Dat je dat van Albanie niet mooi vind is prima, maar ze kon wel zingen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:07 schreef golfer het volgende:
Ik viel er in bij een Rus die wel echt kon zingen. In tegenstelling tot de sirene uit Albanië.
Vooral heel vals op het einde.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:08 schreef Lonaa het volgende:
Dat je dat van Albanie niet mooi vind is prima, maar ze kon wel zingen.
Hierna.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:09 schreef Candaasje het volgende:
Ik kijk nu naar een stel Noren geloof ik.
(Dat Belgische commentaar is wel briljant steeds)
Heb ik Duncan gemist, of komt hij nog?
Zou me niets verbazen als die familie nog een aantal vierkante km binnenstad in bezit heeftquote:
Ik heb het over de moderne tijdquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo, Teach in en Lenny Kuhr hebben toch ooit gewonnen?
Je hoorde zn zenuwen wel wat in het begin, maar inderdaad, wel schattig.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij was hij stikzenuwachtig
Keek een beetje bang in de camera en die zucht op het einde. Maar dat vindt men vast schattig. Toch?
quote:
Ik vond het in het begin hertje in de koplampen.quote:
Ja, meer creepy dan intensquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Lonaa het volgende:
Laatste liedje dan naar bed. Sorry jongens.
Puntentelling pleaseeeeequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:20 schreef Lonaa het volgende:
Laatste liedje dan naar bed. Sorry jongens.
Ja, dan sturen we de Toppers en Sienekequote:Op donderdag 16 mei 2019 22:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb het over de moderne tijd
Nu ballen
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:22 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja, dan sturen we de Toppers en Sieneke
Gaat vandaag lekker snel. Zaterdag duurt laaaangquote:
maar dan krijgen we madonnaquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gaat vandaag lekker snel. Zaterdag duurt laaaang
Mutenquote:
plassen, tandenpoetsen, kattenbak leeghalen. Dan moet het wel klaar zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Muten
Dat optreden was wel mooi en lief en zo![]()
Schone strotten van de dames
Goede volgorde ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
plassen, tandenpoetsen, kattenbak leeghalen. Dan moet het wel klaar zijn
Omdat die vanavond niet meedoen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de reden dat bepaalde landen niet mogen stemmen eigenlijk? (Vanuit België kun je niet stemmen)
Misschien omdat die dinsdag geweest zijn. Dat alleen de landen die vanavond optreden mee mogen stemmenquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Candaasje het volgende:
Wat is de reden dat bepaalde landen niet mogen stemmen eigenlijk? (Vanuit België kun je niet stemmen)
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Goede volgorde ook
Al zou je plassen en kattenbak ook kunnen combineren.
Ahw.... ok, beetje vreemde regel vind ik dat geloof ik. Maar wellicht zit er een heel logische reden achterquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat die vanavond niet meedoen.
Wij mochten dinsdag niet stemmen.
Zal wel iets zijn met eerlijke verhoudingen qua stemmen of zo. Je mag ook niet op je eigen land stemmen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw.... ok, beetje vreemde regel vind ik dat geloof ik. Maar wellicht zit er een heel logische reden achter
quote:Op donderdag 16 mei 2019 22:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn met eerlijke verhoudingen qua stemmen of zo. Je mag ook niet op je eigen land stemmen.
Maar in ESF weten ze dat vast
Wellicht verstandigquote:Op donderdag 16 mei 2019 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ik denk dat ik de hysterie daar even ontwijk
Jaquote:
Hier wil het gespuis ook nog wat etenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
JaMaar ik moet eerst nog een half uur doorbrengen met ontkapte poes.
Wordt wel leuker kijken zo op zaterdag.
Jij hebt ook een dierlijke wekker om 5 uur?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze slaapt soms
Ik kan serieus niet wachten op de Teckel-werpendag
Ik ga haar nu opsluiten!quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij hebt ook een dierlijke wekker om 5 uur?
Ik snap het. Voordeel van hont tov kat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:27 schreef mascara-klodder het volgende:
Opsluiten als in de bench doen .....voordat ik dierenactivisten over me heen krijg.
Baaaawquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn hont
Gelijk wegwezen hier voordat iemand een tyfusopmerking maakt.
Dat snap ik ook niet helemaal. Totaal onnodig denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Candaasje het volgende:
Wie is die rare klodder die denkt grappig te zijn door wat lekker pittig en vlotte opmerkingen te plaatsen?Of heb ik een insideCUL-dingetje gemist?
Foto?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moederpoes is kaploos maar wil niet eten![]()
Dus nu het uberlekkere prakje laargemaakt, op precies de juiste temperatuur. In de vier minuten dat ik weg ben zijn alle kinderen aan de tap gekropen. Vijfstemmig snorfeest.
Dus nu wacht ik maar tot zij klaar zijn voordat ik moeder overeind laat komen.
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Candaasje het volgende:
Wie is die rare klodder die denkt grappig te zijn door wat lekker pittig en vlotte opmerkingen te plaatsen?Of heb ik een insideCUL-dingetje gemist?
Oh wat leuk, iemand die niet dr klep open durft te trekken in de discussie maar lekker meelurkt, maar wel hier nog even dr kwakje moet doen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.
Maar ga jij nog wat varkens redden..... Jij en jouw clubje hebben het tegenovergestelde bereikt.
Driewerf hoera.
Het leven van een blikopener gaat niet over rozenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moederpoes is kaploos maar wil niet eten![]()
Dus nu het uberlekkere prakje laargemaakt, op precies de juiste temperatuur. In de vier minuten dat ik weg ben zijn alle kinderen aan de tap gekropen. Vijfstemmig snorfeest.
Dus nu wacht ik maar tot zij klaar zijn voordat ik moeder overeind laat komen.
Of je bent gewoon niet de moeite waard.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:37 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh wat leuk, iemand die niet dr klep open durft te trekken in de discussie maar lekker meelurkt, maar wel hier nog even dr kwakje moet doen.Nou meid, doe je ding zou ik zeggen.
Hallo, dit is nergens voor nodigquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet de moeite waard.
Ik heb ook gewoon niet de tijd om overal op te reageren
Maar ik lees wel. En wat een misbaksel ben jij om zoveel varkens nog meer te laten lijden.
Je bent gewoon niet goed in je hoofd om de stroom af te sluiten. Met fucking meer dan 100 man een terrein op te gaan.
Ik denk dat een cursus begrijpend lezen je geen kwaad zou doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:44 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Of je bent gewoon niet de moeite waard.
Ik heb ook gewoon niet de tijd om overal op te reageren
Maar ik lees wel. En wat een misbaksel ben jij om zoveel varkens nog meer te laten lijden.
Je bent gewoon niet goed in je hoofd om de stroom af te sluiten. Met fucking meer dan 100 man een terrein op te gaan.
Ik ben gewoon nuchter? Ik snuif en drink sowieso nietquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:49 schreef golfer het volgende:
MK, als je gedronken of gesnoven hebt is het misschien verstandig om even niet hier te posten.
Waarom kom je dan op deze manier met gestrekt been vooruit de SC binnen?quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben gewoon nuchter? Ik snuif en drink sowieso niet
Jammer voor jullie.
https://www.varkensinnood.nl/reizende-foto-expo/fotosquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik denk dat jij gewoon met de varkens niet meer naar buiten gaat.
Wat een ongelovelijke faal was deze actie...
Je hebt appquote:Op donderdag 16 mei 2019 23:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kom je dan op deze manier met gestrekt been vooruit de SC binnen?
Newbiequote:Op donderdag 16 mei 2019 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Dat halfbakken geneuzel over mijn vermeende deelname aan de actie in Boxtel kan ik wel hebben (ik zat gewoon thuis, en wat mij betreft kunnen we de zin en onzin van de actie en mijn terroristen-status prima in de NWS-topics bespreken, en niet ook nog eens hier), maar het was vooral de opmerking richting Molo waar ik een beetje droef van werd.
Wat Candaasje zegt. En als er iemand hier geen veganist is ben ik het.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:56 schreef Candaasje het volgende:
Dat halfbakken geneuzel over mijn vermeende deelname aan de actie in Boxtel kan ik wel hebben (ik zat gewoon thuis, en wat mij betreft kunnen we de zin en onzin van de actie en mijn terroristen-status prima in de NWS-topics bespreken, en niet ook nog eens hier), maar het was vooral de opmerking richting Molo waar ik een beetje droef van werd.
Waarom doe jij zo vervelend. Candaas heeft gelijk dat het nergens op slaat om zo'n rotopmerking richting Molo te maken. Jij bent hier zelden, Molo ook al een tijd niet. Dus het slaat ook nergens op.quote:
Dat geeft je absoluut geen enkel recht om hier zo de boel op stelten te komen zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga hier al ruim 10 jaar mee. Ik heb zelfs de SC teruggehaald in CUL.
Zeker de helft van de foto's (en dan zit ik nog aan de hele veilige kant) is niet in Nederland genomen. Waarschijnlijk kom je op de site van een soort gelijke terreurgroep uit een ander land dezelfde foto's tegen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 23:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
https://www.varkensinnood.nl/reizende-foto-expo/fotos
Leuk!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens heb ik een tof ESF feestje gehad
Ik zag het in het compilatiefilmpje dat ze hadden gemaakt (dat er vroegah een orkest bij zat), dat was wel heel tof inderdaad!quote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Leuk!![]()
Lekker eten ook erbij?
Hier helemaal niks van de halve finales gezien, maar we gaan er morgen voor zitten.
Wel dikke eens met @:Pietverdriet, geen live muziek middels orkest meer is eeuwig zonde.
Zo ontzettend waarquote:Op vrijdag 17 mei 2019 00:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond de tweede voorronde van het esf gekeken, en vraag me waarom het allemaal al jaren zo waardeloos is.
De grootste fout vind ik dat ze destijds (opa verteld) het orkest hebben afgeschaft
Was je bij Henk?quote:Op vrijdag 17 mei 2019 01:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens heb ik een tof ESF feestje gehad
Yup. Henkquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Was je bij Henk?
Want andere ESF feestjes bestaan niet
Leuk!quote:
Had je maar niet naar bed moeten gaanquote:Op vrijdag 17 mei 2019 08:56 schreef Lonaa het volgende:
Huuu, relletje gemist.
Goedemorgen. Mijn ogen doen zeer, zal wel hooikoorts zijn.
Katten.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 09:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Had je maar niet naar bed moeten gaan![]()
op je ogen.
Ik zit hier bij een poes die nauwelijks eet. Zelfs natvoer bliefde ze niet, ook niet zonder kap. Aangezien er vier kittens bij haar mee eten werd dat een beetje zorgelijk.
Maar ik was de lomperik, ik had niet het goede smaakje natvoer gepaktAnder zakje werd verslonden en ze zit nu ernstig tevreden met zichzelf te zijn. Katten
Hier is het prrr...prrr.. want moeders hebben altijd heel veel te vertellen en uit te leggen aan hun kinders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |