Australie is niet echt een concurrent. Nummer is te zwak. Je kan niet alles goedmaken met staging.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou de 2e helft vooral lekker vinden omdat je dan bij Australie in de buurt zit...

3. en 7 voor de eerste helft.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoeveel lootjes zijn er nog voor de tweede helft?

3quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Chocoladesoes het volgende:
Hoeveel lootjes zijn er nog voor de tweede helft?

Vrees je niet voor Australië dan? Dat mensen die staging onthouden, zeker als ze na ons moeten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
10e, 11e,12e,13e is ook prima voor ons. We zijn ZWAAR favoriet he. Loreen won ook vanaf 10 geloof ik.

Hier ook.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Chocoladesoes het volgende:
Oef dan ga ik maar uit van de eerste helft

Be surequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Dave het volgende:
Ik heb na de uitvoering van vanavond toch liever tweede helft, just to be sure.
 Je staat op 41% man, hoger dan Euphoria! Dit nummer wint vanaf iedere positie.
 Je staat op 41% man, hoger dan Euphoria! Dit nummer wint vanaf iedere positie.

Not even close. Nummer is niet goed.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vrees je niet voor Australië dan? Dat mensen die staging onthouden, zeker als ze na ons moeten.

Dat zouden ze van de eerste startpositie ook wel onthoudenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vrees je niet voor Australië dan? Dat mensen die staging onthouden, zeker als ze na ons moeten.

Tja, vind jijquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Not even close. Nummer is niet goed.
 Maar als je even kijkt naar de impact die het heeft op demense.
 Maar als je even kijkt naar de impact die het heeft op demense.

Voorspelling. Ik weet dat je in elke post Euphoria erbij roept, maar dit is mijn persoonlijke mening.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Be sureJe staat op 41% man, hoger dan Euphoria! Dit nummer wint vanaf iedere positie.

Dat vind ik niet alleen. Kijk even naar Spotify, YouTube, bookmakers etcquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja, vind jijMaar als je even kijkt naar de impact die het heeft op demense.

Echt?quote:

Idd. Ze zetten ons op plek 13 let maar op.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef Nexum het volgende:
Eerste helft
Boeit geen hol want we gaan nog steeds winnen

Nee kan niet, Israël staat op 14, zou wat gek zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd. Ze zetten ons op plek 13 let maar op.

Zo hoog alquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef Strani het volgende:
First half. Inmiddels op 99 procent in de odds

Zullen ze Zweden of Rusland als die 1e helft trekken dan precies ervoor zetten?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Idd. Ze zetten ons op plek 13 let maar op.

Waarom kan dat niet?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:52 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee kan niet, Israël staat op 14, zou wat gek zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |