duncan Laurence is good. I understand now why he is a winning candidate. I hesitated during the early rehearsals. But he really is the one to beat this year."
Duncan Laurence är bra. Jag förstår varför han är vinnarkandidat. Under tidiga repen tvekade jag. Men han är verkligen the one to beat i år
Is gisteren al beslotenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:56 schreef asco het volgende:
Wanneer en hoe wordt beslist wie wanneer moet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |