Nee joh, ik vind het gewoon een mooi lied. Dat heeft niks met de staging te maken. Maar ik hoop natuurlijk dat Nederland gewoon wintquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:22 schreef Giggio het volgende:
[..]
da's de kitsch en de kermis wat menigeen zal denken WOWWWWWWW
quote:
Daarom huren wij een Belg in voor onze stagingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:30 schreef Nexum het volgende:
België moet eerst eventjes leren om hun goeie nummers niet te verneuken met slechte staging. A Matter Of Time verdiende het om door te gaan in 2018, want het nummer was steengoed. Maar ja als je 0 staging hebt voor een TELEVISIEshow, ja dan ga je het niet redden.
Jeuj.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:37 schreef aarontje112 het volgende:
Op 1 in de iTunes lijst van Litouwen
Voor wat het waard is
Kiek dan wahleuk.quote:
Wat tof! Die heb ik even getweet op esf. Dankjewel! Dat zijn toffe dingen.quote:
Ja, daarom was ik zo verbaasd over die negatieve reacties hier net na het optreden. Die bol vond ik bijv. ook niet mooi van dichtbij, maar het stoorde niet omdat de rest prachtig was. En het was mooi gezongen en het blijft natuurlijk een sterk nummer. Wat willen we nog meer?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:39 schreef ato het volgende:
Ik heb het een aantal keer gekeken en het lijkt wel of het beter wordt, kan alleen maar goed gaan vanavond en morgen
Het is kwart voor 1 man. Het werkvolk in de schuur heeft er al bijna een werkdag opzittenquote:
Ik vind Zweden vooral een lekker radioliedje. Vind het op het podium niet heel denderend overkomen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind het liedje van Zweden stiekem leuker dan de onze. Maar ik hoop toch wel dat we winnen hoor.
Ik geloof ook in de winst.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:42 schreef grazz het volgende:
Oh wat lkkr wakker worden dit.![]()
en ik zie dat we op 46% staan, zo hoog heb ik een favoriet nog niet eerde zien staan. Ik geloof nog steeds in de winst. Mensen gaan hem onthouden en zaterdag zal hij vast nog beter zingen. Gisteren teveel zenuwen, die opluchting ookdie je zag...al vond ik dat wel een mooi moment!
Ik blijf verder vooral Zwitserland gevaarlijk vinden. Goed totaalpakket.
En nu weer terug naar het optreden van Duncan, krijg geen genoeg
quote:Yesterday at the hall everything went great but there was one magical moment and that was while Duncan performed. The security guys turned their heads to the stage, the camera man next to me left his camera and started clapping. You could see the spark in the eyes of those who were there that aren’t eurovision fans. In this moment I knew... (escnation)
Het is een prima liedje, maar ik vind hem zo’n gladjakker.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:44 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik vind Zweden vooral een lekker radioliedje. Vind het op het podium niet heel denderend overkomen.
Met Zwitserland heb ik hetzelfde, superleuk liedje om te luisteren, maar daar is de staging te druk voor mij. Kan het bijna niet de volle 3 minuten uitzitten, het is nogal epileptisch
Dit is mooi om te lezenquote:
quote:
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik geloof ook in de winst.
Maar waar ie ook eindigt, deze hele rollercoaster was goud.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:43 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is kwart voor 1 man. Het werkvolk in de schuur heeft er al bijna een werkdag opzitten
Sergey ziet z'n douze points van Litouwen al vliegenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:37 schreef aarontje112 het volgende:
Op 1 in de iTunes lijst van Litouwen
Voor wat het waard is
Oh wauw. Wat mooi. Heb je een screenshotje voor me van de originele post?quote:
Het houtje touwtje-gehalte van het optreden kan ook iets charmants hebben, natuurlijk. Bij Zweden klopt alles, maar daardoor wordt het plastic (al zal het de televote in Nederland wel winnen, typisch iets wat Nederlanders leuk vinden).quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:43 schreef Chocoladesoes het volgende:
[..]
Ja, daarom was ik zo verbaasd over die negatieve reacties hier net na het optreden. Die bol vond ik bijv. ook niet mooi van dichtbij, maar het stoorde niet omdat de rest prachtig was. En het was mooi gezongen en het blijft natuurlijk een sterk nummer. Wat willen we nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |