Heel veel plezier vanavond tijdens de live show!quote:Deze live-topics gaan tijdens de uitzendingen vaak erg snel. Om het voor iedereen die het ESF wil volgen leuk te houden rekenen we op jullie medewerking! Hou het gezellig en leesbaar. Hier alleen posts die gaan over de uitzending. Mensen die moedwillig de topics om zeep helpen (gifjesbommen, offtopic meuk, politieke discussies) belanden de rest van de week in een speciaal akelig keldertje waar ze 24/7 naar Shalalie kunnen gaan luisteren. Zeg niet dat we niet gewaarschuwd hebben! Dank!
@KingRolandquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Waar blijven de goede acts die mij beloofd zijn?
Soon............quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Die zitten in ONZ/KLBquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef roos94 het volgende:
Tot nu toe Letland en Zwitserland zijn ok
Leuk op een koffiehuis playlistquote:
Je hebt nog sowieso een half uur.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe laat is Nederland? Ik moet nog wassen.
22:15 ongeveerquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe laat is Nederland? Ik moet nog wassen.
Dat is waarquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb het idee dat er meer geluid aanwezig is dan die drie muzikanten maken.
Nogal jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ah vandaar dat die gitarist er zo ongeinspireerd half in de maat uit zagquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is waar
Alle instrumenten zijn niet live, dat mag namelijk niet
Duncans piano is dus ook playback
Dat zouden ze bij sommige acts ook met de zang moeten doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is waar
Ja, zag het ook.quote:
Nee dit is ESF. Gewoon vaak vals.quote:
Nog een paar jaar en ze moeten verplicht playbacken.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is waar
quote:
Dank vrienden!quote:
Warning flashing images.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
Klinkt niet slecht. Maar vind het niet prettig om naar te kijken met die flitsen
tik m aan pikquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Wacht maar tot ik bij de big 4 werk dan zie nwe wie het laatst lacht
Is daar een speciale reden voor?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is waar
Een André Rieutje ja. Oplichters.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Duncan moet zich schamen als hij dit niet wint.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Tukker87 het volgende:
De kwaliteit is wel heel erg laag dit jaar..
Duncan kampioen van de armoedequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Tukker87 het volgende:
De kwaliteit is wel heel erg laag dit jaar..
Er is vroeger iemand in de orkestbak gevallen.. preventie is alles natuurlijk.quote:
Dat en totaal onverstaanbaar en hier en daar knettervalsquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef essnhills het volgende:
Klinkt niet slecht. Maar vind het niet prettig om naar te kijken met die flitsen
Deloitte schijnt wel aids te zijn, althans de fiscale afdeling.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef KingRoland het volgende:
Wacht maar tot ik bij de big 4 werk dan zie nwe wie het laatst lacht
Komt door het groeiende aantal deelnemers een aantal jaar terug. Als er steeds instrumenten aangesloten moeten worden duren de wissels te lang. Nu schuiven ze gewoon props het podium op en that's it.quote:
Wordt jij ook zo zot hier.quote:
ik hoopte het, en daarna verbrandenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:28 schreef Nepthys het volgende:
Ik dacht dat ze haar rok gingen uittrekken
quote:
Eens.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:28 schreef Lange_Lans het volgende:
Qua liedje paste dit beter in semi 1.
10 hè.quote:
thanks rickertquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deloitte schijnt wel aids te zijn, althans de fiscale afdeling.
quote:
Ah dat klinkt als een plausibele verklaring. Dankjewel.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Japepk het volgende:
[..]
Komt door het groeiende aantal deelnemers een aantal jaar terug. Als er steeds instrumenten aangesloten moeten worden duren de wissels te lang. Nu schuiven ze gewoon props het podium op en that's it.
Dat blijkt.quote:
Genderneutraal co-2 neutraal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Tegenwoordig hoor je er niet bij als je als vrouw zijnde geen lul hebt.
Ik vind dit als reden voor geen live muziek:quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Er is vroeger iemand in de orkestbak gevallen.. preventie is alles natuurlijk.
Truequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef Anonymousz het volgende:
Nummers zijn veel leuker dan van dinsdag
Nu varieert de lengte van mijn haar ook wel eensquote:
Heb je aantekeningen gemaakt?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef Anonymousz het volgende:
Nummers zijn veel leuker dan van dinsdag
Loopt er vaak naast he.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Tegenwoordig hoor je er niet bij als je als vrouw zijnde geen lul hebt.
Da's al heeeeel lang zo geloof ik, in de jaren 70 al gitaren zonder snoerenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Japepk het volgende:
[..]
Komt door het groeiende aantal deelnemers een aantal jaar terug. Als er steeds instrumenten aangesloten moeten worden duren de wissels te lang. Nu schuiven ze gewoon props het podium op en that's it.
Omdat hij zn haar geknipt heeftquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:32 schreef marcodej het volgende:
Lekker jezelf willen zijn, maar ondertussen zo fake zijn als wat. #NoMoreConchita
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik vind dit als reden voor geen live muziek:
Sound checks take time they don't have, plus if everything is pre-recorded there's no danger of an act accidentally running over the 3 minutes in in the live show and having to be DQd.
Daar dacht ik ook meteen aan jaquote:
Te geforceerdquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef essnhills het volgende:
Leuk liedje, klinkt erg lief
te lief voor het ESC ben ik bang
Dat ookquote:
Lena?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Doet me denken aan die Duitse van jaren terug
Zeg het haar Gert!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef T3hTommay het volgende:
Als je niet kan zingen, doe 't dan ook niet
Toen hadden ze nog geen beugels.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Lena? Een beetje idd. Ook een beetje Kate Nash (Lena was sowieso een kopie van Kate Nash).quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef KennyPowers het volgende:
Serhat zijn tekst was nog diepgaander
tora birch, maar die speelt niet in american piequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef franklop het volgende:
Hoe heet dat vrouwtje van American Beauty en american Pie ook alweer? Daar heeft ze ook wat van weg
Die van j'aime j'aime la vie was toch ook super jong toen ze won?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit Junior Eurovisiesongfestival? Gisteren een 12-jarig belg en nog een ander kleuter
Mega Mindyquote:
Nicolequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef Koen66 het volgende:
Nahquote:
Jeej, dus we winnen straks vanwege se kwaliteit van de rest?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef IriYe het volgende:
Net zo slecht als gisteren op stream. Alleen maar goed voor Duncan!![]()
![]()
Mena Suvariquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
tora birch, maar die speelt niet in american pie
quote:
Deze is 20 toch?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is dit Junior Eurovisiesongfestival? Gisteren een 12-jarig belg en nog een ander kleuter
heeft er wel wat van wegquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah
Die is veel beter, heeft meer power
Mena Suvari?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef franklop het volgende:
Hoe heet dat vrouwtje van American Beauty en american Pie ook alweer? Daar heeft ze ook wat van weg
Hij bedoeld die blonde.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
tora birch, maar die speelt niet in american pie
Hij zingt lekker.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:37 schreef Injetta het volgende:
Nu dat overrated stomme niemandal nummer.
Kim werd voorgesteld als iemand van vijftien jaar oud, terwijl ze op dat moment eigenlijk dertien was. Omdat de minimumleeftijd van de deelnemers was vastgelegd op vijftien jaar diende Zwitserland een klacht in.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die van j'aime j'aime la vie was toch ook super jong toen ze won?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |