Stond op de beruchte lijstquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:31 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Waarom denk je dat hij uberhaupt gastendoekjes had?
Beter dan dartsen met Maijer.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Hier hebben mijn wieler- en voetbalvrienden de hele avond naar zitten gluren.
Lotgenoten uit andere notenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
Hier hebben mijn wieler- en voetbalvrienden de hele avond naar zitten gluren.
Vooral toen Zweden langs kwam ging het hardquote:
Water is nat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klompvoet heeft weer gewonnen allen.
Stijn weer mad?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klompvoet heeft weer gewonnen allen.
Wtf ik kreeg geen enkele dm.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kreeg een waarschuwing via dm terwijl ik daar 2x heb gepost of zo.
dit vraag je voor jezelf?quote:
Dan ben je braaf geweest. (of vindt de desbetreffende mod het niet erg dat je op vakantie gaat)quote:
Wie was de desbetreffende?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ben je braaf geweest. (of vindt de desbetreffende mod het niet erg dat je op vakantie gaat)
Schijnt in z'n tienerjaren wel eens wat geexperimenteerd te hebben maar verder gewoon hetero hoor.quote:
Die hadden wel een smerige redactie hoorquote:
Met Hans Klok tochquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Schijnt in z'n tienerjaren wel eens wat geexperimenteerd te hebben maar verder gewoon hetero hoor.
Het is Wopke...je bent in de war met Lobkequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:35 schreef svann het volgende:
O ja, het politieke stemmen op het ESF.
Hebben we wel kans na de barse woorden van Wobke?
In het donkere gat zeker ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, Hans Klok wou kijken wat hij in Gerard kon laten verdwijnen.
Terechte kwestie wel: Ik kijk al bijna 30 jaar alles van het ESF maar ben toch harstikke hetero. Ik kan de enige toch niet zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |