Dat je dat van Albanie niet mooi vind is prima, maar ze kon wel zingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:07 schreef golfer het volgende:
Ik viel er in bij een Rus die wel echt kon zingen. In tegenstelling tot de sirene uit Albanië.
Vooral heel vals op het einde.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat je dat van Albanie niet mooi vind is prima, maar ze kon wel zingen.
Hierna.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik kijk nu naar een stel Noren geloof ik.
(Dat Belgische commentaar is wel briljant steeds)
Heb ik Duncan gemist, of komt hij nog?
Zou me niets verbazen als die familie nog een aantal vierkante km binnenstad in bezit heeftquote:
Ik heb het over de moderne tijdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo, Teach in en Lenny Kuhr hebben toch ooit gewonnen?
Je hoorde zn zenuwen wel wat in het begin, maar inderdaad, wel schattig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij was hij stikzenuwachtig
Keek een beetje bang in de camera en die zucht op het einde. Maar dat vindt men vast schattig. Toch?
quote:
Ik vond het in het begin hertje in de koplampen.quote:
Ja, meer creepy dan intensquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Lonaa het volgende:
Laatste liedje dan naar bed. Sorry jongens.
Puntentelling pleaseeeeequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Lonaa het volgende:
Laatste liedje dan naar bed. Sorry jongens.
Ja, dan sturen we de Toppers en Sienekequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb het over de moderne tijd
Nu ballen
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dan sturen we de Toppers en Sieneke
Gaat vandaag lekker snel. Zaterdag duurt laaaangquote:
maar dan krijgen we madonnaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaat vandaag lekker snel. Zaterdag duurt laaaang
Mutenquote:
plassen, tandenpoetsen, kattenbak leeghalen. Dan moet het wel klaar zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Muten
Dat optreden was wel mooi en lief en zo![]()
Schone strotten van de dames
Goede volgorde ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
plassen, tandenpoetsen, kattenbak leeghalen. Dan moet het wel klaar zijn
Omdat die vanavond niet meedoen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de reden dat bepaalde landen niet mogen stemmen eigenlijk? (Vanuit België kun je niet stemmen)
Misschien omdat die dinsdag geweest zijn. Dat alleen de landen die vanavond optreden mee mogen stemmenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de reden dat bepaalde landen niet mogen stemmen eigenlijk? (Vanuit België kun je niet stemmen)
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede volgorde ook
Al zou je plassen en kattenbak ook kunnen combineren.
Ahw.... ok, beetje vreemde regel vind ik dat geloof ik. Maar wellicht zit er een heel logische reden achterquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat die vanavond niet meedoen.
Wij mochten dinsdag niet stemmen.
Zal wel iets zijn met eerlijke verhoudingen qua stemmen of zo. Je mag ook niet op je eigen land stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw.... ok, beetje vreemde regel vind ik dat geloof ik. Maar wellicht zit er een heel logische reden achter
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn met eerlijke verhoudingen qua stemmen of zo. Je mag ook niet op je eigen land stemmen.
Maar in ESF weten ze dat vast
Wellicht verstandigquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik denk dat ik de hysterie daar even ontwijk
Jaquote:
Hier wil het gespuis ook nog wat etenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
JaMaar ik moet eerst nog een half uur doorbrengen met ontkapte poes.
Wordt wel leuker kijken zo op zaterdag.
Jij hebt ook een dierlijke wekker om 5 uur?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze slaapt soms
Ik kan serieus niet wachten op de Teckel-werpendag
Ik ga haar nu opsluiten!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dierlijke wekker om 5 uur?
Ik snap het. Voordeel van hont tov kat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opsluiten als in de bench doen .....voordat ik dierenactivisten over me heen krijg.
Baaaawquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hont
Gelijk wegwezen hier voordat iemand een tyfusopmerking maakt.
Dat snap ik ook niet helemaal. Totaal onnodig denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Candaasje het volgende:
Wie is die rare klodder die denkt grappig te zijn door wat lekker pittig en vlotte opmerkingen te plaatsen?Of heb ik een insideCUL-dingetje gemist?
Foto?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moederpoes is kaploos maar wil niet eten![]()
Dus nu het uberlekkere prakje laargemaakt, op precies de juiste temperatuur. In de vier minuten dat ik weg ben zijn alle kinderen aan de tap gekropen. Vijfstemmig snorfeest.
Dus nu wacht ik maar tot zij klaar zijn voordat ik moeder overeind laat komen.
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Candaasje het volgende:
Wie is die rare klodder die denkt grappig te zijn door wat lekker pittig en vlotte opmerkingen te plaatsen?Of heb ik een insideCUL-dingetje gemist?
Oh wat leuk, iemand die niet dr klep open durft te trekken in de discussie maar lekker meelurkt, maar wel hier nog even dr kwakje moet doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.
Maar ga jij nog wat varkens redden..... Jij en jouw clubje hebben het tegenovergestelde bereikt.
Driewerf hoera.
Het leven van een blikopener gaat niet over rozenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moederpoes is kaploos maar wil niet eten![]()
Dus nu het uberlekkere prakje laargemaakt, op precies de juiste temperatuur. In de vier minuten dat ik weg ben zijn alle kinderen aan de tap gekropen. Vijfstemmig snorfeest.
Dus nu wacht ik maar tot zij klaar zijn voordat ik moeder overeind laat komen.
Of je bent gewoon niet de moeite waard.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh wat leuk, iemand die niet dr klep open durft te trekken in de discussie maar lekker meelurkt, maar wel hier nog even dr kwakje moet doen.Nou meid, doe je ding zou ik zeggen.
Hallo, dit is nergens voor nodigquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet de moeite waard.
Ik heb ook gewoon niet de tijd om overal op te reageren
Maar ik lees wel. En wat een misbaksel ben jij om zoveel varkens nog meer te laten lijden.
Je bent gewoon niet goed in je hoofd om de stroom af te sluiten. Met fucking meer dan 100 man een terrein op te gaan.
Ik denk dat een cursus begrijpend lezen je geen kwaad zou doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet de moeite waard.
Ik heb ook gewoon niet de tijd om overal op te reageren
Maar ik lees wel. En wat een misbaksel ben jij om zoveel varkens nog meer te laten lijden.
Je bent gewoon niet goed in je hoofd om de stroom af te sluiten. Met fucking meer dan 100 man een terrein op te gaan.
Ik ben gewoon nuchter? Ik snuif en drink sowieso nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:49 schreef golfer het volgende:
MK, als je gedronken of gesnoven hebt is het misschien verstandig om even niet hier te posten.
Waarom kom je dan op deze manier met gestrekt been vooruit de SC binnen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben gewoon nuchter? Ik snuif en drink sowieso niet
Jammer voor jullie.
https://www.varkensinnood.nl/reizende-foto-expo/fotosquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat jij gewoon met de varkens niet meer naar buiten gaat.
Wat een ongelovelijke faal was deze actie...
Je hebt appquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kom je dan op deze manier met gestrekt been vooruit de SC binnen?
Newbiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Dat halfbakken geneuzel over mijn vermeende deelname aan de actie in Boxtel kan ik wel hebben (ik zat gewoon thuis, en wat mij betreft kunnen we de zin en onzin van de actie en mijn terroristen-status prima in de NWS-topics bespreken, en niet ook nog eens hier), maar het was vooral de opmerking richting Molo waar ik een beetje droef van werd.
Wat Candaasje zegt. En als er iemand hier geen veganist is ben ik het.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Dat halfbakken geneuzel over mijn vermeende deelname aan de actie in Boxtel kan ik wel hebben (ik zat gewoon thuis, en wat mij betreft kunnen we de zin en onzin van de actie en mijn terroristen-status prima in de NWS-topics bespreken, en niet ook nog eens hier), maar het was vooral de opmerking richting Molo waar ik een beetje droef van werd.
Waarom doe jij zo vervelend. Candaas heeft gelijk dat het nergens op slaat om zo'n rotopmerking richting Molo te maken. Jij bent hier zelden, Molo ook al een tijd niet. Dus het slaat ook nergens op.quote:
Dat geeft je absoluut geen enkel recht om hier zo de boel op stelten te komen zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.
Zeker de helft van de foto's (en dan zit ik nog aan de hele veilige kant) is niet in Nederland genomen. Waarschijnlijk kom je op de site van een soort gelijke terreurgroep uit een ander land dezelfde foto's tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.varkensinnood.nl/reizende-foto-expo/fotos
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens heb ik een tof ESF feestje gehad
Ik zag het in het compilatiefilmpje dat ze hadden gemaakt (dat er vroegah een orkest bij zat), dat was wel heel tof inderdaad!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Lekker eten ook erbij?
Hier helemaal niks van de halve finales gezien, maar we gaan er morgen voor zitten.
Wel dikke eens met @:Pietverdriet, geen live muziek middels orkest meer is eeuwig zonde.
Zo ontzettend waarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond de tweede voorronde van het esf gekeken, en vraag me waarom het allemaal al jaren zo waardeloos is.
De grootste fout vind ik dat ze destijds (opa verteld) het orkest hebben afgeschaft
Was je bij Henk?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens heb ik een tof ESF feestje gehad
Yup. Henkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was je bij Henk?
Want andere ESF feestjes bestaan niet
Leuk!quote:
Had je maar niet naar bed moeten gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Huuu, relletje gemist.
Goedemorgen. Mijn ogen doen zeer, zal wel hooikoorts zijn.
Katten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had je maar niet naar bed moeten gaan![]()
op je ogen.
Ik zit hier bij een poes die nauwelijks eet. Zelfs natvoer bliefde ze niet, ook niet zonder kap. Aangezien er vier kittens bij haar mee eten werd dat een beetje zorgelijk.
Maar ik was de lomperik, ik had niet het goede smaakje natvoer gepaktAnder zakje werd verslonden en ze zit nu ernstig tevreden met zichzelf te zijn. Katten
Hier is het prrr...prrr.. want moeders hebben altijd heel veel te vertellen en uit te leggen aan hun kinders.quote:
Ah ja, zat gisteren bij in achtertuin eten ook al verdacht vaak te niesen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Huuu, relletje gemist.
Goedemorgen. Mijn ogen doen zeer, zal wel hooikoorts zijn.
Klussen zijn het leukst als het achter de rug is.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef Clubsoda het volgende:
We hebben morgen een logeerhond, goed moment voor bankhangen en ESF![]()
Zojuist akkoord gegeven op een offerte voor de volgende grote klus in huis. Gelukkig hebben we nog een paar maanden voor de psychische voorbereiding
Meh, jij ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah ja, zat gisteren bij in achtertuin eten ook al verdacht vaak te niesen.Succes ermee jij! -x-
Ja gaaf he?quote:
Poeh, een jaar alweer. Snel gegaan! Fijn dat het goed met haar gaat, zegquote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja gaaf he?Tevens is het dan vandaag ook 1 jaar geleden dat haar man gecremeerd werd. En ze doet het zo goed.
Wat fijn dat het zo goed gaat.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja gaaf he?Tevens is het dan vandaag ook 1 jaar geleden dat haar man gecremeerd werd. En ze doet het zo goed.
Kun jij vast prima hebbenquote:
Nah, ik ben oprecht wel ongelukkig over m'n lijf de laatste tijd. Voel me beetje een papzakje. En het is een heeeel leuk jurkje maar korte mouwtjes en zit vrij strak. Ik probeer er aan te wennen for now. En anders trek ik wat anders aan.quote:
Dat kan. Dan is het een naar gevoel. Maar niet reëelquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:37 schreef Lonaa het volgende:
Ik sluit ook niet uit dat het in mn hoofd zit.
Dit jaar niet. Maar wel een aantal keren gelopen. Vond het altijd een erg leuke loopquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de 4 Mijl van Groningen. Nog meer mensen in de cul sc (ook lurkers) die daar aan meedoen?
Ik heb eh 13 jaar geleden of zo eens mee gelopen. Was gezelligquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:39 schreef Anthraxx het volgende:
Dit jaar niet. Maar wel een aantal keren gelopen. Vond het altijd een erg leuke loop.
Zondagavond 21.30quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:36 schreef Isabeau het volgende:
Lonaa gefeliciteerd met je omaOude oma's zijn geweldig
En ik heb je al even niet gezien, maar je bent absoluut geen papzak
Dat kan helemaal niet met al dat sporten van je, truttebel. Jurkje staat vast prima.
Hoe laat is de draadjesvlees iftar, Kaatje?Zonsondergang, toch?
Nee, die hebben we goddank net gehad. Drie weken niet douchen, huuh. Het wordt de zolder; isoleren, dakraam, inbouwshizzle en rare leidingen omleggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:22 schreef AnneX het volgende:
[..]
Klussen zijn het leukst als het achter de rug is.
Wat wordt het. De badkamer?
In juni gaat het asbest dak eraf van de schuur van +/- 450 m2 en nieuw erop.
Een klus samen met nog 7 buren op de rij plus nóg een aangrenzende schuur van buren.
De kans is wel aanwezig dat mijn vader meedoet. Ik niet, het hardlopen sloeg een generatie overquote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de 4 Mijl van Groningen. Nog meer mensen in de cul sc (ook lurkers) die daar aan meedoen?
Als het maar droog blijft!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:49 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, die hebben we goddank net gehad. Drie weken niet douchen, huuh. Het wordt de zolder; isoleren, dakraam, inbouwshizzle en rare leidingen omleggen.
Dat van jullie klinkt ook als een pittige klus, met zoveel partijen .
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Hehe. De Plus heeft een aanbieding als je jarig bent, je zoveel procent korting krijgt als dat je oud wordt.
Mijn oma heeft vandaag taart gehaald met 92% korting.![]()
'Dat is dan 80 cent'
Dankuquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:03 schreef AnneX het volgende:
[..]en Feli met oma, die het zo goed doet op haarzelf.
Ja, maar ze doet het ook gewoon ieder jaar.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Haa dat is een mooie aanbieding! Alleen op taart neem ik aan?
Gefeliciteerd
Grinnik.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Danku
Ze wordt inmiddels wel echt oud in haar lijf, maar dat is niet meer dan logisch. Maar met stok en rollator komt ze goed rond. Sterker nog, nog niet zo lang geleden heeft ze de rollator met boodschappen erin op de rem naar huis gedrukt. Was wel zwaar.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:00 schreef Lonaa het volgende:
Hehe. De Plus heeft een aanbieding als je jarig bent, je zoveel procent korting krijgt als dat je oud wordt.
'Dat is dan 80 cent'
Haha, wat geweldigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:00 schreef Lonaa het volgende:
'Dat is dan 80 cent'
Nee, precies, vind ik ook wel gaaf.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:20 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
En mooi dat Plus niet iets in de kleine lettertjes heeft staan als "maximale korting bevraagd 60%" ofzo
Nope, in de middelste week worden we richting Center Parks gedirigeerd (géén comfort zonequote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:45 schreef AnneX het volgende:
@:mini ...en hebben jullie vakantieplannen als in autotrip voor drie weken?
Dan heb ik dat gemist.
Wat cool!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:00 schreef Lonaa het volgende:
'Dat is dan 80 cent'
Jouw omaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, precies, vind ik ook wel gaaf.![]()
Ik hoop dat ze 101 wordt ben benieuwd.
Na 3 x lezen, snap ik het.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jouw oma![]()
En dit was info die ik had moeten weten toen ik vorige week daadwerkelijk uitkwam bij iemand die die dag 101 werd
Het was ook ingewikkeld.quote:
Ik ben geen lid, maar heb wel het testjaarboek van 2019 waar die test ook in staat. Ik zal vanavond, na mijn werk, even proberen wat scans van die pagina's voor je te maken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:33 schreef Myraela het volgende:
Iemand lid van de consumentenbond, toevallig? Ik wil weten wel anti-aanbak koekenpan goed uit de test kwam. Ik vind m'n DeBuyer pannen helemaal kut.
https://www.consumentenbond.nl/kookplaat/test-antiaanbakpannen
Wat een ontzettend leuk badpakquote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:58 schreef minilot het volgende:
Hoei, mijn favo badpak van eerder jaar is nog te koop! Fijn, want zowat twee maten kleiner nodig.
[ afbeelding ]
Badpakken
Zo. Klaar voor Port Zelande.
Ik heb ook een efficient sportding voor baantjes trekken in ons gereformeerde zwembad.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb zo'n efficiënt sport ding van Adidas.
Had ook leuker gestaan op de foto's die Jross stiekem van mij zat te maken in het zwembadquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:01 schreef minilot het volgende:
Ik heb ook een efficient sportding voor baantjes trekken in ons gereformeerde zwembad.Maar deze vind ik voor wel helemaal EUR 19,95 prima voor recreatievere doeleinden.
Ik heb bikini's. Maar elke keer dat ik er één aandoe denk ik: meh, nah, pfff, uit. Dus het ligt denk ik niet alleen aan jou.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:04 schreef minilot het volgende:
Ik doe niet aan bikini's. Ik ben verzot op mijn buik hoor en ga probleemloos en zonder schaamte in mijn nakie in radslag het strand over maar bikini's, ik trek het gewoon niet, qua esthetiek. Brr. Dat in banen gehakte gezicht..Bloot, streepje, bloot, streepje. Alsof je een menselijke luxaflex bent.
Ligt aan mij hoor, weet ik
Is al niet meer nodig, maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 11:53 schreef golfer het volgende:
Ik ben geen lid, maar heb wel het testjaarboek van 2019 waar die test ook in staat. Ik zal vanavond, na mijn werk, even proberen wat scans van die pagina's voor je te maken.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man vertelde me net dat het einde van GoT heel erg lijkt op de Simpsons parodie die een jaar of 3-4 geleden op GoT gemaakt werd.
Hij weet niet wat Het Einde is, tenzij hij op de set mee gewerkt heeftquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn man vertelde me net dat het einde van GoT heel erg lijkt op de Simpsons parodie die een jaar of 3-4 geleden op GoT gemaakt werd.
Ik heb de thermostaat op 21 graden staan - prima hier. Had buiten trui + jas, dus weinig gemerkt van de bibbers.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:03 schreef Lonaa het volgende:
Ben ik overigens de enige die het koud heeft? Vorig jaar was het belachelijk warm, weet ik nog.
Geen idee, dacht dat het al afgelopen was.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij weet niet wat Het Einde is, tenzij hij op de set mee gewerkt heeftMaar wat er in de Simpsons episode voorkwam was afgelopen week wel te zien ja
Ik las het al ergens.
Ooooo, nachtzwemmenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Had ook leuker gestaan op de foto's die Jross stiekem van mij zat te maken in het zwembad![]()
(heb ook nachtzwemfoto's)
De verwarming is uit. 18 graden in huis. Is toch fris in jurkje terwijl je stil zit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik heb de thermostaat op 21 graden staan - prima hier. Had buiten trui + jas, dus weinig gemerkt van de bibbers.
Nog niet. Maar wel bijnaquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Geen idee, dacht dat het al afgelopen was.
Portugal. Eigen zwembad, dus lekker voor mezelf 's nachtsquote:
Snachts in hete zomernachten over het hek van het zwembad klimmen en verliefd en naakt gaan zwemmenquote:
Oké. Demeijere Alu Pro komt als beste uit de tets en de beste koop is Tefal Character.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:05 schreef Myraela het volgende:
Is al niet meer nodig, maar toch bedankt!Ik heb een artikeltje gevonden met voldoende informatie over de test.
Neuh, dit zat er al dik aan te komen hoor. Ze had het ook al seizoenen geleden netjes aangekondigd en toen stond iedereen te juichen.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
Zou me niets verbazen als de scenarioschrijvers van GoT dat als vette knipoog expres gedaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik ga voor de Tefal, denk ik.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Oké. Demeijere Alu Pro komt als beste uit de tets en de beste koop is Tefal Character.
Heerlijk! Zijn jullie alweer terug?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog niet. Maar wel bijna
[..]
Portugal. Eigen zwembad, dus lekker voor mezelf 's nachtsWe waren 's avonds uit geweest en toen we terug kwamen was ik helemaal warm en plak. Dus lekker een duik genomen
Ik denk dat de buitenwereld dat ander ziet dan dat je zelf invult nu.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 10:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nah, ik ben oprecht wel ongelukkig over m'n lijf de laatste tijd. Voel me beetje een papzakje. En het is een heeeel leuk jurkje maar korte mouwtjes en zit vrij strak. Ik probeer er aan te wennen for now. En anders trek ik wat anders aan.
Ja, we zijn net weer terugquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:15 schreef Jagärtrut het volgende:
Heerlijk! Zijn jullie alweer terug?
Mijn dreumes is ziek. 39.5 koorts, maar wel 2 boterhammen en 2 tomaten wegwerken
Dat zou goed kunnen hoor, maar dan baal ik dus van m'n eigen hoofd.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik denk dat de buitenwereld dat ander ziet dan dat je zelf invult nu.
Hoop wel dat het iets warmer / zonniger is daar dan dat 't hier op 't moment is.
Ha, ik heb voor vanavond een bak vegaballetjes van de Lidl.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:22 schreef fietsie het volgende:
Lunch. Bakje Lidl gehaktballetjes en twee crackers oude kaas.
Geen jurkjesweer inderdaad! Of wel, maar met vestje en maillot.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen hoor, maar dan baal ik dus van m'n eigen hoofd.
En nee, het is hier niet warmer/zonniger dus ik overweeg andere kleding.
Aan de andere kant, is oude mensenfeestje dus altijd verwarming op 25 graden.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen jurkjesweer inderdaad! Of wel, maar met vestje en maillot.
Laagjesquote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Aan de andere kant, is oude mensenfeestje dus altijd verwarming op 25 graden.
Wij aten toen mijn vader nog koopavond had (en dan dus niet mee-at) altijd wittebonen in tomatensaus met een plak opgebakken boterhamworst, en warme havermout-vanillepap na.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:24 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, ik heb voor vanavond een bak vegaballetjes van de Lidl.
(Dat + toast + witte bonen in tomatensaus. Als echtgenoot van huis is eten we het lievelingseten van het jong)
Ik maar denken..... Wat voor meetdatum? Gewicht, lengte??quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Nooit geen nieuwe melkuniekoeien meer...
https://www.telegraaf.nl/(...)mascini-78-overleden
Eensquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef fietsie het volgende:
En nee ik zeg niet niet om punten te verdienen in de gelijke-rechten discussies of wat dan ook; het is vrij belachelijk dat in een wielren artikel over Puck Moonen van deze wielrenster een foto met tot aan onder de navel opengeritst shirtje staat, en bij het artikel over de knie van Dumoulin een foto van hem met gewoon zijn shirt dichtgeritst...
Tja. Idioot maar niet iets om van op te kijken helaasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:16 schreef fietsie het volgende:
En nee ik zeg niet niet om punten te verdienen in de gelijke-rechten discussies of wat dan ook; het is vrij belachelijk dat in een wielren artikel over Puck Moonen van deze wielrenster een foto met tot aan onder de navel opengeritst shirtje staat, en bij het artikel over de knie van Dumoulin een foto van hem met gewoon zijn shirt dichtgeritst...
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Ik niet, ik heb dat ene.quote:
Ehrmagerd. Mayo zelf gemaakt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:17 schreef minilot het volgende:
Lunchje!
Crackers, chipotlemayo, zeer zacht ei, bosui
[ afbeelding ]
Ah, datte. Dat heb ik onverwachts soms ook inenen als ik iets heb afgesprokenquote:
Eh nee, wel zelf uit tube Zaanse geknepen en zelf lepel chipotlesaus erdoorheen gesmeten.quote:
Allerhande zou het als zelfgemaakt zien. Ik keur em goedquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Eh nee, wel zelf uit tube Zaanse geknepen en zelf lepel chipotlesaus erdoorheen gesmeten.
Lage standaardenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Allerhande zou het als zelfgemaakt zien. Ik keur em goed
Dancing LageStandaarden Phoebe, at your service!quote:
Volgens mij trekken ze dat ding eruit, sluiten de nieuwe aan en weg..is hier met koelkast, en vaatwasser en over gedaan in de afgelopen jaren. Gewoon even doorgevenquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Weten jullie of er ook witgoed zaken zijn die niet alleen je oude apparaat meenemen, maar die ook je oude apparaat niet alleen meenemen, maar ook de-installeren?
In dit geval dus een inbouw vaatwasser, waarvan ik bij god niet weet hoe ik zoiets uit mn keukenblok moet hakken en ook totaal geen zin heb om me daar in te verdiepen#luxepoes.
Of moet ik dan zo'n ding bestellen en los een mannetje zien te vinden die dan de boel weer inbouwt?
Het leven is zwaar voor een luierd met twee linkerhanden
Ook bij inbouw ja? Ik zie overal wel van jaaa we nemen de oude shit wel mee, maar je moet het zelf ontkoppelen... Ja eeeh gast... Ik heb geen MBO ontkoppelkunde gedaan....quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij trekken ze dat ding eruit, sluiten de nieuwe aan en weg..is hier met koelkast, en vaatwasser en over gedaan in de afgelopen jaren. Gewoon even doorgeven
Gewoon je vrouwelijke charmes gebruiken en voor je het weet zitten ze met bouwvakkerspleet voor je op hun knieën.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook bij inbouw ja? Ik zie overal wel van jaaa we nemen de oude shit wel mee, maar je moet het zelf ontkoppelen... Ja eeeh gast... Ik heb geen MBO ontkoppelkunde gedaan....
Ik heb die opleiding ook niet gevolgd 😉en alles is hier ingebouwd en ooit eens vervangen en ik ben nooit met een koelkast achterop de fiets naar de milieustraat gegaan. Altijd aangegeven dat ze de oude meuk mee moesten nemen. Ooit moest ik daarvoor flink bij betalen, ben weggelopen en heb toen dezelfde koelkast bij de overburen daar gekocht, met minder bijbetalingquote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ook bij inbouw ja? Ik zie overal wel van jaaa we nemen de oude shit wel mee, maar je moet het zelf ontkoppelen... Ja eeeh gast... Ik heb geen MBO ontkoppelkunde gedaan....
Works every timequote:Op vrijdag 17 mei 2019 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Gewoon je vrouwelijke charmes gebruiken en voor je het weet zitten ze met bouwvakkerspleet voor je op hun knieën.
In Memoriamquote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:05 schreef fietsie het volgende:
Eh, whut? Hij zegt dat hij alleen komt als je seks met hem hebt? Lees ik dat zo goed? Whut?!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Al wil de klusjesman niet meer komen tenzij ik ga betalen in natura.
Of zoals hij dat zegt: Ik mag eerst bij je koffie drinken. Koffie met room...
Ieuw. Laat maar.
Hè???? echt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:00 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Works every time
Vrouw alleen met kind.. doet het ook altijd goed.
Al wil de klusjesman niet meer komen tenzij ik ga betalen in natura.
Of zoals hij dat zegt: Ik mag eerst bij je koffie drinken. Koffie met room...
Ieuw. Laat maar.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, whut? Hij zegt dat hij alleen komt als je seks met hem hebt? Lees ik dat zo goed? Whut?!
ECHT.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, whut? Hij zegt dat hij alleen komt als je seks met hem hebt? Lees ik dat zo goed? Whut?!
O ewquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
[..]
ECHT.
Laatst nog eens geprobeerd... maar hij blijft stug volhouden.
Heb zn laatste klus (in euros dus) nog niet betaald... dat kwam de volgende keer wel zei hij toen.
Maar die volgende keer wil dus niet echt vlotten voorlopig.
Ik begon op een zeker moment al nattigheid te voelen dus liet hem alleen langskomen als ik niet alleen thuis was.
En zelfs dochterlief (toen 9) merkte ooit al op: mam.. hij heeft een lekker luchtje op.. volgens mij vind hij je leuk want wie doet er nou een luchtje op als je een nieuwe geiser komt maken.
Slimme meid, die dochter van jequote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:15 schreef Uhmmpie het volgende:
ECHT.
Laatst nog eens geprobeerd... maar hij blijft stug volhouden.
Heb zn laatste klus (in euros dus) nog niet betaald... dat kwam de volgende keer wel zei hij toen.
Maar die volgende keer wil dus niet echt vlotten voorlopig.
Ik begon op een zeker moment al nattigheid te voelen dus liet hem alleen langskomen als ik niet alleen thuis was.
En zelfs dochterlief (toen 9) merkte ooit al op: mam.. hij heeft een lekker luchtje op.. volgens mij vind hij je leuk want wie doet er nou een luchtje op als je een nieuwe geiser komt maken.
Ik nu ook door jouquote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
O ew
Edit: ik moet wel gnorken om je opmerking dat je nattigheid voelde![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Edit: ik moet wel gnorken om je opmerking dat je nattigheid voelde![]()
Mja vond ik ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Slimme meid, die dochter van je
Wel creepy hoor, zo'n eh klusjesman.
Is ie rijk?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 15:17 schreef Uhmmpie het volgende:
Jammer overigens want hij kan echt alles en als hij het niet zelf kan regelt hij iemand anders.
Maae ik betaal bij voorkeur toch gewoon in euro’s eigenlijk.
Wel met gouden tandquote:
Sowieso altijd kijken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:31 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm bouwvakkersspleet van iemand die helemaal vol getattoeerd is... mijn hoofd twijfelde.. moet je dan wel of niet kijken
Ik ben niet zo’n enorme fan van mannenbillen als ik op het terras zit te genieten van mijn koffie.quote:
Awwwquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:40 schreef Uhmmpie het volgende:
@:minilot; ik moet altijd glimlachen als ik jouw posts zie.
Dichterlief had vroeger altijd een knuffel die wel Lotje noemden.
Toen kregen we er een mini versie van.. en die heette dus al snel: minilot. <3
Zwarte kat en het nummer 666quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik woog net mijn zwarte kitten. Hij weegt 666 gram
Helaas was hij te beweeglijk om een foto te maken.
Hoorde t op de radio idd.. was toch wel een van de betere reclame campagnes.quote:
Typodochterquote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:42 schreef minilot het volgende:
[..]
AwwwEn, typodochter of een poëtisch liefje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Met een variatie, amandelmeel en de amandeschaafsels beide geroosterd en heb beige basterdsuiker gebruikt i.p.v. witte.quote:Standmixer
Springvorm
Bakpapier
Beslag:
200 gram boter (geen margarine) op kamertemperatuur
4 grote eieren
100 gram bloem
100 gram amandelmeel (gemalen amandelen)
200 gram witte basterdsuiker
100 gram geschaafde amandelen
100 gram bittere chocolade
Rasp van 1 onbehandelde biocitroen
Snuf zout
Beetje bakpoeder (Sodium Bicarbonaat)
Icing
Poedersuiker en citroensap, water
Rooster de geschaafde amandelen, hak de reep chocolade aan grove stukken
Verwarm de oven voor op 150 Graden
Roer de boter met de basterdsuiker tot een crème, duurt ff, Standmixer doet het werk. Voeg 1 voor 1 de eieren toe en let er op pas een ei toe te voegen als het vorige geheel is opgenomen tot een emulsie.
Meng de bloem, het bakpoeder en het amandelmeel en voeg deze lepel voor lepel toe, citroenrasp en zout erbij.
Als dit goed gemengd is dan de geroosterde amandelschaafsel erdoor samen met de chocolade
Leg bakpapier in de springvorm en stort het beslag erin. Strijk het gelijkmatig in de vorm.
Bak de taart in een klein uurtje.
Laat hem afkoelen.
Doe een 150 gram (ongeveer) poedersuiker in een bakje en doe er 1 theelepel water bij, roer het, doe er druppelsgewijs de citroensap bij tot je een consistentie krijgt van Yoghurt. Als het te dik is, wat citroensap erbij, als het te dun is, suiker erbij.
Haal de rand van de springvorm en leg een bord op de taart, draai deze om en haal de bodem eraf. Nu kan je de bodem met de icing insmeren. Na ongeveer een 3 kwartier is deze dan uitgehard.
Lekker met een kop koffie.
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik woog net mijn zwarte kitten. Hij weegt 666 gram
Helaas was hij te beweeglijk om een foto te maken.
Jammer is dat hequote:Op vrijdag 17 mei 2019 16:54 schreef FranticDJ het volgende:
Net een team begeleid in de auto voor de mini roparun die ze hier houden. Is een estafette hardloop wedstrijd door de regio waarbij kinderen elkaar om de km aflossen. En zo wordt een route afgelegd om geld in te zamelen.
Wat een idioten zijn er toch op de weg. Geen 20 seconden geduld..
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Jullie pikken het op![]()
Terwijl het het grootste schatje van de vier is. Vanaf het begin komt hij al knuffelen
Inhalen met tegemoetkomend verkeer.. verkeersregelaars negeren.. toeteren etc.quote:
Ik denk dat hij bruinzwart wordt. Nu nog pikzwart met onderliggend tijgerpatroon maar als hij groter wordt gaat dat verkleuren.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Mijne is ook zwart. Of nee, hij is feitelijk zwartwit.
Is de kleine blauwzwart of bruinzwart?
Ah, dat is de mijne ookquote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bruinzwart wordt. Nu nog pikzwart met onderliggend tijgerpatroon maar als hij groter wordt gaat dat verkleuren.
Weekendquote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, dat is de mijne ook
En als hij in de zon zit kun je op zijn kopje het tijgerpatroon nog zijn.
Niet van de Jumbo hoop ikquote:Op vrijdag 17 mei 2019 18:25 schreef fietsie het volgende:
Raapstelen stamp hier.
Met spekjes en zacht uitgebakken HOH gehakt.
Nop; slager.quote:
Ik dacht even dat ik naar een schaal met daar in een drijvend camembert achtig apparaat zat te kijkenquote:
Aardappels pureren, gehakt en spekjes erdoor, wat hete melk, puree maken en dan net zo lang fijngesneden raapstelen erdoor roeren tot je de blaadjes echt niet meer in de puree krijgt en het dus uit elkaar begint te vallen. Dan heb je dus meer groen dan wit.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:23 schreef kwakz0r het volgende:
Wat doe je met t “uitgebakken” gehakt fiets?
Ik heb ook geen idee wat het wasquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik naar een schaal met daar in een drijvend camembert achtig apparaat zat te kijken
Maar ik wil zo graag weten wat er aan dat rode spul mankeerde, waarom is dat niet opquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lege schaal op een wit bord met de lepel er naast.. Beetje mindfuck.
Vast te pittigquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar ik wil zo graag weten wat er aan dat rode spul mankeerde, waarom is dat niet op
Ik heb wel eens aardbeienijs met chilipeper gehad. Zo verschrikkelijk lekkerquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vast te pittig
pittige saus/vlammetjes saus is heel lekker met aardbeienijs
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens aardbeienijs met chilipeper gehad. Zo verschrikkelijk lekker
Hier deden ze er nog een politieheli bij.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vast te pittig
pittige saus/vlammetjes saus is heel lekker met aardbeienijs
https://www.omroepzeeland(...)BKzqbOyLYuNaCSK3TIys
Politie met een trekker en een brandweer auto in de achtervolgingwildwesttaferelen
kabeljauw had ik vanmiddag van de toko. rösti, zelf gemaakt of uit de supermarkt?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Burps
Had vanavond een paar mooie stukken kabeljauw, rösti erbij en gestoomde broccoli, met een saus op basis van visfumet, witte wijn en room.
Munch.
Straks een stukje taart na
Jup.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Een lege schaal op een wit bord met de lepel er naast.. Beetje mindfuck.
Zelfgemaaktquote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:10 schreef z80 het volgende:
[..]
kabeljauw had ik vanmiddag van de toko. rösti, zelf gemaakt of uit de supermarkt?
Ah dat is iets anders dan ik doe ja.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Aardappels pureren, gehakt en spekjes erdoor, wat hete melk, puree maken en dan net zo lang fijngesneden raapstelen erdoor roeren tot je de blaadjes echt niet meer in de puree krijgt en het dus uit elkaar begint te vallen. Dan heb je dus meer groen dan wit.
normaal deed ik dat ook niet maar ging er wat oude kaas bij de spekjes .quote:Op vrijdag 17 mei 2019 20:58 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ah dat is iets anders dan ik doe ja.
Hier:
Piepers in de pureeknieper
Boter erdoorroeren tot t mooi samenplakt.
Fijngesneden raapstelen erdoor tot t niet meer kan (same same)
Spekvet en uitgebakken speklap erover (maar dat trek ik nu niet meer dus tegenwoordig gerookte baconreepjes).
Ik vind gehakt erdoor niet zo’n lekker idee...
Ik kreeg dat echt heel vaak toen ik biologie studeerde. We aten elke week bij iemand anders thuis van ons groepje en er waren er 4 van de 6 vegetariër. Dus altijd kaas in de stamppotquote:
Eh, dat is van een heel ander kaliber als je het mij vraagtquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:12 schreef kwakz0r het volgende:
Ik at een keer ergens en toen gibg er tot mijn schrik een grote scheut slasausdoor de stamppot. Huilen.
Kaasquote:
Ik kan niet bijhouden wat jij allemaal niet lustquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Update: ik dacht dat algemeen bekend was dat ik kaas haatalle soorten. Zelfs roomkaas en mascarpone. /lussiknie
Wil je dat uberhaupt welquote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan niet bijhouden wat jij allemaal niet lust
Ik denk dat dat ook een factor is in het makkelijk vergeten ja; de interesse is er ook niet.quote:
Zijn hier best veel mensen die geen kaas lusten/eten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Update: ik dacht dat algemeen bekend was dat ik kaas haatalle soorten. Zelfs roomkaas en mascarpone. /lussiknie
quote:Op vrijdag 17 mei 2019 21:22 schreef kwakz0r het volgende:
Meldt.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Zijn hier best veel mensen die geen kaas lusten/eten.
Moet je een speciaal diploma voor hebbenquote:
Cool!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet je een speciaal diploma voor hebben
Ik overweeg Charlie Temple als betaalbare optie binnenkort - nieuwe reservebril nodig (draag normaliter contactlenzen). Erg laag geprijsd en ik geloof dat @Lonaa er wel tevreden over was, toch?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 17:34 schreef PdeHoog het volgende:
Nieuwe bril besteld. Dure grap tegenwoordigIk had mijn huidige bril al sinds 2011
Nog een weekie werken.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 23:35 schreef minilot het volgende:
Feli met vakantie, Bloes! Eraantoe, zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |