Via FB op 3FM.quote:
Foei dat mag niet.quote:
Is met commentaar van Ramon en Mark ipv Jan Smit en die andere.quote:
Dat geloof ik, maar zie mijn toegevoegde vraag: dan heb je zeker geen beeld?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is met commentaar van Ramon en Mark ipv Jan Smit en die andere.
Dinsdag was het echt hilarisch.
Misschien juichen we wel helemaal niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Waarschijnlijk juichen we pas in het volgende deel trouwens
Als het zo snel gaat als in de vorige kan je wel eens gelijk hebben.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:47 schreef D. het volgende:
Zeker wel.wanneer ze online zijn drop ik het linkje.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat geloof ik, maar zie mijn toegevoegde vraag: dan heb je zeker geen beeld?
Figuurlijk bedoelde ik ookquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien juichen we wel helemaal niet.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bjorn vibes![]()
Ik ga bijna hopen dat-ie niet door gaat.
Dat laatste inderdaad jaquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.
Dat mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef mario390 het volgende:
ze zeggen wel dat de liedjes vanavond beter zijn dann dienstag
Het is pas de halve finale, dat zou toch moeten lukken, als topfavorietquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we reden tot juichen hebben. Na Ajax acht ik alles mogelijk.
Ja da's waar, het is pas de halve finale. Zaterdag kan alles weer anders zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Het is pas de halve finale, dat zou toch moeten lukken, als topfavoriet
Voor zaterdag doe ik nog geen voorspellingen
niet meerquote:
Dan hoef ik zaterdag geen Belgische kroeg te zoeken waar het ESF aan staatquote:
So good, so good, so good!quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:53 schreef D. het volgende:
Sweet Caroline
Oja, ik zit nog even bij de pijltjes
Met een NL-vlaggetjequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoef ik zaterdag geen Belgische kroeg te zoeken waar het ESF aan staat
Prachtigquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.facebook.com/radio3fm/videos/2419145978321127/
Disana check dit even.
De bookies voorspellen het.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
waarom denken zovele dat nederland winnt?
Duncan rules.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
Die snappen nog niet hoe het echt werkt.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
OMDAT HET EEN PRACHTIG LIEDJE ISquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
Omdat velen dat het mooiste nummer vinden, denk ikquote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
Dat denken alleen idioten en daar zijn er veel van op de wereld.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
Ja geen idee..quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
onze lied is bij de experten op de laatsten platzen
Hoe dan?quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
Maar ja, het songfestival gaat natuurlijk helemaal niet om het mooiste liedjequote:Op donderdag 16 mei 2019 20:58 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat velen dat het mooiste nummer vinden, denk ik
De lijst op zijn kop gehouden.quote:
Daarom doe ik ook nog geen voorspellingen over zaterdagquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ja, het songfestival gaat natuurlijk helemaal niet om het mooiste liedje
Ik heb het nummer nog geen een keer helemaal gehoordquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
Vroeger hoorde je de nummers pas op het festival, mooie tijden waren dat.![]()
Ben die Duncan al helemaal beu.
Maar jullie hadden Nicole al.quote:Op donderdag 16 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
Je zapt iedere keer snel weg?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog geen een keer helemaal gehoord
Deceptie all over the place hier zaterdag.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar ja, het songfestival gaat natuurlijk helemaal niet om het mooiste liedje
Daar was nog een leuke parodie op.quote:
Haar nieuwe kont weegt alleen al rond de 20 ton.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:02 schreef mario390 het volgende:
in de krant was vandaag dat madonna vor 3 liedjes 130 werkers metheeft en 30 tonnen material![]()
een beetje geld voor een beetje liefde.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar was nog een leuke parodie op.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haar nieuwe kont weegt alleen al rond de 20 ton.
Begrijpelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb het nummer nog geen een keer helemaal gehoord
Welnee, de kans blijft 50%. Hij wint het wel, óf niet.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:03 schreef D. het volgende:
Als de kans 39% is dat ie wint, dan is de kans dus groter dat ie niet wint
Dat was mijn 2e grapquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Welnee, de kans blijft 50%. Hij wint het wel, óf niet.
Madonna is de Justin Timberlake van een paar jaar geleden.quote:
Ik dacht dat het helium wasquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haar nieuwe kont weegt alleen al rond de 20 ton.
Timberlake had toen een wereldhit, dat zie ik Madonna niet meer doenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Madonna is de Justin Timberlake van een paar jaar geleden.
Het zijn barre tijden.quote:
Voor elke taal 1.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:05 schreef Prisha het volgende:
Dat ze 4 mensen nodig hebben om te presenteren
Geen idee. Ik ben niet zo op de hoogte wat hip is of niet...quote:
Madonna, live was ze vreselijk.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Misschien had ze geen geld om laarzen te kopen
glaasje melkquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:09 schreef mario390 het volgende:
wat bedoelen julliee met white shots altijd?
Camera shots van heel ver af. Zodat je vooral kan zien hoe mooi dat podium is.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:09 schreef mario390 het volgende:
wat bedoelen julliee met white shots altijd?
Geen idee, ik heb dinsdag niets gehoord, maar ik vind dit niet veel bijzonders en vooral onverstaanbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij was goed beter dann alle van dienstag
ach niet witt zondern wide ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Camera shots van heel ver af. Zodat je vooral kan zien hoe mooi dat podium is.
Zit niet te mekkeren of wil je een glaasje melk.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit niet te mekkeren of wil je een glaasje melk.
Ierse muziek en een glaasje whiskey.quote:
Johnny Logan?quote:
Ja hier! Is het kijken waard?quote:
nou echt welquote:
Say yes to the dress.quote:
Ja, en meer die ik niet meer weet. Ierland stond toch ook ooit bekend om zijn mooie bijdragen?quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Die tekeningen in coke vind ik wel bijzonder.
Ehhhhhhhhhhh... ?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
oh nu moet ik kijkenquote:
Ik heb laatst een batman logo gezien.Maar met coke spelen is zo 2018.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Ierland heeft in 1992, 1993, en 1994 gewonnen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en meer die ik niet meer weet. Ierland stond toch ook ooit bekend om zijn mooie bijdragen?
quote:
Gaat al beetje beter, nu vooral gaperigquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Er was iets met Voxs.. niet lekker .. maar spare me the details
Ik loop altijd een beetje achter de famfare aan.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb laatst een batman logo gezien.Maar met coke spelen is zo 2018.
Ja, die gaat wel door denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
Door die gimmick zou dit best wel wat aan stemmen kunnen krijgen bij de televoters
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
Jesus Christ!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:18 schreef mario390 het volgende:
de jong heeft 2012 duitsland superstar gewonnen
Gaat alleen zo snel dat ie elke keer weer door de posts overspoeld wordt ..quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat al beetje beter, nu vooral gaperig
Dank voor het overzicht en stemminggebeuren ESF
Je Ui.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze zong wel zuiver zegt die Jan Smit dan
Was je ziek Voxs?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:17 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gaat al beetje beter, nu vooral gaperig
Dank voor het overzicht en stemminggebeuren ESF
Oh God!!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
daar was al dieter bohlen in de jury en de is zeer streng
'87quote:
Ik vind het ook niet echt het aankijken waardquote:
Doe als ik.Alternatief kijken.Is echt te grappig.quote:
No points.quote:
wel lekkere armenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt het aankijken waard
Met zijn net-shirtje.
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet echt het aankijken waard
Met zijn net-shirtje.
Kijken, met een half oog that is, is prima. Maar ik ga er niet naar luisteren. Moet zo nog slapen.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Doe als ik.Alternatief kijken.Is echt te grappig.
Tot nog toe redelijk slaapverwekkend hoorquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:21 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Kijken, met een half oog that is, is prima. Maar ik ga er niet naar luisteren. Moet zo nog slapen.
Ga je schamen dat je dat niet weet.quote:
Duitsers zijn stom.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:22 schreef mario390 het volgende:
duitsland zeigt de halffinales niet op tv
Nee, ik heb weke delen reuma. In combi met hypermobiel. Iets teveel van het lichaam gevraagd en dus van top tot teen pijn. Gaat nu, na rustdag, weer beetje beter.quote:
Het moet maar eens afgelopen zijn met die altijd geplaatste landen zoals Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje , Italie en ...quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:22 schreef mario390 het volgende:
duitsland zeigt de halffinales niet op tv
Sterkte gewenst.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, ik heb weke delen reuma. In combi met hypermobiel. Iets teveel van het lichaam gevraagd en dus van top tot teen pijn. Gaat nu, na rustdag, weer beetje beter.
Vervelend zeg, een beetje op jezelf letten hoor, dus rustig aanquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Nee, ik heb weke delen reuma. In combi met hypermobiel. Iets teveel van het lichaam gevraagd en dus van top tot teen pijn. Gaat nu, na rustdag, weer beetje beter.
Maak er een rustig weekendje van.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eeuwenoud en dan zelf het hardst lachen.
Het is Kill Bill!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja uit de categorie vat geen cow boy
Dank je!quote:
Achja, soms vind ik dat lijf maar naar mij moet luisterenquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vervelend zeg, een beetje op jezelf letten hoor, dus rustig aan
Ouchquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sterkte Voxs zeer herkenbaar, ik doe altijd te veelquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ohw ik dacht cowboy Billie.quote:
Ik wilde de hele nacht gaan dansen eikquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maak er een rustig weekendje van.
Herkenbaarquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je!
[..]
Achja, soms vind ik dat lijf maar naar mij moet luisteren![]()
thx
duitsland is al in finale?quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn met die altijd geplaatste landen zoals Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje , Italie en ...
Dans je de hele nacht met mij?quote:
Dat zal vast het excuus worden, als ie wintquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is niet zo gek dat Duncan dik bovenaan staat wat een slecht jaar zeg
Slechter, maar nu is het saaierquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Was dinsdag nog slechter dan wat we nu gezien hebben?
ja johquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
Was dinsdag nog slechter dan wat we nu gezien hebben?
oje,quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:
Je zijn lief, allemaal.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Sterkte Voxs zeer herkenbaar, ik doe altijd te veel
Een aantal landen die veel geld betalen staan direct in de finale. Dat is al een aantal jaren zo. Helaas.quote:
Sterkte voor je vader Mario!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
oje,alles goede gewenst
mijn vater komt ook zwaar hoog
Rusland schijnt ook goed te zijnquote:
Leuk kijken op die manier.quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een aantal landen die veel geld betalen staan direct in de finale. Dat is al een aantal jaren zo. Helaas.
Nee, niet de hele nacht want wil ook met de BDS dansen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mij?
Miep gerustquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Je zijn lief, allemaal.
Meestal hoort het erbij, de pijn, maar als het teveel wordt dan miep ik
IK GA NU OOK MIEPEN WANT DIT IS TOCH NIET AAN TE HOREN ALLEMAAL
je mag 2x miepen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
Je zijn lief, allemaal.
Meestal hoort het erbij, de pijn, maar als het teveel wordt dan miep ik
IK GA NU OOK MIEPEN WANT DIT IS TOCH NIET AAN TE HOREN ALLEMAAL
Ik wens je vader ook het beste toe.quote:
Roadrunner.quote:
quote:
quote:
Wippen op je stoel?quote:
quote:
20 CM.quote:
Zweden vooralquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef D. het volgende:
Zweden (hierna) en Rusland waren de grote concurrenten toch?
ik kom nu pas onnine....quote:
ja en Italiequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef D. het volgende:
Zweden (hierna) en Rusland waren de grote concurrenten toch?
Kleuterding.quote:
je was in beeldquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kom nu pas onnine....dus gemist ik kijk even mee via
quote:
Met angst in de ogen!quote:Op donderdag 16 mei 2019 21:34 schreef cafca het volgende:
Lief meisje, lief liedje
Alleen niet helemaal zuiver
quote:
Er is een wapenstilstandquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:35 schreef tonja het volgende:
een angry birds decor. Jammer dat ze niet schieten.
Ik deed een poging deze bijdrage positief te benaderenquote:
Volgende zou te pruimen moeten zijnquote:Op donderdag 16 mei 2019 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik deed een poging deze bijdrage positief te benaderen
Zweedse?quote:
Wie?quote:
Die bank van haar is zo versleten.quote:
En was is gisteren.quote:
ja kijk wiequote:Op donderdag 16 mei 2019 21:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie?
De deelnemende landen & volgorde
1. Armenië: Srbuk - Walking out
2. Ierland: Sarah McTernan - 22
3. Moldavië: Anna Odobescu - Stay
4. Zwitserland: Luca Hänni - She Got Me
5. Letland: Carousel - That Night
6. Roemenië: Ester Peony - On a Sunday
7. Denemarken: Leonora - Love is forever
8. Zweden: John Lundvik - Too late for love
9. Oostenrijk: Pænda - Limits
10. Kroatië: Roko Bla¸ević - The Dream
11. Malta: Michela Pace - Chameleon
12. Litouwen: Jurijus - Run with the Lions
13. Rusland: Sergey Lazarev - Scream
14. Albanië: Jonida Maliqi - Ktheju tokës
15. Noorwegen: KEiiNO - Spirit In The Sky
16. Nederland: Duncan Laurence - Arcade
17. Noord-Macedonië: Tamara Todevska - Proud
18. Azerbeidzjan: Chingiz - Truth
• Naast deze landen mogen ook Duitsland, Italië en UK deze ronde meestemmen.
• 8 Liedjes vallen er af, de rest mag zaterdag weer aantreden voor de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |